Ekstremistët e Medias Shqiptare.





e-zani.

 

Kur postuam tek E-Zani i Naltë reagimin tonë ndaj deklaratës së një farë Forumi Rinor Mysliman, deklaratë e cila, ashtu si kuriozitete të habitshme tërhoqi ca vëmendje mediatike, reagimi ynë u raportua në faqen ResPublica.com dhe gazeta shqiptare në New York, Illyria, i kushtoi deklaratës së Forumit një editorial nga kryeredaktori i gazetës, Ruben Avxhiu, editorial që u pasua me një reagim nga një bashkpuntor i faqes tonë dhe funksionar në bashkësinë myslimane shqiptare në New Jersey, Armir Taraj.

 

Qëndrimi jonë ndaj deklaratës në fjalë është bërë i qartë, por ka gjëra që duhen thënë për këtë vëmendje e shqetësim mediatik për retorikën esktremiste të një forumi gati anonim në Kosovë. Pyetja që ngrëmë është nëse media shqiptare i kushton të njëjtën vëmendje formave të tjera të ekstremizmit, nga bashkësi të tjera fetare apo proponentë të retorikës islamofobe.

 

Kemi vënë në dukje më parë këtu tek EZN se tek faqja ResPublica janë promovuar – jo njerëz gati anonim – por politikanë prominentë që haptazi shpallin qëndrime neo-kryqtare me konotacione të qarta raciste. Administratori i faqes ResPublica, z. M. Nano, një nga gazetarët më të njohur shqiptarë, si intevistues i neo-kryqtarëve si znj. Ledi Shamku apo Mark Marku, nuk e pa të arsyeshme të sfidonte këto qëndrime haptazi ekstremiste e raciste. Në të njëjtën kohë, si intervistues i një funkstionari shtetror të kulturës si z. Aurel Plasari, nuk sheh arsye të zhbirojë me pyetje apo qoftë të komentojë kur promovon në faqen e vetë intervista që quajnë shqiptarët “tradhtarë të Jezu Krishtit” dhe që bëjnë thirrje për një situatë “ideale, një komb, një gjuhë, një fe.” Kujtojmë që në kohën kur znj. Shamku dhe z. Marku deklaronin në faqet e ResPublica dhe Mapo vizionet e tyre neo-kryqtare për kryqzatë në “mborjtje të Kostandinopojës,” një predikues mysliman dergjej në burg se kish folur për “xhihad në Andaluzi,” Spanjën e kohës mesjetare.

 

Ne bashkohemi me shqetësimin e shprehur nga z. Avxhiu në faqet e Illyria, por na duhet të pyesim kur ka dënuar kjo gazetë retorikën ekstremiste anti-myslimane. Jo vetëm, por duhet kujtuar gazeta Illyria që për vite promovon keqinformimet dhe mashtrimet kundra myslimanëve shqiptarë në penën e një sharlatani si Stephen Schwartz.

 

Këto ditë kemi vënë në dukje se në gazeta mainstream si Gazeta Shqiptare dhe Mapo promovohet e citohet Kastriot Myftaraj si studiues. Shumëkund, dikush që quan Breivik hero, që ka kontribuar artikuj në blogun ku Breivik karikohej ideologjikisht, do mbahej larg se do prishte biografinë. Por jo në Shqipëri. Zotërinjtë P. Zogaj dhe K. Blushi e promovojnë këtë tellall të dhunës si studiues dhe e citojnë në artikujtë e tyre.

 

Ne e dënuam retorikën e Forumit të të Rinjve Myslimanë sepse besojmë në nevojën e dënimit të të gjitha formave të retorikës së urrejtjes. Pyetja jonë është kur do fillojë shtypi shqiptar të mbajë qëndrim ndaj ekstremizmit anti-mysliman?

Comments

  • Me e keqja eshte se racizmi dhe ekstremizmi antimusliman i neokryqtareve te tille si Mark Marku nuk perben kurrfare problemi per gylenxhinjte e Komunitetit Musliman shqiptar. Teksa Marku shpreh endrrerrat e veta per te luftuar turqit dhe Islamin ne Konstandinopoje, 600 vjet me pas, Komuniteti Musliman e puneson si profesor ne Universitetin Islam Beder. Mesa duket, gylenxhizmi tolerancen fetare e ka ndaj cdo ekstremizmi antimusliman, dhe tolerance zero ka vetem ndaj muslimaneve xhemtalinj qe u ka vjedhur perfaqesimin. Nderkohe qe vellezerit tane nurxhinj punesojne ekstremiste antimuslimane ne universitetin tone, heqin nga puna imamet tane, e madje i kercenojne edhe tek antiterrori per ekstremiste radikale.
    Kjo eshte e turpshme.

    http://www.beder.edu.al/faqe.php?kategoria=programet-e-ofruara&hap=&sub=247&par=118

  • kurse une do e shihja me tjeter sy punesimin e ketij tipit. A se ke degjuar shprehjen ” Mbaj armikun me afer se mikun” 🙂 Peace!

    • Po edhe kaq afer mo!!!
      Pastaj, ta mbash afer armikun nuk do te thote ta mbash me leke. Nderkohe qe sot ka profesioniste te vertete muslimane, me doktoratura e punime shkencore per t’u admiruar qe nuk mund te jene pjese e strukturave te Universitetit Beder, sepse nuk plotesojne kriterin themelor qe eshte: te jesh ose gylenxhi, ose islamofob.

  • pyetje me vënd ajo në fund të arikullit. Bëhet shumë mirë të nënvizohet padrejtësia në qëndrimet e disa mediave, ose më sakt dopio-standarti i tyre. Por për turp, kjo puna e Mark Markut tek univ. Bedr më lë pa mënd! Llumi e zullumi, katrrani e mjerimi i Komunitetit (anti)Musliman sa vjen e shtohet. Allahu më falt, por po ma neverisin dhe po i urrej veprimet e tyre! Kur Allahu e don dikë fut dashuri për të në zemrat e besimtarëve, kur Allahu e përçmon dikë fut përçmim për të në zemrat e besimtarve. Jazëk Kmsh!

  • Kjo puna e Markut dhe Shamkut qe kane these se do kishin dashur te merrnin pjese ne mbrojtjen e Kostandinopojes, qe ishte pergjigje e nje pyetje ne formularin e Nanos qe pyeste “Ne c’beteje do kishit dashur te merrnit pjese?” nuk me duket si neo-kryqtarizem. Me duket me teper si fantazi luftarake me frymezim fetar, sic mund ta kene edhe shume myslimane. Psh kur ia bera te njejten pyetje nje shokut tim mu pergjigj se do kishte dashur te merrte pjese ne betejen e Kostandinopojes, por ne anen e Osmaneve. Ndersa nje tjeter tha se do kishte dashur te merrte pjese ne betejen e Sipio Africanus kunder Hanibalit.
    Pra keto lloj fantazish nuk me duken se duhen marre shume seriozisht, sic ishte ajo fantazia e Tan Kristos per clirimin e Spanjes…

    • Arnaut nuk mund te ngaterrosh deklarimet e dy deputeteve te shqiperise me muhabet kafeneje me dy shoke qe kane kujtesa te caktuara nga libri i historise se klases se peste. Edhe ai qe donte ishte ne krahun e osmaneve duhet te kuptoje – sic na mesoi plaku hokatar i Mances – qe nuk e shendetshme te tu japesh shume buke fantazive te tilla. Gjithsesi, nuk mundesh te neglizhosh faktin qe znj. Shamku ne intervisten ne fjale e ka lidhur ‘humbjen e Kostandinopojes’ me gjendjen tone sot e per rjedhim kryqzata ne mbrojtje te Kostandinopojes transplantohet ne politikat e sotme identitare ne Shqiperi. Eshte nga ky moment kur Shamku sheh se per shqiptaret filloi nxirja, zverdhja… Nuk di te kete patur politikan shqiptar te ketyre 20 viteve te fundit qe te kete shprehur kaq haptazi nje qendrim kaq racist. Njekohesisht, fantazia e Tan Kristos nuk mund te denohej penalisht, sic u be, por per tu mare seriozisht duhet mare se tek e fundit eshte pjese e predikimi qe ka dhe audiuence ne te.

  • Une po habitem si ka pranuar Marku te shkoje, por qe e kane ftuar nurxhinjte nuk ka asnje gje te cuditshme e te keqe. Kemi per ta pare Markun dhe ca te tjere shume here me te eger se ai se si do ta hedhin valle ne te ardhmen. Marku si fanatik i fese se vet ka shprehur ate qe e thone edhe shume muslimane po edhe qe e mendojne gati te gjithe muslimanet. Nuk hyn Marku te ajo kategori Muc Nanon, qe nuk eshte cudi qe edhe ai ne te ardhmen te filloje e te kendoje ndryshe. Ehuha ju rrini beni dek e dek neper blogje, ato nderkohe zbusin Markun.

  • 🙂
    Kjo ideja e zbutjes se Markut, duke e mbajt me para, me ka shkrire t’u qesh. Kete mund t’a hane vetem te zubuturit e hizmetit qe shtrengojne barkun per hir te kauzes se abilareve. As vete zbutesat e hizmetit, qe e kane ne aktide te besojne ne realitete sureale nga me fantazmagoriket, nuk e mendojne kurre nje “mrekulli” te tille. Paret ne kete rast nuk jane kushtezusi, ne provokimin e sjelljes se deshiruar (zbutja) tek i kushtezuari (islamofobi) sipas skemes pavlloviane. Edhe vete abilaret hizmetcinj e kane te qarte qe keto para prodhojne vetem pazar e jo “zbutje”.
    Ti mendon se Marku do t’a ktheje fleten pas disa vjetesh?!
    Nuk eshte fare cudi, por deri atehere, une do te pres edhe disa vjet te tjere, per te pare rikthimin e fletes, kur “kushtezuesi” (parate), te mos jene me ne loje.
    Sidoqofte, skema eshte nje budallallek. Kjo, sepse, numri i Islamofobeve dhe orekset e tyre financiare si kusht per “t’u zbutur” jane me te medha se sa kushtezuesi (parate). Nese mendoni se do te zbusni te gjithe islamofobet me para, te garantoj se nuk mjaftojne as te ardhurat e te gjithe shtetit turk nga rritja ekonomike. Te mos flasim pastaj per aspektin moral te ketij pazari ne kembim te kthimit te fletes, sepse eshte shume i pahijshem.

    • sipas kesaj perspektive te nurxhinjve, nuk do te jete e larget dita kur marku, muc nano, surroi dhe maks velo, e te tjere, te fillojne e te zihen se kush del ne saf te pare.

      • Me duket sikur fokusi i muhabetit te keti shkrimi eshte tek media shqiptare dhe ekstremistet qe promovon. Sikur nuk eshte shume e shendetshme qe cdo muhabet ta coni tek nurxhite. Ata Zoti i drejtofte per te mire te vet e te gjithe neve, po nuk rrotullohen gjithe problemet e myslimaneve rreth tyre, thjesht nuk jane kaq te rendesishem.

    • Marku i ka aq aftesi ne zanat te vet, sa te mos quhet blerje afrimi i tij. Kur e krasova Markun me Mustafa Nanon, pikerisht kete desha te them. Po me mire po e krahasoj me Blushin dhe ate pacavuren qe ka shkruar ku e shan Profetin tone te dashur ne menyren me te felliqur. Marku nuk i ka share ne asnje rast muslimanet dhe as nuk ka thene ndonjehere qe duhen te zhduken nga trojet shqiptare. Ai vetem kerkon laicitetin e vendit si garanci per mbijetesen e fese se vet. Mendoj se nuk na ka hije ta quajme neokryqtar, se i bie qe ne te jemi xhihadiste. Pastaj ne kemi vellezer qe kane mbaruar ne Gregorian. Nje nga te cilet eshte edhe i nderuari Rezart Beka ( te ma bej hallall qe po e permend). Vella Rezi boton artikuj tek Erazmusi te financuara nga Gregoriani, po a mund ti thote kush vellait te nderuar qe eshte shitur a eshte blere atje. Do te ishte nje cmenduri. Vellai ne fjale eshte profesionist i zoti dhe meriton te financohet edhe nga muslimanet, por per artikujt qe kane te bejne me islamin nuk kujtohet kush ta ndihmoje. Qe te mos lodheni te beni lidhje te kota se a jam nurxhi a jo dhe mbasi te me keni rreshtuar te nurxhinjte te ma ktheni pergjigjen anapolla, po ju them se nuk jam. Se jam dakort me ju ne disa qendrime ne oponence ndaj nurxhinjve, por ne kete rast me duhet t’ju them se me rreshtimin e markut ne rradhet e kryqtareve e keni gabim. Bjerini islamofobeve te vertete dhe tezave te tyre absurde dhe mos kini meshire hic, po mos bini ne kurth duke u rene me qafe njerezve qe mbrojne sikurse edhe ne fene e vet.

      • Mos ta kthejme tashti debati me cilin pi kafe ai, e ku e ka bo shkollen ky, sa here teshtin ai tjetri, dhe ku i ve duart ku falet ai matan, sepse biem ne nivel gjimanstorkash. Ai personi te cilit po i del ne krah, aty qendroi. Nuk eshte thjesht se cfar i shkau gau atij diku ne nje kuc te M. Nanos, dhe sigurish pse ai ka nje fe tjeter nga ajo e administratorve te institucionit ku punon. Problemi qendron se me cilat kritere punsohet dikush ne nje institucion specifik sic eshte “Beder”. Un mendoj se ashtu sic u ndertua ai institucion, pa nje debat konstruktiv me njerez me integritet brenda bashkesise, ashtu sic dhe ju vu emri, ne heshtje eshte ndertuar dhe stafi i saj akademik dhe didaktik. Edhe frutet ne heshtje do tja hajme.

        • Sipas kesaj qe thote Klodi lart, imagjino sikur te punsohej ndonje deputet si profesor tek Zonja e Keshillit te Mire, pasi te kishte deklaruar tek Muc Nano se do te deshironte te kishte marr pjese personalisht ne rrethimin e Vjenes.

  • Cfare lidhje kane keto krahasime. Te gjithe ne, na ka rastisur te punojme ne institucione, themeluesit e te cileve nuk kane besimin tone. Une nuk e di se ku e bazon ti vlersimin per Markun, por nuk ma ha mendja qe Universiteti Islamik Beder, e ka marre per ndonje arsye te pavarur nga angazhimi i ti politik.
    Por gjithsesi, nuk duket hic normale qe nje universitet islamik te punesoje si profesor nje njeri qe vlereson si ngjarjen me te madhe te historise ku deshiron te kish marre pjese, betejen per mbrojtjen e Kostandinopojes nga Turqit, qe fare qarte perkthehet si beteja qe do te mbronte te gjithe Ballkanin nga Islami. Nuk duket fare normale qe nje universitet islamik te punesoje nje profesor qe mendon se gjeja me e madhe qe do te duhej korrigjuar nga historia boterore, eshte islamizimi i Ballkanit.
    Ne liddhje me botimet eshte gje krejt tjeter qe nuk ka lidhje. Te krishteret kane botuar edhe Gazalin dhe ketu nuk ka asnje problem. Pastaj ne kete rast ne nuk po themi qe eshte Marku i shitur. Marku vazhdon dhe i ruan parimet e veta. Problemi qendron tek Bedri, jo tek Marku.

  • Pse atehere Gregoriani nuk qenka ne rregull nga trute qe punesoka e mbaka me para nje musliman qe te botoje artikuj qe i sherbejne debatit ndermjet dy feve. Qe e mban edhe me burse gjate viteve te studimit. Pse ne kete rast eshte nje e mire dhe ne rastin tjeter eshte nje e keqe e jashtezakonshme. Ne te dyja rastet eshte nje afrim i dy personave qe kane vlere dhe peshe, ne menyre qe duke ndejt afer dhe ata te mos kene me aq frike nga gogoli. Ka shume rendesi prezantimi tek njerezit dhe respekti per ehli kitabin. Per mua fakti qe tek Bedri eshte punesar Marku ne kete sens, ka nje vlere shume te madhe. Dhe nuk e kuptoj as lidhjen mes punesimit te Markut dhe jo punesimit te dikujt tjeter qe eshte lene pa emer. Kush ka trokitur tek Bedri nga muslimanet qe te kete njefare niveli shkollor, qofte edhe politik pse jo dhe nuk eshte punesuar? Krahasimi ne kete rast nuk qendron dhe vetem sa ja shton agresivitetin fjales. Vihen perballe nje neokryqtar dhe nje neoxhihadist dhe u kerkohet muslimaneve te pozicionohen. Me vjen keq po ne kete rast je nxituar Dalan.

    • Kush ka trokitur tek Bedri nga muslimanet dhe nuk eshte punesuar? Pikerisht pra, rasti ne fjale. Person me medalje ari ne shkolle te larte, me gjithe dhjeta ne master, me doktorature ne proces, pedagog ne nje universitet privat, shume i hapur ndaj gylenxhive dhe jo kritik ndaj tyre, dhe pervec kesaj, me njohje personale ndaj disa presonave me influence ne Beder. Perfundimi negativ.
      Pse? Shume e qarte. Vendet i percakton hyzmeti ne baze te strategjive sektare, politike, ekonomike etj.
      Shkurt, Bedri eshte biznes ne emrin tone, per interesa te paleve qe nuk kane lidhje me ne.

      Se cfare ben Gregoriani as qe me intereson fare. Gregoriani eshte tjeter gje, dhe fakti qe ai merr ne shkolle muslimane, nuk ka fare lidhje me rastin e Markut. Fillimisht njehere, eshte tjeter gje te te marrin ne pune si mesues, e tjeter gje si student dhe pervec kesaj, Gregoriani nuk di te kete marre njeri ne pune qe beson se e keqja me e madhe e Europes eshte krishterimi.
      Ne rastin e Bedrit, qe ta pranojme kete do te duhet vetem qe Marku te jete ndonje gjeni i shkencave te komunikimit, gje qe, natyrisht nuk eshte. Si Marku gjen pa fund njerez ne kete vend.
      Une nuk e di se ku e shikon ti vleren dhe peshen e Markut, pervec faktit qe Sala e ka bere deputet, por nuk me duket as e pranueshme qe, meqe paska disa vlera gjetiu, e marrim ne pune, megjithese ka nje ndergjegje te tille anti-islame.

      Gjitchka ketu eshte e qarte Klod. Keto jane thjesht ceshtje pazaresh. Nuk ka asgje per te mos kuptuar.

      • para disa vitesh, paraqitet nje moter myslimane me shami , pikerisht ne rrjetin e shkollave te Gylenit…Tani qe te mos i thoshin cope qe nuk te marrim se je me shami, i thane se ti nuk zoteron anglisht ( megjithese motra e dinte anglishten, dhe kishte diplome shkolle per ate qe vajti )..pastaj drejtori i shkolles i thote nje tjetri:- Nuk e marrim se eshte me shami…!!!!!

        • Gruaja e atij drejtori ka shume gjasa te jete me diplome por shtepiake, sepse ka shami. Nena dhe motra e tij po ashtu, me probabilitet nja 95 perqind, eshte me shami. Po deshe mund te na thuash se cfare lexon ti ne mendjen e ketij drejtori qe me goje thote cope ose jo cope “nuk e marrim se eshte me shami!”.

          Ki parasysh qe shume nxenes ‘shqetesohen’ edhe nga aq mbulese sa kane zyshat aty (vetem shami nuk kane) dhe me siguri nje pjese e mire, ndoshta shumica, nuk do shkonte ne nje shkolle ku zyshat kane shami. Te krishteret as qe behet fjale. Nqs dikush thote “Epo mos ti hapin fare!”, atij mund ti thuash “Epo kush te pyt ty!”, por me mire po themi qe nxenesit qe aty dalin pa paragjykime per muslimanet pratikante (sic jane turqit per ta), perfshi te krishteret qe nuk ndjejne asnje shenje diskriminimi nga mesuesit dhe kujdestaret, dhe mesojne qe muslimanet ‘praktikante’ jane njerez te mire, pa vese. “Mbulesa e kokes eshte me e rendsishme se kjo” …? per disa eshte me i rendesishem imani i sa e sa tjereve dhe e kuptoj zgjedhjen e atyre zyshave.

          Nje motre te nderuar me shami ose pa shami, nuk ka shtet qe i garanton pune sepse ajo ka mbaruar universitetin. Universitetin e ka mbaru me deshiren dhe objektivat e veta. Po ashtu motra e mbuluar eshte mbuluar duke marre parasysh sprova, fitmime dhe sinqeritetin kryesorja. Kudo te aplikoje, jo vetem ne kolegje, neqoftese futet ne interviste me buzeqeshje dhe del me ankesa dhe akuza, ai filan person tregon qe merret me samarin jo gomarin.

          • Jam kundra arsyetimit tend i dashur Eno. Ketu kemi dyzim identiteti, ne njeren ane e pranojme moralin dhe e promovojme ne familje, ne anen tjeter, per interesa te diskutueshme e frenojme moralin ne publik. Nese ky drejtues ka nenen, motren, gruan etj me shami dhe refuzon nje punesoj nje te tille ne institucionin e tij, atehere ky mendon se “femra me shami” e ka vendin vetem ne shtepi(ibadet, lavanteri, dhiker, kulinari, etj) dhe realiteti kriminal qe paragjykon motrat e nderuara nuk duhet sfiduar aspak. Ketu lind dhe nje problem personal i ketij drejtuesi, ne rastin kur hipotetikisht vajza e tij ne nje moment te caktuar vendos shamine. Si do te jete sjellja e ketij prindi-drejtues shkolle ndaj rastit te vajzes se vet, qortues, inkurajues, diktatorial apo nje mishmash alternimesh te ketyre te parave?! Une besoj se ne asnje rast nuk duhet refuzuar e drejta e njeriut qe ne zgjedhjen e tij/saj, te kerkoje te realizohet ne jete konform formimit dhe aftesive te tij/saj. Si ka mundesi qe mashkulli, per faktin se nuk e obligon sheriati me mbulese dhe per rrjedhoje nuk eshte i “dukshem” kundrejt pjeses tjeter te shoqerise, te gezoje privilegje ne kete bote kundrejt gjysmes se vet. Ne qoftse i qendrojme idese karikature se femrat muslimane te cilat nga devocioni kalojne matane cakut qe pranon “koha” sot, duhet te sakrifikojne disi, atehere oburra dhe meshkujt te gjejne analogene tyre devocionale qe i zhvendos ne “kohen” tjeter. Per mua kjo nuk ka ku te rri si procedim islamik. Islami alfen dhe omegen e tij ka teuhidin i cili duke u shtrire ne te gjitha dimensionet jetsore na obligon me proklamimin vetem te vertetes. Nuk ka dy te verteta, patjeter njera nga ato eshte mohimi i tjetres. Nuk ka dy te verteta mbi shamine/moralin/te dliren, personalisht ta afirmojme dhe t’i gezohemi ne familje, dhe njekohesisht per “raison d’etre t’i shmangemi dhe ti bejme bisht ne syte e botes. Me teper se sa problem teologjik(i cili eshte i tille), ky me duket i karakterit psikologjik te cilin shume musliman nga paaftesia nuk arrijne ta tejkalojne. Nuk dua te ndalem me gjate ne komplikimet shoqerore te ketij lloj tipi “manikeizmi” logjik, sfide e cila per muslimanet sot ne bote eshte mese e dukshme.

          • Nuk e zgjata shume tregimin..por po e plotesoj..ne rrjetin e shkollave te gylenit, ka mesuese me shami…por ajo eshte e martuar me nje nga mesuesit turq qysh prej 16 vitesh, kurse motra jone ka islam arab..

        • Edhe une mendoj se nuk mund t’i veme faj drejtorit ne kete rast. Mendoj qe ne te tilla raste, kushdo prej nesh, do te ishte ngushtuar, per shkak se nuk deshiron te rrezikoje investimet e veta per hir te se drejtes se nje zonje, e cila (me hak) kerkon te punoje. Cdo njeri, ne te tilla raste, do te vinte ne peshore demin dhe dobine, dhe do te bente ate qe do te rezultonte e domosdoshme ne funksion te projektit qe ka, duke lutur Zotin t’ia lehtesoje barren asaj qe ka zgjedhur ta kenaqe Ate, duke respektuar urdheresat hyjnore.

          • Dalan,e bukur kjo, duane e bejme ndryshe, veprimin ndryshe. Po cfar jane keto projekte qe i kercenon fitra? Keto qe mendojne keshtu, me duket se kan ngaterruar termin fitre me fitne. Te gjithe e dijme historine e Ebu Bekrit r.a me Bilalin r.a i cili ishte ne momente kritike. Nuk u mjaftua ai vetem me nje dua te sinqerte, por ju pervesh aksionit duke shpenzuar pare per t’i shpetuar jeten tjetrit. Sipas mendimit tuaj edhe me dua mund te mjaftohej, sepse po te vdiste i dyti, fundja, si martir do te kishte grade me te larta prane Zotit.
            Duke kerkuar te mbrojme investimet tona strategjike, sipas fjalve te Enos imani i nxensve me i vlefshem se shamija, atehere duhet qe disa nga ne muslimanet te hapim institucione qe te punsojme vajza me shami( edhe ato xhanem iman kan). Por para se te ndermarrim kete hap, qe te mos i vrasim syte nxensve, te fillojme te perdorim nje teminologji kritike ndaj islamit dhe sipas rastit te ndryshojme dhe emer, sigurisht dhe grate ne shtepi t’i kemi te zbuluara. Ky lloj procedimi, bie fjala, Naim Henri Cilit nuk i ka dal per keq, tjetri ka ndertu goxha institucion arsimor dhe po i thyen dyert nga kerkesa, nderkohe ka punsuar dhe nje besimtare me shami.
            Po te mendonin femrat muslimane sot ne termat e demit dhe dobise, asnjera nuk do te vendoste shami per arsyen e thjeshte se sprovat prej saje nuk te vijne vetem nga ateiste dhe ultralaike por edhe nga vete besimtare makiaveliste. Nen diktatin e ketyre te fundit mbi prioritetet publike te besimtareve, mos u cudit qe te propozohen manastire ose azile per te strehuar te devotshmet/shmit pertej normes se vendosur prej tyre. Nese te fundit rezistoje, perseri mos u cudit qe keta priotitetpercaktonjesit tu bashkohen korrit te atyre faqezinjve te cilet bejne thirrje per zhvendosje ne Arabi. Zotnia me siper ka perdor dhe konceptin “po kush te pyet ty”, duhe harruar se ajo zonja qe ka shkuar te kerkoje pune, duke i konsideruar si besimtare, rjedhimisht i ka menduar si ndihmes te veshtirsive te saja. Kjo lloj filozofije mund te perktheht dhe keshtu: per hir te imanit, futi nje grusht hundve besimtarit, per hir te imanit mbaje kalaqaf Markun.

          • 🙂 Keshtu mendoni ju shoku Dalan? Reflektoni, beni autokritike dhe ta beni te shendoshe! Degjojeni zerin e mases! 🙂 🙂 🙂

          • Klodi, ceshtja ne fakt eshte e veshtire dhe zor se mund te jesh krejtesisht i sigurte ne vendimet qe marrim. Nuk e njoh veten per te ditur ne keto veshtje ndaj nuk eshte cudi qe edhe te bej autokritike, nese zbuloj qe e kam gabim. Sigurisht jo ne modelin e ndergjegjesimit te masave, as te ndergjegjesimit prej masave, por ne planin e pergjegjesise qe kemi per gjykimet tona.

            Zanzibar. Une e kuptoj dhe pranoj arsyetimin tend. Jam krejtesisht dakort qe, njerezit qe drejtojne fene ne Shqiperi duhet te bejne te gjitha perpjekjet per t’ua larguar gurin e sproves besimtareve, aq me teper besimtareve gra qe mbajne shami. Patjeter qe, ndoshta do te ishte me mire tek Zoti qe drejtori i shkolles te solidarizohej me sproven e mesueses me shami dhe te merrte mbi vete pjese te kesaj sprove, por kjo nuk do te thote se, fakti qe ai nuk zgjodhi kete rruge te veshtire, kjo e ben ate moralisht te denueshem. Une thjesht po e jusftifikoj veprimin e tij, duke u nisur nga fakti qe ai e ka pare kete pune nga perspektiva e biznesit. Nje mesuese me shami do t’i ulte nivelin e kerkesave per t’u regjistruar ne ate shkolle, gje qe ka kosto financiare per te. Me raste te tilla nje pronar shkolle do t’a kishte me kollaj t’i jape nje rroge qyl mesueses, sesa t’a mbaje ne pune. Tek e fundit, ai ka dale aty me fitu, jo me mbrojt nje te drejte, qe prape, nuk e di sesa do te kete efekt ne nje plan me te gjere. Per mua, kjo eshte ceshtje biznesi dhe nuk ka te beje me imanin e nxenesve. Gjithsesi, une e kapa te lokalizuar problemin. Ne nje plan me te gjere, ne lidhje me punen qe behet per te mbrojtur te drejtat dhe mundesite e vajzave me shami ne raport me punesimin, ke te drejte plotesisht. I pari Komuniteti Musliman nuk ben asgje ne kete drejtim. Ky komunitet e ka me kollaj te koruptoje gjykates per te perjashtuar imame prej xhamive sesa te loboje per te mbrojtur nje te drejte elementare, te pakten ne rastin e shkollimit. Kjo vjen ndoshta edhe per faktin se, me sa jam ne dijeni (te me korigjojne vellezerit gylenxhinj) fete Hoxha Fetullah ka lejuar mosmbajtjen e shamise ne shkolla.

          • Dalan ishte nje ironi ndaj selefillekut me stil komunist te zanzibarit. Keto lloj kerkesash ireale llogarie qe bejne shpesh selefijte jane absurde. Sic eshte edhe absurde deshira qe edhe te tjeret te vuajne pse dikush ka vendosur te vuaje. Nuk mund te pretendohet qe vajzave me shami tu gjehet pune me zor dhe te shihen me statusin e te persektuarit. Me vjen keq po duhet te pajtohen me realitetin. Nuk mund ti ushqejme me iluzionin qe gjerat i ka ne dore dikush dhe po e hapi zemren ai gjitcka do rregullohet. Ne rastin qe ka ilustruar zanzibari, ai i Naim Cilit, ka te beje me reklame te paster. I duhej nje vajze me shami per te plotesuar profilin qe ka ai universitet, si neoliberal. Por nuk ishte me i hapur per nje vajze te dyte a te trete me shami (une di raste qe jane refuzuar). Nuk ka takat kush sot te punesoje vajzat me shami se i falimenton biznesi dhe i ngelin femijet pa buke. Di raste konkrete kur prinderit ne shkollat private jane ankuar vetem se kane pare qe mesuesi kishte te shkruar ne cv se njihte arabisht e turqisht. Jo me te pranojne komunistet qe cojne femijet ne shkolla private mesuese me shami. Gocat kur vene shamine te pakten sot, te gjitha keto i dine nuk eshte se jane te pavetedijshme. Ndaj duhet te mbajne pergjegjesite per vendimet e marra. Sa mund te bejne muslimanet per ti ndihmuar keto gocat une sinqerisht nuk e di dhe as vete nuk kam pike mundesie per ti ndihmuar. Se cfare politikash duhet te ndjeke Komuniteti as kete se di. Une jam i bindur qe ky nuk eshte problem ligjor por eshte social. Shoqeria jone nuk i pranon. Ka aq shume arsye pse nuk i pranojne, sa jane edhe te ndryshme mendjet e njerezve ne Shqiperi. Po sa jane edhe te ndryshme mendjet e gocave me shami. Shume nga te cilat jane komplet asociale. Vishen shume keq dhe kane probleme ne komunikimin normal me ambjentin rrethues. Ndaj edhe duaja jote ne fund zanzibarit ju duk sikur atyre gocave u the Zoti ju dhashte. Ne fakt jo per ato gocat me shami qe nuk i menduan me gjate gjerat tani duhet te shqetesohemi te gjithe. Qofte dhe me duane tende Dalan, qe sikurse edhe une nuk ke mundesi te besh me shume.

          • Nuk i kerkon njeri t’i imponohet kerkujt ne menyren se si e menaxhon dijen, kohen, lekun, etj. Por te pakten keto projektet e arnuara te mos na shiten si modele te mrekullushme. Pak me siper u pemend prioriteti i imanit te muslimaneve(qe nuk duan shamine) dhe edukimit i te krishtereve ne mosparagjykimin e muslimanve(turqve). Tashme keto kolegje jane futur ne dhjetvjecarin e trete ne Shqiperi. Valle dhe sa dekada do na duhet qe te prekim frytet e ketij investimi? Pas gjithe ketyre sforcove dhe energjive( edhe kosto ne shamija, per hir te imanit) shif se cfar na ofrojne kolegjet, shif cfar niveli, hap fjalorin, shruaj : http://kmsh.al/opinione/909-arti-dhe-kaligrafia-e-gjuhes-arabe.html Shif dhe ket foton, sepse u qane disa per lidhjet KMSH(SEMA)-politike: http://www.dritaislame.al/mjedis-i-paster-jete-e-shendetshme-basha-ne-medresene-e-tiranes/. Rreshti pare nga e djathta ne te majte, turk, turk, turk, politikan, bab politikani, politikan, turk, turk, turk(per te fundit nuk jam shume i sigurte, megjithate perjashtimi nuk e prish rregullin). Me kete fryme te pilotuar, problemi i shamiave per KMSH eshte i varrosur. Selam

          • Klodi, une nuk jam selefi dhe as Zanzibari nuk duket se eshte, nga menyra sesi shkruan. Dua te them se, jo cdo njeri qe kerkon te mbroje mundesite e vajzave me shami, eshte selefi. Te duash te zbatosh urdheresat hyjnore nuk eshte selefizem, por korrektese ne fe. Perkundazi, shpesh selefite, ndryshe nga c’eshte krijuar pershtypja, nuk jane korrekt ne zbatimin e fese. Ne rastin konkret, Zanzibari nuk po thote qe te vuajne te gjithe per to, ndonese solidariteti ne vuajtje eshte njerezor. Zanzibari po thote se keto vajza duhen mbeshtetur dhe se patjeter institucionet tona te thirrjes, duhet te bejne cmos qe ato te mos diskriminohen.
            Ne rastin konkret, ato vajza nuk kane vendosur te vuajne, por kane vendosur te zbatojne fene e Zotit. Dhe te gjitheve ne na del detyre t’ua lehtesojme dhe mundesojme kete, pavaresisht mundesive dhe menyrave se si i shohim zgjidhjet.
            Problemi eshte se per to nuk mendon askush dhe ketu Zanzibari ka te drejte.
            Selam

          • Klodi, ta kan mesuar fene mbrapsht, kushdoqofshin mesuesit e tu. Kur nuk e di se si u zgjidhet halli besimtareve, kur nuk di se si mund t’i ndihmoje KMSH qepe gojen dhe mos u duk me ktej. Ato akuzat per komunist merri dhe postoja komandantit tend, atij qe na futi selefijt ne Shqipri duke i dhene dhe pashporta shqiptare. Ti dukesh qe ne rreshtin e pare qe e te montuar ne koke sektin, sekt fitneje. Thua un di, un di, po ti nuk di asgje thjesht nje provokator. Perpjekjen e njerzve per t’u afruar Zotit ti e quan mendim te papjekur, i papjekur je ti dhe zor se do te piqesh edhe sikur te te fusin me mik ne serat e hizmetit. Vishen shume keq thua zotrote, dhe kan komunikim shum te keq, je vetem shpifes dhe ordiner biles, nuk e dijme fare se si je i veshur ti, mbase je lakuriq. Biles i quan dhe asociale, po sigurisht ju kan prek interesat juve Adatukrcive, qe ju ka denatyru e duke ju fut ne kallupat e inxhinjerise sociale. Vazhdo me keto provokime dhe lut Zotin te mos t’i lej kalamajt pa buke. Fukara

          • Dalan,e bukur kjo, duane e bejme ndryshe, veprimin ndryshe. Po cfar jane keto projekte qe i kercenon fitra? Keto qe mendojne keshtu, me duket se kan ngaterruar termin fitre me fitne.
            Sapo e lexova kete te zanzibarit, mu duk sikur po te thoshte edhe ti e drodhe o Dalan? 🙂 Kjo puna e prishjes se biznesit, te investimeve te ngritura, shpesh shumicen e muslimaneve nuk e prek hic, se jetojne ne hatlla. Ne kete sens shkon edhe kerkesa e llogarise perse kolegjet (laike), apo edhe qofte muslimanet e thjeshte qe kane biznese nuk i punesojne vajzat me shami. Ti Dalan shume bukur e ke dhene pergjigjen, ke thene se e kupton edhe ate drejtorin apo kedo qofte qe me kollaj do ta kishte ti lidhte nje rroge asaj vajze, sesa ta punesonte. Ky arsyetim jo vetem qe nuk te ben selefi, por ne kete rast te hap pune me selefinjte. Ndaj edhe ka reaguar zanzibari. Kur ka bere krahasimin mes nesh dhe : (Naim Henri Cilit nuk i ka dal per keq, tjetri ka ndertu goxha institucion arsimor dhe po i thyen dyert nga kerkesa, nderkohe ka punsuar dhe nje besimtare me shami) ka thene qe nuk te prish pune hic punesimi i nje vajze me shami. Nderkohe qe ne reklamat e para te ketij univesiteti mbaj mend nje billbord te madh me fotografite e studeteve, ku fotoja e vajzes me shami tani e punesuar e atehere studente, ka qene prane fotos se nje vajze me ngjyre (qe nuk e kam kuptuar ndonjehere pse e kishin vene). Me kujtohet qe me dha nje sens peshtirosjeje si reklame. Nejse per vajzen e punesuar me behet qejfi. Madje kam vene re me kenaqesi, qe ka filluar edhe te vishet me me shije dhe te kombinohet me bukur. Duket qe e ka kuptuar dhe ajo sekretin e suksesit.
            “Me kete fryme te pilotuar, problemi i shamiave per KMSH eshte i varrosur” Me cilen fryme te pilotuar? Kete edhe gjithe mesazhin qe me ke drejtuar nuk e kuptova hic, zanzibar. C’pune kam une me KMSH? Nese nurxhijte nuk dalin vete te flasin dhe kane vendosur ne unanim ta injorojne faqen ezani edhe nese une do te jepja ndonje informacion te ceket mbi sa kam pare se si e kane trajtuar ceshtjen e shamise ne Turqi e Shqiperi, perseri do te ishte dicka krejt anesore. Une di se ne medresene e Tiranes kane punesuar vajza me shami. Madje njera eshte edhe nusja Ton Hatibit, pronarit te klubit, qe akuzohet se i shan nurxhinjte nga mengjesi deri ne darke 🙂 (klubi jo Toni). Po ashtu nuk eshte cudi qe te punesojne ne mos paste edhe te Bedri. Di qe ne Turqi kane lobuar per vajzat me shami dhe kane bere sherre neper gazeta e televizione per keto pune. Nese ju nuk i dini, mire do ishte te informoheni. Eshte e vertete fetvaja qe Gyleni ka dhene qe vajzat te heqin shamine e te vazhdojne shkollen te mos ngelen injorante. Por kjo ka qene vetem per xhematin e vet. Absolutisht nuk ka thene per te gjitha vajzat e Turqise. Kjo ne syte e mi i ben te ndryshem nga selefinjte tane qe kur vajzat e shkolles se mesme se gjuheve te huaja u perjashtuan nga shkolla se kishin vene shami, ata u thane lereni shkollen se nuk ka c’ju duhet. Me kaq po e mbyll se u zgjat shume.
            Gjithe te mirat. Selam.

          • Kete mesazhin e fundit te zanzibarit nuk e kisha pare se qenka postuar nderkohe qe shkruaja. Domethene i paskam rene kokes ne gjykimin mbi sa kishe shkruar. Je edhe mbas xhumaje o njeri. Nejse, nuk ja vlen me prish diten me ty. Selam!

          • Klodi, une as e njoh Zanzibarin e as me njeh. Secili prej nesh diskuton mendimin e tij ashtu sic e mendon dhe nuk kemi asnje kazue te perbashket qe te na beje te mendojme se po ia dredhim njeri-tjetrit.
            Ti thua se nuk me duhet KMSH-ja. Nuk te duhet ty, por per sa kohe gylenxhinjte jane praktikisht sunduesit e KMSH-se, patjeter qe kane pergjegjesi per vajzat qe nuk shkollohen e nuk punojne, per shkak se zbatojne ate fe, te cilen ata kane marre persiper ta perfaqesojne dhe punet e se ciles ata drejtojne.
            Ajo qe shohim ne KMSH, eshte se nuk e kane vene ujin ne zjarr fare per keto pune. Ata jane shume te fuqishem per te zgjidhur hallet e tyre, per te urdheruar gjykatat, te rretheve dhe apelin, pse jo edhe te larten, per te shkelur kushtetuten duke i mohuar lirine e fese nje imami, por nuk duken hic te tille per te mbrojtur parimet e fese qe shkelen prej shtetit. Kur Ministri i Arsimit nxorri nje ligj per te ndaluar shamite, KMSH-ja mezi beri nja dy telefonata, pas te cilave rezultoi se ministri nuk kish levizur as nje presje nga vendimi i vet, dhe u desh te behej gjithe ajo zhurme mediatike, te ngrihej ne kembe i gjithe xhemati, te bente edhe deklarata publike ne media qe gjerat te leviznin sado pak. Dhe kjo levizje erdhi ne saj te presionit publik, si dhe ne saj te faktit qe po rezultonte se xhamite po ia merrnin perfaqesimin KMSH-se. Asnje deklarate publike nuk u be prej KMSH-se ne ate kohe, nderkohe qe u detyruan xhamite te bejne ate qe duhet ta kishte bere KMSH-ja. Pikerisht kjo i ben gylenxhite me pergjegjesi, per sa kohe i kane hipur ne maje nje institucioni qe duhet te perballet per te zgjidhur hallet e muslimaneve.
            Por me sa duket ata nuk e kane fare ne axhende kete pike.

          • Dalan po te drejtohem vetem ty, qe ke pak sens diskutimi dhe nuk mer kot.
            Pertej nje rasti te poshter, si ai i Ministrise se Arsimit per ndalimin e shamijave ne shkolla dhe i nje rasti analog si ai i Universitetit te Durresit. Pertej ketij rasti ku zerin e ngriti xhemati dhe KMSH paska ngrit vec telefonin, dhe nuk paska qullosur gje ajo e ngritur telefoni. Une po them shume mire xhemati e imamet bravo i qofte jane ngrit dhe kane mbrojt grate e motrat me shami. Turp te kene ato qe i rane telefonave e nuk bene asgje me shume. Kaq e paskan pas takatin.
            Tani pertej ketyre sherreve me KMSH e imame, a mund te diskutohet si njerez per probleme qe nuk kane lidhje fare me nurxhite. A mundt te diskutohet mbi problemet qe kane e kane pas vajzat me shami pa bere lidhje te kota me KMSH. Dakort problemi i punesimit duhet zgjidhur dhe cilado forme qofte edhe ajo me e padeshiruara, ajo e azileve (shoqatat fetare) duhet shfrytezuar, mirepo nuk mjafton persa kohe qe gocat me shami nuk do te clirohen nga frustracionet. Pse duhet te jete tabu kjo teme. Pse kur preket kjo teme kane shume qejf me e nxjerr tjetrin prej feje. Nese do ti ndihmosh vertete motrat me shami atehere ji i gatshem te degjosh edhe nje mendim ndryshe. Une kam thene qe ka vajza me shami qe jane asociale dhe kesaj i qendroj. Per sa kohe ajo vajze zgjedh te vishet sa me shemtuar te jete e mundur, per hir te nje modestie te kuptuar mbrapsht dhe sulmon kedo qe nuk e mendon si ajo a nuk vishet si ajo, cfare mund te jete tjeter ky person pervecse nje asociali. Nje person i tille qe boten e jashtme e percepton si fushe beteje nganjehere eshte edhe i rrezikshem si per jeten edhe per investimet. Si mund te punesohet dikush qe nuk i qesh buza kurre, po rri gjithe kohes duke bere davet me shpate ne dore. Tani ky eshte rasti me ekstrem dhe me i veshtire, eshte rasti i selefijeve, qe fatkeqsisht nuk jane nje e dy. Po nuk u korigjua ky problem te gjitha vajzat e tjera me shami e pa shami do te penalizohen prej xhihadisteve te modestise se kuptuar mbrapsht. Fatkeqsisht e shemtuara ze vend me shpejt ne kujtesen e njerezve se e bukura. Dhe opinioni per muslimanet eshte krijuar. Taksirati i atyre gocave e cunave qe mundohen te komunikojne si njerez te ribejne imazhin e prishur tashme.

            Kaq mjafton Dalan se u be terkuze ky diskutim.
            Selamu Alejkum!

          • Ti Klod shkruan:”Nejse, nuk ja vlen me prish diten me ty”, nderkohe qe ti je i prish komplet. Deri tashti ke fyer nje kategori te tere te besimtareve, dhe ke permend me emra persona te vecante. E ritheksoj je vec nje provokator ordiner. Ke permend R.B, ku e ka bere shkollen ai dhe me cilet i ka mardhenjet e punes, ke permend zonjen e nderuar petagoge dhe per turp jep dhe gjykime si vishet e si ndreqet, na ke sqaruar ketu se ku punon nusja e T.H. Vazhdo keshtu dhe na i dekonspiro ku punon dhe nusja e imamit qe pushuan nga puna, halla e imamit qe punsuan dhe sa gisht i ka takat e kepuces nusja e ndonje tjetri. Urrejtjen dhe mllefin per femrat me shami shko dhe ville ne ndonje blog tjeter si pershembull “Zemra Shqiptare”, se mbase te japin per merita dhe kryqin e hekurt. Sa per klube e pronar klubesh, nickname im eshte Zanzibar, klubi nje rrugice me tej atij te perfolurit, ik tani dhe tregoja shokve.

          • Tani Klod, diskutimi keshtu do te shkoje kur i thua tjetrit komunist e selefi, vetem pse mendon se vajzat me shami nuk duhen lene pa marre ne pune per shkak te shamise. Kjo natyrisht qe i ashperson tonet.
            Ne lidhje me frustracionet e vajzave me shami, ke deri diku te drejte, por kjo nuk lidhet me diskutimin qe po flasim. Nese ka fajza qe vertete frustrohen, per shkak se paragjykohen, perzihen nga puna, diskriminohen, tallen, shperfillen, paragjykohen etj… Edhe mire qe jane ashtu si jane. Duhet ta provosh vete mbi kurriz njehere pastaj flasim.
            Por sidoqofte, fakti qe disa prej tyre jane te frustruara, nuk perben asnje arsye per te thene qe nuk kemi cfare u bejme sepse vete e demtojne kete kauze. Kauza e mbuleses nuk eshte kauze e vazjave qe mbulohen, por e te gjithe muslimaneve. Kjo eshte nje kauze qe duhet mbrojtur ne pavaresi nga menyra se si e zbatojne sot ato vajza qe e mbjane.

          • Dalan nuk ka pse justifikon veprimet e tjeter kujt. Gjykimin ndaj ketij zanzit ja kam lene Zotit, se nuk kam kurrefare kenaqesie te merem me njerez qe vuajne nga mania e persektimit dhe shohin armiq gjithandej. Per keta njerez qe nuk kontrollojne dot veten ka vende tjera. Blogjet e diskutimit ku njerezit hyjne me nickname dhe ndajne ide (shpesh aq te guximshme sa ne realitet nuk do mund ti thonin dot) nuk jane ambjente qe i bejne mire per semundjen.

            Ndersa persa i perket diskutimit per shamine, une e kam sqaruar nga buron e keqja. Nga imazhi i prishur tashme. Kete imazh na e kane prishur selefijte sistematikisht per 20 vjet rrjesht dhe kjo duhet korigjuar. Nese arrihet te na mbyllet goja edhe kur dalim e flasim ne anonim, atehere do te thote qe keta imazhprishes duan te vazhdojne te veprojne si i do koka te pabesdisur. Nese nuk na lene te zbulojme nga na vjen e keqja, po rrine e na varin lloj lloj kryqesh ne qafe atehere le te bejne edhe nje kryq druni e te na djegin si ne mesjete. Nderkohe shpagimi per demet e shkaktuara po ne kurrizin e te pafajshmeve do bjere. E do vazhdojme te degjojme po te njejten kenge, se sa e si jemi te persektuar, kur te keqen e kemi brenda dhe bejme sikur nuk e shohim. Keto sloganet klishe te tipit permiresimi vjen nga vetja, nganjehere do ishte mire ti zbatonim. Sinqerisht kjo deshira e shfrenuar per ti mbullur gojen tjetrit edhe ne abjente ku nje kerkese e tille tingellon absurde eshte tmerruese.

          • Une nuk po i dal ne mbrojtje Zanzibarit, por po gjykoj mbi debatin qe po zhvillohet. Nese Zanzibari po reagon ashper ndaj teje, kjo vjen sepse ti, po e akuzon per komunist e selefi, thjesht sepse ai shpreh indinjaten e vet se KMSH-ja dhe gylenxhinjte pas saj, nuk po bejne detyren per te mbrojtur komunitetin qe perfaqesojne dhe drejtojne. Ti ke te drejte te shprehesh mendimet e tua, por nuk ke te drejte ta klasifikosh tjetrin, ne nje grup qe, me sa une shoh, nuk i perket. Fakti qe ai kerkon qe KMSH-ja t’i dale per zot kauzes se vajzave qe mbajne shami, nuk e ben aspak selefi, e aq me pak te indoktrinuar prej klisheve te komunizmit. Kjo natyrisht qe e polarzion debatin dhe e nxjerr nga linjat e duhura per te gjykuar me kthjelltesi.
            Ne lidhje me shkaqet se perse diskriminohen vajzat me shami, ta thashe, ti ke nje pjese te se vertetes. Eshte e vertete qe shume vajza nuk shfaqin imazhin e duhur ne zbatimin e kesaj urdherese dhe kjo ndikon ne dobesimin e kesaj kauze. Por, se pari, nuk mund te presesh qe cdo njeri qe mban shami, te jete intelektual dhe te ofroje imazhin e duhur dhe se dyti, kjo eshte vetem pjese e problemit, jo problemi i gjithe. Sido qe te jete, nuk eshte kjo arsyeja kryesore perse kjo kazue nuk po gjen veprim. Fakti qe KMSH-ja e le pas dore dhe nuk interesohet sa duhet per kete, eshte pa dyshim shkaku kryesor. Sido qe te jete imazhi i atyre vajzave, KMSH-ja ka ne dore te punoje per mbrojtjen e te drejtave te tyre dhe ka ne dore te imponoje ligje qe u lejojne atyre te drejtat qe kane. KMSH-ja arrin te kete mbeshtetjen e shtetit per te hapur universitet, per te mbarjtur tryeza te perbashketa me Ministrine e Kultures per vlerat e Fetullah Gylenit, arrin te nderhyje deri ne gjykata duke e bere shtetin pale ne sherret e saj te brendshme, duke i detyruar gjykatat te shkelin kushtetuten per te perzene nje imam, nje besimtar nga xhamia, ne kundershtim me lirine e fese, dhe nuk paska mundesi, t’i kerkoje shtetit qe keto vazja te kene mundesi te shkollohen ne shkollat publike!
            Kjo eshte ceshtje vullneti. Dhe KMSH-ja nuk e ka. Dhe me e keqja eshte se ajo po e identifikon shamine me selefizmin, duke bere qe kjo urdherese fetare te perceptohet pergjithesisht si radikalizem.
            Ne fakt Klodi, ndonese bie dakort me nje pjese te arsyetimit tend, mendoj se edhe perceptimi i problemit qe ti ben, si problem vetem i vajzave qe nuk ofrojne imazhin e duhur, eshte pjese e pengeses per zgjidhjen e ketij problemi. Ti ke te drejte te konstatosh kete si nje prej arsyeve te deshtimit te kesaj kazue dhe ke te drejte t’i keshillosh vajzat per ta ndryshuar kete gjendje, por ne momentin qe ti e perqendron te gjithe problemin ketu, je ti tashme qe pengon gjetjen e shkaqeve te tjere. Nderkohe qe krijon vetvetiu pasivitet ne kete ceshtje. Tek te tjeret krijohet ideja: Vete e kane fajin, sepse nuk dine ta mbajne si duhet shamine. Keshtu qe me tej, te gjithe ndjehen te lare me kete muhabet. Dhe kjo eshte pjese e pengeses, jo e zgjidhjes.

          • “Po cfar jane keto projekte qe i kercenon fitra? Keto qe mendojne keshtu, me duket se kan ngaterruar termin fitre me fitne.” Keto fjali e bejne selefi me stil komunist (jo komunist, po c’ti bejme se ngjan selefilleku me komunizmin.Po fundja po e pati problem po i themi me mbeturina selefilleku). Si dikur kur per hir te idealeve i vume shkelmin bizneseve private dhe i dorezuam te gjitha ne kooperativa, dhe ketu e njejta gje eshte kerkuar. Nuk mund te pretendohet me zor dicka e tille se eshte renie ne diktature. Jane per tu respektuar te gjithe edhe ai qe jep per hater te Zotit dhe rrezikon me shpresen qe gjithcka do shkoje mire, dhe ai qe ka frike te rrezikoje, po dhe ai qe nuk jep per hater te nefsit te vet, a per cfaredo lloj arsyeje ti doje qejfi.
            Ndersa zgjidhja perfundimtare e problemit punesim me shami eshte gjeja me e veshtire per tu arritur, sepse jane perzier njemije e nje gjera bashke. Diku faji yne, diku faji i tyre dhe ne fund fare gjithesecili do marre ate per te cilen mundohet e punon.

  • Se eshte permend edhe Keshilli i Mire, mu kujtua nje rast kur ata te Keshillit, kercenuan pronarin e nje farmacie se nuk do t’i conin me recetat e pacienteve per sa kohe ai do te mbante te punesuar farmacisten qe sapo kish vene shamine. Dhe normal qe u pushua farmacistja. Tani ne si keto pisat e Keshillit do behemi? Ne kemi porosi te vecanta per ehli kitabin. Ta besh Markun me zor neokryqtar, vetem se i eshte pergjigjur me sinqeritet prej besimtari, nje pyetje te mbrapshte te nje gazetaruci te mbrapshte e islamofobi prej verteti, kjo eshte neoxhihadizem pastaj. Dhe aq me keq ta besh kete se do ti biesh me fort Komunitetit. I bie vlera edhe atyre dy kritikave te shendosha qe i keni ngrit kunder, kur rrini e merreni me punesimin e Markut apo qofte edhe me dhenien e cmimit Fevziut, qe po ashtu e meriton, duke pas parasysh gazetaret ne qarkullim. Do isha indijuar e tmerruar nese do t’i jepnin cmim Blushit si shkrimtari me i mire, po se ja japin Blendit qe drejton nje emision si Opinioni, nuk me ngelet hatri hic. Dhe nese jane aq te shkathet nurxhinjte, sa prapaskenat politike t’i maskojne kaq bukur, sa te mos i thuash dot se e kane pas gabim, bravo i qofte.

    • Klodi nuk mundem ta ri-kontrolloj kete pune tani por mendoj se nuk ka qene Keshilli i Mire por nje tjeter institucion mjeksor i krishtere. Farmacisten ne fjale, te ciles ju be presioni per te pushuar nje punonjse me shami qellon ta kem te njohur te familjes. Per mua gabimi ishte qe nuk u ndoq puna penalisht dhe mbeti si shqetesim brenda bashkesise e nuk ju dha jehona qe meritonte.

      • na falni meqe eshte jashte temes, si eshte puna e kesaj farmacistes se pushuar per te cilen nuk kemi degjuar gje?

        • klodiana ky muhabet nuk eshte asnjehere jashte teme po une jashte Shqiperie ddhe nuk te gjej dot tani me shume info

    • Po Bedri sajdis njerez te gazetarise ne Universitet duke i paraqit si koka te medha te gazetarise, duke fillu qe nga Ilva Tare, Mentor Kikia, Edison Kurani, Andi Tela. Nese Bedri u servir studenteve kete model gazetarie, kjo do te thote qe po i nxjerr ata cyryk. Ne te njejten linje, edhe Fevziu, eshte produkt i ketij bataku. Nese ai ben emisionin me te ndjekur politik, kjo nuk eshte arsye per t’u vleresuar. Fevziu, ashtu si edhe gjithe te tjeret qe jane ne majat e gazetarise, jane aty per shkaqe politike, jo profesionale. Nese do t’i hyjme emisionit te Fevziut, ka aq shume probleme qe profesionalisht calojne sa nuk behet. Dhe te mendosh se nje gazetar, eshte i mire sepse organizon nje emision me debat, e njerez qe zihen per hesap te vet, pa pas asnje linje muhabeti. Kjo eshte shume larg profesionalisht. Gazetari i mire vleresohet per investigim, per qasjet qe ofron, per kurajen per t’u perballur me problemet, e per nje mori gjerash te tilla, jo per faktin se organizon nje emsion politik e te politizuar, ku vetem therret njerez dhe i le te zihen, duke u bere ndonjehere ndonje pyetje, e cila, ne te shumten e rasteve eshte pa lidhje me kontekstin e bisedes.
      Nese ti e quan vlere faktin qe Nurxhite dine t’i maskojne bukur prapaskenat, per t’i rreshkitur atyre qe tentojne “t’i kapin”, bravo te qofte ty.
      Sido qe te jete, une e them qe c’ke me te qe e kane gabim. Ata mund te genjejne ndonje qe nuk merr vesh dhe i vleresojne njerezit ne baze te perqindjes se shfaqjes se tyre ne TV, por nuk mund te genjejne ate qe ka nje minimum veshtrimi kritik mbi gjerat.

  • Ka nje doze te frikshme mendjemadhesie tek gjykimi qe keni per njerezit Dalan. Si shume e ngrini piacen kur i kerkoni llogari Komunitetit e Bedrit, nderkohe vete as nuk denjoni t’i korigjoni gabimet ortografike intervistes qe i keni bere hoxhe Justit. Dhe me keq akoma kerkoni qe ne te perfaqesohemi me hoxhallare selefinj. Na i promovoni sikur vetem ta kane mbetur. Dhe as nuk denjoni te na jepni emra shkrimtaresh, gazetaresh e politikanesh qe ju pelqejne. Madje as emrin e ketij vellait me medalje ari nuk denjoni ta jepni, po e vetem e lini si cudia e rradhes.
    Ndersa sa per Gregorianin duhet te te interesoje se ne fakt kane punesuar e nuk kane dash me ja dit hic, dike qe perkthen e pelqen Didatin.

    • Merreni dhe majeni Markun ne Universitet, biles bojeni dhe kancelar te KMSH se e kena pas tradite shekullore ne myslimont me i pas si administrator te krishteret neper pune publike, edhe tu e dite se car mcefin ne zemer per ne. Po i gjo me ka turbullu e rrij e pys veten, arabishten pse e kan qeru me acid prej aty, nuk e mor vesh se ku eshte urtsia e ktij veprimi?! Amon mer na thoni kush e ka propozu prej te “medhejve” ket pune te “hajrit” qe ti heqim kapelen kur te shkembehemi rruges.

  • Perpiqu te adresosh ne menyre korrekte kritiken. Kur flet ne numrin shumes, ka nje paqartesi te madhe nese e ke ne menyre honorifike, apo nese fut nje tufe njerezish ne nje kallep te perfshire ne “ju”. Nuk shoh asnje lloj lidhjeje midis gabimeve ortografike te hoxhe Justit me kritikat dhe pjacen time per Bedrin, e aq me pak nuk e shoh asnje arsye qe te te beje te mendosh se une apo te tjeret tek “ju”-ja (ku ti duhet ta kesh fjalen per e-zanin), kerkoj te perfaqesohem me hoxhallaret selefinj. Personalisht nuk me intereson fare zgjedhja e tjetrit qofte selefizmi, nurxhizmi, ihuanizmi apo cfaredo tjeter. Mua me intereson drejtesia, korrektesa dhe morali publik. Punesimi ne nje universitet islamik, i nje figure publike jodashamirese ndaj Islamit, aq me teper, nje figure qe mendon se Islami eshte e keqja me e madhe ne kete vend, aq sa do te deshironte te kish luftuar me shpate qe Islami te mos merrte Kostandinopojen, me duket jashte etikes publike te ketij universiteti. Nese ty te duket pjace e larte qe buron nga mendjemadhesia ime, per mua nuk perben kurrfare problemi.
    Aq me pak me intereson gregoriani. Pike se pari une nuk kam parimet e katolikeve. Se dyti, nuk di qe Didati te jete jodashamires per krishterimin e qe te mendoje ai eshte e keqja me e madhe e Europes, e treta Gregoriani nuk e ka punesuar ndonjehere Didatin. Fakti qe mund te kete punesuar dike qe paska perkthyer Didatin (gje qe nuk e di) eshte dicka shume me e larget dhe nuk verteton gje per te kundershtuar kete qe po them une. Mbi te gjitha, une edhe mund ta kuptoj te punesosh dike qe nuk beson idealet e tua, por jo nje njeri aktiv per t’i hedhur poshte ato, jo nje njeri qe ben lobing kundra teje dhe qe shpreh hapur ligeshtine per ekzistencen e fese tende ne vendin e tij. Mbi te gjitha, kur nuk shoh kurrfare motivimi te mirefillte akademik qe te justifikoje kete.
    Por, mbi te gjitha keto, mos bejme tani sikur nuk e dime sesi behen gjerat ne kete vend, e sesi vepron Hyzmeti ne prapavije. Marku eshte vetem ajo cfare duket nga e gjithe kjo e qe te gjithe e dime shume mire.
    Ne lidhje me rastin qe permenda, nuk ia permend emrin sepse nuk jam i autorizuar per kete. Por ata qe jane ne dijeni, e dine shume mire se per ke behet fjale. Mjaftojne edhe te dhenat qe dhashe, per ta kuptuar se per ke behet fjale. Nuk eshte se ka shume njerez me medalje ari rreth e rrotull, qe te jene edhe dashamires te gylenxhive, edhe me master me dhjeta, doktorature ne proces dhe qe te jete i punesuar si pedagog ne nje universitet.
    Fakti qe Universiteti Beder ka ne stafin e vet pedagogjik vetem gylenxhi, dashamires te levizjes gylen dhe njerez me pushtet e pozita publike tregon qarte se ky universitet eshte themeluar mbi baza sektare, klanore dhe se nuk ka kurrfare predispozite te jete i hapur ndaj meritokracise ne perzgjedhjen e stafit te vet. Rasti qe une solla nuk do te vlente, nese ky universitet do te kish deshmuar te kunderten. Por fakti qe nuk e ka deshmuar e ben kete qe une po them shume te besueshme.
    Quaje po te duash edhe mendjemadhesi arsyetimin tim. Mendoj se eshte mjaftueshem i argumentuar dhe qendron.

  • Nje prej arsyeve qe ju mungon objektiviteti eshte se nuk merreni me idete qe diskutohen, por me hipoteza investigative mbi njerezit, qellimet apo axhendat qe presupozoni se mund dhe duhet te fshihen pas fjaleve. Kjo per mua eshte ngushtesi e madhe.
    Gjithsesi je duke folur me Dalanin dhe jo E-zanin. Une po ofrojnje nik name qe mund te jete ose jo real, por kjo nuk ka aspak rendesi, per sa kohe ky mexhlis ka vendosur kete linje komunikimi. Prej kete nuk ka rendesi nese une jam E-zani, Zani Borizani, Tarzani apo Zani (Caushi) e Sazani (Guri) ashtu sic une nuk te kam kategorizuar ne asnje entitet hipotetik, qofte ky Komuniteti, Hyzmeti, Hyqmeti, Dovleti apo Lezeti. Jemi ketu per te diskutua ate cfare mendojme jo ate cfare jemi.

  • Dalan se pari te kerkoj ndjese qe te perfshiva tek adminet e ezanit, po ashtu me eshte krijuar pershtypja, nejse faji im.
    Zani Borizani, Tarzani apo Zani (Caushi) e Sazani (Guri),keto pseudonimet qe gjete pastaj me bene te harroj te gjitha sa shkruaje me siper. Shume te bukura 🙂 (e them pa te keq kete). Ne fakt mire do ishte qe te kishte doza te tilla humori ne diskutimet mes vellezerve e motrave ketu, se shpesh degjenerojne ne ofendime personale. Sidomos kur personi qe kane perballe ka dale ne emer e mbiemer, harrojne fare identitetin islam e vellazerine ne islam, po kapen fort mbas atij pseudonimit te shkrete qe ja ka ofruar ezani, por qe ne dite te gjykimit ka per ti djeg nen lekure.

    Shume dakort me mendimet e tua personale dhe gjykimet mbi njerezit per sa kohe jane te tuat. Shume dakort edhe kur mendimet e tua jane zgjatim i asaj cka thuhet neper artikujt qe poston ezani per sa kohe qe nuk je me ezani. Po lejoi ama te tjeret ta mendojne ndryshe. Ti vete u mundove te gjesh se mbi c’baza e pelqej une Markun, ne e kam mik fisnik a adash kokodash te Sales :), se meqe per ty eshte kot duhet te jete per te gjithe. Une ne asnje rast nuk kam thene ne e pelqej a jo. Nese do ta dish nuk me intereson fare si person. Une jam marre me konceptin tuaj (ketu edhe ti edhe ezani jeni sinkron) mbi te berit neokryqtar apo islamofob te dikujt. Une nuk jam dakort qe dikush te quhet neokryqtar vetem se ka dash qe ajo lufte te mos ishte bere kurre apo meqe u be do kishte desh te ishte ne krah te luftetareve te vet per te mbrojt besimin e vet. Gje qe secili nga muslimanet do ta thoshte. Pse ti vete cilen ane do mbaje ne ate lufte? Vihuni ne poziten e Markut, qe nuk ka desh me ja dit hic qe eshte deputet per te mbojt identitetin e vet fetar. Nese e quajme gafe kete te Markut atehere le ta quajme gafe edhe deklaraten e Spahise mbi gajot. Une gul kembe ketu, se me duket sikur po ja fusim vetes. Megjithate ma beni hallall per zgjatjet e kota. Selam!

  • Une edhe mund te jem administrator i E-zanit, por edhe mund te mos jem. Fakti qe shkruajme duke perdorur nje nick name cfaredo, zhvlefteson nevojen per te hamendesuar mbi identitetin e vertete te personit qe shkruan. Pra nuk ka rendesi se kush shkruan, per sa kohe kemi gjetur kete menyre komunikimi. Nderhyrjen e bera me qellim qe te perqendrohemi tek argumentet jo tek njerezit.
    Une nuk e hedh poshte mendimin tend. Fakti qe mbroj timin, nuk do te thote se mohoj te drejten tende per te patur nje mendim tjeter. Secili ka te drejte te mbroje mendimin e vet.
    Ashtu si edhe ti, edhe mua nuk me intereson shume Marku. Ne kete vend, ka shume njerez, qe jane shume here me agresive. Madje Marku nuk eshte hic i tille. Por, meqe u permend ketu, une thjesht e shoh jo fort te pranueshme, qe Bedri te jete kaq i hapur ndaj figurave qe nuk jane miqesore me fene tone, nderkohe qe eshte krejt hermetik ndaj muslimaneve.
    Ne lidhje me krahasimin nese ne do te donim te ishim ne kahun e kundert, ka ndryshim jo te vogel, me ate qe ka deklaruar Marku. E para, nese do te pyetesha se ne cilin moment historik do te kisha dashur te jetoja, nuk do te vleresoja renien e Kostandinopojes si momentin me te rendesishem. Do te kisha dashur nje moment qe ka te beje me zhvillimin e qyteterimit, jo nje moment ku perleshen dy qyteterime. Dhe kjo e ben Markun fondamentalist, e mua jo. Marku sheh me te rendesishme luften per Kostandinopojen, sesa vete lindjen e Krishtit. Ky eshte fondamentalisti.
    Nga ana tjeter, renien e Kostandinopojes Marku e lidh me Shqiperine. Nese une mund te dua qe te kisha marre pjese ne ate beteje, ne krahun e osmaneve, kete do t’a doja fillimisht sepse besoj se andej ka qene e drejta, e jo per shkak te pasojave qe ajo lufte ka pasur ne te ardhmen. Njekohesisht, do te mund te kisha dashur te merrja pjese ne ndonje lufte, duke dashur te mbroj fene time, jo per te asgjesuar fene e tjetrit. Pra, nuk do te luftoja per te eleminuar krishterimin nga Ballkani, por per t’u krijuar njerezve lirine dhe mundesine per te njohur e zgjedhur Islamin. Kurse Marku e sheh ne planin fondamentalist. Ai kerkon qe rezistenca kunder Islamit te triumfoje. Kjo vjen, sigurisht, edhe per shkak se ai mendon se Islami eshte imponuar me dhune (gje qe nuk eshte e vertete), por edhe mendimi se eshte imponuar me dhune, buron nga fondamentalizmi, nga deshira per te mos pranuar se shume njerez e kane zgjedhur me deshire Islamin. Po te ishte thjesht keshtu, Marku do te duhej te shprehej gjithashtu se do te kish dashur te ishte barriere edhe ndaj krishterimit, ndaj Perandorise Romake, qe na solli krishterimin, gjithashtu me dhune.
    Sidoqofte ka vend per te diskutuar dhe nuk e shoh debatin patjeter si ceshtje triumfi.
    Te falenderoj per mirekuptimin.
    Selam

  • Klodi, me fal, ku e gjete kerkesen ireale ne komentin e Zanzibarit?
    Me duket krejtesisht absurd komenti yt per punesimin e vajzave me shami. Pse duhet te pajtohen me realitetin? Pse mos ta kundershtojne kete realitet, vetem pse shoqerise shqiptare nuk i ka dale akoma pija e dalldise komuniste? Ne pergjithesi une e urrej kete manine e persekutimit, por t’i thuash tjetres troc se nuk te punesoj se je me shami dhe ajo ftohet te ule koken, s’me duket hic me vend.
    Nuk e di a je marre ndonjehere me biznes, por pretendimi se “te punesosh vajza me shami te falimenton biznesi dhe te ngelin femijet pa buke”, eshte shume qesharak dhe naiv. Ashtu sikunder ka vajza me shami qe s’jane pranuar ne pune per kete shkak, ka edhe shume te tjera qe jane punesu dhe punedhenesi hic s’ka ngordhur per buke. Nese keto vajza e kane te veshtire per shkak te ambjentit, bujrum ta luftojme mentalitetin e ta kerkojme me ngulm ndryshimin e tij. Por te heqesh cdo pergjegjesi nga vetja, te zhvishesh nga keqardhja, t’i braktisesh me cinizmin se ishin “te vetedijshme” per vendimin e tyre, eshte skandaloze per nje njeri normal, jo me per nje musliman.
    KMSH pretendon se eshte organi drejtues i te gjithe muslimaneve e “sinqerisht te mos e dish se cfare politikash” duhet te ndjeke ai per keto vajza, eshte shume e mjerueshme dhe me bie te pyes po grate ne cilin xhep te axhendes i ka futur kjo KMSH-ja jone me sektor gruaje ne sistemin organizativ? Per ato me shamia e kam fjalen.
    Klodi, ne fakt u permbajta shume ne kete koment qe te mos shpertheja si zanzibari, se komenti yt vinte ne sinkron te plote me idete e komunisteve per zhvillimin e fese, masen, sasine, cilesine. Irrituese sa me s’ka.

  • Per Klodin…Dua te di: A ka premtuar Allahu ne kur`an qe myslimanet do jene te pagabueshem? Me te diturit? me te zgjuarit ?..A ka premtuar qe ne do u vishkemi njesoj si binjaket? do dalim te gjithe nga nje prerje kallupi ne te menduar, ne te perceptuar te ngjarjeve te ndryshme? qe do i kuptojme njesoj te gjitha ceshtjet e diskutueshme ? Jo, jo, jo…Myslimanet shqiptare , jane pasqyre e ketij mjedisi ku jetojme, jane pasqyre e edukatave familjare, e arsimimit qe kane marre…
    Askush nuk po diskuton qe te merren vajzat me shami pa merita ne pune..Po si tia bejme kur ato jane ne pune dhe veshin shamine, dhe ne kete moment drejtori i institucionit i ve bllokun perpara qe ta mbushi me pare nese ajo do qe te vazhdoje punen ( ku gjithmone ideja e tyre brilante eshte se paguhemi per tu veshur , se kemi lidhje me fondacionet arabe dhe shyqyr qe u gjet rubineti i cesmes per tu hapur dhe mbushur xhepat qyl…)..dhe kjo histori ka qysh ne fillim te viteve `90, qysh kur u perjashtua e para vajze e veshur me shami ne gjimnazin Petro Nini Luarasi ne tetor `92 dhe u pasua me largimin nga gjimnazi Qibrie Ciu ne `93 ( mesuesi i diturise se makinave i dha bllokun nx qe ta mbushte me pare te shoqatat nese donte qe te merrte vitin…vini re : 1 mesues , jo te gjithe mesuesit ) etj etj me rradhe shembuj..ashtu si edhe mesuesja e pare me shami ne shkollen Naim Frasheri e cila u shantazhua per me shume se 1 vit nga drejtori i shkolles qe te paguante ryshfet per te mbajtur vendin e punes ( ne vit shkollot `94-`95) dhe ku mesuesja u ankua te te gjitha instancat deri ne ministri te arsimit, te keshilltari i ministrit ,dhe te gjithe i thoshnin:- rregulloje me drejtorin ( hapur fare paguaj ) ..sic e shikoni nuk ka pasur asnjehere as nje ligj se shkolla na qenka ateiste e laike, nuk ka qene kurre nje staf i tere mesuesish qe te kene qene kunder nx me shami , por ka qene ndonje mesues ( shembujt jane te shumte dhe nuk mund ti sjellim te gjitha ketu)….Pastaj se perse e mori Cili vajzen me shami ne pune , me duket se nuk eshte ajo qe thua ti . hape sajtin e UET te rubrika te diplomuar ne vite, do shikosh qe vajza me shami eshte e para ne liste dhe sic del aty eshte e diplomuar me medalie ari nga ky fakultet.
    Kontrolloje mllefin qe te eshte mbledhur..nje mllef pa arsye…Ka te meta ne bashkesine tone…por mjaft me konstatime se jemi lodhur duke degjuar keto..ke ndonje projekt konkret sesi te dalim nga kjo? Thuaje, organizohu, puno vete apo ne grup me ata qe te hahet muhabeti…
    Eshte vertet revoltuese te mesosh se Persida Asllani shkon dhe punesohet atje, ku ajo mbron sistemin laik te shkollimit dhe del e deklaron se ne si myslimane nuk besojme ne edukimin laik ( nese e ke ndjekur debatin te emisioni opinion ne tetor te vitit te kaluar , e fliste percart, kodra pas bregut)…
    dhe tani qe ta mbyll ( se ne fakt kemi kaq shume per te folur, dhe u mata kaq shume qe te mos shpertheja sic tha edhe vajza lart ) qe nje veper te pranohet te Allahu duhet nijeti i paster dhe puna e paster…njera te mungoje , prishet…tani shikoje vete se ku na qenka nijeti dhe puna e ” Bedrit”…

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *