Loela Xhafa

Me keqardhje të thellë mësojmë për ndarjen tragjike nga jeta të intelektualit të njohur shqiptar dr. Ardian Klosi.

Dr. Ardian Klosi ishte njeri i kulturës dhe intelektual shumë aktiv I jetës shoqërore në Shqipëri. Ai I ka ardhur Shqipërisë me përkthime brilante nga disa gjuhë, e vecanërisht nga gjuha gjermane, njohës i shkëlqyer i së cilës ishte, me analiza, botime dhe publicistikë.

Si përkthyes i rangut të parë ka sjellë në shqip përkthime shumë cilësore të autorëve të njohur të letërsisë dhe filozofisë botërore si: Max Frisch, Georg Büchner, Friedrich Dürrenmat, Bertolt Brecht, Franz Kafka, Marc Twain, Ernest Gellner etj, apo dhe të tjerë. Ai ishte bashkëpunëtor në botimin e fjalorit Gjermanisht – Shqip së bashku me Wilfried Fidler dhe fitues i disa cmimeve letrare në Shqipëri.

Përkthimet e fundit të tij si “Skënderbeu” apo “Shqipëria venedikase” shërbyen për hapjen e një debati të gjerë në Shqipëri rreth trajtimit të historisë dhe fakteve historike.

Vitet e fundit ishte shumë aktiv në cështje që lidheshin me ambjentin duke u bërë nxitës I referundimit kundër importit të plehrave nga jashtë si dhe ka qenë aktiv kundër ndërtimit të rafinerisë në Vlorë. Ardian Klosi është shfaqur gjithashtu aktiv kundër korrupsionit duke botuar librin “Katastrofa e Gërdecit” dhe duke u munduar të hedhë dritë mbi këtë tragjedi.

Përtej cdo pozicionimi, Dr. Ardian Klosi do të jetë një zë I munguar në kulturën shqiptare duke lënë aty një boshllëk.

Urojmë dhe shpresojmë që familja e tij të mund ta kapërcejë këtë tragjedi dhe gazetat shqiptare të mund të kursejnë të dhënat e panevojshme për t’u shfaqur publikisht në respekt të dhimbjes dhe të zisë.

Comments

  • Ju falemderit për këtë shkrim dhe këtë qëndrim.

    Boshllëku i lënë nga Dr. Klosi do të jetë i vështirë për t’u mbushur. Dhimbja dhe keqardhja për këtë humbje janë shumë të thella.

    Frymëzuese i qoftë vepra dhe kontributi i çmuar që la pas. Ngushëllime të sinqerta familjes dhe të dashurve të tij.

  • Nje nder antislamistet me te flakte bashk me Pirro mishan.

    PO do jete nje ze i munguar. Nje ze qe nuk do flase me kunder muslimanve.

    Z. Admin! Ku e gjenu kurajon e nderimit te nje figure te tidhe?

    Turp.

    • Ku e gjete Klosin antiislamist te flakte ti mer jahu. Mund te thuash se ka qene prej intelektualeve (shumica me te kaluar ateiste) qe kompleksohen nga e shkuara islamike e shqiptareve, por qe te kete qene ne frontin e pare te islamofobeve veshtire t’a thuash. Ne fushen e perkthimeve Klosi ka nje kontribut te vecante, per kete mendoj se ja vlen te permendet me se tepermi. Nje gje duhet te jete e qarte, tjeter gje eshte te jesh ne kundershti opinionesh me nje intelektual mbi ceshtje te vecanta qe lidhen me kulturen a historine, dhe tjeter eshte te jesh ne perpjekje te vazhdueshme kunder islamofobeve, racistave e fallcifikatoreve. Besoj, ne mos qofsha gabim, se Klosi nuk futej tek kategoria e dyte.
      Ti z. Ramci jepi disi shpjegim islamofobise se KMSH-s, e cila na nxiu faqen me “luften e saj ndaj ekstremizit”. Kjo per mua te le me goje hapur dhe me mllef ngrehur.

    • Besnik, te lutem na sill nje dokument jo per Klosin, se nuk do gjesh, po per Pirro Mishen ku ky te meritoje te quhet “antiislamist i flakte”.

      Besnik, e di ti c’eshte Islami dhe rrjedhimisht e di ti c’perben antiislamizem? Gjej ndonje cope tekst po munde ku Pirro Misha eshte shprehur kunder fese islame dhe sille ketu po pate mundesi. Pirro Misha eshte nje botues tendencioz dhe publicist partizan qe punon me dy standarte, dhe sigurisht si ateist qe eshte nuk e ka per zemer zhvillimin e fese ne pergjithesi, dhe te Islamit ne vecanti, por kjo nuk e ben dot “antiislamist te flakte”. Nese e ke fjalen per ndonje shkrim ku Pirro Misha shkruan kunder rishfaqjes se hixhabit mos harro se kunder hixhabit kane shkruar sa e sa muslimane ne Shqiperi e ne Turqi e Arabi bashke. Une per vete besoj se kush ka dije dhe eshte kunder hixhabit, sigurisht eshte kunder Islamit, por serisht besoj se nga injoranca, ka plot muslimane e jomuslimane qe nuk e kuptojne lidhjen e drejtperdrejte te nje urdhri fetar si hixhabi, me vete thelbin e fese. Sa kohe qe keta njerez mendojne se hixhabi eshte nje veshje dhe veshja nuk eshte besim, apo sa kohe qe besojne se kjo veshje eshte e arabeve dhe jo e jona, detyra del qe t’i sqarojme per versionin e drejte te problemit, po jo te themi dikrekt se keta qemkan antiislamiste.

      Antiislamiste tek ne ka dhe jane ata qe shajne Islamin dhe Profetin alejhi selam, dhe qe haptas kerkojne te mos ndertohen xhami, te mos thirret ezani, apo te dale jashte ligjit Islami. Por njerez si Pirro Misha e aq me pak Ardian Klosi i shkrete, nuk i perkeasin kurre kesaj kategorie.

      Nese nuk e njeh kontributin e Klosit jo vetem ne zhvillimin e kultures dhe gjuhes apo ne mbrojtejen e mjedisit dhe drejtesise sociale, sigurisht qe nuk e di se Klosi eshte zbuluesi i poemes me motive bektashiane “Hadikaja” te Ali Asllanit.

      Lexo ketu edhe shkrimin qe ka shkruar per Namazgjane, dhe shih a ishte “antiislamist i flakte” Klosi.
      http://groups.yahoo.com/group/alb-muslimnews/message/12755

      Ardian Klosi nuk ishte as besimtar e as engjell, po ishte dikush qe perpiqej per nje kulture me te pasur per te gjithe ne, perpiqej per nje shoqeri te lire nga mitologjite ideologjike, per nje mjedis me te paster. Per keto vdekja e tij eshte humbje e madhe dhe per kete znj. Xhafa, e cila e ka pasur mbase edhe profesor Klosin, u ul e shkroi kete nekrologji fisnike ketu. Vdekja e tij ne ate menyre e ne ate gjendje, eshte trishtuese se trishtohemi nese dikush iken nga kjo bote pa dhene shenja se e njohu Zotin per Zot. Por trishtimi qe ndajme edhe me pjesen tjeter te shoqerise ku bejme pjese, eshte pikerisht se ikja e tij e varferon tmerresisht shume kulturen shqiptare, qe edhe keshtu si eshte nuk eshte hic e pasur

  • Botuesja dudaj sapo deklaroi ne top channel se klosi sapo kishte marre ne dore vargjet satanike per ti perkthyer, 5 dite me pare. Ua lini te tjereve ta gjykojne me mire.

  • Une sygjeroj qe shkrimi i publikuar me siper te shoqerohet me heshtje dhe meditim… i shkon me shume vdekjes dhe na nderon me shume…

    • Allahu te shperblefte me xhenet Altinel.

      Sugjeroj qe administratoret, te cilet e dine mire pse e kane botuar nekrologjine, te mos lejojne ketu lloj-lloj komentesh ne emer te lirise se shprehjes. I vdekuri nuk i kerkoi askujt qe ta permende pas vdekjes dhe nese e permendim, le te kujtojme se fjalet e renda nuk prekin te vdekurin por te gjallet, familjaret e te dashurit e tij.

  • nje sahab e pyeti Pejgamberin per dike qe kishte bere mire gjate gjithe jetes se tij se a do ti vlente kjo ne ahiret? Dhe ai iu pergjigj se jo, sepse ai asnjhere nuk kishte thene: O Zot me fal gabimin tim diten e gjykimit.

    • dhe mendo se ky njeri kishte jetuar ne xhahilijet pa ardhur islami akoma!
      per mua eshte gabim qe ne keto momente ta shash apo lavderosh nje njeri te tille.ilamikisht heshtja eshte i vetmi pozicion.

  • shqiptar, nuk jemi ketu per t’i bere gjyqin Klosit te ndjere. Profeti a.s u cua ne kembe per xhenazen e nje cifuti dhe u tha te pranishmeve : “A nuk ishte dhe ai nje shpirt?”

    • Besnik,

      une vete ta dhashe ta lexosh linkun e pare me Namazgjane, po ma jep tani ti mua ta lexoj?

      Edhe nje here, kuptoje se Islami eshte Islam dhe te jesh kunder Islamit eshte ta sulmosh apo fyesh shprehimisht ate. Ardian Klosi nuk ka qene besimtar, dhe po ashtu nuk ka folur ne asnje nga shembujt e mesiperm kunder Islamit si fe. Osmanet dhe Rexhep Qosja nuk jane Islami i dashur Besnik,dhe te kritikosh Rexhep Qosen apo te kritikosh osmanet, nuk eshte sulm ndaj Islamit. Sigurisht qe nuk perjashtohet fare qe motivi pse Klosi ka qene kritik ndaj osmaneve te vije nga fakti se ai nuk e ka dashur Islamin, por kjo eshte pune per te, e ne na intereson qe ai nuk ka shprehuar kurre ate qe ne Shqiperi e shprehin haptas Kastriot Myftaret me shoke. Znj. Xhafa nuk e ka shprehur keqardhjen per humbjen e nje besimtari apo ndonje ndihmetari te fese, por ka shprehur keqardhje per humbjen e nje njeriu te redesishem te kultures dhe aktivizmit shoqeror. Perderisa ne jetojme ne te njejten shoqeri ne te cilen Klosi perpiqej per ta mbrojtur drejtesine, mjedisin, monumentet qe na perkasin te gjitheve, perderisa perdorim e lexojme librat qe ai perktheu apo shkroi, kemi te gjithe pjesen tone te keqardhjes ne vdekjen e tij. Ne shoqerine tone nuk do jene te gjithe pro Islamit, do kete edhe njerez qe jane kunder tij, do kete edhe njejrez qe jane neutrale, por ne na intereson qe njerez si Klosi nuk kane shprehur armiqesi e as kane milituar kunder Islamit, as kane spiunuar e futur ne burg besimtare e hoxhallare si po bejne disa njerez edhe ne emer te fese ne Tirane sot. Megjithate Besnik, edhe po te mos botohej kjo nekrologji, serish do te ishe kunder “ezanit” dhe ke gjetur vetem nje rast per ta shprehur kundeshtine e rradhes. Linqet qe ke sjelle ketu ti i gjete ne vendin qe te tregova une, dhe thjesht ke futur emrin e Klosit ne motorin e kerkimit te alb-muslimnews, perndryshe do kishe sjelle te tjera.

    • O Ramci keto links i gjete e i lexove vete apo ti dergoi kush nga ata qe kane zanat te nxjerin fletrrufe per kete faqe?

  • Selam alejkum.
    Per mua e-zani me mire do kishte bere te heshte. Fakti qe ketij njeriu Zoti ia merr jeten nderkohe qe po punonte per te perkthyer vargjet satanike tregon shume.
    Fakti qe nje njeri mund te kete gjera pozitive, nuk e justifikon kete, sepse eshte nje lloj ngritje. Per kete arsye them se me mire do ishte kalimi. Aq me teper qe e-zani eshte nje faqe sociale islame.
    Justifikimi se keto gjera dihen dhe se ne po japim anen pozitive qe ai i ka dhene shoqerise, ketu nuk qendron. Per arsye se shkrimi e trajton duke e ngritur lart, e ne nje rast si ky duhet pare. Kemi te bejme me ateistin i cili nuk njeh thelbin e jetes, dhe kjo gje e ben t’i jape fund jetes mes deshperimit me te thelle. Punet vleresohen sipas perfundimeve.
    Besoj se lenda per kete faqe eshte e madhe, sa qe s’ka per te patur nevoje te kerkoje per ta mbushur.
    Gjithsesi une synova keshillen e asgje tjeter, aq me teper ne kohen e sotme ku gjithmone e me teper po i largohemi kohes profetike dhe po i afrohemi Dites se Kijametit.

    • Abdurrahman

      kur znj. Xhafa shkroi shkrimin dhe ia botoi “ezani”, lajmi per perkthimin e “Vargjeve Satanike” nuk kishte dale fare ne media.

      Botuesja Dudaj pretendon se pese dite para se Klosi te vetvritej, paska pranuar te perktheje kete liber.

      Besoj se nje njeri qe vret veten, sidomos kur eshte vetem pak dite para aktit, dhe ka disa here qe tenton ta kryeje kete akt, nuk eshte menderisht dhe shpirterisht i shendetshem per t’u gjykuar per vendimet qe merr.

      Loela Xhafa na fton te na vije keq per nje njeri aktiv si pakkush ne fushen e botimeve e perkthimit, nje nje njeri aktiv ne mbrojtjen e mjedisit dhe drejtesise, humbjen e te cilin kane per ta ndjere te gjithe ata qe kane interesa ne kulture e rezistence shoqerore. Ajo nuk po na fton ta shpallim deshmor apo te lexojme Fatiha per shpirtin e viktimes. Gjithe keto reagime jane pak te teperta, se asgje me teper se KEQARDHJE nuk ka shprehuar autorja. A nuk te vjen keq qe iku keshtu njeriu ty Abdurrahman, se edhe emri qe ke zgjedhur dmth Robi i te Gjithemeshirshmit. “Meshironi ata qe te meshiroheni” thote hadithi fisnik i Profetit alejhi selam, i cili u dergua nga Zoti “si meshire per te gjithe boterat”, sipas Kuranit. Menyra si ne tregojme meshire muhamedane per nje njeri qe nuk e kerkoi dhe nuk e perqafoi kete meshire, qendroi larg apo karshi asaj, eshte pikerisht duke shprehur keqardhje per humbjen e tij, solidaritet me familjen e tij, vleresim per vepren e tij nga e cila perfitonim te gjithe.

  • Une aspak une marr dhe nuk kam marre persiper te jap gjykimin se si do te jete e ardhmja e te vdekurve, pervec asaj qe ne ne fene tone tone kemi nje rregull te pergjithshem se: cdo besimtar fundin do ta kete ne Xhennet (megjithese mund te kete gjunahe. Sic njihet Ehlu sunneti beson se muslimanet qe kane patur gjunahe te medha mund te futen direkt ne Xhennet me Meshiren e Zotit, ndersa nese Zoti do ata do kalojne njehere ne shlyerjen e ketyre gjunaheve sipas Drejtesise se Zotit por gjithsesi fundi i tyre eshte Zhenneti), ndersa mosbesimtaret fundin e kane ne Xhehennem.
    Mbeten ata te cilet nuk u ka arritur shpallja. Keta do te sprovohen Diten e Kijametit, nese e kalojne sprovimin perfundimin e kane ne Xhennet. Ndersa ne jeten e kesaj bote ky njeri trajtohet nga muslimanet si jobesimtar derisa nuk gjejme tek ai shenja te besimit.
    Nejse, kjo gje s’ka te beje shume ketu, por me teper per te treguar se ky eshte qendrimi im dhe te mos japin opinione diskutante me emocione.
    Ndersa kur njeriu vdes ne ateizem, atehere e ka thene fjalen e tij. Gjithsesi e ardhmja e tij eshte ne kompetencen e Zotit.
    Ne kete rast ne fjale keqardhja vjen e lidhur me anen e kaderit, sikurse Umeri kur u fut ne Palestine dhe pa ate klerikun i erdhi keq dhe tha se i erdhi keq ngaqe ky njeri e harxhon gjithe jeten ne humbje dhe pastaj perfundimin e ka te dhimbshem. Kjo keqardhje shikohet ne kete prizem, perndryshe nese do hapet porta me teper nuk mbetet me vend per parimin e dashurise ndaj besimtareve dhe distancimit ndaj mosbesimtareve. Gjithsesi kjo pike eshte shume delikate dhe kerkon njohje te fese, perndryshe mund te kete onceptime te gabuara jo vetem ne nivel te xhematit te zakonshem por dhe me lart.
    Pa mohuar meritat qe dikush mund te kete, une do thoja se nese do ngrihet cdo njeri ateist, apo me mire te themi jomusliman, ne kete menyre do ngreme shume figura.
    Por nga nje jomusliman mund te perfitohet ne aspektin profesional, mund te jete i afte ne zanatin e tij, profesionin e tij, e keshtu me rradhe, por jo te ngrihet lart si njeri.
    Pikerisht se nuk e gjeta kete gje ne kete shkrim (pa e gjykuar aspak autoren, aq me teper qe nuk e njoh), per kete arsye dhe bera kete verejtje.

    • Por nga nje jomusliman mund te perfitohet ne aspektin profesional, mund te jete i afte ne zanatin e tij, profesionin e tij, e keshtu me rradhe, por jo te ngrihet lart si njeri.

      Duke te falenderuar per verejtjen,
      pikerisht kjo fraze e cituar nga komenti yt eshte permbledhese e shkrimit, qe perkujton anen profesionale te Klosit, pa pretenduar shperndarjen e dekoratave apo monumenteve.

      • nese eshte keshtu dakort, por personalisht mua shkrimi me la nje shije tjeter.
        Allahu jua shperblefte per kontributin.

    • Dihotomia ‘zanatçi-jomusliman’ kundrejt ‘njeri-musliman’ te ndjell te vjellet dhe, pavaresisht apo edhe varesisht prej kontekstit, nuk eshte me pak e ndyre se menyra e te menduarit mbi trasene e ‘races ariane’ apo ‘popullit te zgjedhur’.

      Me kete reagim, qe per me teper ishte nder te paret perkrah atij te A.Vehbiut, qe shkonte pertej transmetimit te lajmit, E-zani ka perfaqesuar nje pjese te mire te muslimaneve shqiptare, perfshi mua. Sidoqofte komenti mbeshtetes i adminit te faqes ndaj broçkulles se mesiperme me duket se paku i nxituar dhe i papeshuar mire. Nderkohe qe shkrimi mua me percolli keqardhjen per humbjen e nje intelektuali, kurrkund nuk me beri te mendoj se ky zanatçi-jomusliman nuk na paskesh qene njeri, pasi i munguakesh komponenti ‘islam’. Ndaj edhe, perkunder pohimit te adminit, ky koment qe i druhet “ngritjes si njerez te shume figurave jomuslimane” per mua nuk eshte ne asnje kendveshtrim permbledhje e shkrimit.

      • Kam pershtypjen se kjo faqe i dashur Bledi, ndonjehere merr edhe pozita pedagogjike. Pedagogjia e ka brenda edhe tonin e ashper, edhe oportunizmin, edhe faktin e kryer, edhe zgjimin emocional. Ne kete rast, perballe intransigjenteve qe po pretendojne prej ditesh se “ezani” paska nderuar nje islamofob “te flakte”, me duket se njeri prej administratoreve po perdor pedagogjine ketu, po pjesen oportuniste te saj. Edhe mua nuk me la shijen e duhur, po kjo nuk i leviz asgje faktit se ky shkrim, si e paske vene re edhe ti, u botua pa medyshje ketu, dhe me nje shpejtesi qe tregon vetem sinqeritet ne keqardhje.

  • Eshte e habitshme dhe tragjike si nje shkrim i tille, me gjithe respektin tim ndaj parashkruesve, u intereson me teper lexuesve, madje duke hyre ne sqarimet fetare qe japin viza per njeren apo tjetren fytyre te botes se pertejme, nderkohe qe nje grup temash shume me afer lexuesve, qe i prekin interesat dhe ne nje fare menyre edhe besimin, jane me pak interesante. Tani, nese problemi eshte me blogun, perse ka postuar nje koment te tille, une e konceptoj keshtu: dikush me hap deren e shtepise dhe une mundohem me kembengulje, dhe nganjehere edhe i acaruar, t’i tregoj si duhet te kujdeset ai tjetri per shtepine e vet.

    Nese problemi eshte me te ndjerin, duhet thene se nuk i takon njeriu te japi viza per “andej” e as te denigroje nje person pa e njohur mire, vetem e vetem sepse paska qene ateist: eshte e vertete se ai ateisti – po e marr te qene – ka publikuar disa shkrime me shije te forte orientaliste, por eshte gjithashtu e vertete se ka perkthyer te pakten dy vepra historike qe i vlejne me shume joateisteve. Une mendoj se nese eshte shqetesim veprimtaria publicistike e Klosit si ateist, atehere duhet te jete akoma me teper aktuale veprimtaria e atyre qe njihen zyrtarisht si perfaqesues te besimtareve dhe sillen si, nuk po them atesite, por te pakten, laike dhe karrieriste.

    • Onadi, ky shkrim u interesoi me shume se nuk dine te merren me gje tjeter. Sepse deri me sot, muslimanet (hajt se s’po them hoxhallaret)nuk kane mundur dot te kene filluar nje pune dhe ta kene cuar deri ne fund. Sepse nuk ka mundesi te mos kene kuptuar se ketu s’po ngrihet ai si njeri po puna e tij. Dhe te jemi te sinqerte deri ne fund, po veprojme si dhelpra qe nuk i kapi dot rrushte. Abdurrahmani le te dije se nese ai apo te tjere nuk arrijne dot te behen te levruar sa Klosi, (se kjo kerkon edhe ca kapacitete te tjera), muslimanet, ose ata qe i thone vetes hoxhallare xhanem, mund ta kishin hedhur nje llaf dhe te ishin organizuar per pastrimin e ambjentit se edhe ne fe kjo eshte e kerkuar, muslimanet le t’i ishin bashkuar iniciativave kunder dhunes ndaj grave, kunder TEC-eve, prishjeve e shkaterrimeve, se kjo do t’i nderonte. Nese Abdurrahmani kerkon drejtesi, atehere jepi hakun atij qe i takon (ne kete rast) Klosit, ose mos keput keshilla vend e pa vend

      • Ka jo pak emra hoxhallaresh qe me kontributin e tyre jane kthyer ne referenca per xhematet e tyre. Po keshtu ka xhamia qe merren dhe me aktivitete shoqerore duke i dhene shoqerise ne aspektin human, pra jo vetem ate fetar.
        Me keto mend duke folur kundra hoxhallareve, dhe kundra kmsh 24 ore, vetem do merresh me thashetheme dhe asgje tjeter duke genjyer veten. Ne fund veten do demtosh. Sepse me ane te nje fjale te vertete po kerkon dicka qe nuk eshte e vertete, megjithese pa dashje.
        Hoxhallaret ne cdo shoqeri presupozohet te jene ajka e shoqerise islame, keshtu ka qene dhe keshtu eshte dhe sot ne boten islame, ne rradhe te pare per kete deshmojne ajetet kuranore dhe hadithet profetike. Keshtu presupozohet te jete dhe ne shoqerine tone. Nese do themi se hoxhallaret s’jane per gje, atehere vaj hallit pjeses tjeter te xhematit. Por dhe hoxhallaret nuk jane te gjithe njesoj, mes tyre ka qe kane me shume hajer e ka qe kane me pak. Por nje gje eshte e sigurt qe kemi prej hoxhallareve qe jane ajka e shoqerise sone. Ne te kundert nese do u veme shkelmin te gjitheve atehere do gjykonim me nje vizion teper te ngushte, shume larg realitetit. Sikurse nuk kane folur vetem kunder homoseksualitetit, ka shume ceshtje, disa jane bere publike nepermjet deklaratave e ka ceshtje te tjera qe diskutohen ne mexhlise te ndryshme.
        Por sigurisht qe duhet te kete nje bashkepunim me te madh mes hoxhallareve, nxenesve te dijes, intelektualeve dhe xhemateve te xhamiave per shume ceshtje, per te mos thene per te gjitha.
        Nuk duhet te presim per cdo gje te jene nismetaret hoxhallaret, fjala vjen pse te mos kete iniciativa per te bere daua ne diten e sidas nga intelektualet muslimane (sigurisht e bashkerenduar me pjese te tjera te xhematit dhe hoxhallare)? Ne fund te fundit sipas vendit behet dhe kuvendi. Nese ne xhemat ka njerez te afte per te bere dicka mund te jene ata nismetaret per ate gje. Secili musliman ne shoqeri ka pergjegjesine e tij me thirrjen islame, sigurisht imamet dhe nx. e dijes me shume ne xhami dhe ambiente te tjera ku fjala e tyre ben efekt, por dhe cdo musliman e ka detyre te therrase ne fe, te keshilloje per mire sipas njohjes se fese qe zoteron dhe mundesise per ta bere kete.

        • abdurrahman, mos e hidh topin sa andej-ketej, se nuk eshte kjo menyra me e mire per te diskutuar. Me mire hidhi nje sy komentit te komentuesit Bledi.

          • l, e Durresit meso te flasesh njehere kur debaton.
            se keshtu kur diskuton i/e fshehur eshte lehte, ndryshe kur jemi perballe.
            kam mbajtur nje linje gjate diskutimit.

          • Abdurrahman, ma shpjego pak te lutem si eshte kjo shprehja: meso te flasesh kur debaton?!
            I fshehur quhesh edhe ti perderisa emrin abdurrahman mund ta mbaje kushdo, se asnjerit nuk i intereson ketu se kush jemi ne te vertete, jane vetem idete qe rrihen apo jo?
            Linjen e diskutimit mund ta mbash shume te gjate teorikisht, por pa thene ndonje gje. Edhe mos u be qesharak me kete: ndryshe kur jemi perballe.

  • Ndersa per mua me e habitshme eshte se si nje shkrim mund te behet objekt diskutimi ne kete menyre mes shume njerezve qe besoj se mbartin nje ideal, e akoma me e cuditshme eshte kur disa perpiqen te marrin rolin e hoxhes apo kadiut.
    Ne komentet e mesiperme nuk ka dhenie vizash sic po mundohen disa ketu ta paraqesin, diskutimi u trajtua ne ceshtje tjeter.
    Meqenese u permend kmsh, une sqaroj se pari se nuk me bie ndermend te jem pjese e saj ndonjehere, apo t’i perkrah ne politikat demprurese, por te mos harrojme se duhet t’i jepet haku gjithsecilit, pra ndryshe eshte nje musliman me gabime, qofte dhe nje hajdut apo kriminel dhe ndryshe nje jomusliman. Kjo e pare ne aspektin e dashurise per hir te Allahut.
    Si muslimane qe jemi, jemi te urdheruar te sillemi me drejtesi.

  • Ka nje mije e nje menyra Abdurrahman per te bere te te degjohet zeri ne kete vend, por sot preferohet (se nuk dua te personalizoj), qe hoxhallaret te flasin nga xhamiat dhe te shohin te tjeret te veprojne, se nese ka hoxhallare ne kete vend e mesojme vetem kur u vjen laku ne fyt nga KMSH-ja ose per pune pronash. Por nuk kemi pare asnje grupim te vetem muslimanesh te shqetesohet edhe per shume anomali te tjera ne kete vend (hiq homoseksualizmin). P.sh, kur vjen 1 Dhjetori dita kunder SIDA-s eshte rasti me i mire te afrohesh me daua tek njerezit, apo kur eshte 7 marsi DIta e Mesuesit, apo Dita e Pavaresise, apo te ndiqet shembulli i muslimaneve ne Gjermani qe nje dite ne vit e kane quajtur DIta e Xhamiave te Hapura dhe pergatiten 2 muaj para per kete qe te kene c’tu thone njerezve qe i vizitojne. Tani vetem keto me erdhen ndermend shpej e shpejt. Prandaj kjo puna e dhenies mend per shkrimin ndaj Klosit, eshte se nuk ke c’te besh gje tjeter.

    • L,Durres
      i lexova pak me kujdes shkrimet .
      edhe pse mundohesh te mbrosh nje teze te shfaqjes se hoxhallareve ne shqiperi per te patur ndikim ne kete shoqeri dua te ve ne dukje se ska rendesi cka bejne te tjeret (hoxhallaret) per kete dava dhe nuk ka fare rendesi te nxjerresh ne pah cka kane ose s kane bere …ti, une ose te gjithe besimtaret sa te devotshem jemi??? …sa te ndikueshem jemi per kete shoqeri ??? …a e ngriti njeri gishtin mbi muslimanet e te thote qe ky eshte modeli i jetes per te rinjte …..dhe shembuj ka plot per tu marr per baze .

      persa i perket menyres se te folures …Abdurrahmani me duket me me takt ne shrehin e ideve …kurse ti mundohesh te gjesh target e te vertitesh neper te …(kjo ishte analize pa te keq ).

      mendoj se duhet te ndertohet debat konstruktiv dhe jo lak qe te mbeshtillen te tere aty dhe te mos dali asnje ide e dobishme .

      • Kumralino, une nuk po mundohem te mbroj nje teze te shfaqjes se hoxhallareve ne publik, une e shikoj domosdoshmeri shfaqjen e tyre. kete e kerkon klima e shoqerise ku bejme pjese ne. Nje nga pikat ku shtypi shqiptar atakon me shume dhe pastaj vertit artikujt si te doje, me liri te plote ndaj islamofobeve, eshte fakti se institucioni KMSH-se, apo ne pergjithesi kleriket ne vend jane hermetik per komente ndaj zhvillimeve te ndryshme. Ky lloj hermetizmi dhe mungese aktivizimi ne aksione civile, distancon nje pjese te shoqerise nga nje tjeter. Te jem e sinqerte nuk kam njohur deri me sot ndonje njeri model dhe as qe e kerkoj. Nese ty Abdurrahmani te duket me takt, ndodh sigurisht se ndan te njejtin mendim me te, po qe s’me duket me lidhje per temen e mesiperme, nderkaq mendimi i kundert, i imi ne kete rast, nuk eshte domosdoshmerisht mungese shprehie dhe nuk e akuzova per mungese takti, por per moslidhje me temen.
        Mua s’m’u duk dhe kaq me takt ta akuzosh tjetrin per fshehje, pikerisht ne nje blog ku anonimati eshte i stimuluar (vete ti je Kumralino), ndersa shprehja – se kur diskuton i/e fshehur eshte e lehte, ndryshe kur je perballe – me fal po me erdh si kercenim.

  • Me shume nga mendimet e shkrimet e Ardian Klosit nuk kam qene dakord per nje arsye e nje tjeter. Sidomos ne lidhje me osmanet e disa figura myslimane shqiptare. Sidoqofte ai nuk ishte nje njeri harbut e gojeshthurur, pa asnje takt e etikete qytetare sic hasen rendom keto dite.

    Pastaj, ai vdiq, e eshte ligj i pashkruar qe nuk villet vrer ndaj te sapovdekurit. Sa per ata qe sjellin shembuj nga Profeti a.s duhet te kene parasysh se ne keta shembuj Profeti a.s flet per nje njeri te caktuar ne shek. VII-te, e jo per Ardian Klosin. Si mund ta dini qe situata e Klosit eshte me e mire apo e keqe? Si mund ta dini se cfare ka pasur ne zemer ai, apo kushdo qofte?

    Ne vend te fetvave se ku do te shkojne Klosi me shoke, qe pervec Zotit xh.sh nuk e di askush, do ishte me mire te themi nje fjale ngushellimi, e te vazhdojme punen e jeten tone sipas shembullit te Pejgamberit a.s, pa shperthyer ne vulgarizma triumfatore.

    Selam alejkum.

  • Ngushellime familjes, Zoti i dhente durim ne kete sprove te veshtire dhe u forcofte besimin.

    Do kisha deshire dhe interes te lexoja ndonje trajtim per perkthimin, ne boten Islame. Dmth nje artikull qe pervec historikut (ky do mjaftonte edhe i vetem) trajton kriteret qe jan perdor per te perkthy nje veper. Cfare nuk mund te perkthehej/t, sipas mendimeve te pranuara gjeresisht nga dijetaret muslimane? Me cfare argumentesh. Kemi degju per perkthime ne mase te arabeve nga kultura qe kan pasur te perhapura ne mase kulte krijimi nga gjigande, nga India der ne Afrike apo Greqia e mitologjise. Interesi ka qene me i madh te astronomija apo matematika. Por imagjinata drejt qendrave legjendare te qyteterimit islam nuk has ne idekse librash te ndaluar, ndaj librave shkencor jo e jo… Per te ‘sqaruar’ imagjinaten, na duhen sqarimet e dijetareve tradicionale per te cilat shpreha interes. Lidhja me temen eshte perkthimi qe thone paska patur ne dore i ndjeri Klosi. Perkthimi i nje bestselleri mund te jete pune, mund te kete edhe qellime te tjera. Ato i di vetem Allahu, sic di vetem Allahu domethenien e gjendjes se secilit ne momentin qe e gjen vdekja.

  • Kujt ti jape Zoti durim ? Kujt familje ? A e din ti o njeri se kush eshte gruaja e tij ? A e di ti se cfare pune ben ? Injoranca e madhe ne shkrimet e mesiperme. Me dergoni nje mesazh ne privat t’ju tregoj se kush eshte gruaja e tij. jo nga mendja ime , por do t’ju bej vetem artikuj Copy-Paste.

    • Kam pershtypjen se gruaja per te cilen behet fjale, eshte njeri. Po gjithsesi shkruesja e artikullit, ne dallim nga ju, ka folur per familje, dhe perkufizimi i familjes ne gjuhen shqipe perfshin femijet, bashkeshortet, prinderit, vellezerit e motrat.

      Ne Shqiperi sigurisht ka probleme ekonomike, politike, mjedisore qe i vuajme te gjithe, plus qe si besimtare vuajme edhe pasojat e islamofobise strukturore, problem qe pjesa tjeter e shoqerise nuk e ka. Mirepo keto probleme jane vetem sprove per te pare kush nga ne e humb njerzillekun e meshiren, e kush jo, kush i jepet frymes se urrejtjes se verber, e kush jo, kush arrin ta ruaje gjeresine e kush ngushtohet. Prandaj ishte nje surprize kur pashe kete njoftim te keqardhjes ketu, dhe emocioni qe pata ishte shume i forte kur zbulova jo vetem tek njoftimi, po edhe tek shumica e komenteve se meshira muhamedane e muslimaneve shqiptare vazhdon te vertetohet, pa rreshtur, perdite.

  • Pavaresisht se ky njeri mund te kete dhene shume ne aspektin profesional, nuk mu duk shume me vend dedikimi i nje shkrimi te tille ne kete blog. Ku dhe Prf.Ali Bashes nuk ju dha kaq hapsire, i cili ka dhene shume e me shume per shoqerine tone dhe jo vetem ne aspektin profesional.
    Nje shkrim i tille per Ardian Klosin duket sikur e miraton ne heshtje edhe menyren se si ai iku nga kjo jete. Me i justifikueshem ky shkrim do te ishte per ndonje blog tjeter qe te pakten nuk eshte ne thelb perfaqesues i bindjeve Islame.

    • Vend nuk po i jepni ju Ali Bashes, ju si komentues, se “ezani” ka botuar dy shkrime rreshte per Ali Bashen, dhe jo vetem nje njoftim si ne rastin e Klosit.

      Pse nuk ka gati fare komente tek ALi Basha , po vetem ketu?

      • Dy shkrime vetem kur nderroi jete, rahmet paste, se e-zani ka botuar edhe recensione per librat e tij.

  • Isnu ky eshte nje blog i hapur per te gjithe dhe si i tille aspekti profesional i Klosit mund t’u kete interesuar te tjereve qe jo detyrimisht ndajne te njejta interesa me pjesen tjeter te lexuesve. Per Pr. Ali Bashen kemi lexuar nje shkrim te ndjere dhe nje lutje po aq te ndjere, ndersa kjo e Klosit eshte nekrologji.
    Dhe te thuash ndarje tragjike nga jeta nuk besoj se eshte ndonje shenje miratimi e aktit te tij.

  • Si besimtar mysliman, nuk do të arrij ta kuptoj asnjëherë flirtin e disa miqve të Ezanit me socialistët. Gjithsesi, duke u munduar ta kapërdij edhe çudinë e identitetit edhe mysliman edhe socialist, po shpreh gjykimin e ftohtë se për Ardian B. Klosin ka shkruar më me realizëm nga të gjithë miku i tij personal dhe kundërshtari i tij politik, Edison Ypi, që është kursyer ta shajë, por nuk është kursyer t’i thotë që në të gjallë ato që ia ka përsëritur miqësisht në këtë artikull: http://www.mapo.al/2012/04/30/idhnaku-klosi/. Ju lutem, lexojeni deri në fund. Dhe mos harroni: “ajo lopatë” që përmend Ypi, “ajo lopatë” nuk është e pafaj.

    • O Beni, edhe une si besimtar mysliman po te them qe fakti qe ti konsideron keqardhjen per vdekjen e nje njeriu qe i kontribuonte shoqerise libra e promovonte ndergjegjsimin per mbrojtjen e ambientit si filtrim me socialistet!!! ky nuk eshte faji apo problemi i e-zanit. Ndersa Ypi eshte thjesht nje njeri banal.

    • Beni, ti sot qenke futur tek “ezani” per here te pare. A i ke pare reagimet kunder deklarimeve islamofobike te Edi Rames ketu ti? Po ato kunder fondamentalistes katolike Ledia-Shamku Shkreli, paradoksalisht socialiste? Po replikat me ish-ambasadore socialiste si Fatos Tarifa? Po ato ndaj Kico Blushit, anetarit te presidences se Ramiz Alise? Po reagimet kunder ish-sekretarit te Partise se Punes dhe mikut personal te familjes Hoxha, Sali Berishes, a i ke pare ketu ti? Koncepti per flirtin dhe per socialistet qe ke ti Beni eshte interesant. Sipas fese, akuza e pabazuar per flirt denohet shume ashper.

      Nese ti shkruan ketu “si besimtar mysliman” dhe na hedh syve nje kosh me plehra si artikulli i Ypit, dije se Ypin nuk e ben te mire ose te keq fakti qe eshte pasardhes i nje dallkauku qe shkoi ne Rome per te organizuar “bashkimin personal” me Italine fashiste, dhe po ashtu Klosin nuk e ben te mire ose te keq fakti qe eshte pasardhes i nje xhelati te diktatures. Njeriun e ben te mire ose te keq puna dhe vepra e vet, jo e babit. Ypi per shembull eshte moralisht i semure, se qelb neper shtyp me perversionet e veta, ekskluzivisht kunder armiqve te pushtetit te sotem. Habitem sesi te eshte dukur ty miqesor nje artikull si i Ypit, dhe nese ky eshte perkufizimi yt per mikun, Zoti te ruajt nga miqte o vella

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *