E-zani

Gjykata e Tiranës ka marrë vendim për të ndaluar imamin e Xhamisë së Medresesë Lulëzim Plloçi të falet në Xhaminë e Medresesë. Kjo masë është marrë pas kërkesës së Prokurorisë, e cila ka ardhur pas denoncimit të Komunitetit Musliman ndaj imamit, me akuzën e pengimit të veprimtarive fetare. Vendimi i Gjykatës urdhëron imamin të mos hyjë në Xhaminë e Medresesë duke e detyruar që ritet fetare t’i kryejë në xhami të tjera të kryeqytetit. Imam Plloçi u shpreh për E-zanin se nuk është dakort me këtë vendim, dhe se do të ndjekë të gjitha hapat ligjorë, duke e apeluar atë në shkallë të tjera të gjyqësorit. Ai tha se, do t’a respektojë këtë vendim, deri në momentin që do të bëjë kërkesën për apel, dhe më pas do të vijojë të frekuentojë xhaminë si çdo ditë.

Ky vendim ka irrituar besimtarët e xhamisë, të cilët e shohin gjithçka si të padrejtë dhe të paligjshme. Sipas tyre, ai që po pengon ritet fetare në xhaminë e tyre është Komuniteti Musliman, i cili prej javësh të tëra u ka shkaktuar probleme dhe tensione. Ata u shprehën se çfarëdo që të ndodhë nuk do të lejojnë asnjë imam kundër dëshirës së tyre dhe se do të reagojnë me çdo mjet ligjor për këtë.

Vendimi i gjykatës është qesharak dhe i pabesueshëm. Ai jo vetëm që bëhet palë në një problem institucional brenda KMSH-së, por merr përsipër të eleminojë njërën palë me mjete policore. Ky vendim bie ndesh me kushtetutën e vendit, ku askush nuk mund të pengohet nga ushtrimi i lirisë së besimit të shprehur në mënyrë private dhe publike. Gjykata e Tiranës merr përsipër t’i tregojë imamit të një xhamie se në cilën xhami mund të falet dhe në cilën jo. Nuk është fare çudi që gjykata të jepte edhe fetva për imamin, nëse do t’i kërkohej. Kjo nuk mund të ndodhë vetëm në shtete si Korea e Veriut, Siria, Kuba dhe Venezuela. Kjo tregon se në çfarë niveli janë institucionet shqiptare, dhe se çfarë perceptimi ka shteti shqiptar për lirinë, aq më tepër gjykatat, që përbëjnë realisht pjesën më të kalbur të këtij shteti. Eshtë interesante se, ndërkohë që Selim Muca është prej më shumë se 10 vjetësh në gjyq me ish-Kryetarin e Këshillit të Përgjithshëm Drejtues të KMSH-së, i cili e ka akuzuar për falsifikim firmash, vendime të tilla qesharake përfundojnë brenda pak javësh. Sistemi gjyqësor shqiptar e mban të pazgjidhur një problem për një shkelje vërtetë të rëndë penale, ndërkohë që vendimin për një çështje delikate si imponimi ndaj besimtarëve për imamin e tyre, gjykatat e ndërmarrin në një kohë rekord.

Më e keqja është se Komuniteti Musliman po ushtron diktaturën e vet duke shfrytëzuar kalbësinë e këtij sistemi. Grupi gylenist në krye të KMSH-së, po përdor degradimin e institucioneve shtetërore, duke filluar nga Policia e Shtetit, Prokuroria dhe tashmë Gjykata, si kamzhik për të nënshtruar besimtarët, të cilëve ua ka vjedhur institucionet përfaqësuese. Gjithçka tregon shëmtinë e këtij institucioni, fytyra e të cilit nuk ka asnjë ndryshim nga ajo e sistemit korruptiv të instaluar në këtë vend.

Comments

  • Ky duket nje vendim ekstrem por me ekstrem eshte mendja e Lulit qe nuk njeh bindjen ndaj institucionit!A thua se Shqiperia eshte vend si Egjipti apo Bangladeshi!Gjykuar nga mos bindja e keti imami te cuditshem mire ja paskan bere.

    • Vendim ekstrem? Me sa pame ne Top Channel mor ti far Luani kerkesen prokuroria ia drejtonte gjykates per mos bindje dhe kjo e fundit merrte vendim qe te mos futet imami ne xhami se paska xhamia te tjera sa te duash. Kjo eshte tragji-komike, ku aktoret kryesore prokurori -Gjykate – shtet – Kmsh s’eshte cudi te na sjellin edhe ’67. Nese kete pisllek e ka bere Gjykata e Shkalles se Pare, atehere imami te vazhdoje rrugen ligjore dhe te mos shkulet nga xhamia derisa ceshtja te behet perfundimtare, se nuk besoj se Apeli, Gjykata e Larte apo Kushtetuese mund te behen pre e ketij skandali. Sepse eshte skandal juridik dhe pikerisht me kete vendim Shqiperia i eshte afruar realisht Egjiptit dhe Bangladeshit. E more vesh more Luan Afrike.

    • Per Luanin ndoshta turk qe flet si kodra mas bregut te kujtoj se kemi te bejme me musliman ketu e jo me horra. Dhe kjo ska te bej me bindjen por me deshiren e besimtareve te asaj xhamie qe nuk duan Imam tjeter e aq me shume nje kastravec per Imam si ai i riu qe duan te vene. Besimtaret duhet te degjohen se jane ata qe e kane ndertuar punen ne Xhamine e Medresese. KMSH eshte kthyer ne kupole mafioze qe komandon me telekomande cdo gje pa ndjenja e Islam.

  • Hallall. Per ty dhe gylenxhite e komunitetit nuk ka hic rendesi liria e fese, nuk ka rendesi kushtetuta, nuk ka rendesi e drejta. Ne qofte se nje imam eshte i pabindur, mire t’i behet qe i dhunojne lirine fetare!
    Hajde mendje hajde!
    Prandaj e ka pas hak Enverin ky popull.

  • Ti luanesh, dukesh qe sje ne djeni te ceshtjes .ndoshta jeton ne bangladesh ose je filo komunist sic esht dhe komuniteti musliman . Do ishte me mir tu informoje pare se te flisje ose hesht .

  • Turp per kto f… gjykata shqiptare. A zbatojne ligjin apo direktivat nga lart. Ca eshte ky teater i felliqte?

  • Vellezer,

    a nuk eshte pak me mire te mos shfryjme ne komente ketu, po te organizohemi per te ngritur nje ekip qe do te hedhe ne gjyq shtetin shqiptar per shkelje te sekularizmit, pra kushtetutes?

    Marreveshja e shtetit me uzurpatoret e KMSH-se eshte e paligjshme, dhe ne baze te saj ndertohen gjithe keto skema poshteruese. Marreveshja e shtetit me KMSh-ne eshte nje marreveshje qe krijon praktikisht nje POLICI FETARE ne Shqiperi, e cila vigjelon mbi xhamite tona. Incidente si keto me imam Lulin jane te gjitha pasoja te marreveshjes te paligjshme te shtetit me KMSH-ne dhe nqs do ta leme kete marreveshje te funksionoje, te tjera ngjarje si keto do ndodhin me tej

  • gjate tane ketyre viteve zenka zullumqaret e kmsh dhe vendimet zullumqare te tyre eshte pare se xhemati eshte lodhun dhe madje shume prej tyre nuk jane hic te gatshem te vene ujin ne zjar, nderkohe qe perballja me efektive ndaj ketyne mostrave eshte ajo qe godet mu ne zemer te problemit, qe eshte zbulimi i akides se sektit te devijuaar gylenxhi, nxirrini te palarat e tyre ne akide dhe thojuni njerzve se cfare muslimanesh jane keta qe besojne kete e ate, e bejne kete e ate……… dhe do te shikoni sesi do te reagoj xhemati pastaj.

  • te nderuar
    me ane te ketij problemi qe ju doli muslimaneve me kmsh mendoj se allahu po i jep mundesi muslimaneve te organizohen sepse deri tani ka fituar padrejtesia e organizuar kunder drejtesise se pa organizuar

  • SELAM ALEJKUM. PERFAQESUESI ME I LARTE I MUSLIMANEVE NE VEND SIC ESHTE KMSH, I JEP ZGJIDHJE PROBLEMIT JO DUKE U BAZUAR NE SHERIAT APO SIC ATA PRETENDOJNE NE MEDH’HEBIN HANEFI ( UNE DO TE THOJA SE ATA JANE HANE LEVERDIS) POR ME GJYKATA DHE LIGJE NJEREZORE NE NJE KOHE QE SUPOZOHET SE KMSH-JA TI UDHEHEQE DREJT HYJNORES. UNE DUA TE IU THEM KETYRE QE SUA DI EMRIN POR QE KANE UZURPUAR INSTITUCIONIN, NESE NJE PUSHTET E PERDORNI APO E BLENI SIC E KENI ZAKON, PO ME ZOTIN SI DO TE IA BENI, DITEN E GJYKIMIT CFAR VENDIMI GJYKATE DO TE GJENI. SELAM DHE ALLAHU NA RUJT

  • Turp per kete KMSH qe kemi, e vetmja mbeturine e komunizmit ne vend qe me cdo kusht e lufton Islamin dhe musimanet qe punojne per kete fe! Jazek ju qofte se keshtu e kuptoni me mire o gylenxhinj…
    … Dhe kete sistem (pa) drejtesie qe kemi, hallka me e korruptuar e shtetit, qe si gangrene po pengon qe vendi te ece perpara. edhe raporti i fundit i DASH e thote fare shkoqur kete. po ku eshte pare qe nje njeri te ndalohet te kryeje ritet fetare ne nje xhami qofte dhe si besimtar i thjeshte! …


    [Ju lutem, pa ofendime. Qellimi yne eshte te kuptojme ate cfare po ndodh dhe te zgjojme sensibilitetet e duhura, jo te shfryjme mllefet e akumuluar, edhe pse me te drejte]

  • Qe Luli nuk eshte nje besimtar normal kete e thote dhe llogjika. Ai eshte ish-imami i asaj xhamie. Problemi eshte, me sa duket dhe ne lajme, se ai ka vazhduar te prije faljen megjithese ishte i shkarkuar. Nese Plloci ka pranuar se ishte “thjesht qytetar” nuk mund te prije faljen. Ne Shqiperi faljen e prin imami i emeruar nga KMSH. Nese ka vazhduar me ngulm, dhe nese kane nxjerre per leckash imamin e ri a mund te me thoni cila eshte rruga sipas sheriatit. Ne sheriat ska vend per kaos. Me duket se vleresohet vendimi(qe mund te jete absurd) pa patur parasysh se si shkoi deri aty… Po te silleshin gjithe imamet si Luli atehere le te prishet kmsh dhe te jene te pavarura te gjitha xhamite. Kjo me duket me e llogjikshme se sa te mbash xhamine me dhune.

    • Ketu njerezit nga pasioni po shkojne ne pozita ekstreme, duke thene nje pjese se KMSh-ja punon kunder Islamit (ky pohim eshte turp!) dhe nje pjese duke na thene se Kmsh-ja gati-gati eshte vete Islami!!!

      Une vete nuk shoh asnje problem pse nje imam mund te hiqet nga dku e te vendoset diku tjeter, po sigurisht qe kjo behet duke mos lenduar as imamin as xhemtain e tij. Ka raste, per arsye madhore, kur drejtuesit fetare kane nje projekt me te mire per nje xhami te caktuar, dhe duhet ta zbatojne pavaresisht imamit e xhematit, po nese hasin kundershtimin e tyre, gjeja me e mire eshte te therresin ne konsultim imame te tjere, deri sa te binden palet. Kmsh nuk eshte kalif, po thjesht nje organizim i shoqerise civile, prandaj arroganca nuk ka vend ketu.

      Problemi kryesor nuk me duket heqja ose jo e nje imami, po fakti se kjo heqje behet me antiterror. Kete te drejte shtetit e KMsh-se ia njeh marreveshja antikushtetuese qe kane nenshkruar. Kjo marreveshje do shfuqizuar sa me pare, dhe per kete, po nuk ishim gati te shkojme deri ne gjykaten e te drejtave te njeriut te Strasburgut, nuk kemi gje ne vije. Zullumqaret e qe kane ne dore shtetin dhe KMSh-ne do vazhdojne te ndihmojne njeri-tjetrin edhe me tej ne pune te keqia. Me artikuj dhe me denoncime interneti, nuk zgjidhet asgje.

  • i nderuar besimtar

    problemi nuk qendron te luli si imam por tek komunizmi i ri qe ka trokitur nen petkun islam i moderuar dhe tek pushtimi qe i eshte bere medreseve ne vendin tone nga kompania sema
    mua me vjen keq qe shqiptaret tane vellezerit tane si ne dynja edhe ne ahiret te cilet kane studiuar ne turqi nuk ka sjelle nje fryme te re qe semase ti paraqesin projekte per riorganizimin e fese ne vend dhe jo te marren projekte te diktuara nga semaja per kmsh tone
    se dyti qe do te ndodhte keshtu u dinte sepse praktikat e cemmatit te fejtullahit keto jane besoj se sa i njoh une praktikat e tyre i njihni edhe ju por une ju bej thirrje si musliman mjaft me me politikat e uzurpimit dhe te perjashtimit thirrini mendjes ju o djem musliman shqiptar te shkolluar atje qe te beheni nje alternative e re per vendin nuk e ka fajin as semaja as mustafa ozcani as tarik beu etj por e keni ju vellezer demetja aga kruja etj te cilet i servirni gabim informacione atyre .
    me menyren e skedimit qe i beni femijeve shqiptar neper medrese me te vertete eshte katastrofike keto te dhena nese i shisni ne vende te tjera eshte akoma me keq
    ne varr nuk ju ndihmon as haxha efendiu as abija as sema as gulistani thirrini mendjes

  • a se dini ju qe goxa e selimit eshte prokurore, djali i selimit eshte kryepolic dhe djali tjeter punon konsul i ambasades tone ne Stamboll.Kurse ing Selimi vete eshte mafioz i rangut Alkapone.Ky e kap shtetin mor daje gjynaf qe se zgjidhin President.

  • I nderuar Kryetar i Komunitetit Musliman Shqiptar ,si ka mundesi qe nje person qe ka sherbyer per komunitetin musliman dhe per xhematin te trajtohet ne menyre te tille,Mos haro qe ajo xhami bashke me xhematin e saj kane dhene nje model qe duhet te meret per shembull nga te gjithe xhamite tjera ,vjen nje dite dhe te gjithe keto behen te paligjshem ,Mos haro ti je pergjegjesi kryesor per kete situate te krijuar pasi nuk je ne gjendje ti japish zgjidhje nje ceshtje kaq te thjeshte imagjino per sfida te tjetra ,une do ta mbyll me O ZOT FALI SE NUK DI CA BEJNE ,

  • kush beson Allahun dhe Diten e Gjykimit te flase hajrin ose te heshte. kjo eshte nje porosi e Profetit as. sa keq qe jemi bere pre e shejtanit dhe bejme gijbetin e vellezerve muslimane tmerresisht shume. kete radhe ju them administratoreve te kesaj faqeje se rrezikojne te jene pjesetare te sevapeve dhe gjynaheve (ketu qendron problemi) per cka flitet ne kete faqe. ky eshte gjkimi im. Allahu na udhezofte dhe e bashkofte ummetin e Muhammedit alejhisselam. slm te gjithve

  • Nuk e dija qe do perballesha me njerez te ketij niveli.Ju shkruani sikur kini aftesine te shihni zemrat e njerezve, gje qe e sheh vetem Ai qe i ka krijuar.Nuk dua te behem pjese e diskutimeve tuaja vulgare.Une dhash thjeshte mendimin tim dhe pergjigjia erdhi direkt me etiketim personal.Kjo tregon nivelin tuaj.Selam per te gjithe ata qe japin mendimet e tyre te bazuara mbi parimet Islame.

    • Sigurisht Luan qe nuk e dije. Se kujtoje se ishe ne ndonje zyre te KMSH-se me kostume te shtrenjta firmato qe nuk dine te lexojne asnje deklarate. Apo gjithe xhematin shqiptar e dite si xhemat gylenxhi.
      Konsultohu njehere me ndonje jurist dhe te te thote nese i qendron baza juridikisht kerkeses se prokurorise apo jo. Pastaj pyete per vendimin e gjykates dhe pyet gjithashtu nese gjyqtari e ka firmosur vete apo ia kane firmosur te tjeret ate vendim, sepse vetem ne 1967 shteti (gjykata – e njejta gje)ndalonte besimtaret te futeshin ne xhami.
      Nese per ty kjo s’do te thote gje, se aq percepton, une po te them se ky eshte incidenti me i rende i ndodhur pas ndalimit te fese ne ’67 dhe ne keto 20 vjet demokraci te shpifur shqiptare mbushur me komuniste te djathte e te majte. Dhe jam plotesisht dakort me komentuesin KUNDRA POLICISE FETARE per veprim konkret ndaj ketij vendimi komunist e diktatorial.

    • Disa me te vertete kane thene ndonje fjale me teper se c’duhet ndaj teje, po mos harro se ke hapur komentin tend duke cilesuar si ekstrem nga mendja nje njeri i cili eshte ballafaquar me antiterrorin, pa qen eterorist. Ekstrem nga mendja dmth ose budalla ose ekstremist. Asnje nga keto nuk eshte Luli. Eshte shume e kolajte te qahesh pastaj, kur te japin pergjigje per cinizmin

  • Pershendetje vllazen te ni gjuhe e teni gjaku baba e ka shpin hapur pere femijt e vet,edhe ata si jan larguar baba i pranon ne folen e vet e jav fal mekatet si kan ba,kethhi ne origjin edhe i mbyllni debateet nihere e peregjithmon.

    • Dede vllai,

      nuk po e dime mire kush asht baba i vertete, se ti vjen e na fton tek nji babe, po pak me pare erdhi nji tjeter me emrin Ilir Pellazgu dhe na ftoi me u kthy ne origjinen e vertete, tek nji babe pagan qe na priska me krahet hapun, ty edhe mu bashke.

      Zoti na rujte!

  • Zotri nga durresi po ben te njejtin gabim,po me etiketon pa me njohur fare.Une nuk thashe qe duhet te veje puna te vendimi i gjykates.Por kur nje Imam nuk iken(ben te fortin) si i behet punes?Mesa une kam lexuar nje imam i shkarkuar nuk munde te prije si imam ne xhami.keta thone bej si them une dhe mos bej si bej une.

    • Luan, mjaft me qurravitje etiketimi. Nuk me duket se te etiketova gjekundi. S’eshte vetem imami qe nuk iken, eshte edhe xhemati qe po ben rezistence dhe nuk e don imamin e ofruar sade nga KMSH-ja. Tani nese xhemati nuk te don, kujt do t’i prije imami i ri, tufes se deleve? Nemos po keni bere ndonje plan per ta pastruar xhamine edhe nga xhemati. Dhe qekur u mblidhka xhemati ne te gabuar? brockulla mos na shit, se kush eshte besimtar e din mire, qe ka imam ne detyre dhe imam ne falje (i zgjedhur nga xhemati).
      Mbi te gjitha imamet ketu tek mund te bejne te “fortin” sipas logjikes tende, sepse u sherbejne xhamiave dhe njerezve, perndryshe shih pak xhamine e Ethem beut si eshte lene ne meshire te fatit, pikerisht xhamia qe eshte krenaria e qytetit. Apo nuk te thote ndonje gje? Edhe po ta perseris, ai vendim eshte nje turp i zi i KMSH-se dhe shtetit. Imam Luli edhe mund te hiqet, po zor se do te hiqni vulen (vendimin) e turpit qe u mor nga palo gjykata. Vazhdoj te mbeshtes mendimin e komentuesit KUNDRA POLICISE FETARE per veprime konkrete ligjore me shpresen se vetem Zoti do t’i beje te thyejne hundet nga zullumi i vet.

    • Ti Luan ke nje kendveshtrim shum te ngushte. KMSH preferon qe konfliktet e brendeshme perpara se t’i rregulloj ne gjirin e vet t’i zgjidhi me prokurore e me gjykata. Kjo eshte e papranueshme. KMSH nuk eshte pronare e xhamive, me te vertete ajo drejton jeten institucionale te muslimaneve, por mbi cfare kriteresh? Nuk jemi ketu ne Turqi qe imamet jane nenpunes te shtetit dhe levizin ne administrate sic leviz fjala vjen nje oficer policie. Ne kete vendin tone ne jemi bashkesi, dhe kjo nenkupton kolegjalitet, me te aftet dhe me te drejtet te diskutojne per rregullimin e jetes ne bashkesi, cka nenkupton xhami, shkolla, aktivitete etj. KMSH po e shperfill ne menyre harbute vullnetin e xhematit te xhamise duke u fshehur pas ca neneve e marveshjeve te cilat jane ne cdo rast pro diktatit dhe kunder kolegjalitetit. A do te ishte normale qe per nje kombinim rrethanash dhe interpretimesh te te hiqnin zotrote te drejten te frekuentosh xhamine tende te preferuar, apo kjo ti ndodhte dhe Selim Muces. Mos harro se sado te perpiqesh te mbrosh sjellje te KMSH&gjykate, kujtohu se te drejten per te frekuentuar xhamite e kane dhe munafiket, qe nga koha e Profetit as kjo. Po te demokratizohet KMSH duke e zgjeruar rrethin e perfaqsimit me njerez te urte dhe profesionista, aq me pak probleme do te kete ne xhematet e xhamiave. Kot nuk thote mileti:”peshku qelbet nga koka”.

  • Zotri i nderuar te thash po me etiketon sepse une jam nje person i thjesht qe besoj Allahun dhe Profetet dhe jam Musliman me zemer.Nuk jam funksionar i KMSH-se.Por une gjykoj qe veprimi i imamit eshte i pa menduar mire.Thjesht jap mendimin tim dhe nuk me intereson qe te me quash as i atij,as i ketij.Une llogarine ne diten e gjykimit do ta jap vet.Por per te mire te unitetit te besimtarve me eshte dukur veprim i pa matur nga ana e imamit.Ti ke mendim ndryshe mbi ceshtjen.Ok respekte per mendimin tend.Por kunderpergjigjet e rendomta nuk jane te denja per nje person qe edukohet me edukaten e bukur ISLAME.

  • Luan, nuk eshte puna se po jep mendimin tend, por se mendimi yt eshte pa lidhje fare. Ti thua se veprimi i imamit eshte i pamatur, sepse nuk po pranon nje vendim te padrejte, ndersa keta te komunitetit, keta gylenxhite e shoqates SEMA, qe i shkarkojne njerezit sipas interesave te tyre sektare, keta qenkan ne rregull?
    Sipas teje, te kundershtosh padrejtesine qenka pamaturi, rebelizem, ekstremizem deri aty sa te thuash “mir t’ia bejne” qe shteti nuk e le te falet ne xhamine e tij.
    Kurse te tjeret jane duke thene se, te mospranosh nje vendim te padrejte eshte vlere qe duhet ta kete cdo njeri. Ne qofte se muslimanet sot jane me probleme, jane pikerisht prej mentalitetit tend, jo prej mentalitetit te atyre qe nuk i pranojne padrejtesite. Muslimanet nuk jane dele qe dine vetem te binden. Perkundrazi, jane qenie te pergjegjshme, jane qenie te cilet Zoti i ka bere Mekembes (Kalif) mbi toke. Jane qenie qe dine t’i dalin per zot fatit dhe fese se tyre. Muslimanet qe propozon ti jane muslimane barngrenes qe sherbejne vetem per t’i mjelur, jo per te realizuar projekte me vlere per shoqerine.

  • Luan ti thua: “Por per te mire te unitetit te besimtarve me eshte dukur veprim i pa matur nga ana e imamit.”
    Per cfare uniteti e ke fjalen? Se nuk dime asnje platforme fetare te KMSH-se dhe gylenxhive te Sema-s, per te cilen te na duhet te jemi te bashkuar dhe per te cilen do ia vlente, xhanem, te ishim te bashkuar.
    KMSH dhe Sema vetem me te miren e besimtareve qe s’kane asnje pune.

  • Jini pak me te meshirshem, se e hengret me gjithe lecka Luanin e shkrete, qe guxon e thote ate qe ne kete moment nuk thuhet pikerisht nga frika e kesaj lloj ngrenjeje. Nese pyetjes se sahabeve, qe a duhet te pranojme te drejtohemi nga i padrejti, Profeti a.s ju ka pergjigj, po per sa kohe falet me ju. Une kesaj pergjigjje nuk i shtoj me asnje presje.

    • Luani i shkrete nuk po sillet si qingj, qe ti t’i qash hallin se ne po e hame me gjithe lecka. Luani vjen ketu dhe leshon nje akuze te rende ndaj viktimes, qe i duhet te perballet me terrorin e antiterrorit. Te shfrysh dufin ndaj viktimes qe i behet padrejtesi, eshte pak te thuash, e neveritshme.
      Sa per hadithin qe ti permend, une nuk e shoh Selim Mucen te falet me ne. Me thuaj te lutem, xhemat i kujt xhamie eshte?
      Per me teper, ka disa kushte qe te mund te jesh i pare i nje bashkesie, per te legjitimuar bindjen e njerezve. Me minimalja eshte te marresh miratimin e popullit, besen, sic beri Profeti a.s. Me thuaj te lutem kush, si dhe pse e zgjodhi Selim Mucen. Po gylenxhinjte?
      Mos na shisni aspirina sheriatike te marra borxh nga selefizmi, se nuk shkon.

  • Po as ne te tjeret Esi nuk i shtojme apo i heqim gje haditheve te profetit a.s. Por hadithi nuk meton se duhet te heshtim dhe te mos themi te verteten.
    Dhe grada me e larte e xhihadit eshte t’i thuash te verteten ne sy sundimtarit te padrejte.
    Nese hadithin qe t’i permende do ta komentonim ashtu sic ti pretendon, atehere do te fshinim me nje fjale historite e shume tabiineve, njerezve te sinqerte dhe dijetareve, te cilet jane perballur me padrejtesite e sundimtareve, gjithe duke respektuar traditen profetike.
    Hadithi meton mosdaljen me arme kunder te parit (el-huruxh), por mbetet ne fuqi sfida per xhihadin e fjales, sfide te cilen jo te gjithe e perballojne.
    Mund te jete e kuptueshme deri diku heshtja, por jo mbrojtja e zullumit. Gjithe ajo qe po i kerkohet gylenxhive te Sema-s eshte vetem pak koherence me xhematin e gjere dhe mirekuptim e bashkepunim, gje te cilen po e refuzojne perdite dhe me arrogance.
    Dhe te mendosh se kete katrahure e ka ngritur nje xhemat i cili ka vujatur ne kurriz persekutimin e shtetit sekularist turk, kjo eshte e cuditshme dhe e pabesueshme. aq me teper qe ne shqiptareve na kujton rrenqethshem ’67 dhe regjimin qe lame pas.

  • Kur kalifi omer i komunikon komandantit halid b. velid (padyshim nder me te miret e te gjithe kohrave) largimin nga detyra, ky i fundit shkon ne xhami, dhe pa nijet te keq, thote: “omeri me hoqi nga komanda e ushtrise”. nje nga sahabet, ngrihet dhe i thote: “e the edhe njehere, ta hoqa koken”.
    morali: 1. ne islam, bindja ndaj emirit (qofte edhe zezak me floke me rrica -had) eshte urdher hyjnor, e profetik, (jo me kot sahabet ne heshtje kane pranuar, edhe per te mos bere fitne, halife si jezidi qe vrau nipin e 70 familjare te Profetit!!!), pavaresisht ne te pelqen apo jo, pavaresisht ne eshte i derjte apo jo. kjo persa i perket aspektit fetar (fetva).
    2. persa i perket aspektit institucional; perderisa xhamia e medresese eshte nen juridiksionin e KMSH, eshte shkelje flagrante kur nje nepunes (imami) nuk pranon dhe i bindet urdhrit te institucionit (myftiut, kmsh). shkarkimi mund te jete flagrant, i pamotivuar, por sipas nj logjike formale e normale, nepunesi heq dore nga detyra dhe hap padi ndaj institucionit: nese fiton, rikthehet ne vendin e punes me demshperblim, nese jo, jeta vazhdon…
    per rastin ne fjale, me aq sa di:
    xhamia e medresese, sipas nje marreveshje te 2005 mes KMSH-SEMA, xhamia provizore duhet ti kaloje Medresese. 6 vjet Luli-Feridi (Allahu ia shperblefte te dyve) vazhdojne detyren e imamit dhe te vaizit. u shkon komunikimi qe duhet te zbatojme marreveshjen, xhamia t’i kaloje ne administrim medresese (dhe jo te mbyllet, sic eshte shpifur fatkeqesisht me vetedije shume vellezer myslimane) Imam Luli nuk pranon. shkarkimi i shkon me goje, leter, nga myftiu, selimi, eccc. prape jo. kerkon kohe, prape nuk heq dore. mobilizon xhematin kunder kmsh, semes ecc. (=fitne). dy muaj, dy muaj pas shkarkimit, institucioni e dergon ne prokurori dhe selimi nje leter ne polici per pengese te mbarevajtjes… logjikisht, policia e tiranes letren ia dergon sektorit te antiterrorit. nga aty e deri ketu kemi pastaj domino institucionale: antiterrori ne pyetje lulin, prokuroria ne gjykate- gjykata merr vendimin; luli e con ne apel, normale.
    mesa duket kmsh ka pritur dy muaj dhe gjate kesaj kohe ka patur konsulta e ndermjetesime qe ceshtja te mbyllet pa zhurme, por fatkeqesisht shume zhurme u be…
    Do u lutesha te gjithe vellezerve qe shkruajne dhe komentojne; pa tepri, pa shpifje, pa neveri, pa urrejtje, ndaj institucionit fetar qe na perfaqeson, ate kemi, me mijera te meta, ndaj imameve, ndaj xhemateve, se i hyjme ne hak cdo individi qe aderon aty pa te drejte, cdo fondacioni apo shoqate qe ka per synim ringritjen e fese, edhe po s’na pelqeu metoda e tyre, ndaj cdo vellai qe ve koken ne sexhde, meas selame..

    • O Sokol mos abuzo me traditen profetike se eshte me vajtu pastaj. Te krahasosh KMSH me Hz Omerin eshte me vu dy duret ne kaptin. Me kete analogji qe po na jep, paska qene me vend ajo fetvaja e KMSH ne 67 qe ligjeronte fetarisht mbylljen e xhamiave, dhe xhemati (Halid Bin Velidi) duhet me nejt urt se fluturo koka. Kujt ja shet per qiqrra koto mer jahu??? KMSH si trashigimtare direkte e frymes se atyre qe leshuan fetvan e 67, e tregoi fytyren e vet keto dit me antiterrorin. Nese nuk shkon e para ne Gjykate Kushtetuse qe te shfuqizoje ate vendim tragjik, do ta mbaj perjete njollen e turpit, meqe eshte ajo shkaktarja e ketj procesi. Keto metimet subversioniste me vllezer qe vejne koken ne sexhde nuk prekin fic, mos harro se Ataturku ja shkuli fene turqve duke perdor retorike fetare,duke mbeshtet “Islamin e paster”.

    • Perpara se te shohim precedentet nga koha e sahabeve, te shohim precedentet ne KMSH. KMSH ka drejtore te cilet per vite i bene karshillek dhe nuk ju binden urdherit per pushim nga detyra dhe ne fund, kur KMSH ra ne krize autoriteti, e ngriti imamin rebel ne detyre.

      Por mbi te gjitha, paralelet nga koha e sahabeve nuk qendrojne per shkakun e thjeshte sepse Kryesia e KMSH-se nuk ka mare “baja-n” e bisimtareve dhe per vite zgjedhja e kryetarit eshte kontestuar prej bashkesise.

      Ne mungese te nje kryesie me legjitimitet ne syte e bashkesise, bashkesia ka funksionuar ne baze te autoritetit te imameve te xhamive, kesisoj, nese i shohim punet jo nepermjet nje literalizmi sa komod aq edhe te ceket, rebelet ndaj autoritetit legjitim jane kreret e KMSH-se dhe jo imamet.

      Ne te kundert, nuk pati kundershti qe te meret xhamia e medresese per nevojat e medresese, por u kerkua qe kjo te behet duke mare ne konsiderate duke ofruar nje mundesi alternative per xhematin e kesaj xhamie, gje qe me arrogance KMSH e ka injoruar totalisht.

      Zoteri Sokol, nese KMSH-ja ka disa rregulla te vetedeklaruara mbi zgjedhjen e kryetarit, shkarkimin e imameve apo emerimin e tyre, dhe nese KMSH-ja nuk rrespekton keto rregulla atehere ne baze te cfare rregullave institucionale funksionojme.

      Ajo qe me trishton realisht eshte kur mer persiper te legjitimosh dergimin tek anti-terrori duke fetarizuar kete thyerje bazike te principeve qe mbajne se bashku besimtaret, dhe per sa kohe qe nuk kuptoni kete nuk do mundni te lidheni e te kuptoni bashkesine e besimtareve.

      p.s. perpara se te permendesh sahabet qe te legjitimosh kete imoralitet te Selim Muces – i cili eshte ne fakt vetem nje vegel – kujto qe Selim Muca nuk ka mesuar akoma te fale namazin (kete po e them ne kuptim totalisht literal – nuk di te fale namazin). Shpresoj qe ti keni mesuar ndonje gje gjithe keto vite qe e keni mare nen perkujdesje ne azilin e KMSH-se.

    • Kalifi Omer nuk erdhi ne krye te besimtareve me vota te vjedhura, as me pazare te felliqura me politikane e administratore vekefesh ne KMSH, as me makinacione e marifete pas kulisave qe gelojne ne ate mocal me callma e kollare. Nese ti ke mundesi te na shpjegosh se me cfare “mrekullie” nje grup si gylenxhite jane sot ne krye te nje xhemati qe nuk i do, bujrum e fol.
      E dyta, Kalifi Omer ka udhehequr ne menyre korrekte institucionale, duke percaktuar qarte te drejtat dhe detyrimet e veta, ndersa KMSH-ja funksionon me arbitraritet banal, jashte cdo lloj kuadri ligjor.
      E treta, Kalifin Omer e donte dhe e kish pranuar populli, ndersa burokratet ne KMSH as i do e as i ka zgjedhur kush.
      E katerta, vete Omeri r.a. ne diten qe u be kalif, u ka kerkuar besimtareve ta udhezojne nese vepron ne menyre jo te drejte dhe kur nje prej te pranishmeve iu shpreh se, nese ai ben padrejtesi ata do t’a drejtojne ate me shpatat e tyre, Omeri falenderoi Zotin per kete. Dhe jo vetem kaq, por kur Omeri u kerkoi grave qe te kerkojne me pak mehr nga burrat, nje grua u ngrit ne mes te xhamise duke i folur se nuk ka te drejte t’u kerkoje te heqin dore nga ajo qe ua ka lejuar Allahu. Dhe Omeri r.a. u terhoq menjehere duke i dhene te drejte gruas. Besoj se nuk eshte e nevojshme te tregoj se sa te shurdhert, idhnake, skuthe, e te papergjegjshem jane kollaret e KMSH-se ne krahasim me kalifin Omer.
      E pesta, themeluesi i meth’hebit zyrtar te KMSH-se Ebu Hanifja, ka investuar me para ne mbeshtetje te opozites se kohes ndaj pushtetit ku ai jetonte dhe kjo nuk e ben Ebu Hanifen, rrebel, te pabindur, ekstremist e fitnexhi. Perkundrazi, qendrimet e tij mospranuese ndaj pushteti vetem sa ia shtojne madheshtine.
      Dhe, mbi te gjitha keto, liria e fjales eshte e garantuar ne Islam, madje eshte e urdheruar, qofte ne hadithin e deshmorit qe flijohet duke shprehur mosaprovimin e tij per zullumet e pushtetareve, qofte ne hadithin qe na urdheron t’a largojme te keqen me dore, gjuhe e zemer.
      Kontrabandimi ne gylenizem i parimeve te menhexhit selefi, per hir te interesit eshte mjeran. Te thuash se ai qe kerkon te drejten ben fitne, pa shtuar asnje fjale per ate qe ben padrejtesine, eshte e turpshme.

    • 2. Persa i perket aspektit institucional, se pari xhamia nuk ka qene kurre nen administrimin e Medresese. Ajo ka kaluar nen administrimin e medresese vetem ne mbledhjen e fundit te Keshillit te Pergjithshem Drejtues, disa jave pas plasjes se fitnes tek Xhamia e Medresese.
      http://www.e-zani.com/2012/04/21/largohet-kryemyftiu-vendin-e-ze-gurra-me-100-te-votave/
      Edhe ne kontrate eshte percaktuar se xhamia eshte nen varesine e Myftinise, e cila percakton edhe imamin, dhe jo nen varesine e Medresese, pavaresisht se percaktohet qe xhamia do te perdoret per nevojat e Medresese. Por kush e ka penguar Medresene per te plotesuar nevojat e saj ne xhami?!
      Halli i gylenxhive eshte i qarte si drita e diellit. Ata duan te pushtojne xhamite per te prodhuar propaganden e tyre. Ata duan gjithashtu qe medrese-qyqaret e tyre, te mos “infektohen” nga imamet jogylenxhinj, e nga xhemati jogylenxhi. Njoh njerez qe jane perjashtuar nga shkolla, vetem sepse kane shkuar te mesojne arabisht ne xhamine e Dine Hoxhes.
      E dyta, eshte e turpshme qe KMSH po perpiqet ta trajtoje ceshtjen si rebelim te nje nepunesi qe nuk i bindet urdherave. Ne te vertete eshte xhemati qe nuk do nje imam gylenxhi. Imam Luli nuk do te kish nxjerre gjysem fjale, nese vullneti i xhematit nuk do te ishte ky qe eshte. Pra, problemi eshte kryekeput, dhune e institucionit ndaj bashkesise qe ai perfaqeson.
      Sipas nje logjike formale, nepunesi mund te hape padi per te kerkuar demshperblim financiar per largimin nga puna, por eshte gjithashtu e drejte qytetare e besimtareve te protestojne ndaj padrejtesise qe u ben pushteti i institucionit qe do te duhet te ishte perfaqesues jo shtypes i tyre. Ne kete menyre protesta e besimtareve nuk eshte rebelim por nje akt qytetar i shprehjes se mospranimit te padrejtesise.
      Dominoja e ngjarjeve nuk eshte aq ashtu sic thua ti. Ke harruar aty te permendesh, provokimet e KMSH-se. Akuza per ekstremist radikal, ndonese vazhdon t’a konsideroje Lulin “kuader” te vetin, akuza per ndjekje penale, madje duke perdorur edhe antiterrorin per t’i kerkuar Lulit, ne menyre fyese, qe te mos veshe xhyben gjate namazit.
      Deri tani, nuk shoh askend te kete shpifur ndaj KMSH-se. Nuk ka nevoje te shpifet ndaj saj, se boll e ka dhe aq sa shfaq (Zoti na ruajte nga ajo qe fsheh). Dhe problemi nuk eshte me shoqatat qe duan te punojne per fe. Problemi eshte me ato shoqata qe nuk lene te tjeret te punojne per fe.

  • Nuk do doja te komentoja mbi kete ceshtje se eshte pak delikate. Delikate sepse e kthen ceshtjen shume emocionale kur behet fjale per moslejimin e nje ishimami te falet ne ish xhamine e tij. Delikate se nga ana tjeter dhe institucioni ka te drejten e tij te emeroje, c`emeroje imame brenda nje llogjike. Llogjika e paraqitur nga institucioni eshte administrimi i xhamise nga ana e shkolles. Duke pare investimin e turqve nuk eshte e llogjikshme te presesh nje menefregim ne ceshtjen e xhamise e cila per hir te vertetes nuk ka qene fort ne koordinim me shkollen. Ka kaq vite nuk nxorren nje mesues a nje nxenes qofte dhe per praktike. Fanatizmi i tepert qofte dhe ne te drejte ja qe kthehet ne zullum dhe zullumi i tepert kthehet ne formen me te papritur. Mendoj se eshte i njejti person ai qe i vendos damgen cdo mendimi ndryshe si nurxhi a ku di une. Llogjikisht dy jane mendimet ne lidhje me kete ceshtje; e para se luli ka te drejte e ska bir nene ta levize etj etj. E dyta se luli duhet te levize sepse ashtu ka vendosur institucioni. Te pareve i them se ska imam ne bote te palevizshem, te dyteve i them tregoni faktet perse duhet te levize. Nese te pareve nuk i pelqen cfaredolloj llogjikimi i te dyteve atehere mos e pranoni institucionin dhe shpallini xhamite te pamvarura, gje e cila eshte antiligjore dhe qe perballesh me shtetin e me vete kmsh. Deri atehere vetem fitne sjell situata “mos e le imamin e ri se na iku i vjetri”. Une mesa po shoh do ja vlente ti shikonim te dy imamet se bashku duke i “harruar” ato qe ndodhen. Kaq per tash 🙂

    • Shoqata Sema besimtar nuk e ka shfrytezuar xhamine se nuk do, jo se e ka penguar Luli. Shoqata Sema nuk e shfrytezon xhamine, sepse ka hall se “i prishen” medresistet, ndaj deshiron t’i mbaje larg xhamise ata. A e di se edhe namazin e drekes nuk e falin kur hyn koha, atehere kur falet i gjithe xhemati, por pak me mbrapa, ne menyre qe te mos perzihen me xhematin. Shoqata Sema i nderuar, eshte sektariste dhe kerkon te ruaje grigjen e vet nga Islami yne. Pra jane ata qe nuk duan te vellazerohen me ne, jo ne me ata.
      Nga ana tjeter ata nuk kane investuar asgje ne ate medrese. Te gjitha i kane pasur gati. Perkundrazi, ata po nxjerrin para prej saj, pervec se po konvertojne muslimanet shqiptare ne sektin e tyre. Cdo medresist paguan 1.6 milion leke, per llogari te shoqates Sema, ne nje institucion qe eshte i KMSH-se dhe jo i Sema-s. Dhe jo vetem kaq, por Medreseja po perdoret edhe per te mbajtur me pune e rroga aktivistet e gylenxhive ne Shqiperi. Ata kane eleminuar te gjithe stafin jogylenxhi, duke futur aty vetem pjestare te sektit te tyre. Ata gjithashtu kane sjelle nje dyzine me profesore turq, qe marrin nje rroge sa shtatefishi i atyre shqiptare. Dhe keto rroga dalin nga parate e muslimaneve shqiptare qe duan te mesojne fene e tyre ne Medrese.
      Kontrata qe KMSH ka bere me Semen, eshte krejtesisht e paligjshme dhe koruptive. Nuk ka se si nje institucion ti fale nje shoqate nje aset te tille, pa asnje perfitim. Kjo eshte skandaloze. Dhe jo vetem kaq, por gylenxhinjte po e perdorin ate kunder xhematit qe KMSH pretendon se perfaqeson, te pakten per sy e faqe ne publik.
      Damken gylenxhi nuk ua kane vene te tjeret gylenxhive. Ua kane vene vetes. Do te deshiroja shume qe te mos kishte ndarje, por nuk jemi ne qe po i ndajme, jane ata qe po na ndajne. Jane ata qe nuk duan imamet tane, nuk duan xhematin tone, nuk duan mendimet dhe qendrimet tona, nuk duan qe ne te punojme per fe, sepse duan qe t’a kene gjithcka ne dore vetem vete. Kjo i ben ata sektare jo ne.
      Ndersa per Lulin, nuk ka thene kurre askush se eshte i palevisshem. Por Luli ketu ka 100 perqind te drejte, sepse vendimi per largimin e tij eshte i padrejte.

  • Dalan, me gjithe respektin qe kam per gjuhen e mireperdorur prej teje, si usta i penes qe je 😉 me duhet te te korrigjoj ne lidhje me te shumeperfoluren perfitim te medresese me ane te pagesave te nxenesve! 😛 Une per koincidence jam interesuar per nje te afermin tim dhe me thene te drejten nuk u regjistrua dot per shkak te pageses. Pagese kjo qe vjet paskesh qene vetem 85 000 leke dhe 85000 leke vetem vitin e pare per librat uniformat etj. pagese e bere vetem nje here ne kater vit. Kete vit e paskeshin bere 100 000 leke ne vit arsimimin. Miku im, dhe i juaji, studiuesi i mire i fese islame ne Shqiperi ka nje shkolle private me pagese rreth 15000 – 17000 leke ne muaj. Shume me e madhe se e medresese dhe me kushte shume me modeste. Medresete e semase jane te nje niveli mbi mesataren dhe me aq sa cme kane nxene syte nuk ka shkolle me ato kushte me page nen 1 mije euro ne vit. Ato shkolla e kane vleren te pakten 2 -2.5 mije euro ne vit. Sa per investimin qe skane bere me duket se ske jetuar ne tirane dhe o se ke vizituar ndonjehere te vjetren ose sja ke idene si eshte e reja. Ne te dyja rastet je te pakten i painformuar. Ka staf gylenxhi medreseja e shkodres? Po e durresit ka staf gylenxhi? Po Vitrinat, universiteti Canadian ka gylenxhi?
    o Dalan kush investon miljonat ka te drejten e perzgjedhjes se stafit, kjo eshte normale. Dhe ska lidhje fare me xhematin tone apo islami yne. Tradita hanefi nuk ka ardh me gylenxhit lalo por ka te pakten 5 shekuj. Ihuanet nuk jane hanefi, jane la madhhebi ose jane kardavi. Sja vlen me e shit islamin e ardhmerise si islami shqiptar se ktheheni qesharake. Mire bejne qe nuk i lene nxenesit se nuk e di a je fal najher te medreseja. Ke lloj lloj tipi e lloj lloj veshjeje. Te tillet nuk i gjen as ne qender, as te tabaket, por aq sa aty as te pazari. Ky eshte problem qe duhet zgjidhur. Dhe mendoj se do te zgjidhet…

    • Nuk e njoh veten per usta te penes, por e njoh per nje njeri qe di t’a perdore logjiken. Gjithcka qe thashe me lart eshte arsyetim dhe gjerat qe permenda jane njohura. Perkundrazi, lidhjet qe ti u perpoqe te beje me duken pa kuptim, duke perfshire emra universitetesh, shoqatash e miqsh te perbashket qe nuk i di se kush jane. Une nuk kam asnje mik qe ka shkolle private, e per me teper as ty nuk te njoh qe t’a di nese eshte i perbashket apo jo. Po sido qe te jete, nuk shoh asnje lidhje midis mikut tone hipotetik me argumetet qe parashtrova me siper.

      Nese kerkon te thuash se cdo shkolle private eshte me pagese dhe nuk ka perse te mos jete keshtu edhe Medreseja, ketu nuk kam asnje kundershtim. Por kjo do te thote pikerisht ate qe une thashe, qe Medreseja tashme, si nje shkolle e privatizuar nga Sema, eshte nje objekt fitimprures per gylenxhite. Deri ketu nuk kam asnje kundershtim, por kur kete objekt fitimprures Sema e merr falas nga Komuniteti Musliman, qe nuk eshte i Semes, por eshte i imi, i yti e i te gjithe muslimaneve xhematlinj, ketu kjo afere behet koruptive. Logjika e biznesit kerkon qe nje prone, nje aset te menaxhohet per t’i nxjerre fitimin. Nese nuk e menaxhon dot, atehere ose e shet, ose e jep me qira. T’ia falesh Semes, eshte dicka qe nuk ma kaperdin dot arsyeja.
      Ketu ka edhe me, por nuk po dua t’i hyj me hollesisht.
      Sa per cmimet, une e di qe cmimi vjetor eshte diku tek rreth 1.6 milion leke te vjetra. Gjithsesi, po e marr te mireqene ate qe ti thua. Une di qe ne Shqiperi mund te besh edhe universitet me 800 apo 700 euro viti, madje ka edhe me pak, keshtu qe, cmimi qe ti permend nuk e nxjerr jashte tregut. Nuk mund te justifikohesh duke thene se nuk i ka cmimet e shtrenjta. C’rendesi ka nese fiton pak apo shume? Eshte nje aset fitimprures qe Sema e ka marre qyl dhe kjo eshte e papranueshme, pasi Selimi nuk e gjeti na bahce ate qe t’ia fale kujt te doje.
      Ecim me tej. E verteta eshte se kjo medrese nuk eshte aspak nje aset pa fitime. Madje perkundrazi, fitimet i ka te majme, per vete numrin e madh te nxenesve qe ka. Shkollat private ne Shqiperi, mund t’i kene cmimet e shtrenjta, por i kane te tilla duke pasur pak nxenes, e per me teper kur u duhet te paguajne edhe per godinen (Merre me mend sa do t’i shkonte qiraja Semes, vetem per ndertesen qe e ka marre falas)!
      Nga ana tjeter, logjika e biznesit shpesh luhet jo vetem me cmimin por edhe me sasine. Kur t’i shet nje mall me shumice, natyrisht qe cmimin e mban me ulet. Duke pasur shume studente, ti kompenson cmimin e ulet, dhe fiton shume me teper sesa duke pasur cmimin e larte dhe pak studente. Cdo njeri qe ka bere dy gram hyrje ne ekonomi, di te nxjerre kurbat e kerkese ofrtes per te percaktuar cmimin e volitshem. Me nje llogaritje te trashe, shkolla private e “mikut tone te perbashket” qe kushton 1.5 milion leke viti nuk mund te krahasohet me Medresene qe ka 10 fishin e studenteve. Po te biesh pak kalemit (gjithmone trashe e me tolerance), i bie qe pergjysmimi i cmimit kompensohet mire nga numri i studenteve dhe i bie te pakten pesefishim i fitimit. Hiqi kesaj edhe kostot per qira e baze materiale dhe te garantoj qe fitimi del me shume se 10 here me i madh.
      Pra, Sema, po fiton para me thase prej medresese dhe kjo eshte afermendsh. Ky lloj biznesi eshte i qeruar: edhe fiton para, edhe shpenzime shume nuk ke, edhe u ben lavazh truri medresisteve ne funksion te interesit tend sektar edhe i rekruton ne armaten tende per ti hedhur ne frot ne funksion te interesave te tua, e me pas cliron fonde per te rritur pozitat e tua perballe xhematit qe e ke nenshtruar me dhune e para. Kaq eshte skema. Nuk ka asnje shkence ketu.

      Persa i perket perzgjedhjes se stafit, e ke krejtesisht gabim. Nuk e di per cfare investimesh e ke fjalen. Une di qe arabet qe ishin me pare kane bere shume investime dhe s’besoj qe turqit kane bere me shume. Gjithsesi, kjo nuk ka asnje rendesi. Duhet te kuptosh se behet fjale per nje prone te Komunitetit Musliman, jo per nje shkolle private te Semes. Pastaj, po te jete per investim, Komuniteti Musliman ka shume me teper ne ate shkolle, qofte emrin, godinen, bazen materiale, dhe aktivitetin. Askush nuk ka ngritur zerin per stafet e kolegjeve turke. Aty le te bejne c’te duan, sepse eshte shkolle private e tyre. Kruse Medreseja e Tiranes, eshte e muslimaneve, jo e Semes. Aty duhet mesohet Islami jo gylenizmi. Mesuesit duhet te jene muslimanet (te cfaredo menhexhi, apo mth’hebi qofshin) jo ekskluzivisht sherbetoret e hyzmetit. Perzgjedhja e stafit duhet te jete vetem mbi baze meritokracie e jo mbi baze perkatesie klanore e sektare.

      Persa i perket hanefizmit, une u shpreha se meth’hebi zyrtar i KMSH-se eshte meth’hebi hanefi, dhe e ofrova shembullin e Ebu Hanifes, si model per shkollen juridike qe ndjek KMSH-ja. Se cfare ben Ardhmeria apo ihuanet nuk ma ndjen fare dhe nuk ka te beje aspak me argumentin qe po flasim. Nese ardhmeria ben marrezira kjo nuk e ben as me te mire e as me te keq Komunitetin Musliman. Pastaj, edhe nese Ardhmeria ia fut kot, kjo eshte pune private e tyre. Mbi te gjitha, jemi njerez te lire dhe gjithkush eshte i lire te ndjeke cfaredo lloj methhebi qe ia ka qefi, madje edhe te shpike meth’heb te vetin po te doje. Kjo nuk ka lidhje fare me shperdorimet e KMSH-se ne bashkepunim me gylenxhite e Semes.

  • Ca jane keto lloqe! Po beheni gaz i botes per dyqind mije leket e Lulit! E dija ndryshe islamin nga ata qe kam lexuar! E dija bindje e jo kryengritje. Eshte shume i drejte vendimi i gjykates, bile nga gjithe xhamiat te perjashtohet: Kush del kunder ligjit, e pesom. Nje pyetje kam per imamin: A kaq shume i paska dashte leket per imamllik?

    • Normal plako qe kjo esht bindja jote, se keshtu ju do hizmeti, te bindur e te nenshtruar.
      Ushtria kerkon njerez qe nuk e vejne trurin ne pune. Ju jeni ushtare te perkryer, sepse jeni te verber, te cveshur nga cdo lloj personaliteti e individualiteti. Vetem keshtu te tjeret mund te drejtojne, duke shfrytezuar frymet njerezore. Jo me kot, ky imami i ri, behet mish per top nga abileret. Ky imami i ri me ngjan si ato pengjet qe nazistet i perdornin per te c’minuar fushat. I leshonin ne are dhe minat c’aktivizoheshin duke plasur mbi trupa njerezore. Ky imam po perpiqet te c’minoje Xhamine e Medresese duke shperthyer nje konflikt, frytet e te cilit do t’i gezojne te tjeret me vone. Nje karte e djegur qe ne lindje, ne sherbim te nje kauze qe e drejtojne te tjeret, ku ketij imamit i takon vetem te bindet, duke e lene peng dinjitetin tek abi.
      Keshtu qi, bindja jote plak, eshte pasoje e lavazhit qe te eshte bo nga ustallaret e perpunimit te trurit njerezor te hizmetit. Kjo esht industria me e suksesshme qe ka gylenxhilliku.

  • Kristi ca bere ti, mire je? Kthehu andej nga erdhe se je jashte debati. Ta japim edhe ndonje 200 000 lekesh po deshe (te vjetra ore, se mos i kujton te reja). Vetem lerna rehat se nuk shqetesohet kush, se si e din ti Islamin. Hajt vlla/moter (ose dhe te dyja po deshe).

  • Avash pak Kristi, jo me kaq nxitim se ngaterrohen doktrinat. Kjo çeshtja e bindjes eshte e komplikuar, e gjere dhe relative, por sidoqote nuk flitet per formulen e personazhit nga i cili ke perzgjedhur pseudonimin, “sill faqen tjeter”, qe as ndjekesit e saj nuk e respektojne.

    Per ta vertetuar kompleksitetin e ‘bindjes’ mund te kujtojme se njeriu, i çfaredo besimi, i nenshtrohet, nder te tjera, ligjeve te mbijeteses, qe mund te sigurohen (edhe) nepermjet parase. Imami ne fjale do te jetoje me bateri, apo eshte imam dhe nuk i duhen leket e ne kete menyre e perdhos kushdo? Edhe frekuentuesit e blogut? Mbase ti ke kofidenca me personin, por une mendoj se me “leket e Lulit” i mohon respektin, pasi i ke mohuar edhe te drejten e pavaresise ekonomike dhe te drejten e mbijeteses. Do t’i japesh lemoshe “Lulit”? Ky eshte koncepti yt i bindjes?
    Ligjet e komunizmit te shpienin ne burg ose internim per nje fjale goje, apo, sic thua ti, per mosbindje. Me ate formulen e “faqes tjeter” mund te ishim akoma ne diktature pasi vetem keshtu respektojme ligjin.

  • shembullin me Omerin e dhashe per te treguar si eshte sjellja islame, ndersa shembulli i dyte me Jezidin eshte pak me direkt: Jezidi nuk ishte burre me i mire se Selimi, nuk pati ardhur as me vota, as me katapultime, nuk ishte as me legjitim, per me teper vrau nipin e profeti (a.s), dhe ne fund te hutbeve leshonte ofewndime e mallkime ndaj familjes profetike; por edhe pas ketij njeriu, sahabet, dhe ketu hyjne mijera sahabe, nuk kane nxjerre fitne, ndersa ketu nje individ me 7 pseudonime vazhdon vetem te na shenjteroje imamin dhe te mallkoje kmsh, semen, gylenin, medresete, imamin e ri ecc. s’eshte e drejte!!!

    • O Sokol, po me cilat syze i pe 7 pseudonimet ne nje person.
      Po si nuk ke turp dhe na ben moral akoma me histori sahabesh (Zoti qofte i knaqur me ta). Po pse more trim Selimin me Jezidin e krahason ti, Jezidi te pakten doli acik perdori forcen per te mbajt pushtetin. Po Selimi me cilet komando po na imponohet, me votat 100% te hizmetit. Turpin bashke do ta ndani.

  • i nderuar admin. pata nisur nje koment para tri ditesh, pa cenuar asnje etike, dhe shoh se nuk eshte botuar…

    • sokol me rezulton qe komenti eshte postuar. Qellon qe nganjehere te vonoje per per shkak se jo perhere moderatoret kane mundesi te jene prane kompjuterit. Nese behet fjale per ndonje koment tjeter, nuk ka mberritur.

  • Hera e pare qe lexoj faqen tuaj por eshte e habitshme se jane 4-5 veta qe komentojne ne cdo shkrim e sjellin dhe e perdredhin komentin dhe kudo shajne e marrin neper goje musliman,njerez qe falen,dijetar,xhemate etj. Nuk e di cili eshte qellimi i tyre ne kete bote por injoranca e thelle duket qe u ka errur shikimin.Njeriu qe eshte bosh brenda,qe s ka nje projekt ne jete merret me pergojime dhe e gjen gabimin te te tjeret e jo te vetja.
    Zoti nuk e fal te drejten e robit. Veshtire do ta kene ahiretin pergojuesit qofshin dhe virtual apo me pseudonime pa marr helallik nga te gjithe ata qe kane pergoju. Shpifja eshte dhe me e rende se pergojimi.Uroj te mos kene lidhje me Ardhmerine keta fitnexhinje.

    • O ti qe e ke per here te pare, ju eshte kthyer “Ardhmeria” ne makth juve te hizmetit. Me “Ardhmeri” ose jo, padrejtesite e KMSH do te vijojne te adresohen deri kur gjendja te permirsohet ne ate institucion. Ne fakt KMSH ka vec logon se nderkohe eshte shnderruar totalisht ne nje aneks te hizmetit. Personalisht mua me duket tersisht e padrejte qe nje institucion ombrelle si KMSH te instumentalizohet nga nje element i saj (nje nga telat e cadres), kur ne fakt duhet te harmonizoje dhe inkuadroje te gjithe zerat plural te xhematit shqiptar. Kur teli kontrollon ombrellen ne dem te televe te tjere, gjithe mushamaja perdridhet ne nje tel(hizmeti) duke nxjerr telat e tjere jasht funksioni. Nuk eshte problemi se ngelen telat e tjere pa pune, por ne ditet me stuhi mileti nen ombrellen tashme te shperfytyruar behet qulle.
      Vazhdoni perkedheljuni pushtetit dhe grumbulloni islamofobet ne institucionet qe kontrolloni, ndersa imamet cojini tek “inkuzicioni” bolshevik.

    • Dean, pergojimi i Hizmetit eshte nje e keqe, nqs permendim kot Ardhmerine e keqja behet dy, madje me ‘bereqetin’ e ngaterresave, e keqja mund te disafishohet. Edhe po ti biesh ne shenje disave, u hy ne hak gjith te tjereve dhe godet ato lidhje qe kane me njeri tjetrin muslimanet e grupeve te ndryshme. Ja them vetes ne radhe te pare, pastaj ty.

      • Eno edhe si moderator i kesaj faqeje nuk jam perhere i kenaqur me menyren se si flitet per hizmetin edhe pse jam tejet kritik i menyres se si kane vepruar qyshkur Zoti i sprovoi me manaxhimin e KMSH-se dhe institucioneve te dijes ne Shqiperi. Por gjithashtu lus Zotin qe hizmetit te kete dhe njerez qe te shohin bereqetin e kesaj vale zemerimi te ngritur kundra tyre nga besimtare te thjeshte dhe lusim Zotin qe kjo t’i shtyje te reflektojne. Ajo qe me vjen keq ne kete nderlidhje te ketyre komenteve ndaj hizmetit dhe shoqates Ardhmeria eshte se indikon se zerat e zemerimit nuk jane pare si indikacion i cfare vlon ne bashkesi por si nje lloj taktike te Ardhmerise si kunderpergjigje.

        Ky veshtrim eshte i mjere sepse indikon se ne syte e perfaqsuesve te hizmetit besimtaret nuk jane mbartes mendimesh dhe reagues me gjykimin e tyre per cfare ndodh ne jeten e bashkesise, por shihen si vegla, ushtare te nje forme direktive apo nje tjetre. Ti e kupton se sa i mjere eshte ky veshtrim dhe se eshtr tregues i problemeve me thelbesore qe kemi. Kushdo qe e ka ndjekur kete blog prej kohesh, ashtu si dhe aktivitetin mediatik te atyre qe mbajne kete blog do duhej kuptuar me kohe qe ketu jane mbajtur frena per arsye qe drejtuesit e KMSH-se qartazi nuk mund ti kuptojne dhe dukshem nuk i respektojne.

        Le te veme ne dukje qe edhe imamet e larguar nga detyra kane mbajtur frena. Le mos harojme qe KMSH-ja ka precedentin e nje imami qe per kater vjet u mundua ta hiqte, duke cuar dhe polici po ma beso qe edhe shteti i di kufijte e vete dhe nese do kishte vendim per rezistence kjo mund te ishte bere pa patur shume cfare mund te bente as shteti e as KMSH-ja. Imamin ‘rebel’ tani KMSH e ka bere drejtor. Per gjykimin tim, imamet ne fjale thjesht pane arsye qe nuk duhej sfiduar KMSH-ja gjer ne ate pike, arsye te cilat perseri drejtuesit e KMSH-se as nuk duken ti kuptojne e aq me pak ti respektojne.

        Kesisoj, ketu nuk ka pergojim por nje reagim totalisht normal e gjithsesi te permbajtur ndaj menyres se si kryesia e KMSH-se, nen drejtimin e hizmetit, po sillet me bashkesine e besimtareve.

        • Admin, pergojim eshte psh akuza per “perkedhelje pushtetit” apo “grumbullimi i islamofobeve ne isntitucionet qe kontrollon hzmti”… Sidomos kur i sheh per here te pare, thua ca behet, habitesh fare… Permendet nje emer islamofobi, pa u marr fare me arsyet pse eshte punesuar, apo pa u konsideruar mendimi i dikujt afer te vertetes dhe informacioneve te mjaftueshme (pavaresisht se me zor si bejme dot te shkruajne me zor) dhe hizmeti behet “punedhenes islamofobesh”…

          Gjera te ngjashme mund te shmangen dhe te rezultojne ne venje ne dukje problemesh te verteta, pa nxit armiqesi e urrejtje. Psh dikush pat permendur teologe te shkolluar ne shkolla te mira, qe merren me pune jashte profesionit. Nuk eshte fajtori i kesaj KMSH-ja e sotme besoj, por ky eshte problem i tyri padyshim, dhe i joni, nqs bejme pak empati. Po ashtu nqs permendet deshira per te eduku femijet ne medrese, dhe pamundesija ekonomike, edhe kjo nuk i iken te gjitheve nga syte kollaj, se eshte problem i vertete. Dhe plot e plot gjera te ngjashme, probleme te verteta. Apo edhe mendimi i xhematit te xhamise per imamin e vet… Nga reagimet ketu, nga ato qe s’te hapin barkun, mund te nxiren plot mesime. Te pakten deme nuk ka, gje e mire nqs sheh veten nga syte e disave. Kshu, nejse. Te gjithe kemi hallet tona dhe nje fare moshe dhe s’jemi manget per tone te ashpra dhe fyese.. aq me shume si muslimane. Selam

          • (pavaresisht se me zor si bejme dot te shkruajne me zor)

            doja me then (pavaresisht se me zor si bejme dot te shkruajne)

          • Z Eno, meqe me keni cituar mua per pergojim, po te sqaroj dy gjera qe te thone se nuk eshte keshtu. Se pari ne aktivitetet e KMSH, i cili kontrollohet tersisht nga Sema, jane te pranishem pafundesisht eksponentet e te gjitha niveleve te pushtetit. Pardoksalisht nuk e shohim prezencen e tyre kaq shpesh(perjashto festat)tek aktivitetet e bashkesive te tjera fetare ne vend. Ndekohe protagonizmi i pajustifikuar i krereve bashkjake ne ceshtjen e ndertimit te xhamise ne Tirane eshte toleruar nga KMSH, gje qe ka sjelle nje debat te tepert ne opinionin publik si dhe polarizime mbi kete fakt. Nje zhurme e tille ka munguar ne procesin e ndertimit te kishave ne kryeqytet, dhe kjo besoj fale mencuris se tyre. KMSH ne kete tolerim qe i ka bere politikes mbi nje ceshtje te ciles ligjerisht dhe moralisht nuk i perket ka anuar nga njera pale duke qendruar indiferent ndaj tjetres( Per mua duhej rigorozisht t’i qendronte indiferente te dya palve). Protagonizmi i tepert i politikanve ne aktivitetet e KMSH te siguroj qe e demton imazhin e saj ne publik, por ndryshe e shohin brenda KMSH. Ne kete mes pak pike vetem politika fiton. Bashkshoqerimi i shpeshte KMSH-politike, duke e ditur mire se ne cfar llumi noton e fundit, njollos moralisht KMSH ne syte e publikut (pak e njollosur eshte ajo)
            Sa per “profesorin” e inkuadruar ne “Beder”, deklarata e tij ne favor te Rikonkuistes ne Ballkan ashtu sic me ka cuar mua qimet perpjet, duhet t’ja conte dhe administratorve te “Beder”, edhe per faktin se jane shtetas turq. Mbase dikujt i duket nje fraze e pafajshme, por ne gojen e nje deputeti kjo eshte islamofobi e paster me natyre urrejtjeje ndaj bashkqytetarve te tij. Ne nivelin e tij si perfaqsues politik nje deklerate e tille eshte e barazvlefshme me ato te nje sharlatani gojpis si K. M. Sa per djeni, atij burri qe cliroi Kostandinopojen i shkojn e i bejne dua ke varri Partiarku Ortodoks bashke me kolegun e tij Armen, e jo me ne muslimanet. Mund dhe ta zgjas sa nje carcaf t’i argumentoj me hollesisht implikimet e kesaj politike te KMSH ndaj pushtetit, por po mjaftohem te them se perfitimet jane mjerisht shume te vogla, si pershembull nje vendim gjykate.

          • Nuk eshe vetem nje Eno. Po kemi gjithashtu Persida Asllanin, qe ka bere debat kundra vajzave me shami ne shkollat publike, kemi nje mori gazetaresh, nga me te paaftet qe ftohen per t’u dhene keshilla studenteve te gazetarise, kemi cmimin gazetari i vitit qe i jepet Fevziut, e nga ana tjeter, kemi babain e Astrit Patozit drejtor i Medresese, etj. Te gjithe keta, nuk ka mundesi te jene aty per meritokraci. Nderkohe qe une di raste me djem te rinj, doktorante, qe kane mbaruar me medalje ari, shume luajal ndaj gylenxhive,qe,megjithese punojne pedagoge neper universitete te tjera, nuk jane pranuar tek Bedri. Nderkoheqe refuzohet ky rast dhe sheh te pranohet Persida Asllani, natyrisht qe nuk kam c’mendoj tjeter, vetem se kemi tebejme me qoka, te cilat behen ne nje institucion qe presupozohet te mos jete i Sema-s por i te gjitheve ne.

          • 4-5 veta pernjeheresh, te citova si ilustrimin me te afert te asaj cfare doja te thoja me pare. Nese thua X-i i perkedhelet pushtetit dhe X-si grumbullon islamofobe, te krijohet ideja se po thua X-si eshte batakci qe nxjerr fitime personale nga politika dhe X-si e ka si qellim grumbullimin e islamofobeve. Faleminderit per sqarimet gjithsesi.

            Qendrimi komplet neutral ndaj politikes mendoj eshte jashte realitetit pragmatik. Disi jemi te detyruar te perfshihemi ne punet ‘politike’, per te miren tone. Nje lloj animi politik eshte bere ne situata qe i dime, por jo per te arrit ne rezultate te paqarta qe aludon shprehja “perkedhelje me pushtetin”. (me then te drejten animi ne krahun e kundert te cfaredo krahu qe qendron “piktori” me antivlerat e tija ekstreme, mund te behet edhe vetem ne emer te njerezillikut.) Prezenca e personaliteteve te larta te shtetit ne programet e KMSH, me gjithe zhgenjimin tone nga politika, i shton disi prestigjin atyre organizimeve. Po ashtu ka edhe kjo shtrese politike sevapet e veta ne veprime e nderhyrje te drejta ne raste te caktuara ne favorin (te drejten) e muslimaneve; e kam fjalen per tema pak delikate qe i kam vetem me te degjuar dhe qe nuk jane per tu shprehur ketu.

            Papergjegjshmerija e politikes tone dihet. Cudi perbejne politikanet qe dine te sillen si i ka hije pozitave tyre. (ne c’vend normal te botes do behej Nard Ndoka minister shendetesije?) “Profesori” eshte ai qe eshte dhe do deshironte te ishte brenda mureve, kurse ne do deshironim te ishim jashte. Kjo nuk duhet eksagjeruar se debati mund te hapet me thelle, pa qene nevoja. Ato luftera, perfshi 2 te Kosoves kane qene perballje ne emer te dy feve(me habit pak duaja e klerikeve qe permend, aq me shume kur shohin perdite 4 minaret e Ajasofjes, por mundet).Mbase kete kane menduar drejtuesit (turq) te Bedrit.

          • Dalan, universitete si ky qe permendim le te hapi cdo grup besimtaresh qe gjen mundesite, te gjithe do jene tonet per aq kohe sa do kene qellim ti sherbejne Islamit dhe muslimaneve. Por qe ata qe kan ndertuar Bedrin, po ashtu e administrojne vete, ajo dihet. S’e mohon kush qe ata ‘bejne ligjin’ aty dmth. Por te drejten per te besu se po mundohen ti sherbejne muslimaneve, dhe se ne kete menyre universiteti eshte i muslimaneve, s’ja heq dot.

            Duke pranuar keto, se ke ftojne per te mbajtur fjale, kujt i japin cmime, babin e kujt bejn drejtor, ke marrin ne pune… keto jane gjera qe i dine vete dhe per te cilat do japin hesap vete. Vetem te flasim kot per ceshtje qe s’na ka kush gje borxh dhe per te cilat s’kemi asnje fare pergjegjesie.

          • Flasim komplet per te tjera dimensione. Si duket kemi pikpamje te ndryshme mbi rolin e fese ne shoqeri. Neutraliteti doktrinor ndaj politikes eshte imperativ i domosdoshem sidomos ne nje shoqeri pluraliste, kjo garanton qe cdo kush te kete mundesi te afrohet tek feja, dhe askush te kete favoret e njerzve te fese. Individi edukohet, dhe shoqeria rrjedhimisht, qe ti permbahet vlerave qe burojne nga feja ne menyre qe ne perditshmerine e tyre te bejne zgjedhje dhe zgjidhje ne harmoni me keto vlera. Rruga tjeter eshte qe te calosh tek e para dhe te perkrahesh fizikisht palen afer vlerave te tua ose asaj qe ta ka nevojen. Per mua kjo e fundit eshte gabim me G te madhe.
            Perpara se t’i trasmetosh publikut keto vlera, sic mendoj duhet te jete metoda e punes, ne fillim duhet t’i shkembesh mes te njejtve brenda bashkesis. Ketu eshte dhe diferenca besoj une ku ndahemi ne kete ceshtje. Sa te lodhesh ne lobime tek politika per favore per bashkesine( e cila ti jep perhere ne kembim te koncensioneve), harmonizou njehere brenda bashkesis me te gjitha ngjyrimet e saj, ridefino qendrimet si bashkesi ndaj realitetit, percakto dhe vendos hierarki profesionale, etj se keshtu mbase fiton simpatine e publikut te gjere e si rrjedhim dhe bereqetin e Zotit. Por realiteti tregon tjeter gje, deshira per hermetizem sektar qe rezaton KMSH eshte perforcuar si asnjehere ne ate institucion, injorimi eshte total ndaj pjeses tjeter te xhematit dhe perkundrazi promovohen shpesh njerez jo te denje te cilet eklipsojne te aftet mes nesh. Pra preferohet te punohet jo nga baza por permes linjave te pushtetit, kjo ne emer te bashkesise. Kam pershtypjen se kjo rruge do te jete e sukseshme ne forme (koncerte, spektakle, sipozuime, parrulla), por hibrite ne permbajtje (adhurime, dije, takva, solidaritet etj) .
            Per ta mbyll po te citoj ne kete ceshtje Imam Gazalin i cili ne raportet pushtet-ulema , me te demshmen konsideron viziten e hoxhes tek pushtetari. Sipas tij me mire eshte te te vizitoj pushtetari ty, por me e sigurta eshte qe tu qendrosh larg pushtetarve ne menyre qe edhe ti te mos i shohesh ata, dhe pushtetaret te mos kene parasysh. Konkluzionet e ketij mesimi nxirrja vete.

          • 4-5 veta pernjeheresh,
            Ndoshta Gazaliu aty komenton nje hadith te Profetit te nderuar, ku thuhet qe mbreterit (drejtuesit) me te mire jane ata ne dyert e dijetareve, dhe dijetaret me te keqinj jane ata ne dyert e mbreterve. Konkluzionet, ne menyre te plote dhe per cdo situate, vete nuk i nxjerr aq kollaj. Pastaj Gazaliu flet per ulema. Nuk viziton Berisha e Topalli KMSH-ne per keshilla islame nga ‘ulemate’ por per raporte te thata qe ja kerkon detyra, njerit e tjetrit. Gjithsesi, nuk mbahemi per fort sofistikim sjelljeje ne krahasim me komunitetet e tjera dhe besoj edhe vete qe me raste duket sikur e teprojne. Sic e teprojme ketu, prap duke u krahasuar me komunitete te tjera, kur flasim per “Selimer” si me qene tu thene “Saliu”. Normal qe zoterija nuk eshte idealja po themi, e perfaqesimit. S’po komentoj fjali tek e tek se nuk eshte se ndjehem i detyruar te kundershtoj apo te mos jem dakord me ty ne shumicen e gjerave.

            Mendoj se nuk duhet harruar ai principi i te ndezurit nje qiri ne vend te sharjes se ‘erresires’. Per mua KMSH-ja e sotme po ndez qirinj, ti ndezim edhe ne ca duke bere ate qe na takon, e para duke mesu cfare kemi pergjegjesi e cfare jo.

            Mos te harroj kryesoren, gjeja e vetme qe permenda te mesazhi i pare, ishte ‘pergojimi’, te perfolurit, a gijbeti… i nje grupi a nje tjeter, qe jane pjese e jona. Marredhenjet e KMSH me qeverine mund te kritikohen, vlersohen,.. nuk me intereson shume.

  • Jo Eno. Medreseja e Tiranes dhe Universiteti Beder nuk jane objekte te shoqates Sema, por jane te Komunitetit Musliman. Komuniteti eshte i te gjitheve dhe institucionet e tij arsimore duhet te jene te te gjitheve. Prandaj ne kemi qe c’ke me te te drejte t’i kerkojme hesap.
    Po, me kolegjet turke dhe me Universitetin Epoka, le te bejne c’te duan, sepse ai eshte krejtesisht nje pune e tyre.
    Eno, une nuk them qe ata nuk duan te bejne ndonje gje te mire per Islam, por ata duan t’i bejne keto gjera te mira ne menyre sektare, duke perjashtuar te gjithe te tjeret e madje edhe duke i penguar. Ata nuk punesojne asnje njeri po nuk qe i tyre dhe po nuk ia paten interesin (flas per intersa jashte kuadrit akademik). Ata po i perdorin keto institucione per interesat e tyre si grupim. Perjashtimi i shumices se mesuesve te medresese qe kane qene perpara se ate t’a merrnin gylenxhite, por edhe mospranimi ne stafet e tyre akademike i askujt qe nuk i perket atyre, apo edhe vete heqja e imamit te Medresese duke dashur te pengojne Shoqaten Ardhmeria te beje punen e saj, tregon se ata nuk duan te bashkepunojne me te tjere, por duan ta kene te gjithe punen ne doren e tyre. Me ta mund te bashkepunosh, vetem nese frytet i vjelin ata dhe vetem nese nuk te mundin dot ne terren. Ky mentalitet per mua ben qe ne fund Islami te mos fitoje per te humbe, megjithe ndonje punet e mira qe mund te bejne rruges. Por pervec kesaj, ceshtja me e madhe qe shtrohet eshte drejtesia. Ku eshte drejtesia ketu? A per kete na urdheron Allahu dhe i Derguari i Tij? A mund te kete bereqet ne pune te tilla?

    • Dalan, Bedri kam pershtypjen eshte pjese e Komunitetin Musliman per ti shtuar prestigjin (nje lloj dhurate dinjitetit tone; tani thuhet qe ka edhe nje universitet “islamik” ne Shqiperi), por jo de facto. Nuk e di forcen ekonomike dhe organizuese te KMSH-se, por duke shiku shpejtesine e formimit si universitet, apo kushtet luksoze brenda godines, mendoj se eshte keshtu. Dhe te themi te drejten, ne qofte vertet mundi i plote i tyri, te punesojne ke te duan eshte e drejte qe e kane. Por gjithsesi, nuk ja vlen hic kjo pune nese behet shkak per pakenaqesi nga muslimanet e tjere (megjithese kjo per ‘meriten’ e ketyre muslimaneve tjere). Per kedo, punesimi aty i nje personi shume te afte, selefi ndoshta (ne mos paste), do ishte gje e mire mendoj, do i sherbente dashurise ndermjet besimtareve dhe do na lumturonte, sinqerisht. Keto gjera i dine vete me mire drejtuesit dhe i mendojne besoj. Gjithsesi nje lloj heterogjenizmi eshte jashte realitetit.

      Sa per bisede, sa i perket emrit “islamik”, duke shiku programet aty, te krijohet ideja se eshte imituar (qellimisht) Kembrixhi dhe jo Ezheri, dmth lidhja ‘sakrale’ jo fort e rendesishme e Kembrixhit (por e me e rendesishme per Bedrin padyshim), qe edhe para 1 shekulli kishte profesore ateiste. (nje tip Epoke per dege sociale). Por ne te njejten kohe Bedri ofron nje sherbim qe se kemi patur, mesimdhenjen e teologjise. Pra me duket puna krejt ndryshe nga medreseja e Tiranes, ku nuk e di si e sa kane investuar.

      Gjitha te mirat

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *