E-zani

Ka përfunduar këto ditë konflikti që vijon prej disa muajsh ndërmjet Komunitetit Musliman dhe besimtarëve të Xhamisë së Medresesë. Palët i kanë dhënë fund situatës së tensionuar, nëpërmjet një marrëveshje të nënshkruar ndërmjet Komunitetit dhe Shoqatës Ardhmëria. , e cila detyron KMSH-në t’i japë leje kësaj shoqate për të ndërtuar një xhami tjetër pranë kësaj zone. Marrëveshja është kërkuar nga krerët e KMSH-së të cilët, siç duket, kanë kuptuar që gjithçka e bërë deri më tani ka qenë një gabim që i ka kushtuar jo pak imazhit të saj tek besimtarët, si dhe në një plan më të gjerë në opinionin publik. Ata i kanë kërkuar “paqe” Ardhmërisë, duke u tërhequr nga pozicionet konfliktuale të deritanishme e duke i premtuar asaj jo vetëm plotësimin e kërkesës për ndërtimin e xhamisë në një hapësirë tjetër (siç është kërkuar që në fillim prej saj), por edhe tërheqjen publike prej akuzave të bëra ndaj saj, ku Ardhmëria është cilësuar si një shoqatë radikale ekstremiste, e financuar me fonde të dyshmita nga Arabia Saudite. Komuniteti Musliman, është tërhequr tashmë nga deklarata të tilla, duke shkuar në qendrime të kundërta, ku i njeh Ardhmërisë të drejtën të ushtrojë veprimtari fetare. Mesa duket drejtuesit gylenist të KMSH-së kanë filluar të kuptojnë se rruga e përplasjes, e ndjekur deri më tani prej tyre në raport me besimtarët e Xhamisë së Medresesë, më së shumti ka dëmtuar ata, dhe ky është një lajm i mirë për të gjithë muslimanët vendas, të cilët i kanë ndjekur me shqetësim ngjarjet e zhvilluara në këtë xhami. Vlen të shihet nëse do të vijohet në këtë mënyrë edhe në sfera të tjera të jetës xhematore, në një kohë kur pjesa më e madhe e besimtarëve, tashmë i sheh raportet me këtë institucion si problematike.

Imami i ri lejohet të drejtojë faljet

Lidhja e kësaj marrëveshje ka çuar në lejimin e imamit të ri të emëruar nga KMSH-ja për të drejtuar faljet në Xhaminë e Medresesë. Imami i ri ka mundur të falë namazin e parë në këtë xhami ditën e djeshme, kur besimtarët nuk kanë reaguar për largimin e tij, ndërkohë që Imam Plloçi, do të rikthehet në një pozicion tjetër, deri në hapjen e xhamisë së re.

Situata mbetet jopak paradoksale. Deri përpara tre-katër ditësh, drejtuesit gylenistë të KMSh-së, përkatësisht Kryemyftiu i ri Ylli Gurra dhe Ali Zajmi, kanë vijuar të provokojnë besimtarët, duke ushtruar presion në mëmyrë që ata të lejojnë imamin e ri të drejtojë faljet. Gjithçka është tashmë paradoksale, për sa kohë që kushtet e pranuara tani prej KMSH-së, janë kërkuar që në fillim prej Shoqatës Ardhmëria dhe përfaqësive të besimtarëve si një alternativë zgjidhjeje, të cilën KMSh-ja e ka refuzuar me arrogancë. Imamit të ri, i duhet tashmë të drejtojë një grup besimtarësh të cilët i ka akuzuar dhe denoncuar në prokurori, dhe të cilët e kanë nxjerrë disa herë jashtë xhamie me forcë. Imami i ri e ka nisur tashmë me këmbën e majtë këtë detyre duke e humbur që në fillim edhe autoritetin edhe besueshmërinë për kryerjen e një detyre të shenjtë si kjo.

Marrëveshja ofron leje për xhami ndaj Ardhmërisë

Marrëveshja e nënshkruar ndërmjet Ardhmërisë dhe KMSH-së, parashikon një sërë detyrimesh midis palëve. KMSH-ja do të japë leje për ndërtimin e një xhamie dhe një qendre kulturore në zonën e Medresesë. Shoqata Ardhmëria do të ushtrojë aktivitetin e saj në këtë qendër, ndërsa KMSH-ja do të miratojë aktivitetin dhe stafin e saj në këtë veprimtari. Gjithashtu, marrëveshja angazhon palët të njohin dhe pranojnë njëra-tjetrën, duke rritur bashkëpunimin, në funksion të një klime më të mirë marrëdhëniesh midis tyre. E gjithë kjo është një tërheqje e plotë e KMSh-së, e cila do të marrë në këmbim mundësinë për të menaxhuar Xhaminë e Medresesë në funksion të praktikave mësimore. Duket krejt naive që gjithçka të jetë bërë thjesht në funksion të këtyre praktikave dhe se shumë qartë kuptohet që qëllimi i drejtuesve gylenistë në gjithë këtë zhurmnajë, ka qenë mbyllja e xhamisë për publikun, duke i ndërprerë mundësitë e kontakteve të medresistëve me besimtarët e xhamisë. Kjo vërtetohet edhe nga fakti që, deri tani, drejtuesit e Medresesë, i kanë penguar nxënësit të frekuentojnë xhaminë gjatë orarit të faljes, duke hartuar një orar mësimor që ua pamundëson faljen me xhemat në kohën e duhur. E gjithë kjo bëhet pa dyshim, për shkak të qendrimeve të tyre hermetike, duke dashur që t’i pengojnë nxënësit nga ndikimi i besimtarëve në xhemat. Mirpo e gjithë kjo, u ka rezultuar me një kosto shumë herë më të madhe se ç’e kanë menduar, duke u detyruar tashmë të tërhiqen nga të gjitha qendrimet e tyre arrrogante. Mbetet të shihet nëse ky pësim do të bëhet mësim për të kërkuar rrugët e duhura të mirëkuptimit me besimtarët.

Comments

  • Ky ne fakt eshte nje pazar i ulet. Ardhemeria ska nevoje ti marre leje askujt se cka ndermend te hap. Ne nje shtet si i yni leje merret vetem nga shteti, KMSH nuk eshte shteti. Kjo ne fakt eshte terheqje e dynashme dhe jo paqe e ofruar nga KMSH. xhemati i xhamise nuk duhet te ishte bere pjese e kesaj marreveshje, cka jep imazhin se ata jane perdorur dhe i jep te drejte KMSH se ata nxiteshin nga Ardhmeria!
    Duhet te pyesini ne fakt xhematin e asaj xhamie, qe tashme te percare nje pjese e ndjejne veten te tradhetuar, ndersa te tjere jane shprehur se po terhiqn nga perballja me KMSH per shkak te lodhjes dhe kercenimeve qe kane marre per ti cenuar ne bizneset e tyre private.

  • Te marresh nje marreveshje boshe pa toke xhamie, po vetem nje te drejte qe ty ta lejon kushtetuta me duket naivitet nga ana e Ardhmerise. Ardhmeria do ishte e fituar ti kishte kerkuar xhamine e Etem Beut. Te fitosh nje xhami qe nuk ekziston do te thote te dorezohesh para nje klani gulenist qe kerkon te uzurpoje kulturen islame ne Shqiperi. Do ishte me e sakte dhe me e fituar sikur Ardhmeria te kishte marre nje leje per medrese.

  • Nese xhemati nuk shpresonte nje zgjidhje konsensuale nuk e di se çfare mund te priste. Mund te na e tregosh j.t kete pritje dhe veçanerisht menyren e realizimit. Mos i vishni xhematit subjektivizmin tuaj. Me parudhat ne favor te familjes nuk eliminohet ajo çfare e rrezikon kete institucion shoqeror, thjesht protestohet dhe shfaqet nje qendrim. Disa ceshtje kerkojne tejkalimin demonstrativ drejt nje zgjidhje konkrete.

    Pas betejes behen te gjithe gjenerale.

    Realiteti nuk ndahet vetem ne te tradhetuar dhe te fituar. Sidoqofte, jam i bindur qe per çfaredolloj zgjidhje, dikush do te ishte i pakenaqur e do te gjente diçka per ta shprehur emocionin. Ky eshte stereotipi i atyre qe nuk tejkalojne vetveten.

    • Jam teresisht dakort me Onadin por pertej kesaj do sugjeroja qe edhe e-zani edhe komentuesit e tjere ti japin fund referimit te kryesise se KMSH-se si ‘gylenistet’ ku ky term perdoret ne menyre pezhorative per ti dalluar nga pjesa tjeter e bashkesise. “gylenistet” jane vellezerit tane ne fe dhe personalisht, edhe pse i hidheruar me qendrimin qe kane mbajtur keto kohe, desheroj ta shoh kete hap te tyrin jo si dorezim po si shprehje e kurajos dhe e urtesise. I pershendes dhe i pergezoj ne kete hap qe kane mare, ashtu sic pergezoj edhe Ardhmerine qe rezistuan presionin e gjithe atyre qe deshironin te pershkallzonin nje konflikt nga i cili nuk mund te kishte bereqet. Personalisht e shoh si kurajo te te gjithe te perfshireve dhe i pergezoj duke shpresuar te shohim sa me shume afrim e bashkpunim ne hajer.

      • Edhe une do te deshiroja te ishte keshtu, por nuk besoj sado qe dua te besoj. Fakti qe dy dite me pare xhemati eshte kercenuar me polici, tregon se gylenxhite nuk degjojne fare nga ai vesh. Dakort, jane vellezerit tane, por jane vellezer qe na kercenojne me polici, prokurori, antiterror, gjykates te korrptuar qe na perzene nga xhamite, etj. Shkurta jane vellezer qe nuk e kane per gje te na shkelin me kembe dhe kjo e le vellazerine te mbetet vetem deshire.
        Ne lidhje me ate qe thote J.T. per Ardhmerine mendoj se duhet te respektojme zgjedhjen e tjetrit. Eshte e vertete qe kushtetuta na e lejon qe te bejme nje xhami per hesapin tone, pa e pyt fare KMSH-ne, por eshte e drejte e gjithkujt prej nesh, te mos e shohe te udhes te krijoje aktivitete fetare jashte bashkesise qe institucionalisth permblidhet ne KMSH. Sido qe te jete, KMSH, eshte institucioni jone, pavaresisht se na e kane pushtuar. Institucionalisht, perderisa e njohim ate, nuk do te ishte mire te ngrinim objekte kulti private, te pavarura, per me teper per nje shoqate qe vepron ne menyre te institucionalizuar. Nga ana tjeter, oferten per te gjetur nje zgjidhje, duke kerkuar nje xhami tjeter, Ardhmeria me gjithe xhematin, e kane bere qe ne fillim, pavaresisht se gylnexhite nuk e kane pranuar. Une do te kisha kritika, duke deshiruar qe Ardhmeria te mos kish marre asnje vendim per t’i kerkuar xhematit te lejoje imamin, pa kerkuar me pare reagimin e vete KMSH-se, e cila fillimisht duhet te kish bere nje deklarate ku te kerkonte falje. Gjithashtu, imami i ri nuk duhet te kish filluar detyren, para se bashke me drejtuesit e KMSH-se, te mos kishte shkuar vete ne xhamine e Medresese, per t’i kerkuar falje per presionet, denoncimet ne antiterror, si dhe padrejtesine e vendimit duke u premtuar atyre qe ne vijim do te marrin ne konsiderate vullnetin e tyre perpara se te marrin vendime te tilla. Megjithate, mendoj se, sido qe te jete, kjo marreveshje eshte nje zmbrapsje e KMSH-se, dhe nje fitore per xhematin e medresese dhe Ardhmerise, ndonese, jo nje fitore e bujshme dhe per me teper shume e mundimshme. Te pakten, kam mendimin se kjo ngjarje u ka dhene me shume frymemarrje xhamive te tjera, duke i dhene nje mesim KMSh-se qe te mos sillet me ne kete menyre me te tjeret. Nese Xhamia e Medresese do te ishte dhene pa asnje rezistence, hija e grushtit te KMSH-se do te rendonte tashme mbi te gjitha xhamite e tjera. Per kete arsye xhemati i medresese duhet te kete mirenjohjen tone.

    • s.a
      Sa per informacion ketu ata qe e ndiejn veten te tradhetuar nuk e kane me zgjidhjen konsensuale por me menyren si erdhi kjo zgjidhje. Ku iku burrnia ketu, mos harroni qe ka tre muaj qe Ardhmeria deklarohet e terhequr nga konflikti dhe se nuk doli nje burre para marveshjes e te mbaj nje hytbe e ti thote xhematit qe do te behet nje marveshje per keto te mira.
      Pastaj cfare lloj marveshje eshte kjo ku ne ikim nga xhamia dhe imomi ri vje pa asnje problem dhe ceshte me e keqja disa prej nesh jane fale dhe pas tij.
      Kesaj i thone dilni ju ne rruge se kismet ne te ardhmen do ta bojm nje xhami.
      Dhe per ta mbyllur nje pjes e xhematit ndihet e tradhetuar pasi gjate mbledhjeve qe jane bere eshte rene dakort qe po u be nje marveshje per xhamine e re ne do te qendronim tek medresja derisa te behej xhamia e re ose do gjehej nje ambjent tjeter e pastaj do leviznim. POR jo keshtu te hedhur ne rruge si mos me keq ku secili duhet te gjej nje xhami tani ku te falet se ke medresja nuk bohet llaf mo me u fal mas nje imomi qe ndoshta nuk i pranohet as namazi.

      s.a o burra

  • Marreveshja duket te kete zgjidhur nje ngerc qe ka ekzistuar prej muajsh dhe per kete duhet pershendetur por nuk duket te kete vene ne rrugen e zgjidhjes ate qe qendron ne rrenje te problemit: menyren se si ne duhet te zgjedhim prijesit tane ne falje apo drejtuesit e puneve te bashkesise. Mungesa e ngritjes dhe trajtimit te nje problemi te tille nuk jep asnje garanci se ndertimi i nje xhamie te re do te thote shendoshje e jetes se bashkesise dhe nje ftese me shume ndaj pjeses tjeter te shoqerise per t’iu bashkuar Islamit. Kisha shpresen se mesimi me i mire qe mund te nxirrej nga i gjithe ky konflikt do te ishte ai qe do te ulte ne nje tryeze te gjithe palet e interesuar per te vendosur se si duhet ndertuar nje ngrehine e qendrueshme institucionale perfaqesuese e denje e muslimaneve praktikante shqiptare.

  • Kryemyftiu Gurra!!! Rij e mendoj se cili duhet jete ky burre? Cfare ka bere ne jete? Cfare modeli te rralle njerezor e intelektual ofron ai ne kete shoqeri? Nuk e paragjykoj se nuk e njoh imtesisht. Sigurisht, ai ka dinjitetin e vet si cdo qenie. Por pikerisht ngase eshte Kryemyftiu im e i vendit tim e une nuk e njoh, kjo me ben habi. Jo ta njoh nga afer, por nuk i njoh asgje, asnje kontribut, asnje fjale te thene, asgje. E pra, ai eshte Kryemyfti! Por une bej gabim qe merrem me te, gjersa ende nuk e kam te qarte se perse KMSH-ja ka ne krye nje njeri qe po ashtu nuk e njoh. Ne fakt, e njoh mjaft mire nga afer; edhe jeten e tij, por nuk e njoh ne raport me postin qe mban. Pershembull pyes: Cfare eshte nje gje qe e ben te vecante kete nje njeri? Nje virtyt, nje ciliesi, nje aftesi? Me ndihmoni vellezer e motra qe te dale nga ky qerthull dlemash….

    • Ai ka te gjitha cilesite per te qene personi i “duhur” qe ploteson te gjitha kushtet e pusht-tetareve tane, per te qene Kryetar i Komunitetit Musliman.
      1. Eshte krejtesisht injorant dhe nje injorant eshte adapt personi qe ia nxin imazhin nje komuniteti. Kjo e ben edhe te afte per te marre cdo lloj vendimi, pa mendu fare se cfare efekti sjell.
      2. Eshte i krejtesisht njeri qe nuk i skuqet faqja dhe eshte gati te beje cdo lloj gjeje pa ndjere ndonje skrupull.
      3. Eshte njeri krejtesisht i gatshem per te hyre neper cdo lloj pazari.
      4. Nuk e ka fare ne niet per te bere ndonje gje te hajrit per fene.
      5. Nuk e njeh fare fene dhe keshtu eshte i afte t’ia fuse kot sa here te jete nevoja.
      Ka dhe shume te tjera por nuk po i themi te gjitha.

  • Selam alejkum vellezer te nderuar ! Me vjen shume keq shoqata Ardhmeria dhe xhemati i inderuar i medresese bejne nje kompromis pa pike lidhje, une ne perceptimin tim e shoh si nje deshtim total te ardhmerise, cfituam ne vellezer ? thjeshte leshuam xhamin…fituam nje imazh si mysliman….te bukur shum.Allahu e befte mire.

  • Ardhmeria ka kusuret e veta sa te duash. Ata nuk diten t’i bejne balle ketij presioni dhe u terhoqen qe ne fillim. Ata nuk paten kurajo te rezistojne, si u takon dhe pranuan vendimin e KMSH-se duke terhequr Feridin nga Xhamia, nderkohe qe nuk ndermoren asnje akt per te paditur ne prokurori KMSh-ne per akuzat shpifese te bera ndaj tyre. Gjithashtu nuk perdoren asnje rruge institucionale per t’i treguar vendin KMSH-se, gje qe kishin mundesi per ta bere. Ata ishin te papergatitur per kete lloj perplasjeje pasi deri tani jane mesuar me sherbet.
    Keshtu qe ne keto kushte kjo marreveshje ishe me e mira qe mund te benin. Perfituan nje marreveshje, e cila i n jeh institucionalisht si nje organizate legjitime per te punuar per fe, ne te gjithe aktoret institucionale qe veprojne ne Shqiperi. Nga ana tjeter, fituan nje marreveshje qe do t’u jape mundesine per te ndertuar nje xhami te re, gje qe fillimisht KMSH-ja nuk pranonte t’ua jepte, si dhe fituan ne planin moral, duke ia thyer hunden atyre qe thonin se do ta pesonin me rebelimin e tyre, kjo do te thote se KMSH-ja tashme e tutje, do te mendohet me mire para se te ndermarre vendime te tilla.
    Jam krejtesisht dakort me ju. Keto jane pak nga ajo qe mund te fitonte nese do te kish bere rezistencen e duhur. Edhe une do te kisha dashur te ndodhte keshtu. Por gjithsesi, secili ka te drejte te ndjeke ate rruge qe mendon se eshte me e mira. Te e fundit Ardhmeria eshte nje organizat per hesap te vet dhe nuk i merr leje as mua dhe as kujt per te bere ate qe mendon se eshte me mire te beje. Nese ata kane lidhur nje marreveshje me KMSh-ne, kjo eshte nje marreveshje mes saj dhe KMSH-se ndaj nuk ka askush prej nesh te drejte t’i kerkoje llogari, per sa kohe kjo marreveshje nuk eshte lidhur ne emrin tim apo te dikujt tjetri. Ne kemi imamet e xhamive te tjera qe (me ndonje perjashtim shume te rralle) nuk denjuan te ndermerrnin asnje hap per te mbrojtur xhamine e medresese. Me duket e tepert t’i kerkosh llogari nje entiteti jashte tagrit tone per te kerkuar pergjegjesi, i cili per me teper eshte viktima e ketij muhabeti, eshte viktime e nje presioni te jashtezakonshem nga KMSH-ja, nje presioni qe kerkon t’i kercenoje 10 vjent pune, mund e investime, dhe te mos ia kerkojme kete imameve tane te cilet na prijne dhe perfaqesojne ne xhami e KMSh. Nuk mund t’i kerkosh viktimes perse pranon nje marreveshje me kushte te disfavorshme.
    Respekt nje mije here per xhematin e Medresese, pasi ata kane qene barriera qe eshte perplasur drejtperdrejt dhe qe ka qendruar me pakompromis se askush ne kete mes. Vetem ata kane te drejte te ngrene zerin me shume se kushdo tjeter. Megjithate, kam mendimin qe, pavaresisht se Ardhmeria i mbrojti pjeserisht dhe jo plotesisht, duhet ta mirekuptojne me shume, pasi edhe mundesite jane te kufizuara. Gjithsesi, me mbetet te them vetem Zoti ia shperblefte me te gjitha miresite e Tij atyre djemve qe ishin ne balle te reagimit ne Xhamine e Medresese, te cileve me patedrejte, dhe pa kurrfare borxhi, u jane permendur emrat neper prokurorira, gjykata, policira si dhe institucione te tjera shantazhuese te ketij palo-shteti.

    • Normal qe nuk do ngriheshin xhamite e tjera per ta mbrojtur Ardhmerine…pa ta shikojme nje here, kur Ardhmeria ka hapur gojen per te mbrojtur kur jane prekur imamet e tjere, kur e ka hapur gojen per te mbrojtur te drejtat e myslimaneve…Nese mua me ka ikur pa e pare ndonje reagim te saj, kerkoj falje…

      • Jo vetem qe nuk i ka mbrojtur por pati bere pakt dhe me betim trucin dhe nuk ndiheshin asnjehere. Ata nuk bene ze kur shkarkoi Betimi Visin, kur shkarkoi vete Mucen, kur Betimi i binte vellezerve selefi. Tani i ngel hatri perse nuk mbrojne imamet tone xhamine e medresese. Imamet ju pergjigjen me te njejten monedhe duke i braktisur.

          • Kaq pritej nga imamet tane? Kaq ishte mbeshtetja? Nje deklarate e cuditshme ne leter? Pastaj qe kur LHSH`ja perfaqeson imamet tane te tiranes? Nese e ka marre kete mision ne ceshtjen e medresese eshte muhabet tjeter, por Visi, Bilali, Ahmeti e Sajmiri nuk eshte se jane thy n`mes per kete ceshtje. Ndoshta nuk i kam te plota dhe Sajmiri nuk eshte nga “hoxhallaret tane” 🙂 Te pershendes

        • Te lutem vetem per Bilalin, Ahmedin dhe Visin mos na fol se na hap barkun. Ardhmeria nuk ka reagu ne raste te tjera sepse Bilali dhe Ahmedi nuk kane qene kurre te sulmuar ne kete menyre, e mbi te gjitha ne cdo moment vetem kane bere pazare. Nuk ka perse qe Ardhmeria te luftoje per te mbrojtur pazaret e Visit me Ahmedin. Jo per gje, por vete ata e nderroj kursin rruges dhe drejtusit e Ardhmerise nukjane budallej te mbeten te fushbeteje kot dhe vetem, kur te interesuarit t’i kene rreshqit luftes, sic kane bere perhere. Edhe kur enjejta gje i ndodhi Visit, problemi nuk ka qene me heq nje imam nga xhemati e me vene nje gylenxhi, por me heq nje nga xhemati i Visit dhe me vene nje nga xhemati i Dine Hoxhes. Pra nuk po sulmohet xhemati ne teresi si tani. Vete Ahmedi me Visin jane zene e pajtuar nja tridhjete here, me njeri-tjetrin sa here qe u nderronte drejtimi i pazareve dhe jo vetem kaq, por po keshtu ka nderru edhe sheriati qe kane zbatu, duke nderru fetvane sipas oreksit. Psh, per Ahmedin, kur i ka muhabetet mire me KMSH-ne, Selim Muca eshte emir-ul muminin i shqiptareve dhe te dalesh kundra ketij eshte haram me fe. Kurse, kur nuk i ka muhabetet mire, KMSH-ja nuk eshte perfaqesues i muslimaneve dhe eshte nje institucion i korruptuar qe duhet sulmuar me cdo mjet. Me fol per keto muhabete nuk mbarojme deri neser.
          Sido qe te jete, Ardhmeria i ka perballuar vete problemet dhe, mbi te gjitha nuk ka pranuar te hyje ne pazare sic kane bere imamet tane te mesiperm, qe edhe tek LHSH-ja nuk hyjne sepse duan ta mbajne per vete tagrin e perfaqesimit te xhematit.
          Historite me Vis e Ahmed e Bilal kane 15 vjet qe na hapin barkun keshtu qe mos i prekni se na trazojne. Atyne thuji t’i bojne hyzmet karrikeve, qe kur i moren thane se do t’i perdorin per te shtru rrugen drejt nej fitoreje te madhe (gallate fare kjo), kurse tani nuk e dine as vete per cfare po i mbajne.

          • Ju lutemi te perpiqei te evitoni keto adresime me emra te pervecem, per me teper kur flisni per imame qe sherbejne si shembuj te xhemateve te tyre, pavaresisht cfare mendimi apo sa te bazuar apo jo te bazuar mund te jene keto opinione. Nuk mendoj se eshte as interesante e as e bereqetshme kjo shfaqje partizanizmi qe po reflektohet ketu midis imamesh te nje xhamie apo nje tjetre.

  • Mendoj se Ardhmeria hyri ne nje beteje ku humbi shume. Ndoshta duhet ta kishin ditur qe levizja nurxhite eshte shume e forte. Ne fillim Ardhmeria u akuzua si shoqate ekstremiste, pastaj Imam Lulin e derguan ne polici, pastaj u largua Z.Nasufi nga posti i myftiut, pas kesaj Imam luli ndalohet te hyje ne xhamine ku kishte sherbyer per dhjete vjet, pas kesaj dorezohet xhamija megjithese pretendohet nje pakt por per njerezit qe kuptojne eshte nje pranim qe beteja eshte humbur perfundimisht. Cudia eshte qe Ardhmeria gjate gjithe kohes deklaronte qe nuk ishte pjese e perplasjeve tek xhamia e medreses ne fund ajo ben nje pakt te cuditshem. Nuk dua te paragjykoj askend por Ardhmeria eshte pjese e nje levizje boterore dhe te sendertohet ne kete menyre kjo eshte teper e cuditeshme. Kurse nurxhite kane edhe ato gabimet e tyre por mendoj se jane levizja me konstruktive dhe e konsoliduar per ti sherbyer Islamit ne shqiperi pse jo dhe shtrirja e saj te jete dhe ne xhamite e tjera.. Ne fund do te thoja cdo fjale e imja eshte e sakte me mundesi gabimi. Zoti qofte me ne.

    Zoti na udhezofte.

    • Uarda. Ne qoftese ketu kritikohet Ardhmeria, kritikohet se nuk ka reagu si duhet ndaj zullumqareve gylenxhi, jo per gje tjeter. Problemin nuk e ka hap Ardhmeria, por e kane hap gylenxhite, keshtu qe faji i vetem i Ardhmerise eshte se nuk ka dite me i bo balle si duhet zullumit, por ka pranu nje pjese, per te largu nje pjese qe ajo e konsideron me te madh. Kshu qe, me i humburi ne kete mes eshte zullumqari, qe i tregoi te gjithe dynjase se cfare fytyre ka.

      • perderisa eshte mbushur me hoxhallare ne krye, dhe nuk ka intelektuale te mirefillte , cfare do presesh si reagim nga ata?
        Kur nderkohe si organizate duhet te kete intelektualet ne krye dhe hoxhallaret bashke…per tu bere balle sfidave te islamit ne Shqiperi..dhe jo te marre intelektuale me ” qera” per aktivitetet qe kryejne…

  • Ne kete mes vetem xhemati ska fitu. ardhmeria perdori xhematin e kmshja perdori fuqine. ne te xhematit ngelem ne mes. une isha ne xhami e cfare ndryshoi nga dita ku u kercenum me polici e deri kur u ba marrveshja? si u zgjidh konflikti? a skemi te drejte me i dijt keto. nenkryetar ska pas ne xhami kur erdhi myftija. ishte vetem myftiu i cuditshem qe sdi me than emrin e vet. ja kush jemi na, jemi qe bajn marrveshje nkry tan e e meritojm at myfti, at kmsh at ardhmeri e at ligj.

  • Mendoj vella se po bejme bisede per te dale ne nje konkluzion dhe jo te etiketojme te tjeret zullumqare, se ne qofte se ato nuk jane atehere ai qe akuzon kthehet ne zullunqare. E dyta ne qofte se levizja gylen jane zullumqare si shpjegohet qe Ardhmeria ka pasur nje bashkepunim dhe rakord te perkryer me to perpara se te fillonin problemet te medresja dhe si kane arritur te bejne pakt me to ditet e fundit.

    • Kur armiqesohesh me njerezit, i trajton ata si dele, i kercenon me polici e biles edhe shpif per ta ne antiterror duke i denoncu kinse jane radikale ekstremiste, cfare me i thene tjeter pervec se zullumqare? Nese ky nuk eshte zullum, cfare eshte? Dhe cfare i bie me qene zullumi pastaj?
      Ajo qe po don me bo ti, eshte tipike e zullumqareve. Ata te frikesojne me fe, kur vete nuk i druhen Zotit. Ti po don qe ne te frikseohemi per ti vene gjerave emrin e vet. Duke pasur frike tu themi zullumqare gylenxhive ne komunitet, keshtu nuk bejme gje tjeter vetem se i lejojme rruge zullumit te vazhdoje punen e vet. Zullumi eshte i qarte si drita e diellit. Ti kundervihesh atij sot eshte detyre.
      Sa per Ardhmerine, kjo eshte puna e vet, bashkepunon apo jo. Nuk e di se sa dhe si ajo ka bashkepunu me gylenxhite, por edhe nese e ka bere, kjo mund te kete disa arsye:
      1. Pamundesi per ta shmang dhe per tu shmang edhe vete prej zullumit, kjo ben qe, per hir te mbrojtjes se disa te mirave te tua, ta pronosh zullumin si pjese gjendjes.
      2. Mosnjhoja e zullumit. Ti bashkepunon deri ne momentin kur fillon dhe e sheh me syte e tu te keqen.

      Perse kane bere marreveshje tani? Nga halli. Sepse nuk kane takat me bo punen e vet, tu pas komunitetin havale mbi koke. Perndryshe gylenxhite do ti sulmojne nga te kater anet. Kjo marreveshje ben qe te pakten secili te punoje per hesap te vet.
      Dhe e fundit fare. C’endesi ka se cfare ben Ardhmeria. Nese edhe Ardhmeria eshte shoqate zullumqare, kjo nuk i ben gylenxhite as nje cike me pak zullumqare.

  • e shkruajta dhe ne nje koment qe gazmend aga nuk ka qene ne xhami dhe ju i keni vendosur dhe fjale ne goje. ku eshte qellimi ne kete mes dhe pse e keni personale me kmsh. nje media!! keni dhe po tregoni se cdo benit po te kishit shume. me propogande te tille nuk ka per tju dhene Zoti ndonjehere as sukses as bereqet por vetem do ju flliqe. ju flm

    • Gazmend Aga ka shkuar ne Xhamine e Medresese nje dite tjeter nga ajo kur ka qene Ylli Gurra. Jane dy inkursione njera-pas tjetres, disa dite perpara nenshkrimit te marreveshjes, ku drejtuesit e KMSh-se, Gurra e me pas Aga, kane shkuar per te tentuar te fusin imamin e tyre. Aga ka dhene ultimatum duke u thene besimtareve se kjo eshte hera e fundit qe ata tolerohen dhe se heren tjeter do te perdorin policine per te cuar ne vend vendimin e tyre.
      Gjuha qe mund te perdorje ti, eshte gjuha e konfirmimit apo saktesimit te nje lajmi dhe nuk ka kuptim gjuha jote e denoncimit te tij, duke hamendesuar per plane armiqesore, dashakeqe propagandistike kunder KMSH-se. Lajmi yne eshte i sakte. Por edhe sikur te mos ishte, normale eshte edhe te informohesh gabim ndonjehere, gje qe mund te na e thoje pa pretenduar se po zbulon ndonje komplot te madh qe luhet ne kurriz te KMSH-se “se shkrete”, te ciles po i biem ne qafe me pa te drejte.
      Duhet te kuptosh se ka njerez ne kete bote qe duan te verteten dhe kur shohin padrejtesi, reagojne, se pari duke informuar njerezit per kete padrejtesi dhe se dyti duke ngritur zerin e duke ofruar kendveshtrimin e tyre se cfare efektesh ka ajo. Ajo qe po bejme ne, eshte pikerisht kjo dhe ketu nuk ka asgje personale ndaj KMSH-se dhe asgje te keqe, fetarisht e moralisht. Gjithcka varet nga vete KMSH-ja Nese ata fillojne te sillen mire, patjeter qe nuk do te kete me as lajme negative per ta.
      Pra, kjo qe bejme ne quhet informim, gje qe futet tek transparenca, jo propagande. Propagande eshte ajo qe ben KMSH-ja si dhe kjo qe ben ti, duke i lehur atij qe ofron lajme ku tregohet e verteta.
      Perfundimi, kuptoje vete se kush mund e kush jo te jete i bereqetshem e i felliqur.

      • Admin, konfirmoje lajmin mire para se ta nxjerresh se nuk eshte lajm normal te thuash qe nenkryetari ka kercenuar xhematin e vet me polici. Nderkohe qe ylli Gurra ka tentuar ta prezantoje sic po lexojme dhe lart pa prezencen e gazit as ate dite dhe as dite tjeter. genjeshtra nuk mbrohet me hamendesime alternative. tirona eshte e vogel dhe mund te arrihet lehte si lajmi i sakte, si informatori i rreme. mvaret nga ju ..

      • Informim duke ditur se informacioni eshte i rreme! Hajde llogjike hajde. Nuk ka llogjike qe te mbeshtesesh me cdo kusht mendimin apo lajmin! tend duke e ditur si dita me hene qe eshte mashtrim e genjeshter. Kjo tregon cfare keni brenda. Mos u lodhni kot duke e treguar si hero te stabilitetit ardhmerine e si gogol kmsh. Xhemati eshte zhgenjyer dyfish me ardhmerine sepse as qe i kishte shkuar mendja se “muslimanet shqiptare”!! (te gjithe nga dibra) e te edukuar ne nje qytet te shqiperise te quajtur Jemen!!! do t`i kishin perdor aq keq me bere nje xhami. Fitore e modhe me bo xhami a thu se jane me dhjetra kerkesa qe presin ne sirtaret e selimit. Admin, fitorja dhe humbja jane pjese e jetes. Ajo qe eshte e rendesishme eshte qe njeriu te ruaje dinjitetin, sado pak ti kete ngelur, ta ruaje ate!

      • Natyrisht qe ne i konfirmojme lajmet perpara se t’i nxjerrim, por kjo nuk do te thote se konfirmimi shmang cdo mundesi gabimi. Lajmin e kisha te konfirmuar ne dy burime, por sic duket te dy kane qene te informuar nga i njejti person. Konkretisht, tani u perpoqa te rikonfirmoj gjithcka, dhe ende nuk mund te them ndonje gje te sigurte. Per kete arsye, po e korrigjoj tekstin me siper, duke qene se nuk mund te jem 100 perqind i sakte, duke i kerkuar falje lexuesve per pasaktesine.
        Megjithate, duhet te kuptojme se, se pari, cdo njeri mund te gaboje ne kerkim te lajmeve, pasi lajmet merren nga njerez dhe njerezit jane te gabueshem (ne nuk mund te jemi prezent ne cdo ngjarje per te cilen ofrojme informacion, e per me teper qe institucionet tona nuk jane hic transparente, ndaj dhe shume gjera i kerkojme ne rruge dytesore e tretesore).
        Se dyti, gabimi nuk ka te beje me genjeshtren, ashtu sic nje hadith i dobet nuk i ben genjeshtare transmetuesit e hadithit.
        Se treti, ne rastin konkret nuk po themi asgje qe sjell ndonje situate te padegjuar deri me tani. Drejtuesit e KMSH-se jo me fjale, por me vepra e kane sjelle policine ne xhami, diten e pare kur u be zhurma e madhe, si dhe i kane denoncuar tek antiterrori imamin e nje tufe besimtaresh te xhamiese. Ndaj, nuk eshte se po i veshim me ndonje faj me te madh se ato qe kane bere.
        Se katerti, une nuk kam nevoje te genjej, jo vetem qe nuk e kam per zakon e aq me teper ne rastin konkret ku gjerat jane te konfirmueshme, por edhe per faktin se nuk kemi asnje interes ne kete mes, qe te ndjekim rruge te padrejta per te mbrojtur nje te drejte, qe, mbi te gjitha, nuk eshte e jona personale. Mbi te gjitha, nuk ka perse ta mbrojme kete kauze me genjeshtra, kur na mjafton e verteta per te uleritur ne kupe te giellit. KMSH-ja, ne keto pak muaj ka bere aq shume veprime te papergjegjshme, sa qe, edhe sikur ne te kishim dicka personale ne kete mes, as qe kemi nevoje te genjejme per t’i prishur imazhin. Mjaftojne e teprojne veprimet e vete KMSH-se per kete pune.

        • Admin, Ergys apo kushdo qe je: te heqesh emrin e nje titullari qe ska qene e te vendosesh emrin e atij qe ka qene por qe ska thene ato fjale eshte per te ardhur keq. E para sepse i perdore te dy emrat me fjale qe si kane thene, e dyta qe smerr asnje lloj pergjegjesie per perdorimin e gabueshem te emrit te nje titullari qe do apo sdo ti eshte ne institucion. Dmth i bie qe fjalet e kercenimit te gazmendit me polici qenkan trillim dhe nuk merr as guximin burreror te kerkosh falje. Ai qe duhet te kerkoje falje je ti e jo “burimi” yt qesharak. Ruajeni nivelin se po ktheheshit ne pike referimi per te gjithe besimtaret. Por kur tregoheni sektare, gje per te cilen kritikoni me shume, jua humb komplet origjinalitetin. Ju mbrojeni ardhmerine, per cilendo arsye te deshironi, por kjo sduhet bere medoemos duke i hedhur balte njerezve te tjere besimtare(unless ju nuk i pranoni si besimtare. Me vjen keq sepse predispozohet qe te jeni shembull i nje web-faqeje, por qe me vjen keq tju them qe keni shume ngjashmeri me shekullin. Selam

          • Më pyeti dikush nëse kam shkruar ndonjë gjë tek E-Zani këto kohët e fundit. I thashë “jo”, po më duket se s’më besoi. E hapa dhe pashë se qenka një Edvin tjetër. Jemi bërë shumë Edvinë këto kohë. 🙂 🙂 Gjithsesi, ky nuk jam unë. E gjithsesi, me ç’po më kap syri nga një leçitje vertikale në fjalinë e parë, të mesit dhe të fundit, këtë të “Shekullit” jam i mendimit se jua paska thënë mirë. Jua them nga përvoja, më dëgjoni mua, se kam punuar vetë gjashtë muaj në 2K Group. 🙂 🙂 🙂 Nejse, kaq kisha unë. S’po e çoj më tej, se pasi më kanë akuzuar këtej përqark që kam bërë kufrin-shirkun-gjynahun e të bërit të berishizmit hallall, kam hall se mos më fusin në bidadin e të bërit të “Shekullit” haram e më kërkojnë delil për këtë çështje apo për punëra të tjera si këto, që janë bërë shumë të thella këto kohët e fundit. 🙂 🙂 🙂 Edhe ju, miqtë e mi neomarksistë ezanlinj, edhe këtë adashin tim, ju përshëndes vëllazërisht e me shumë selame këtej nga Alleman’ja, ku po rrekem me shumë mundim të mbledh atë pak kallaj që ka lënë Dhaskal Todhri pa mbledhur për ta çuar te Gjika i Mullirit të kasabasë. 🙂 🙂 🙂

          • Nuk e di sesi kerkon ti qe ta shlyej pergjegjesine, megjithate po perpiqem te te bej te ndergjegjeshm se pasaktesi te tilla si kjo, nuk tregojne aspak renie te nivelit te kesaj faqeje.
            Konkretisht Edvin (jo Cami, – Cami ka halle te tjera, pa lidhje me temen, madje pa lidhje as me Islamin ne Shqiperi) ne pese rrjeshta shkrim ke kaq pasaktesi:
            1. Une hoqa emrin e Gazit dhe vendosa ate te Aliut, kur mora disa informacione, qe mendoj se jane me te sakta. Por gjithashtu hoqa edhe fjalet qe ia kisha atribuar Gazit ne variantin e pare. Si mund t’i kem vene ne goje te Aliut keto fjale, kur i kam hequr fare?!
            2. Nese lexon edhe njehere komentin tim, aty kam kerkuar falje per gabimin, krejtesisht njerezor. Pra ti thua se nuk kam burrerine as te kerkoj falje, nderkohe qe, e kam bere kete. Lexoje edhe njehere postimin.
            3. Ti thua se falje duhet te kerkoj une, e jo burimi im, nderkohe qe realisht falje kam kerkuar pikerisht une e jo “burimi”.

            Pra ti thua 3 te paverteta rrjesht, per nje koment qe e ke, e zeza mbi te bardhe, perpara syve nderkohe qe na godet ne, me tone kaq te rrepta, per nje detaj periferik te nje shkrimi qe fundja ka nje gje krejt tjeter ne qender te vemendjes (Te kujtoj qe shkrimi eshte per marreveshjen dhe jo per Gazin).
            Nuk e di sesa me vend eshte krahasimi yt me gazeten shekulli, vec di te tehem se, midis Shekullit dhe Drites Islame, natyrisht qe do te zgjidhja Shekullin.
            Me duhet te sqaroj nder te tjera, per te disaten here, se ne ketu nuk mbrojme Ardhmerine, por te drejten. Shkrimi me siper nuk ka asnje element apologjetik per Ardhmerine. Gjithashtu, komenti i nje prej administratoreve me siper shfaq nje sere rezervash ndaj menyres sesi Ardhmeria e ka perballuar kete sprove. Por, patjeter qe E-zani, perderisa eshte nje medium qe mban qendrime, mban edhe ane, kur mendon se e drejta eshte ne ate ane. Per kete arsye, midis KMSH-se dhe Ardhmerise, patjeter qe E-zani mbeshtet Ardhmerine, per asnje arsye me shume se sa, per faktin se nga kjo ane eshte e drejta. Ne qofte se ne ketu nuk kemi hyre te komentojme ne detaje problemet e Ardhmerise, kete nuk e kemi bere sepse nuk mendojme se eshte detyra jone te merremi me cdo defekt te tjetrit, per me teper kur kemi te bejme me nje perplasje ku pala tjeter po vepron ne menyre krejtesisht joparimore dhe jomorale.
            Ne qofte se per ty perben sektarizem rrjeshtimi ne krah te te drejtit dhe ne krah te atij qe i behet padrejtesi, atehere, nuk kam c’te them me shume, pasi kemi te bejme me rastin me te pashprese te sektarizmit, te konstatuar verberisht tek tjetri.

          • Admin, pavaresisht se gjithsecili ka hallet e veta, une kam bindjen qe gjithsecili prej nesh mendon ne qellimin a nijetin e vet te mire se halli i vet eshte halli i Islamit ne Shqiperi e me gjere. Po duke qene se kjo dynja eshte halle halle dhe halli hallit nuk i ngjan, atehere s’eshte ndonje cudi qe une tema si kjo, sikure cdo teme tjeter e lidhur me KMSH-ne apo me OJQ te tjera, te mos i shoh si ndonje hall te madh per Islamin ne Shqiperi. Nga ana tjeter, ju mirekuptoj edhe juve qe i kushtoni kaq vemendje, sepse nuk eshte e thene qe edhe hallet e Islamit ne Shqiperi t’i shikojme njelloj e t’i shtjellojme ne te njejten perspektive. Po gjithsesi, une per vete s’do t’ia lejoja vetes te thosha se ndonjeri ketu s’e ka ne shqetesimet e veta hallin e Islamit ne Shqiperi.

          • Ti me mire se kushdo duhet te besh dallimin midis kuptimit metaforik te nje fjale me ate literal. Kur thashe se nuk te interesojne punet e Islamit ne teresi, nuk kisha per qellim te thoja fjale per fjale se ty nuk te intereson Islami ne Shqiperi, por se militantizmi ne nje kauze (qe realisht nuk ekziston me, sic eshte PD-ja), te ben qe te derdhesh te gjithe sapllaken ku pine uje muslimanet, vetem e vetem sepse nuk ka ngjyre blu. Me nje fjale, metafora ime donte te thoste se ti me shume ke hall PD-ne se Islamin.
            Konkretisht, kur ne diskutojme per nje ceshtje qe ka shqetesuar shume njerez, institucione, aktore ne Shqiperi, e qe ka te beje me gylenizimin e Islamit shqiptar, te drejten e ushtrimit te fese, dhunen ndaj muslimaneve shqiptare, pushtimin e institucioneve perfaqesuese te muslimaneve ne Shqiperi, prej te cilave edhe Islami eshte ne kete derexhe, ti vazhdon e futesh si pyke ne muhabet, duke u marre “boshtin ideologjik”, apo edhe “ndergjegjen klasore” te E-zanit.

            Me kete nuk dua te them qe ky problem duhet te jete primar tek te gjithe. Edhe vete E-zani nuk e ka primar, dhe natyrisht qe nuk e propozojme si te tille. E-zani eshte nje forum qe ne qender te vemendjes ka trajtimin e temave qe kane te bejne me shoqerine shqiptare dhe rolin e muslimaneve ne te. Ne po merremi me KMSh-ne dhe gylenizmin, vetem sepse nuk ka nje ze qe t’i trajtoje sic duhet keto tema dhe se ende muslimanet nuk kane ngritur nje mjedis te pershtatshem e transparent per ti diskutuar keto probleme. Me qellimet tona primare, nuk hyn aspak KMSh-ja.
            Megjithate, nuk mund te themi e nuk mund te thuash se kjo teme nuk ka rendesine e vet, e per me teper, leri te tjeret t’u kushtojne rendesine qe mendojne se meriton, e mos u nderfut tangentalisht ne mes te debatit, duke shfaqur indiferencen tende, me te cilen ndikon ne debat per probleme te tjera, qe jane te rendesishme per ty, por jo per te tjeret. E kuptoj qe jo te gjithe mund dhe duhet te kene ndjeshmeri per keto probleme, por nuk ka kuptim qe ne nje diskutim per keto pune, dikush te nderhyje duke u rikujtuar debatuesve, mendimin e tij mbi perkatesine ideo-politike te hamendesuar te njeres pale. Pra, kur ne diskutojme per zllumet e KMSH-se, dhe ka njerez qe per shume arsye, po perpiqen te hedhin balte mbi transparencen qe ne po perpiqemi te ofrojme per KMSH-ne, ti del dhe hap tapen e benxines tende, duke u thene te tjereve se, sidoqofte ne vijme era komunizem. Nese nuk e ke shqetesimin per temen, mos u perfshi fare, e mos perdor indiferencen tende si antiplumb, per te cuar ndonje grush uje ne “hallet e tua”.

          • Admin, mos e ul piacen fare duke ju pergjigj tendencave te mundshme te komentuesve fjale per fjale (ne fakt paragrafe per fjale). PO sju pelqeu dhe Edvin Cami, nje intelektual i mirefillte musliman ne Shqiperi, atehere mendoj se ktu ka tradhti gra! 🙂 Clidhje ka me temen dhe mendimin e Edvinit se a i interesojne punet e islamit ne shqiperi apo jo. Ne mos gaboj nese ka ndonje “shtrese intelektuale” qe akuzohej se as qe i interesojne problemet e Islamit ne shqiperi por kane hape e-fabrike tymi cigareje jeni ju! Me hapjen e nje web-site a mos ndryshoi menyra e te menduarit tuaj dhe moret ne dore interesimin e puneve te islamit ne shqiperi!?? Une mendoj se ashtu sic ishte gabim mendimi rreth jush se benit tym cigareje dhe ishit mbyll ne bodrume, ashtu mendoj se eshte gabim dhe fjala qe i thate Camit se atij i intereson apo jo Islami dhe se a eshte demokrat i thekur apo jo. Te habit toleranca qe i tregoni mendimit ndryshe (deri dhe shiite) dhe intoleranca e organizume ndaj muslimaneve ne shqiperi qe kane mendim ndryshe me ju. Merreni me qete vellezer dhe motra qe mund te jeni admine. Do rriteni me shume nese nuk zbrisni poshte ne diskutime. Besimtaret duan ta shohin kete faqe sa me me nivel. Sa me gjitheperfshirese, jo klanore, jo perjashtuese. Nuk eshte mire qe po formoni nje imazh “site ihuane”. Nuk i meritoni keto etiketime. Deshiroj tju shikoj sa me gjitheperfshires. Zoti ju ndihmofte dhe jua shperblefte per punen e bere. Punet vullnetare kane sprova shume me te medha se ato te paguarat. Zoti i bashkofte muslimanet ne shqiperi. amin!

          • Alma, pergjigjen per Vinin, ti nuk e ke kuptuar fare dhe me sa po shoh nuk e kupton dot. Pergjigjia ndaj Vinit nuk ka lidhje fare me vleresimin per Vinin si person, si musliman apo si intelektual. Me vjen keq, se nuk kam nge te rri dhe te sqaroj cdo njeri qe ka pikepyetje e penallti neper koke (fatkeqsisht keta po shtohen shume kohet e fundit). Sinqerisht nuk ia vlen te vazhdoj, kur une jap nje pergjigje dhe ti vazhdon riperserit te njejtat gjera, sikur une te mos jem pergjigjur fare.
            Me duket absurde te vazhdojme me gishta ne vesh, ndaj dhe mos prit te riperseris pergjigje qe i kam dhene njehere.
            Ta lejova postimin per hir te lirise se fjales, qofte edhe kur ajo shperdorohet. Por vetem per kaq. Pervec ushtrimit te lirise se fjales, asnje vlere nuk shoh t’i shtosh ketij debati. Keshtu qe, nese ka ndonje menyre sesi duhet te ruajme nivelin, mendoj se duhet te fillohet nga eleminimi i komenteve te tilla si keto te tuat. Mendoj se toleranca ndaj komenteve te tilla eshte problemi me i madh i ketij forumi, me i madh sesa toleranca ndaj shi-jave (qe ne fakt, eshte prape nje menyre e gabuar sesi ti i shikon publikimet tona ne lidhje me librat e disa autoreve te mirenjohur te filozofise boterore, e mendimit islam kryesisht i tradites sufiste sunnite, te perkhtyer nga perkthyes shii-te).
            Ndoshta duhet diskutuar ne ndonje hapsire menyra sesi shperdorohen komentet ne kete forum.

          • Unë të kuptova, po ti s’ma paske kuptuar thelbin e përgjigjes. Për t’i rënë më drejt, po them se 20 e kusur vite përvojë në njohje të institucioneve të prodhuara prej myslimanëve më kanë thelluar bindjen se angazhimi për të rregulluar ndonjë gjë në KMSH apo në OJQ të tjera është humbje kohe. Ç’t’i bëj që s’ia kam mbushur dot mendjen për këtë punë as Gys Mërtirit, që sikurse sot, edhe vite e vite më parë punoi me shpirt për të demokratizuar KMSH-në “nga poshtë” duke u angazhuar fort që të bëhen zgjedhje nëpër këshilla xhamish e më pas këto të përfaqësohen në KMSH. “Mos e bëj, o Gys, se do të zgjidhen njerëzit “e gabuar”,” – i thashë, “më mirë këta që janë të pazgjedhur, bashkë me komunistët e sigurimsat që janë brenda, sesa ata që do të zgjidhen. Nuk mjafton të zgjedhim çuna të mirë që ata të na bëjnë punë të mira.” S’ramë dakord. Dhe meqë s’ramë dakord, vazhduam të pimë kafe e të tregojmë barcaleta, siç e kemi zakon. Pastaj, kur zgjedhjet u bënë (zgjedhje i thënshin! Pa infrakstrukturë, pa njoftim publik, pa lista zgjedhësish, të hapura, pa kuti e me ngritje publike dore), Gysin vetë nuk e votuan fare as për në këshill të Xhamisë së Pazarit. Mbase ngaqë e kishte mjekrën të shkurtër dhe pantallonat të gjata; nga mesi e lart ishte i tolerueshëm, po nga mesi e poshtë duket se e konsideruan me probleme. 😀 😀 😀 Për problemet e tjera që lindën pas “zgjedhjeve” s’po flas, se të gjithë i njihni. Aq më tepër sot, kur KMSH-ja është në “duar të sigurta” (me turqit e kemi një përvojë dhe e dimë se pa i bërë 500 vjet, nuk largohen nga Shqipëria; ndërsa unë kam aq përvojë me miqtë e mi gylenistë sa t’i di disa gjëra më mirë se gjithsecili këtu), më duket edhe më shumë humbje kohe që të diskutoj. KMSH-ja as s’ka qenë, as s’është e as s’do të jetë më shumë sesa një OJQ, që nuk mund të bëhet kurrsesi (së paku në rrethanat tona jo) përfaqësuese e të gjithë besimtarëve dhe nuk ka nevojë të ushqejmë utopinë se KMSH-së i takon të jetë hapësira publike e besimtarëve myslimanë. Nëse do të mund të ishte ndonjëherë e tillë, o do të ishte ndërtuar ndonjë pallat mbi truall të saj, o do të ishte kthyer në një truall djerrë si ish-gropa e Hajdin Sejdisë. Kështu që kush e privatizon i pari, e gëzoftë! 😉 🙂 Unë gjykoj se më e mira është që të punohet për rritjen e cilësisë se njerëzve, të çdo individi (xhemati apo ymeti s’ekzistojnë në vetvete; ata janë koncepte abstrakte të bashkimit të individëve konkretë), në mënyrë që kur të vijë, ndoshta, një ditë që këta individë të kenë vërtet në dorë për të bërë zgjedhje, të dinë të bëjnë zgjedhje të mira. Mund të pyesësh: “Epo që të jenë të tillë, mos duhet që të jenë të ngjyrosur me blu?” Dhe unë natyrisht që nuk ëndërroj një xhemat të ngjyer me blu (Sinqerisht, ngaqë edhe parlamentin s’e doja të gjithin blu, në 2005-ën votova për LZHK-në, ndërsa në 2013-ën po llogaris të votoj për PLL-në meqë Gys Mërtiri ka shkruar se Ekrem Spahia është burrë i mirë! :)). Gjithsesi, e kam shqetësim dhe dëshiroj që çdo individ brenda xhematit të mos ruajë kurrfarë të kuqeje brenda vetes, por të ushqejë si pjesë të vetëdijes fetare edhe vetëdijen historike se dikur kanë ekzistuar disa njerëz që xhamive u vunë drynin dhe se përgjegjësia e atyre njërzve nuk është abstrakte, por konkrete. Shkurt, kërkoj që çdo individ në xhemat të ketë aq karakter sa të mos e harrojë historinë e vet. Sepse nëse mungon karakteri dhe vetëdija, atëherë personaliteti është i cenuar. E për t’iu kthyer idesë së hapësirës publike të myslimanëve shqiptarë, duhet kuptuar se ajo është e njësuar me hapësirën publike të të gjithë shoqërisë shqiptare. KMSH-ja, Ardhmëria, AIITC-ja, LHSH-ja, FMSH-ja, madje dhe E-Zani, të gjitha organizimet janë vetëm pjesë e kësaj hapësire, e kësaj tërësie, të gjitha në status të barabartë. Dhe nëse, në konceptim të kësaj tërësie, miku im Ermir Hoxha (me sa di unë, po aq socialist sa ç’jam unë demokrat) ngre një shqetësim qytetar se, p.sh., projekti i xhamisë së Namazgjasë i heq një park publik hapësirës së gjelbër të qytetit të Tiranës, nga e cila përfitojnë myslimanë e jomyslimanë bashkë, unë i shtrëngoj dorën pavarësisht bindjes politike (por natyrisht, me këtë rast nuk ndiej ndonjë nevojë që të pështyj në fytyrë Lulzim Bashën), sepse së paku në këtë rast gjykoj që Ermiri e ka kuptuar më mirë se shumëkush që bashkësia e myslimanëve nuk përbën një kundërkulturë që jeton në geto dhe ka nevojë vetëm për një xhami, por se çdo mysliman është një individ që nuk është vetëm pjesë e xhematit, por edhe e shoqërisë. Që këtej buron indiferenca ime ndaj halleve të një OJQ-je si KMSH-ja dhe që këtej buron shqetësimi im kur shoh atë që unë e kam perceptuar si trajtim të keq të aktualitetit politik në hapësirën shqiptare; në gjithë këtë, gjykoj se shqetësimi im nuk ka qenë tjetër përveçse islam (s’kam shkuar ndonjëherë në ndonjë blog katolikësh, protestantësh apo ortodokësh për t’i nxitur që të ruajnë “vigjilencën” ndaj komunizmit). Nga ana tjetër, jam i bindur se edhe ju, në mënyrën tuaj, jeni munduar të bëni atë që e gjykoni si më islamen e mundshme. Dhe në fund, nëse ca do të shpërblehen më shumë e ca më pak për veprat e veta në bazë të rezultateve që kanë arritur, së paku e dimë se të gjithë do të shpërblehen më së miri për nijetet e veta të mira, pavarësisht nëse veprat mund t’i kenë pasur edhe aq të përkryera. Dhe unë i lutem Zotit që t’jua shpërblejë me të mira qëllimet tuaja pozitive edhe kur, në këndvështrimin tim, e teproni duke goditur qeverinë për gjëra që s’i meriton dhe përkëdhelni nga pak socialistët duke ua harruar ca “kusure”. Dhe lutem, natyrisht, edhe për veten time që të më falë Zoti nëse në shumë shkrime editoriale të E-Zanit nuk shoh dot tjetër veçse portretin e një mikut tim, student shqiptar në Itali, të angazhuar me grupet anarko-sindikaliste, që shkon në xhami me një bluzë të kuqe me portretin e Çe Ge Varës në gjoks. 😉 🙂 Me selame!

        • O Admin, mor rob Zoti, po ne dac ti ne dac “burimi” keni degjuar kaq shume nga KMSH-ja, dhe kaq shume u angazhua kjo e fundit per heqjen e imam Lulit nga vendi (megjithe tespihe e Tosun Bac), saqe nuk ka se si te mos ngaterrohet njeriu i shkrete.
          Mirepo emri nuk prish asnje pune, meqenese zullumet ata i bejne en block.
          Gjithsesi ka edhe lexues te tjere, qe ndonese nuk komentojne, nuk ndikohen fare nga ky episod “pasaktesie” (obobo c’e gjeti faqen tuaj tani::).

          • L, Durres faleminderit qe vure ne dukje ate qe duhet te ishte e dukshme per kedo. Une nuk e di kush jane keta persona qe komentojne te indinjuar per pune emrash po dukshem nuk kane patur asgje per te thene per ceshtjet e mirefillta qe jane ngritur ketu. Keta komentues mund te kene lidhje me ata qe drejtojne KMSH-ne ose mund te jene dhe vete ata kjo pak rendesi ka, por dhe njehere, debati eshte tek shkeljet statutore te KMSH-se, tek injeksioni i tensionit sektarizmit brenda bashkesise kur ka per detyre pikerisht te kunderten dhe me flagrantja, ngritja e akuzave te rreme per ekstremizem ndaj figurash te respektuara fetare e klerike myslimane nga institucioni qe ka per ketyre te na mbroj nga retorika e tille e islamofobeve. Kesisoj ketyre komentuesve, pasi ai autori i ketij blogu qe shkroi artikullin me siper, beri rregullimet e nevojshme dhe pranoi pasaktesite ne emra, a mund te fillojme te adresojme ceshtjet thelbesore te kesaj katrahure qe ju zoterinj gatuat? Mareveshjen me Ardhmerine e bete dhe mire bete dhe ju dhe Ardhmeria e ne nje koment me siper e kam pershendetur dhe vazhdoj ta pershendes kete gje. Carjet ne mirebesimin dhe mirekuptimin qe keni krijuar me bashkesine ne pergjithesi eshte dicka qe nuk e adresoni dot me nje firmosje ne nje leter dhe sa me pare te filloni ta adresoni kete gje me qasje xhenuine aq me mire eshte per ne te tere.

            Le te ngreme edhe nje pyetje tjeter. Mire e-zani nuk e pati te sakte informacion rreth funksionarit te KMSH-se qe beri kercenimet, po a mund te na thoni nese ka ndonje ent, institucion, media qe ofron informacion per keto zhvillime? e-zani ka qene i vetmi qe ka ofruar e vazhdon te ofroje dicka te tille e – cfare mua me duket me e rendesishmja – ka krijuar edhe nje hapsire ku ne mund te debatojme e te sjellim ketu vleresimet tona per sa po ndodh, sepse nuk ka asnje hapsire tjeter ku mund te behet kjo gje, dhe KMSH nuk ka krijuar nje hapsire ku te degjoje zerat diverse brenda bashkesise.

          • Nuk di nga tja filloje njeriu kur shikon fjale te sakta ne nje fjali te sakte por ne nje kontekst dhe realitet imagjinar komplet te vetndertuar nga komentuesi.
            Kronologji: KMSH vendos qe te coje ne vend marreveshjen me Sema, e cila i jep asaj ne administrim xhamine e medresese (Sic po i jepet ne administrim nje xhami Ardhmerise, e cila per nga aktiviteti dhe investimi ne fushen fetare ka nje aktivitet shuume me te madh me kmsh). Nje nga arsyet qe qarkullonin por qe ne nuk i kuptonim ishte se Luli ishte i ardhmerise, dhe normalisht, llogjikisht ka nje botekuptim fetar te ndryshem (vellazeria muslimane) me ata qe kane shkollen (nurxhi, njerezit e fetullahit, thojini si te doni). Besimtaret, une, familja ime, miqte e mi e shumica e njerezve thonin se ska lidhje luli me ardhmerine, ardhmeria smerret me keto pune, ajo ka studentat etj etj. Te gjithe e dime vazhdimin e ceshtjes… Puna eshte se te shikosh trajtimin “e pafajshem” te ceshtjes qe i beni ju, dhe e terhiqni ardhmerine nga ceshtja sic terhiqet qimja nga qulli, te ben te mendosh se sja vlen me te diskutosh ne kete teme sepse ju “e keni nda mendjen:)”. Eshte pikerisht kjo qe i ben njerezit te mos merren me me ceshtjen kryesore, pra, cpati ardhmeria qe perdori xhematin me lopate, por merren me genjeshtrat tuaja (per te cilen nje intelektual, e sidomos musliman, duhet te kerkoje falje). Pyetjes tragjikomike se, po mire ku duhet marre lajmi, nje njeri i thjeshte i qesh, ndersa me i kenduari te thote qe po spate ku ta marresh lajmin mos shkruaj lajme mo i uruar. Thjesht bej analiza, dhe ne analiza nuk fliten lajme konkrete, por fliten ide. Ej, mendoj se sja vlen me te diskutohen ceshtjet klanore. A e dini pse, sepse cdokush mban anen e vet o lale. Ne qe skemi ane hedhim firma neper cilindo peticion te hajrit qe na vjen perpara. Rezultati? – hajer ishalla…

          • Ti dukesh qe je pa ane fare Alma, sepse s’ke nga me te kap. Ne qofte se ti ke firmos ne ate peticion ka vetem dy shpjegime: Ose nuk je ne rregull fare nga fiqiri, ose ke qene deshem.
            Komenti jot me siper eshte krejtesisht i qarte se nga cila ane e paanshme anon dhe firmen ne peticion do ta kesh pare ne enderr me siguri.
            Paralelizmi jot, eshte tipik i atyre njerezve qe dun me gjet sebep me i mbajte erzin Gylenxhive. Marreveshja e KMSH-se me Ardhmerine nuk ka pike lidhje me marredheniet e Gylenxhive me KMSH-ne. Ne fakt, KMSH-ja nuk ka asnje marreveshje te tille me Gylenxhite. Ne fakt, KMSh-ja eshte de fakto, e gylenxhive tashme. Marreveshjet behen midis palesh te ndryshme, jo midis te njejtes pale.
            Ajo per te cilen ti flet ne lidhje me Xhamine e Medresese qe i eshte lene SEMA-s, eshte kontrate e jo marreveshje. Dhe kjo kontrate, eshte nje koncension konkret, qe i lihet ne administrim nje subjekti (Medreseja e Tiranes, shoqates Sema). Kjo eshte thjesht per arsye ligjore. Nje objekt pronesie, apo nje sipermarrje private sic eshte medreseja, nuk mund te merret nen administrim pa dokumente dhe kontrata eshte nje i tille, i detyrueshem me ligj.
            Ndersa marreveshja mes KMSH-se dhe Ardhmerise eshte nje pakt, per te shuar zjarrin e nje armiqesie, jo per t’i dhene perfitime Ardhmerise. Ajo behet me shkrim, se pari per te qene transparente, dhe se dyti, per te detyruar me ligj palet t’a zbatojne. Fakti qe ajo shkruhet per ta bere te detyrueshem zbatimin tregon qe palet vazhdojne te mos i besojne njera-tjetres. Me sakte, xhemati dhe Ardhmeria, nuk i besojne KMSH-se dhe vete KMSH-ja detyrohet qe ta ofrojme me shkrim marreveshjen, per ti mbushur mendjen atyre se do ta zbatoje. Mbetet te shihet nese do t’i qendroje kesaj, sepse KMSH-ja dhe gylenxhite, kane dhene prova qe tine t’i bejne zdredha edhe dokumenteve.
            E dyta Alma, a nuk i shtron nje pyetje vetes, perse kujtohet tani KMSH-ja e zbatoje kontraten duke i dhene Gylenxhive administrimin e nje xhamie qe, ne letra ia ka dhene qe kur i ka dhene medresene?!
            Normalisht, nuk ka asgje kontratuale ne kete mes. Ata nuk kane mundur t’ia japin xhamine Medrsese, pasi nuk merren dot gjerat te gjitha per nje here. Dhe meqe medresene e moren me dallavere, ne menyre krejt te padrejte, me shume kundershtime dhe reagime, ne menyre fare joligjore (marreveshja nuk u nenshkrua atehere nga Drejtori i Arsimit ne KMSH, Sajmir Rusheku dhe nga Kryemyftiu Bledar Myftari) dhe mbi te gjitha, gylenxhinjte atehere nuk e kishin pushtuar ende te gjithe KMSH-ne, pra per te gjitha keto arsye, nuk mund te merrin dot njekohesisht edhe xhematin. Per kete arsye, ne kontrate rane dakort qe xhamine do ta mbikqyrte myftinia, e cila do te percaktoje se kush do te jete imam, muezin etj. Pra, nuk i takon hic Medresese te percaktoje se kush eshte imami, por Myftinise. Mbi te gjitha, beji nje pyetje vetes, perse xhamia i kaloi ne administrim Medresese vetem ne mbledhjen e fundit te Keshillit te Pergjithshem, kur paska qene ne kontrate qe ne fillim?!

            Sa per teorite e tia mbi gazetarine dhe saktesine e lajmit, me mire mos me fol. Sipas teje, ose duhet me dhene informacion pa asnje mundesi gabimi, ose mos me dhene informacion fare. Dhe keshtu i bie te mbesim te gjithe te painformuar sepse informacion pa mundesi gabueshmerie nuk ekziston.
            Gallate fare!

  • Nqs xhamia e medresese eshte pjese e Kmsh ( pavaresisht se heqja e Imam Lulit ishte vendim i gabuar ) pse duhet te firmosi Ardhemria per nje xhami te re, ( atehere paska qene e vertete kur nga Kmsh thonin se xhemati nxitet nga Ardhmeria) Cfare interesi kane ata.Pse duhet te etiketohen besimtaret Nurxhi, fundi i fundit shqiptare jane dhe ata. Femijet e ndonje besimtari qe do mbarojne medresene Nurxhi do quhet? Po ato qe jane pjese e Ardhmerise cfare duhet tu thuhet atyre. Apo kjo eshte nje loje ose me mire nje lufte per pushtet ( me vjen keq kur shikojme keto gjera dhe te muslimanet na u bene bajate ne politike )

    • Femijet qe mbarojne medresene nuk eshte se do te quhen patjeter nurxhi, por do te behen te tille, nepermejt lavazhit te trurit tetevjecar qe nurxhite po instalojne ne Medrse.
      Konkretisht ka jopak persona qe jane perjashtuar nga shkolla, apo jane kercenuar se do te perjashtohen, vetem pse kane shkuar te bejne mesim ne ndonje xhami, si psh. tek Dine Hoxha, apo se mund te kene lene pak qime mjekre pa rruar. Po keshtu, ka shume prej tyre qe nuk lejohen te ofrojne idete e tyre per fene ne shkolle, pasi abilaret turq, i konsiderojne ato si propagande (gje qe u rivalizon propaganden e tyre).
      Gjithashtu, medresistet nuk lejohen ta falin namazin e drekes me xhemat, pasi nurxhite ua kane bo orarin qe te kene mesim ne ate kohe. Pse e bejne kete? Sepse nuk duan qe medresistet te kene kontakt me xhematit, sepse u prishet propaganda dhe lavazhi qe u kane bere.
      Nga ana tjeter, po ti pysesh medresistet, nuk e dine nje llaf arabisht. Pse? Sepse, fillimisht duhet me mesu turqisht e anglisht njehere dhe mbi te gjitha sepse, po diti robi arabisht, fiton pavaresi ne fe, sepse fillon e meson vete. Dhe kjo eshte problem per propaganden nurxhite.
      Doni ma?

  • ka nje keqkuptim te madh ne kete mes; xhemati i medresese ne kete rast kishte per te humbur dhe mund te humbte gjithcka, ardhmeria ishte i vetmi institucion i cili mund te bente ndremjeteimin mes xhematit dhe kmsh-se, perndryshe me nje xhemat te percar dhe te pa perfaqesuar juridikisht kush mund te bente mareveshje. pa pranimin e keshillit te xhamise, ardhmeria nuk e firmoste dot marreveshjen, pra normale qe vendimi eshte mare nga xhemati i cili bashke me ardhmerine kane qene ne nje presion te pa pare.
    sidoqofte mendoj qe ardhmeria nuk do te na leje ne balte dhe eshte angazhuar me keshillin e xhamise te krijoje prap ate fryme te ngrohte qe ekzistonte ne ate xhami edhe ne ambientin e ri. ardhmerise iu kerkua te ndermjetesonte pasi nuk po gjendej zgjidhje e ketij ngerci (pervec mbylljes se xhamise) dhe me ose padashjen e tyre u futen perseri ne valle. nese do ishte per perfitim pse duhet qe xhamine e re ta beje ne zonen e medreses duke ditur qe aktiviteti i saj eshte me studentet?! arsyeja e vetme mendoj eshte se duan ti qendrojne prap afer atij xhemati(qe vete kane kontribuar kryesor qe eshte krijuar)
    kush kishte zgjidhje te tjera mund ti parashtronte para dhe jo vetem te thote rrezistoni ju se bej dua une per ju… duhet te jemi edhe rrealist nganjehere dhe jo vetem idealist. te ishte per mua do rrezistoja deri sa te me heqnin me shkelma nga xhamia por cfar perfirtohej nga kjo, vetem na nxihej faqja edhe me teper si musliman dhe rrezik tirana do kishte nje xhami me pak. po ato qe japin keshilla larte poshte, xhematet e xhamive te tjera bashke me imamet ku ishin?!
    ergysi ka te drejte, kmsh-ja pas kesaj ngjarje do mendohet mire para se te mari cdo vendim. xhemati qe sot e tutje ne cdo xhami do jete faktor per vendimarrje (shpresojme) ashtu sic ishte/eshte edhe tek medreseja. shpresojme qe ramazanin qe vjen ta kalojme ashtu sic e kaluam ate te shkuarin, bashke si xhemat i medresese ne ndonje vend te denje per tu quajtur xhami. selam alejkum

  • Z.redi eshte llogjike tragjikomike qe xhemati ska te drejte firme dhe ne min. E fundit i shpetoi ardhmenia nga ngelja ne rruge! Nuk besoj te jesh ndonje red qe ja ke idene e atij xhemati se si eshte perdorur. Si shpjegohet qe xhemati paska tagerin e te hequrit te zite e ullirit e spaska tagerin te ulet ne tavoline per zgjidhjen e problemit? Une kam firmosur ne peticion, dhe se bashku me mua e gjithe familja ime. Ne skemi firmos qe ardhmeria tebeje xhami,thjesht se nauduk i padrejte vendimi i kmsh. Ku eshte marreveshja ta shohim a kalon ne ndonje vend fjala xhemat, te drejta xhemati, imam luli etj? Apo thjesht eshtefirmosur pazari i ulet sic thote hoxhe justi? Turp per ardhmerrine dhe me vjen keq qe na ulen keshtu. Zhgenjim, turp…

    • s.a
      Jam dakort me te gjitha cka thote Alma dhe doja te shtoja vetem qe xhemati nuk eshte udhehequr ne nje marveshje, por eshte vene para nje fakti te kryer te nje marveshje. Un si besimtar do ta pranoja marveshjen si nje dalje nga situata e renduar, do te pranoja qe edhe te largoheshim nga medreseja ne nje xhami tjeter afer se fundja nuk jemi lidh me muret, Por ne asnje menyre nuk do te pranoja dhe nuk mund te pranoja nje largim pa kushte, qe ka shkaktuar percarje te xhematit i cili edhe ne keto momente qe flasim nuk ka nje udheheqes qe e drejton por eshte lene ne nje moment kaotik ku secili e zgjedh vet rrugen. Nese Ardhmeria morri pergjegjesine e berjes se nje marveshje kursesi nuk mund ta leje xhematin ne mes te kater rrugeve pa nje udheheqje, duhej qe dikush ti fliste njerezve, ti shpjegonte me argumente fetare te mirat e nje marveshje, te afishonte marveshjen ne murrin e xhamise dhe te bente cdo gje tjeter qe xhemati te mbetej kompakt vetem ne kete menyre xhemati do ishte i bashkuar dhe nuk do kishim dyshime mbi ate qe eshte shkruar ne nje marveshje qe u be ne emer te xhamise se medresese por besimtaret sperfituan asgje.

  • motra informohu para se te flasesh, xhamia ka keshill dhe keshilli eshte ulur ne tavoline edhe direkt me kmsh-ne mqs nuk e ditke. gjithashtu edhe imam luli ka qene ne takime. sa per dijeni edhe une kam firmosur bashke me familjen peticionin por nuk erdhi kush te na pyes a jemi dakord apo jo familja jone per kete mareveshje. po te pyesesh 1000 vete qe kane firmosur peticionin gjithsecili ka mendim krejt te ndryshme per zgjidhjen e ceshtjes, por te gjith ishin dakord qe eshte bere padrejtesi (prandaj edhe u firmos). se si eshte perdorur xhemati e kam te qarte, kush nuk ka nderhyre tek ai xhemat dhe vetem u beme lemsh me keq, mbas kuintash gjithe te japin kurajo por perballjen e kishte xhemati dhe ardhmeria.
    me gjith respektin qe kam per hoxhe justin, duke ja vleresuar inteligjencen dhe shpirtin kritik me vjen keq qe shprehet per pune pazaresh. ketu o pershkallezohej konflikti edhe me tej ose gjendej nje zgjidhje kompromisi, i cili edhe pse mund te na duket i dhimbshem per mua mebetet i vetmi i mundshem. konkretisht cfar propozuan te tjeret per zgjidhje, kishte noj alternative tjeter pervecse te lirohej ajo xhami qe ligjerisht eshte e kmsh-se dhe ligjerisht eshte ne perdorim te medreses?! apo duhet te vazhdojme edhe 6 muaj te tjere duke e nxjerre imamin perjashte xhamie dhe pa pasur ne xhami as imam lulin e as imam feridin. tek e fundit pse nuk donte xhemati te nderrohen keto te dy hoxhallare u be e gjith rrezistenca, apo jo?! mendoni pak me gjat para se te shkruani se mbas tastieres eshte kollaj te japesh verdikte. une llogjikisht nuk shoh ndonje zgjidhje tjeter qe te mos demtoje edhe me shume bashkesine tone. kush kishte noj shkop magjik mund dhe duhej ta kishte perdorur…
    inshallah do Zoti gjith marrin mesim prej kesaj historie e nuk perseriten me situata te tilla. te harxhohet gjith ajo energji per te zgjidh nje konflikt qe nuk duhej te kishte lindur eshte gjynaf i madh, por kader i Zotit dhe ndoshta behet mesim sic jane mesim per ne edhe mareveshje te tjera gjate historise islame.
    selam alejkum

  • Nje marreveshje e tipit m’ka cu nona me la gojen qe i jep KMSH fitoren dhe Ardhmerise “faqen e bardhe”, te drejten te thote para xhematit qe perpjekja juaj nuk vajti kot. KMSH i jep te drejten Ardhmerise te ndertoje nje xhami tjeter! Per te qare e qeshur. Per te qeshur ngase KMSH premton gjera qe nuk i realizon dot as per veten e saj. Per te qare se xhemati perdoret e tradhetohet pa teklif ndersa palet zihen per pilaf.

  • Po ti, ku i di keto gjona?
    Ku e di ti qe palet zihen per pilaf dhe pa na thuaj pak se kush eshte pilafi ketu?
    Ne qofte se ti qun pilaf xhamine? Hallall.
    Po tradhtia ku eshte ketu?
    Ardhmeria eshte shoqate qe ka te drejte te beje marreveshje me ke i do qefi. Marreveshja qe ka lidh ardhmeria eshte me shkrim dhe eshte krejtesisht transparente. Kushdo mund te shkoje e te kerkoje nje kopje. Ardhmeria eshte konsultuar ne cdo gje me xhematin perpara se ta firmose dhe gjithcka eshte diskutu ne disa mbledhje ne keshillin e xhamise. Mbasi keshilli ka rene dakort, eshte muhabet kot qe tani na dalin ca xhematlinj nga safet e fundit, shumica ne fakt nuk jane xhematlinj fare, dhe thone se nuk qenka pyet xhemati, sepse nuk jane pyet ata. Nuk e di se ku e keni pa kete lloj demokracie ku vendimet i merr i gjithe populli ne turme.
    Duhet te dini qe ajo marreveshje ka gjet konsensusin e keshillit te xhamise dhe atyre cunave qe iu ka shku emri tek antiterrori e ne prokurori per ket muhabet. Ka prej tyne qe i kane kercenu edhe nepermjet tatimeve qe to t’iu myllin dyqanet qe kane, e ata prape e kane cu deri ne fund kete pune. Tani, kur ata qe kane sakrifiku me fort, kane ra dakort me ket marreveshje, eshte muhabet kot, me nejte me u mor me llafe njerezish pa lidhje.

      • Gojen e felliqe ti. Edhe me keq qe nuk paske reflektuar. Me pese rrjeshta ti, pretendo me sqaru miletin per gjona qe s’ia ke haberin fare, kjo do me thene me flliq gojen. E pervec kesaj ke guximin qe pa teklif fare, te akuzosh njerez, e madje hoxhallare me reputacion ne xhemat, duke i qujte tradhetare te xhematit, duke i qujte pazarli per interesa personale (“per pilaf”), e duke i vene ne dyshim “faqen e bardhe”.
        Me shume se kaq, nuk di si me e felliq gojen.
        Zoti te rujte me k’to men!

        • Se pari, eshte gje e ulet qe komenton anonimce. Sic e sheh, une e kam vene emrin. Se dyti, me “m’ka cu nona me la gojen” une nenkuptoj qe marreveshja eshte sa per sy e faqe. Ndersa “m’ka cu nona me flliq gojen” ka kuptim krejt tjeter. Une me kete e kisha problemin dhe jo me komentin tend, se qe te meritosh nje pergjigje duhet te kesh minimumin e etikes. Nena ime nuk con njerez per te felliqur gojen. Se c’ben nena jote nuk e di por ofendimi anonimce tregon karakter te ulet nese kemi parasysh qe jemi musliman. Ezani nuk duhet ti lejoje keto praktika, sic edhe shpresoj qe te mos jete ndonjeri vete aty qe merret me aprovimin e komenteve. Dhe nje pyetje e kam, po ti ku e di se sa ja kam une haberin? Me njeh gje qe flet me kaq siguri? Po sikur te te thoja qe ja kam haberin shume me teper sesa mendon ti? Kaq per kete.

          Se treti, qe te sqaroj me gjate meqe pese rrjeshta nuk te kane mjaftuar, une nuk kam ofenduar asnje hoxhe te nderuar sic pretendon ti. Thjesht dhashe mendimin tim per nje ngjarje publike dhe nuk i heq asnje presje. Kmsh ben premtime per te cilat nuk ka fuqi ligjore. Ardhmeria pranon premtime nga nje organ i cili nuk eshte kopetent per ti plotesuar ato. Edhe ti mund te japesh leje per ndertim xhamije apo vazhdim aktiviteti,po puna eshte kush te pyet ty? Kjo marreveshje paraqitet si fitore para xhematit kur ne fakt eshte leshim ne cdo pike. Kaq per tradhetine.

          Sa per pilafin, nese ti nuk e kupton se cili eshte pilafi qe ndahet nuk eshte faji im. Do rritesh e do kuptosh me shume. Mund te them vetem se kjo gje mund te kete edhe nje te mire, qe ne fakt eshte fatkeqesi, qe sa me shume ndodhin te tilla marreveshje aq me shume behet e qarte dhe per muslimanet se si funksionon mekanizmi i perdorimit dhe ndarjes se pilafit. Mua pse me vjen keq per ata qe bene sakrifica e them kete.

          Amin per duane. Zoti te dhente edhe ty.

          • Pse, me komentu me emer e mbiemer, ka ndonje ndryshim ne kuptimin e komentit? Ti je i lire te vendosesh emrin sic une jam i lire te mos e vendos. Kjo s’ka lidhje me gojen e lare te ardhmerise apo gojen e felliqur prej teje.
            Edhe me siper ta thashe qe kur nuk di asgje, hesht. Dhe realisht ti duket qe nuk di asgje. Sepse ti nuk di se kush e ka propozu ate marreveshje, si dhe pse eshte lidhur, ne cfare rrethanash eshte mare vemdnimi etj. Po ti dije nuk do te flisje keshtu, vetem nese ta ka qefi te mashtrosh.
            Ajo marreveshje nuk eshte bere per sy e faqe, per te la gojen sic mendon ti, pa lidhje. Ajo marreveshje eshte bere per te gjetur nje zgjidhje per situaten e rende e pa rrugedale ku palet ishin futur. Kjo nuk ka nevoje per shume men e kalem. Ta lidhesh kete muhabet me “pilafe” misterioze konspirative qe i kuptoke ti e s’i kuptokam une, e qe ti nuk denjoke as me na i shpjegu, kjo i bi me qene vetem felliqje goje, asigje tjeter.
            Ti thua se marreveshja eshte kot, sepse Komuniteti nuk ka te drejte te jape leje. Komuniteti nuk jep leje ndertimi, por komuniteti eshte i vetmi institucion me te cilin shteti shqiptar ka marredhenie ligjore te drejtperdrejte, te perthyer nje nje marreveshje, e cila i jep KMSH-se statusin e perfaqesuesit dhe mbikqyresit te Islamit ne Shqiperi. Me kete marreveshje Ardhmeria perfiton administrimin e nje xhamie qe nuk funksionon jashte suazave institucionale te KMSH-se. Nevoja per te qene e njohur prej KMSH-se eshte e rendesishme per Ardhmerine, pasi kjo eshte nje shoqate me angazhime serioze institucionale, me partnere te shumte qe e ndihmojne, dhe te gjithe keta partnere e kane te veshtire te ndihmojne shoqata qe nuk njihen nga KMSH-ja. Perndryshe, ato jane lehtesisht te akuzueshme se punojne per qellime te keqija (sic kemi shembullin e shoqatave arabe qe u akuzuan si te dyshimta). Institucionalizimi i marredhenieve eshte i rendesishem sot, ne nje kohe kur shoqatat muslimane jane lehtesisht te sulmueshme. Pikerisht kete perfiton Ardhmeria me kete marreveshje dhe me kete xhami. Ajo perfiton faktin qe njihet nga KMSH-ja dhe nderton nje objekt kulti qe gjithashtu njihet nga KMSH-ja.
            Duke mos i marre para sysh keto, po duke bo si cun i zgjut, qe nuk ia “ha qeni shkopin”, e qe e kupton se “ku flen lepri” e ku “ndahet pilafi”, thjesht tregon se je gafil dhe flet ne ajer. Te tjerat pastaj – akuzat qe ti iu ben te tjereve, duke i konsideru si njerez interesaxhinj qe perdorin xhematin per pilafin e tyre, qe kane tradhetu xhematin ne Shqiperi, qe bejne lojera duke genjyer miletin me marreveshje fiktive, qe i bejne gjerat me la gojen etj – vetem se te tregojne se sa i pepergjegjshem je ne ate qe thua.
            Ketu pastaj, mendoj se eshte i qarte edhe diskutimi se kush e ka minimumin etik ne kete debat. Ti qe flet, shan e akuzon pa lidhje e pa argumente, apo une qe po perpiqem te satirizoj gafletin tend duke te tregu sesa kot po ia fut.

  • Me fjalen shiit nuk nenkuptoj asgje. Percaktimi shiit nuk ka te beje me ndonje perkufizim per fjalen, por me nje pergjigje ne kontekst ndaj personit me te cilin po debatoja. Alma po permendte tolerancen tone ndaj shijave, duke pasur para sysh perkthyesin e disa librave per te cilat ne kemi folur ne kete blog. Personalisht ne nuk interesohemi per perkatesine akidore te perkthyesit, ndaj dhe neglizhova diskutimin nese eshte apo jo shija perkthyesi, por duke marre per te mireqene, per efekt thjeshtimi te debatit, percaktimin e debatuesit, ju pergjigja ne logjiken e diskutimit, per te treguar se arsyetimi i tij nuk qendron. Kaq. Mendoj se nuk ka perse te ofrojme pohime se cfare jane shijat, pasi nuk eshte as ne kompetencen tone e as ne qellimet e ketij blogu diskutimi midis shijave dhe sunive.

  • Debati ka devijuar jashte mase nga tema….Vetem dua nje pyetje qe te sqarohemi….KMSH i ka dhene leje Ardhmerise per te ngritur xhami te sajen?..
    Po nese KMSH paska kete fuqi qe te japka leje per xhami, po te tonen, te te gjithe shqiptareve ne dac te namazgjaja e ne dac te gropa e Hajdinit , pse na e paska zvarrit kaq gjate….dhe ia hedh fajin qeverise..?..Mund te na e sqaroni kete pike se po ngaterrohemi kot….

  • Mister eshte se kush na e mbushi mendjen qe Islami dhe liria e fjales jane te perputhshem e na i mori djemte me te mire ne qafe. Ja vijne lloj-lloj partizanesh ketu e flasin lare e pa lare, kompromentojne emra e djegin baza, permendin emra njerezish qe nuk u kane borxh… Ok, ju e dini, vazhdoni keshtu dhe jepni deshmi se po rrojme ne Liri, demek asnje dem nuk na vjen pse permendim gjithcka, se cenzura funksionon vetem per ndonje sharje te bute, se bute shan muslimani i shkrete, kurse per dekonspirime imamesh, aktivistesh, rrymash, qofshin edhe qe s’na pelqejne, per kete jo, nuk ka problem: ka liri fjale!

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *