E-zani

Komuniteti Musliman i Shqipërisë ka njoftuar këto ditë se do të organizojë faljen e teravisë gjatë Natës së Kadrit në Bulevardin “Dëshmorët e Kombit”. Ky aktivitet do të shoqërohet me elementë spektakli, në mënyrë që kremtimit të saj t’i jepet natyrë festive, “plot surpriza”. Për këtë qëllim KMSH ka ftuar në Tiranë një këndues Kurani që e paraqet si ndër më të mirët në botë, Ahmed Naina. Për t’i dhënë sa më shumë pjesëmarrje këtij aktiviteti Kryesia ka vendosur të mbyllë të gjitha xhamitë e kryeqytetit, në mënyrë që njerëzit të jenë të detyruar të falen në bulevard.

Kjo është një risi e padëgjuar deri më tani në asnjë nga vendet muslimane. Ajo, jo vetëm që i imponon të gjithë qytetarëve të falen në rrugë e jo në xhami, ashtu siç e kërkon tradita fetare prej mijëra vjetësh, por gjithashtu del nga natyra dhe qëllimi që vetë kjo natë bart në vetvete. Nata e Kadrit nuk është aspak një natë feste, por është një natë lutjesh dhe adhurimi. Është një natë ku Zoti u përgjigjet lutjeve dhe na e ka caktuar për adhurim e jo për shfaqje televizive me mitingje fetare. Nata e Kadrit bart në natyrën e vet intimitet dhe jo hare e masivitet. Ajo kërkon prej besimtarit të vetmohet me Zotin e tij, duke i kërkuar begati e falje mëkatesh ndaj dhe ky namaz-show është në kundërshtim me frymën e modestisë dhe përunjësisë që kërkon ky muaj, e sidomos kjo natë. Për këtë arsye, e konsiderojmë këtë aktivitet një lajthitje të rradhës së këtij institucioni që përpiqet ta mbushë boshësinë dhe varfrinë e vet me spektakle e fishekzjarre elektorale, të cilat rreken të prodhojnë një imazh fals që nuk e ka në përditshmërinë e vet.

Nga ana tjetër, mbyllja e xhamive është një akt i pashembullt në kurriz të besimtarëve të thjeshtë që duan përunjësi dhe jo pompozitet, dhe që mendojnë se takimi me Zotin është më dinjitoz në shtëpitë e Tij sesa në trotuare bulevardesh. Ky është rasti i parë në 20 vjet pas ndalimit të fesë, që xhamitë e kryeqytetit mbyllen për faljen e një namazi, gjë që e bën atë të paprecedent.

Gjejmë rastin ti kërkojmë krerëve të KMSH-së të reflektojnë për të hequr dorë nga ky profil që po përpiqen të krijojnë, por t’i shtrohen punës për të kryer detyrën e tyre në shërbim të fesë dhe besimtarëve, të cilën, në realitetin e vërtetë jashtë kamerave dhe reklamave, nuk po e bëjnë. Gjejmë rastin t’u kërkojmë zyrtarëve të këtij institucioni që t’i japin legjitimitet vetvetes me mjete më dinjitoze, të punojnë për të vendosur drejtësi dhe harmoni në bashkësinë që drejtojnë, t’i shërbejnë asaj me modesti dhe sinqeritet, e t’i lenë mënjëanë demonstrime të tilla pompoze pa vlerë e bereqet. Ky profil, në të vërtetë vetëm sa na tregon nevojën për t’u dukur që zakonisht e kanë njerëz që puna nuk u ka të duk’.

Comments

  • per t qa e per t qesh!! ene per t qa prap…

    Nata e Kadrit per KMSH dhe Gylenxhinjt na qenka i bicim KARNAVALE DEVOTSHMERIE.

    Perball ketij palacolliku, – sidomos nese vendimi thot fjalperfjalshem q “t mbyllen xhamiat” – ngelet me bo vetem nje gje: t bejm thirrje per me u nguju neper xhamia qysh per aksham dhe mos me i len q t mbyllen. Kjo eshte e padegjuar ngonjeher: nata e kadrit si nata e bardh e bashkis…

  • Pershendetje,

    Me falni ku e lexuat dhe nga e nxorret qe xhamite do mbyllen? Qe do kete program do kete po kjo puna e xhamive nga doli?

    Kam nje pytje: Po mbaron ramazani dhe kete ceshtje gjetet qe te flisni per ramazanin?

    Me vjen keq por e them me gjith goje qe jeni ftnexhinje. Allahu jua shperblefte sikurse po beni dhe punte.

    Perplasje e bukur ( GULENXHINJE-FITNEXHINJE )

    Turp!

  • Qe xhamite do te mbyllen nuk e kemi nxjerre nga xhepi, por eshte konfirmuar edhe nga imamet neper hutbe, pasi kane dhene lajmin per aktivitetin qe do te zhvillohet.
    Sa per duate qe ti ben, pertej ligesise qe mbajne ne vetvete, tipike per te gjithe zullumqaret e veshur me pushtet, po te pergjigjem me Amin, per ne, ty dhe ustallaret qe ta kane erresuar shikimin!

    Ps. Mesazhe te tille me mallkime e demaskime nuk do te lejohen me. E lejova vetem per te te dhene nje sqarim qe, ndoshta do ta kerkonin edhe te tjere. Kushti per te marre pjese ne kete bisede eshte te jesh i vertete dhe me nivel. Perndryshe, nuk kemi ndermed te harxhojme kohen tone me militante qe brohorasin shurdherisht ne korr per te mbytur me vokal zerat e arsyes sone.
    Zoti ju drejtofte!

    • ktu fut dhe komentin e migjenit me siper ti administratori, si ze qe buron nga arsyeja, varegjet e te cilit kane perligjur prishjet e xhamiave dhe te kishave ne ket vend. standarte te dyfishta keto nga ana juaj zoti administrator…

      • Ty a, pasi te fshiva nje sere mesazhesh me fjalet me banale te fjalorit, po ta lejoj kete postim per te te sqaruar, ne menyre qe te gjesh nje hapsire tjeter, te nivelit tend per te kaluar kohen. Vargjet e Migjenit te sjella me siper nuk jane sjelle per te mbyllur kisha e xhami sic thua zotrote, por jane sjelle per te satirizuar shkelqimin e rreme te aktiviteteve pompoze te KMSH-se. Per kete arsye edhe i kemi lejuar ketu.
        Por, me sa shoh, mendja jote e afte per te nxene fjalorin banal te shtresave me devijante te shoqerise, eshte e paafte per te nxene e kuptuar metaforat. Per kete arsye te keshilloj te gjesh hapesira te tjera per te diskutuar. Ose shko kenaqu ne shesh Naten e Kadrit duke falur namaz me hallve e fishekzjarre.

  • Titulli shumë tenedencioz dhe nuk besoj se e ka shkrujt rastësisht e po m’duket si ato artikujt e “Zërit të Popullit”
    KMSH mbyll xhamitë për Natë Kadri…!!!
    në një kohë që njoftimi ka qenë shumë i qartë sot nëpër xhamija që në shesh do falen vetëm 8 rekatë teravi dhe kush do të fali te tjera mund ti fali nëpër xhamija.

  • Nuk e kemi hic problem me qene tendencioze. Eshte detyra jone te jemi tendencioze per te shkaktuar efektin e duhur ndaj nje akti qe e konsiderojme te pavend, pamend dhe te pahijshem.
    E rendesishme eshte vertetesia. Kjo quhet gazetari. Fakti qe edhe Zeri i Popullit eshte gazete nuk do te thote se ne mendojme me mendjen e komunisteve. Perkundrazi, ka shume ngjashmeri midis menyres sesi mendon KMSH-ja dhe populli qe tubohet e turmeron nen spektaklin e saj, me menyren sesi eshte sjelle Partia e Punes me kete popull, gje qe eshte njesoj per te gjithe regjimet totalitare ne bote.

  • Të jemi të sinqerte gjithmonë për nat Kadri nëpër xhamija ka pas një dyndje besimtarësh (el hamdulillah) dhe jo gjithmonë kemi patur mundësinë të gjejmë një vend për të kryer namazin e jacisë. Ajo që më habit mu është se pse nuk e shikoni me syrin tjetër me syrin e asaj që të kemi mundësi të gjithë ta falim së bashku duke e ditur shumë mirë se në këtë natë shtohet shumë numri i agjeruesve që agjerojne vetem kete natë (dhe jo pak janë të feve te tjerë) dhe normalisht i jepet mundësia në dashtë Allahu të rreshtohet në namaz… Allahu e din më s’miri…!

    • Ne qofte se nuk e kupton pse eshte e pamundur me e pa ne kete sy, s’di si mund te te ndihmoj. Nese vertete qellimi i ketij aktiviteti eshte bashkimi, per ta falur te gjithe bashke teravine ka dy probleme:
      E para, nuk na e ka kerkuar kete gje as Profeti a.s. dhe nuk e kane vepruar kete as sahabet, tabiinet dhe te gjithe pasuesit e tyre pergjate te gjitha koherave.
      E dyta, nuk mund ta kuptoj se qellimi i organizatoreve eshte bashkimi, kur kete e kerkojne doemos me kamera, fishekzjarre, e per me teper duke u vene drynin xhamive per t’i detyruar njerezit te dalin me zor ne shesh.
      Sipas kesaj, duhet te mendojme se edhe politikanet qe i nxjerrin me zor nepunesit e shtetit neper mitingje, kane deshiren e mire qe te mblidhen se bashku ne shesh.
      Kjo eshte krejt pa logjike.

  • Z.Admin Efendi,

    Nuk mallkova. Thjeshte thashte zoti jua shperblefte sipas punve. Nese punet jane te mira skeni pse merziteni.

    Meqe te gjitha xhamite e kan paranu. Kure eshte thane ne hytbe xhameti ka qene ne rregull.

    Ju ckeni? Ka aq gjera te bukura qe mund te shkruani ne kete muaj te shejte sa nuk ka nevoje per fitne.

    Selam

  • Nuk po na thua asgje qe ia vlen ta diskutojme z. efendi efendi. Nese do t’i kisha punet te keqija nuk do te thosha amin. Ty po te shoh fytyreprishur ketu.
    Rrofsh per keshillen tende qe na sugjeron te flasim per gjera te bukura, por, po te shpjegoj se e ke keqkuptuar misionin tone. Ne nuk jemi ketu per te thene gjera te bukura, por per te thene gjera te verteta, qofshin te embla apo te hidhura. Fakti qe ato jua hidhesojne gojen ndokujt, eshte faji i tyre jo i yni. Ne mundohemi te behemi thjesht nje pasqyre qe e perkthen realitetin ne terma me te kthjellet. E ne qofte se e verteta eshte fitne, atehere e pohoj me zerin plot se e kam per nder te jem fitnexhi i madh.

  • O cuna po pse duhet me u tregu kaq te ngushte dhe grindaveca,shyqyr qe po dalim rrugve me u fal se keshtu rujme dhe vevdin tone nga donje gazep te Zotit,bohuni burra dhe folni per vakfet qe jane vjedh po zaten nuk jeni tironca e durrsak po jabanxhi ku nuk e dini ca eshte vakfi dhe jo me namaz ne zemer te tirones

  • Epo kjo pike e zeze. Po cudira do degjojme nga KMSH-ja. Rrace e cuditshme keta drejtuesit. Se si mund t’i bejne besimtaret objekt talljeje ne naten me te shenjte, keta e dine.
    Po kush iu ankua ketyre xhanem se nuk u dalin xhamiat besimtareve? Aman mor njerez se na late pa goje me kto xhevahire qe ju pjell mendja. Nata e Kadrit ne bulevard, e papame ……. Po kush do jete xhevahiri i rradhes

  • Eshte per te vene duart n koke kur n krye t KMSH – organi q ka tagrin me udheheq besimtaret e shqiperise, nevojat e tyre, kerkesat, me menaxhu xhamiat, vakfet, me menaxhu propaganden pro dhe kundra fes, me negociu me shtetin e me aktore t tjere – vihen per nenkryetare, sekretare, kancelare, vihen njerez krejt t paprovuar n asgje, pa asnje eksperience pune, qofte administrim a tjeter gje, doemos q do dalin xhevahire t tilla si ajo buka me qofte per bajrom nese ju kujtohet…
    doemos q do dalin xhevahire te tilla kur t lartpermendurit nuk po i shofim n asnje prej xhamijave te Tiranes (m thoni nese dikur i ka pare) per t zvogelu hendekun q ka mes tyre dhe xhematit

    Kur do ta kuptojn imamet ton te nderuar q “Peshku qelbet nga koka”, kur do ta kuptojn q sprova madhore e muslimaneve te shqiperise eshte udheheqja, KMSH-ja, dhe kur do t mendohen e mundohen seriozisht per nj oponenc dinjitoze…

    Per sa koh kjo nuk do t ndodhe, ne besimtareve t thjesht, do t na mbetet q kulmin e perjetimeve t fese do ti gelltisim me buk e qofte…

    • Sprovat madhore te muslimaneve shqiptare jane grumbulli i sprovave madhore te muslimaneve kudo, ne nivelin shpirteror dhe te dynjase, bashke me sprovat madhore te renda te gjith shqiptarve qe jetojne kryesisht ne Shqiperi dhe Kosove; 2 republika bananesh.

      Gjithsesi, e zeme se jetojme ne geto dhe lumturine tone e kushtezon vetem jeta jone prej asketi. Para KMSH-se, ne sy do te binte paaftesia e imameve tone te nderuar per te kuptuar dhe zgjidhur nevojat shpirterore te muslimaneve shqiptare. Le te jene ‘gylenxhinj’ e ca te duan. Shumica flet me veten neper xhami, jeton ne botera dhe realitete te ndryshme me xhematin. Edhe oponencen e tyre kemi manget.

      Mendoj se nje sprove tjeter madhore, ne gjith boten islame dhe tek ne, eshte perhapja e cuditshme e nje lloj arrogance te madhe qe nuk i njeh te drejte mendimi ndryshe askujt. Nje faraonizem qe tremb muslimanet(ska ke tremb tjeter) me zjarr. Kjo po qe eshte sprove, dhe kesaj i duhen dhene emrat e duhur. Kjo po qe kerkon oponence dinjitoze imamesh te nderuar qe Shqiperia i ka, por asnjerin mbi toke.

      Por ama kemi ata qe merren me qoftet dhe synetlliqet e KMSH-se.

  • po mer ardi, durres po…

    burnia kjo pra osht: ME FAL NAMOZ N ZEMER T TIRONES ME I BUK E QOFTE NGA MBRAPA…m burrnore sbohet mo: spektakel lyre

  • E-zano, me vje keq por ne rastin konkret e keni fry pak muhabetin. Kmsh nuk eshte nje organ fantazem por perbehet nga njerez dhe aktivitetet behen dhe mbeshteten nga njerez. Ne rastin konkret neper xhamia eshte bere thirrje dhe nuk besoj se te gjithe imamet e kane gabim e vetem ju e paskeni mire. Edhe mbeshtetesi me i flakte i kesaj faqeje, Sajmiri, ka bo thirrje pamvaresisht se si e ka bo se sja ma me bo pune me xhematin e vet. Visi e shpjegoi shume mire ne hutbe se pse duhet bere ky aktivitet, Bilali po ashtu. Ahmeti po ashtu. Ata nurxhit kuptohet qe do e bejne se i kan qef kto organizime, ardhmeria ka bo thirrje per pjesmarrje. Ku eshte problemi? Te fishekzjarret? Tek mbyllja xhamiave? Ku thuhen qe do behen kto. Apo te fjala surpriza 😀 jeni te papam fare 🙂

    • Nuk di si me te ndihmu qe ta kuptosh! Nuk mund t’i bejme njerezit te kuptojne me zor. Po fundja, leje fare se nuk eshte kusht ta kuptosh patjeter. Ne qofte se ty te mjafton shpjegimi i Visit, vazhdo ec me te dhe nuk ka nevoje te mendosh me shume!

      Vec, mos ia fut kot duke thene se vetem ne jemi kundra ketij aktiviteti. Gjate ketyre diteve e kam diskutuar kete problem me dhjetera njerez, nje pjese e mire e te cileve kane studiuar per fe (te cilet i vleresoj per nga intelekti shume me teper nga ata qe KMSH ka zgjedhur per bashkepunetore) dhe kam ndare me ta nje indinjate te thelle per kete papjekuri dhe marrezi qe KMSH-ja po tregon me te tilla shfaqje. Te garantoj se shumica e njerezve (te pakten shumica e njerezve me mend qe une njoh), jane habitur e irrituar me kete iniciative. Flera e jone qendron pikerisht ne faktin se ne po e percjellim kete ze, qe gelon masivisht pertej fasades boshe te KMSH-se, dhe fakti qe vetem ne e percjellim, nuk do te thote se jemi vetem ne qe mendojme keshtu.

  • Ti mund te kesh te drejte per cka the dhe ti dhe ata qe te kane folur ty keni te drejte te mendoni keshtu. Atehere, imamet qe kane bere thirrje ose nuk flasin te verteten, ose nuk flasin dot se humbin postet, ose nuk e dikan mire fene. Asnje nga keto nuk me duket e llogjikshme. Besoj ja vlen te shihet aktiviteti se si do te organizohet. Do jete i tipit tallava apo program shpirteror. Nese do jete shpirteror a ka gje me te mire se te mbledhesh njerezit ate nate. Sa per tonin e te mbushurit mendjen, zgjidheni kete semundjen e te paturit te drejte medoemos se fitoni antipati te njerezit. Leri njerezit te shprehen se ska lezet 🙂 😉

    • E keni bere zakon ta beni debatin bajat me gjera pa rendesi per temen duke u marre me e-zanin dhe jo me problemin qe diskutohet.

      Nuk me intereson se cila prej arsyeve qe ti ke permendur eshte shkaku qe i ka bere imamet te bejne thirrje per te dale ne shesh, ndonese, ndryshe nga ty, mua me duket se qe te treja arsyet qe ke supozuar, jane krejtesisht te logjikshme. Ajo qe ne kemi thene, eshte se ky aktivitet eshte nje show qe nuk na ka hije. A do jete tallava? Edhe ne mos qofte (precendetet e meparshem si psh. Bajrami i fundit me buke e qofte, – sic e tha edhe njeri nga diskutuesit ketu, – nuk na le shume arsye per te menduar te kunderten), perseri iniciativa qe nje program shpirteror te behet ne masivitet dhe perpara kamerave, nuk te le shije te mire (per shpirtin nuk kujdesesh duke u shfaqur perpara syve te publikut, por duke u vetmuar me Zotin tend).
      Per me teper, nuk mund te vleresoj nje iniciative per te mbushur shpirtin duke mbyllur xhamit dhe duke i detyruar njerezit qe afrimin me Zotin ta bejne me detyrim e percaktim atje ne shesh. Ne kete kuptim, edhe sikur te jete gje e mire ti mbledhesh njerezit bashke ne nje nate per te falur jacine dhe teravite (gje qe, behet per here te pare ne historine e fese sone), kjo nuk mund te jete e tille kur behet me detyrim, duke i penguar njerezve mundesine qe te zgjedhin midis bulevardit dhe xhamise.

      Sa per mundesite per t’u shprehur, ky froum eshte i vetmi qe lejon zera kunder, madje edhe ne nje nivel te tille atakimi, sic kushdo e veren. Besoj se mesazhi im i mesiperm ishte i qarte se nuk kam aspak nder mend te te bush mendjen. Por, gjithsesi, mendoj se edhe ne kemi te drejte te pergjigjemi, kur na drejtoheni drejtperdrejte, ndonese te siguroj se kete e bej pa kurrfare deshire, sepse e shoh pa pike bereqeti menyren sesi ti po e kanalizon kete deba. Idete e tua mund ti shprehesh edhe pa hyre ne polemike me E-zanin nese kerkon qe mos te perpiqem “te te mbush mendjen”.

  • Ajo mbyllja e xhamive edhe ne qofte lajm i vertete, besoj se eshte e pamundur te realizohet: do kete besimtare qe jane terhequr brenda xhamive keto dhjete dite te fundit (per itikaf) te cilet nuk do lejojne mbylljen dhe braktisjen.
    Pjeses tjeter te komentit te ezanit s’kam c’ti heq a ti shtoj.

  • Komentuesit besimtari po i pelqeka shume te dale ne shesh e te hedhe ndonje fishekzjarr, po kundershtareve te kesaj ideje fantastike ky i duket si nje lloj selefizmi i ri i KMSH dhe larg medhhebit qe pretendon se mbron, atij Hanefi, se nuk e kemi pare e degjuar kete lloj Nate Kadri ne shesh ne asnje lloj medhhebi. Ndersa persa i perket asaj qe tha imam Sajmiri, kushedi s’ke kuptuar ironine qe ka perdorur se ne na e tha shkoqur e qarte “Une do jem ne krye te detyres” dmth atje ku eshte vendi, ne xhami.

    • Imam Sajmirit keta i vijne anash, sepse ka tregu me prova qe di t’a thote te verteten hapur, ne sy te xhematin me gjithe Selim Mucen brenda, pa pike droje. Po zaten pnrandaj ua rrudh fytyrat Sajmiri ketyre, sepse eshte nje pasqyre ku secili mund te shohe sesa poshte ka rene vete. Per kete arsye, duhet me hedh balte edhe mbi Sajmirin qe te legjitimohet bataku yne.

  • Ne te gjithe boten islame njerezit mblidhen ne xhamine me te madhe qe kane dhe bejne adhurime ne keto nete ramazani. Ne cilen xhami do e besh kete ne tirane? Te pazari? Apo ne qender? Epo kur ske ku e ben clidhje ka a e ben ne xhami brenda apo jashte saj, ne nje vend qe fal dhe bajramin. Problemi eshte cfare ben ne Naten e kadrit e jo vendi ku falesh. Kur ske xhami nuk ka zgjidhje tjeter. Sa per Sajmirin, besoj nuk po shkelqen shume per ramazan. Ti dalan ka rrezik fales vetem pas Sajmirit se te gjitha xhamiat ne tirane jane plot jete, plot adhurime e plot besimtare si per teravi si per namaze nate. Sajmiri po te ishte burre mos ta bente fare lajmerimin e jo te beje ironi ne hutbe se spara behen ironite ne hutbe Dalan, Blerim, Sul, etj 😉

    • Ne te gjithe boten islame xhamite rrine hap e presin besimtaret per te adhuru Zotin. Vetem ne Tirane xhamite mbyllen per ti cu njerezit me zorr me u fal ne rruge. Nuk ka vend ne bote ku xhamite mbyllen per ta fal jacine e teravite ne televizor.
      Sa per jete, xhamia e pazarit eshte plot jete. Eshte xhamia me serioze ne Tirane. Xhamia e pazarit nuk ben show, sic bejne te tjeret dhe per kete arsye jeta e saj eshte e vertete, ndryshe nga shume te tjera.
      Mesazhi i Sajmirit per hutbe, ishte nje menyre per te informuar njerezit se ajo xhami nuk do te mbyllet. Normalisht imam Sajmiri nuk ka arsye qe te hyje ne polemike nga hutbja per te denoncu pacavuren qe ben KMSH-ja. Por, gjithsesi ai e tregoi burrnine e vet duke mos e mbyll xhamine, por edhe pjekurine, duke mos u pajtu me tallavane bulevardeske te saj.
      Sa per ironi, duhet te kesh mendje te holle me e kuptu. Por kur je mesu me ironite bajate qe behen ne hutbet e xhamive te tjera, qe jane plot te mbushura me cinizem, nuk do te te pelqejene ironite me kripe te Sajmirit.

  • Askush nuk ben ironi sa cben Sajmiri dhe per kete arsye kane ngel vetem disa xhaja qe kan qef kur behen kritika e jo kur flitet per fe. Sajmiri ka sfida te tjera ne xhamine e vet para se te tregoje burrnira te lira si kjo. Duhet marre e sjelle te tabaket e te xhura Sajmiri te shofi si punohet se ka ngel me programin e 2000`it.

    Persa i perket temes, sepse na mjaftojne gjunahet tona e smund te marrim dhe te Sajmirit, megjithese eshte person publik dhe po flasim qe te permiresohet gjendja ne ate xhami qe drejtohet nga nje djale i ri me mentalitet te vjeter. A mund te thush se cila nga xhamiat do te mbyllen ne menyre qe te falen njerezit me zor ne shesh. Imamet mund te jene ne shesh e kush do nga xhemati mund te rri ne xhami. Qartesojeni hallin; hall se do jepen dhurata, hall se dilet ne shesh, hall se paskesh surpriza, hall se ka fishekzjarre! apo hall se mbyllen xhamite? A e di pse pyes, pyes sepse do shohesh qe i gjithe artikulli eshte triller 🙂 ndersa ai artikulli i derguar nga Ganiu me vjen keq po si i qepur per keto artikuj…

    • Ti te ben me fol me zor.
      Une ta kuptoj hallin ty dhe ta kuptoj edhe pamundesine per te kuptu problemin. Artikulli e thote qarte se ku eshte problemi. Problem eshte kur feja perdoret per show, me cfaredo qellimi qofte, dhe nese per ty kjo eshte gje e mire kjo tregon mentalitetin tend, qe eshte pjese e problemit. Kjo tregon se je i infektuar me aspiratat spektakolariste qe kane mpire mendjet e shume muslimaneve, ne nje kohe kur punet e fese jane per te ardh keq.
      Dhe nese per ty nuk eshte problem qe keto aspirata realizohen duke mbyllur xhamite dhe duke perdor xhematin per demostrim force, s’kam c’te them me tej. Sa per informcaion, vendimi eshte marre qe xhamite te mbyllen. Te pakten imami i Xhamise se Tabakeve, qe ti po mbron ketu, e ka deklaruar publikisht kete.

      Tani, meqe po futesh ne te tilla qorrsokaqe, megjithese nuk kam deshire ta hap kete muhabet, po perpiqem te te sqaroj, nese ke deshire me kuptu ndonje gje.
      Imam Sajmiri eshte nje prej imameve me serioze qe ka sot ne Shqiperi dhe fakti qe ai nuk behet pjese e karnavaleve si kto vetem sa ia shton seriozitetin. Mentaliteti i imam Sajmirit eshte ai i fese sone, qe nuk eshte fe e spektaklit, por e modestise. Imam Sajmiri nuk e perdor namazin per demostrim force si partite politike neper mitingje, por e sheh namazin si mjet per tu afruar me te Plotfuqishmin. Kjo e ben ate serioz dhe jo megaloman sic ti i do imamet.
      Per kete arsye, Sajmiri nuk ka perse te ndjeke shembujt e xhamive qe ofron ti, sepse ata jane shembull i shperfytyrimit te jetes fetare. Imam Sjamiri nuk merr hafize me qira per tu dhene njerezve spektakle muzikore ne namaz, sepse namazi nuk eshte talent-show, nuk eshte Voice of Albania, por eshte adhurim, ku vlere ka perkushtimi dhe pershpirtshmeria, jo sperdredhja e zerit te imamit kengetar.
      Nga ana tjeter Sajmiri ben rolin e hoxhes dhe jo rolin e ideologut, politikanit, burokratit, revolucionarit, analistit, gazetarit, manaxherit, shoqerise civile, sic bejne te tjeret, duke dale skarco ne secilen prej ketyre iniciativave. Perfundimi eshte se Xhamia e Kokonozit nuk ka pasur kurr probleme sic kane pasur xhamite qe ti permend, duke perfshire ketu, sherre, percarje, akuza ndaj njeri-tjetrit, pazare, e lloj-lloj marrezirash per te cilat hezitoj te fals tani. Nga ana tjeter, Imam Sajmiri nuk ka bere driblime e kthesa pazaresh per te synuar poste ne KMSH, e as nuk ka ndermarre ndonjehere aksione per te terhequr vemendjen publike, per t’i mbushur mendjen njerezve se po ben namin. Sajmiri ka bere detyren e vet si hoxhe, duke edukuar njerezit e duke iu folur atyre per pastrimin e zemres e per afrimin me Zotin. Dhe kete e ka bere mjaft mire. Per kete arsye, Sajmiri nuk eshte per te marre, por per tu marre si shembull nga te tjeret. Per kete arsye gjendja ne ate xhami nuk ka perse te perkeqesohet sipas asaj qe ti e quan permiresim.
      Me mire lere me kaq, e mos na bej te hapim barkun me diskutime qe jane per te ardhur keq.

      • Dalan ajo qe ti kerkon, pra ta fusesh imamin ne nje kornize te ngushte qe vetem te prije per farze, te uli kaptinen e te largohet per durres nuk eshte modeli qe do shpetoje shqiperine, madje nuk shpeton dot as lagjen ku ka xhamine. Meqe ra llafi per Durresin, me te njejten kaptine menojne dhe ata po ku eshte islami ne durres ku eshte ne tiron!??
        Modeli i Sajes, nese nuk ka perdor fene per politike (nese!) eshte i duhuri por kjo nuk tregon se pjesa tjeter e imameve e ka perdor politiken. Imamet nuk jane tre por kater (Luli!) kshu qe nese quan perdorim feje per politike te uluren me politikane para zgjedhjeve eshte ulur dhe Saja dhe Luli. Nuk mund te japesh ndonje shembull qe Visi apo Bilali, Ahmedi apo Luli ta kene perdor fene per politike. Po ta kishin perdor a mendon se do harxhoja kohen duke shkruar per ta, apo a do i ndiqte populli e xhemati qe sa vjen e shtohet cdo dite. Sipas llogjikes tende o je vetem ti e Saja i qut e te tjeret pudallenj, ose nuk eshte e vertete ajo qe thu.

        Atehere po e perseris, vini re vini re 🙂 ; nese problemi eshte se ka show per tu perdor per politike une jam plotesisht dakort qe te kundershtohet, gjithmone nese behet per ate arsye. Nese rezulton se nijeti eshte i paster e behet per pamundesi xhamiash ti cfare do thoje? Ti e te gjithe ata qe mendojne si ti!?

        • Keto dy replikat e fundit nuk kishin dale kur shkrova komentin e pare. Besimtar, ben gabim qe e sjell diskutimin tek persona te veçante, sepse ndokush qe s’eshte dakord me ty mund te filloje te shkruaje te meta apo gabime e faje te ndryshme te personave qe ti permend, per te te rrezuar arsyetimin.

          “Sipas llogjikes tende o je vetem ti e Saja i qut e te tjeret pudallenj, ose nuk eshte e vertete ajo qe thu.” ose mund te jesh ti ne gabim dhe pak gje ke kuptuar nga ky diskutim

        • Ku e ke Islamin ne Tirane, mor aman? Me cilin sy e sheh Islamin ti ne Tirane, Durres dhe ne gjithe Shqiperine, me ate me xham apo me ate pa xham?

        • Po lodhem kot se ti, s’po kupton asgje. Po perpiqem te ta shpjegoj me nje gjuhe me te thjeshte, me shprese se edhe mund te marresh vesh per cfare po flitet.

          Une nuk merrem me nietin e njerezve dhe nuk pres te zbulojme nijetin e tyre, sepse kesaj i thone me prit Diten e Gjykimit. Une nuk thashe se nijeti i imameve eshte qe te perfitojne kredit qe ta shfrytezojne per politike. Nuk perjashtohet edhe kjo qe thua ti dhe nuk habitem fare per kete, por nuk mund te flas per gjera qe nuk na perket te hyjme. Ajo qe thashe, dhe qe po e thone te gjithe ata qe jane kundra, ka te beje me ate cfare eshte e dukshme. E dukshme eshte qe ky aktivitet behet per te demostru force, duke i tregu njerezve ne televizor se shih sa shume jemi ne dhe se shih sa bukur e kalojme ne Naten e Kadrit. Pra nuk po merremi me nijetin por me sensin e protagonizmit qe ata kane. Ajo qe me intereson, dhe qe duket se eshte shprehur edhe ne shkrimin me siper, eshte fakti qe keta njerez duan t’a kthejne jeten fetare ne nje show karnavalesk. Kjo vjen nga kuptimi i gabuar qe kane fene ne kete aspekt dhe gjithashtu per menyren sesi ata mendojne se duhet ndertuar imazhi publik, i cili megjithe fushatat dhe aksionet e tyre televizive vazhdon te jete cope-cope, e madje ky imazh po thellohet. Kete veprimtari, une dhe shume te tjere e shohim si kontribuese te perkeqesimit te imazhit publik te muslimaneve ne Shqiperi, pikerisht per shkak se keto mjete karnavaleske, na bejne qesharake ne sy te opinionit.
          Kjo vjen, ashtu sic thuhet ne shkrim nga fakti qe keta kollarexhinjte e KMSH-se (duke perfshi edhe keta imamet qe thua ti), jane bosh perbrenda dhe duan ta mbushin boshllekun e tyre me imazh fallco duke prodhuar spektakel. Nepermjet ketyre karnavaleve duan te na mbushin mendjen se “mashallah, keta po na e cojne fene perpara”. Nderkohe qe gjendja e Islamit ne Shqiperi eshte per vajmedet dhe po perkeqesohet, fale edhe iniciativave te tyre pa mend.

          Une jam dakort se eshte e nevojshme qe muslimanet, KMSH-ja dhe ndonje imam te kete rol publik, por kjo kjo nuk eshte detyrim per hoxhen. Detyra kryesore e tij eshte te beje punen e vet ne xhami. Ndersa kjo e dyta per te cilen vertete kemi nevoje, eshte nje pergjegjesi e rende qe jo kushdo mund ta marre persiper. Keta qe thua ti jane krejtesisht te paafte per kete pune. As cunaket dhe fshataret e KMSH-se e as keta qe permend ti nuk kane nje minimum niveli e kulture per te pas tagrin te perfaqesojne muslimanet ne publik. Nuk mund ta bejne kete njerez qe kane mungesa thelbesore ne arsim, ne kulture, ne informacion… njerez qe nuk kane lexuar kurre nje liber jashtefetar ne jeten e tyre. Formimi i tyre persa i perket kultures se pergjithshme eshte krejtesisht minimal, i krahasueshem me ate te nje gjimnazisti mesatar tiranas. Jam i bindur qe po t’i vesh ne debat per ceshtje te ndryshme sociale me ta, do ta humbnin debatin me siguri. Si rezultat, keta nuk bejne as detyren e vet si hoxhe, ne xhami, dhe nga ana tjeter na turperojne ekraneve me emisionet e tyre bajate, duke marre persiper te bejne gjera qe nuk dine ti bejne.

          Sa per perfshirjen e imameve ne politike, mendoj se krahasimi qe ben ti me Sajmirin e pazarit eshte krejt pa vend. Sajmiri i pazarit eshte ftuar njehere ne nje takim perpara fushate per nje bisede dhe natyrisht nuk kish arsye pse te refuzonte. Por megjithate, per te qene transparent, Sajmiri vuri ne dijeni xhematin dhe mori me vete nje grup prej tyre. Nga ana tjeter gjate bisedes Sajmiri nuk i ka premtuar personit ne fjale asnje vote, por vetem ka diskutuar bashke me te tjeret per ceshtje te ndryshme ne interes te fese. Kaq. Kjo nuk eshte perfshirje ne politike si ne rastin e “ustallareve” qe mbron ti. Sajmiri nuk ka mbajtur hutbe per t’i thene njerezve se per ke te votojne, dhe nuk i ka thene kurre xhematit ne hutbe ne kohe fushate: do t’ju tregojme se per ke te votoni, por te presim dhe pak, sepse vota e muslimanit nuk jepet lire. Me nje llaf, prisni dhe pak se nuk e kemi mbyll pazarin.
          Po e lejme me kaq, se nuk kam deshire te futem me tej ne muhebete qe te peshtirosin.

    • Besimtari thote: “Duhet marre e sjelle te tabaket e te xhura Sajmiri te shofi si punohet se ka ngel me programin e 2000`it”.
      Pse ju punoni per 2020 si ne kohen e Xhaxhit? Vetem se Xhaxhi e kishte perfundimin te hidhur me programet shum afatgjate

  • kjo ideja e faljes ne shesh ka qene e kahershme. me aq sa kam dijeni, imamet( ketu e kam fjalen per tre musketieret)ne 2009 para zgjedhjeve parlamentare na paskan hedhur si ide faljen e xhumase ne shesh, “xhumaja e madhe”, ku xhamive tu vihej dryni dhe te detyrohej xhemati perdhunshem ti dilnin dhe ta falnin xhumane ne shesh. dhe a e dini se cili ishte qellimi prej githe kesaj? ti dergohej nje mesazh politikes se sa shume njerez kane imamet pas vete!!! kjo nuk ndodhi dhe a e dini pse? se ishte prape ky imom Saja qe ua beri mbrapsht imameve mendjendritur, duke mos pranuar ta mbyllte xhamine e pazarit nga njera ane dhe duke e denuar fort tentativen per perdorim te xhematit per qellime personale meskine. sot disa prej ketyre imameve gezojne poste ne hierarkine e K.M.SH dhe ate qe ne 2009 ia servirnin Sajes si ide, tani ia paraqesin si urdher.ec e jepi dum ti muhabetit ti po deshe.

  • Dum eshte veshtire me i dhon muhabeteve kuturu qe thu ti pranvere. Jo than kshu jo than ashtu. Ec e vertetoje a ka pas te drejte Saja apo tre imamet. Nuk besoj se tre imamet perdorin fene per politike, ki kujdes ne akuzat qe leshon sepse jane figura te respektuara dhe ka pergjegjesi te medha per keto akuza qe ti leshon. Xhumaja ne shesh nuk eshte degju naj her ne xhemat. Tani doli qe su dashka Nata Kadrit ne shesh se do perdoret politikisht! Kjo ishte arsyeja? Po thojeni hapur se po te jete kjo arsyeja, dhe po te jete e vertete, do ju mbeshtes une i pari. Po nuk i jap shanc mundesise qe imamet ta perdorin naten e kadrit per politike. njerezit vleresohen sipas veprave, qellimet i di vetem Zoti. Fjalet e kafeve mos i sillni ketu se lat nam…

    • Besimtaro, nata e kadrit ne shesh e shoh se po te jepka kenaqesi te madhe, po druj se mos behesh qesharak te nesermen ne sy te miletit sic ndodh rendom kur dilni ju paria e KMSH neper Tv dhe na beni te na skuqet faqja nga mufkat qe kepusni, po qe me siguri juve mufka s’ju duken se aq e keni pazarin.

      • L. perse cdo person qe mendon ndryshe si ju qenka medoemos pjese e kmsh. Po hoxhe Sajmiri do ishte pari e kmsh nese do e mbeshteste nje nisme te tille? Ce keni kete perjashtueshmeri more vella. Nga nje ane mbaheni si lexuesit me te medhenj, lexoni lloj lloj pacavureje per tu etiketuar si intelektual, e nga ana tjeter cdo mendim ndryshe nga i juaji ka lidhje medoemos me parine e kmsh apo me nje grup heretik. Ka dhe besimtare qe u pelqen kjo lloj forme organizimi. Cte keqe ka ketu?
        Sa per Besimtarin, ben shume gabim kur flet per Hoxhe Sajmirin. Nuk besoj se i afrohet asnje nga imamet e tiranes. Hoxhe Sajmiri e ka tregu veten ne cdo furtune e perplasje qe kane patur muslimanet ne shqiperi.

        • Po ti nga e di car lexon L dhe nga e di se me ca nijeti lexon?! A nuk eshte edhe kjo qe ban ti po e njejta gje? A nuk je edhe ti perjashtus? A nuk je ti qe po thu se, meqe ky nuk pranon hoxhallaret, duhet te jete mendjemadh qe lexon pacavure per t’u duk intelektual?

  • E keqja e internetit eshte qe u jep te gjitheve te njejten mundesi per te folur, pavaresisht nga diferencat ne merita qe njerezit kane.

    Ti Besimtar i ke hy i çik m’hak Sajmirit ketu dhe xhematit te Pazarit. Pastaj ben edhe nje gabim tjeter, kur i sheh xhamite si konkurrente te njera-tjetres. Por me e rendesishme eshte qe anashkalon nje detaj me rendesi: ramazani (dhe feja ne pergjithesi) nuk eshte qe te shkelqesh para njerezve, por eshte per te shtuar drojen prej Zotit dhe per te permiresuar marredhenien e robit me Zotin. Kjo pastaj sjell nur ne fytyren e robit, por nuri nuk ka lidhje me shkelqimin qe thua ti.

    Shkelqimi, ku ti perqendrohesh dhe e perdor si kriter per matjen e suksesit ne punen e imameve, eshte diçka e jashtme, eshte nje perceptim ne syte e te tjereve, eshte nje imazh qe projektohet ne nje pale te trete spektatore. Ky shkelqim eshte nga problemet me te medha qe kane disa prej imameve sot. Ne menyre absolute as besimtari i thjeshte, as imami nuk duhet te rendin pas nje shkelqimi te tille. Muslimani ka synim kryesor zemren e tij dhe gjendjet ne te cilat ajo kalon. Disa imameve dhe shume besimtareve pas tyre, me sa duket, i ka rreshkitur kjo gje nga vemendja dhe hera-heres perqendrohen tek imazhi qe japin. Sa per shembull, ka prej tyre qe duan te rezervojne safet e para te namazit te Bajramit vetem per ata me kollare, qe te mos stonojne anash atyre qe vijne me qeleshe. Njerez te tille, jo vetem qe nuk duhet te jene ne poste drejtuese, por eshte e mira te marrin ne hesap veten e tyre seriozisht.

    Tani, dalja ne bulevard per Nate Kadri ne kete drite duhet pare: si nje nisme e atyre personave qe botekuptimin fetar e kane pak te ngushte e ceket. Nese arsyeja do te ishte thjesht “s’ka vend ne xhami”, nje propozim i mire per t’u mbledhur bashke do te ishte “hajde ikim falemi t’gjithe bashke me i ven t’hapet ku s’na shofin shume njerez”. Por jo, te falurit ne mes te Tiranes tregon qarte deshiren per tu dukur. Kjo nuk eshte menyra e duhur per te pastruar zemren. Kjo nuk eshte as menyra e duhur per te bere davet.

    Duke thene ne fillim se nje ene nuk mund te jape ate qe nuk e ka brenda, po shtoj se ne vija te trasha, lidhur me pjesen jopraktikante ose jobesimtare te popullit, nje menyre e mire daveti me duket qe imamet te edukojne xhematet qe gjithsecili te behet qytetar i ndergjegjshem, njeri i dobishem per te tjeret, njeri ku te tjeret te gjejne mbeshtetje, siguri, qetesi, fjale te buta, sjellje shembullore, kujdes per te mos rene ne gabim, kujdes per te qene moralisht korrekt, etj. Shkurt, besimtari te kultivoje virytet profetike tek vetja. Nje njeri i virtytshem nuk ka nevoje t’i therrase njerezit, se i vijne vete; nje xhemat i virtytshem pastaj, nuk do te kishte nevoje te priste naten e 27-te per t’i kujtuar njerezit se eshte ramazan apo se jemi edhe ne ketu.

    Me dy fjale, kjo dalja ne shesh eshte perpjekje per paraqitje, por pa permbajtje.

    • 00355 67`a mduket se ke hap naj liber manuali daveje dhe po rreshton principe por qe skane te bejne me realitetin ku jetojme. Nese thirrja do shikohej ne ate penxhere qe e shef ti, qe mund te jesh dhe thirres vete, i bie qe eja te ulemi ne xhami se po te jemi te devotshem ne do vijne te gjithe! Je mrregull qe duhet me qene i devotshem, je mrregull qe nuk duhet bo per t`u duk, por mdukesh idealist utopik te pjesa e pasivizmit ne thirrje. Ate mund te beje dhe imami ne fjale, qe tmos i permenim emrin, dhe ai shpirterisht mund te beje sakrificen me te madhe duke mos u tundu nga fama e imomllikut-qe per hir te vertetes nuk eshte pak- por besoj se duhet dhe pak me shume pune per masen sic bejne imamet e tjere. Thjesht shko e falu neper xhamia dhe shiko dinamiken e xhamiave te medha ne tr ne krahasim me xhamine e pazarit. Mund te jete nje pjese e pjekme mire e xhematit, pjekje kjo aq e nxehte saqe slejon te tjeret te afrohen.
      Sa per qeleshet nsaf tpar e per tkollarismit, pak imom kan ngel qe majne qeleshe e tshumt jan kollarmajtesit. S. nuk mduket qe del me qeleshe, qe ska as i gjo tkeqe dhe jam dakort qe me mire me qeleshe e me tradite se sa pa qeleshe e as i vlere tjeter.
      Per ta myll se ktu vetem gabim e mundesi gabimi nuk pranohet; imamet qe e kane mbeshtet kete aktivitet duke marre pjese e duke thirr popullin kan tregu qe menojn per tgjithe e jo per vete e interesa tngushta. Akuzat per perdorim mase per politike ne fe mu si besimtar i thjeshte me duken te pakten e neveritshme. Nuk shnoshet robi kur dobesohet tjetri. Nuk rregullohet nje imam duke sha imomt e tjer

      • Besimtari, mos e kthe muhabetin andej nga te pelqen. Ajo qe po thote 00355, po qe ti e ditke qe mbartka edhe nje 67 nga prapa, s’ka asnje lidhje me S dhe xhamine e pazarit. Madje edhe kollaret e qeleshet s’kane asnje lidhje me S dhe komentin e 00355.
        Pse kaq te veshtire e ke te besosh se ka edhe xhemat (jo i pakte ne numer), qe ti nuk mund ta shperfillesh, qe nuk i preferon ahengjet, cyrlet dhe qoftet? Edhe mjaft me ate dinamiken e xhamiave, se le nam ti i pari. Neqoftese kafenete dhe pjekjeqoftet neper xhamia, pajisjet me polici private e ku di une se cfare i quan dinamika, hallall te qofte, po eshte dinamike per se mbrapshti.

      • Ata qe do vinin me qeleshe ishin besimtare te thjeshte, po nejse.

        Une nuk them fare te mbyllen njerezit neper xhami. Per t’u shprehur me fjale te tjera, daveti nuk ngjit kur fjalet jane te pambeshtetura ne jeten personale. Duhet qe robi te merret fort me edukimin e nefsit te tij, me plotesimin e karakterit te tij, me ndjekjen e sunetit te Profetit a.s. jo vetem ne anen e jashtme, por edhe ne anen e brendshme; dmth besimtari duhet te kerkoje te arrije ihsanin ne çdo veprim qe ben dhe ne çdo gjendje qe eshte. Fjala e nje njeriu me te tilla preokupime ka shume peshe tek ai qe e degjon dhe daveti i tij eshte i mbeshtetur mire.

        Kujto historine e Jusufit a.s. ne burg, kur vajten ta pyesnin per dy endrrat. I thane qe e njihnin per njeri me vlera te larta morale, prandaj po i drejtoheshin atij. Dhe ai fillimisht i beri nje davet te shkurter per bazat e besimit, pastaj u zgjidhni edhe punen qe kishin.

        Kjo eshte ideja ime e davetit, kultivim i virtyteve dhe bashkeveprim me njerezit e tjere. Them se vlen ne çdo realitet. Por ka prej besimtareve sot, te cilet jane edukuar me nje fryme izolimi; veçohen prej pjeses tjeter te shoqerise dhe madje i shohin nga lart poshte te tjeret. Te jesh kaq i sigurte per veten do te thote te shohesh vetem te mirat e vetes dhe te keqiat e tjetrit. Si mund te behet permiresimi i vetes, kur i sheh vetem te mirat?! Si mund t’i thuash nje fjale dashamirese tjetrit, kur i sheh vetem te keqiat?! A ka dashamiresi dhe dashuri me te madhe per tjetrin sesa ta therrasesh te behet prej atyre qe Zoti u ka premtuar Xhenetin? Po i pe te tjeret nga lart poshte dhe po u largove prej tyre, nuk ka me davet, por vetem gjykim. Keq me vjen ta them, por kete dukuri ne e kemi ketu ne Shqiperi. Per te mos thene qe kjo eshte nje fryme e futur prej nje pjese te atyre qe kane studjuar per fe dhe edukojne xhematet, po mjaftohemi duke pyetur ç’kane bere ata per korrigjimin e saj?

        Sa per dinamiken dhe pjekjen, nuk ka pjekje ne fe qe te mos lejoje te tjeret te afrohen. Pjekja ne fe ka pasojen e kundert, i ben te tjeret te afrohen. Ajo qe shihet shpesh ne xhamite e medha eshte nje grup si ai qe ceka me siper, qe i duket se ka arritur majen dhe i sheh te tjeret nga lart poshte, qe jane te gatshem per te dhene mend per çdo gje, sidomos per pune feje. Keta jane pjesa me e paformuar e xhematit, me mungesa ne formimin arsimor dhe kulturor, por edhe me mungesa ne formimin fetar dhe ne edeb. ‘Kalliri bosh, koken perpjete’ eshte nje fjale e urte.

        Shpresoj mos te me kerkosh detaje te tjera per mungesat ne formim qe thashe, se do te largoheshim shume. Mjaftohu me bashkimin e shputave te kembeve ne namaz. Me sa duket, xhemateve u eshte mesuar qe perqendrimi kryesor duhet te jete tek kemba e tjetrit qe ke anash: po e shkeputi, ti menjehere duhet ta bashkosh! Pak rendesi paska perqendrimi vetijak tek Zoti te cilit i ke dale perpara e po i flet, pak rendesi paska perqendrimi i tjetrit anash ne namazin e tij, nuk ka rendesi fare pastaj ai i dhemb kemba atij tjetrit kur i ngul thoin e gishtit te vogel.

        Te gjitha keto vijne prape ne nje pike: forme pa permbajtje, si puna e shkembinjve butafori neper filma, qe duken te rende, por jane prej kartoni. Xhematet drejtohen te bejne pune pa marre vesh se cilit parim i sherben kjo pune; nuk u mesohen kriteret e vleresimit te situatave, por u mesohen vetem pergjigjet “lejohet, s’lejohet” – kishte nje artikull ketu per kete pune; nuk u mesohet te merren me te metat e vetes, por me ato te tjetrit. Ne kete vije, po e perseris, eshte edhe falja sonte ne bulevard. Hajde se po bejme davet, por me çfare po e bejme kete davet? Si u shpjegohet te tjereve qe peshtjellimet e brendshme qe kane dhe boshlleqet vijne nga mungesa e lidhjes se shpirtit te tyre me Zotin – a behet kjo me namaz ne bulevard? Si u tregohet nga bulevardi njerezve qe problemet e shoqerise dhe shtetit shqiptar eleminohen duke kultivuar vlerat islame? Çfare t’i themi njerezve per kompromiset e politikaneve, kur ne bulevard do kryesojne njerez qe bejne per vete kompromise?

  • Zoterinje te nderuar!

    Se di pse diskutojme kaq shume. Le te shohim kush do jete sonte ne aktivitet. Nese Ahmet Kalaja, Elvis Naci, Bilali, Ardhmeria etj. Do amrrin cdo na thote e-zan efendija pastaj? Apo edhe keta jan te shitur??? Edhe keta jan gulenxhinje?

    Selam

    • Nuk e di se cfare pret me pa ti, por nuk ka asnje surprize ne kete mes.
      Atje do te jene keto kategori.
      1. Gylenxhinjte e devotshem qe zbatojne urdherat e shefave abilare.
      2. Protagonistet imamllare te ekraneve me fancat e tyre.
      3. Nepunesit e KMSH-se qe ua ka zene rrota bishtin per te shkuar me zor, sepse u numerohen kepucet pas hasrave nga shefat qe u japin rrogen.
      4. Servilet qe duan te duken te devotshem perpara shefave.
      5. Qokataret, qe ndjejne detyrimin per t’iu pergjigjur fteses se njerezve me te cilet bashkepunojne e duan te mbajne marredhenie te mira.
      6. Pacifistet qe pranojne cdo iniciative duke u perpjek qe parimisht t’i shohin anet e mira cdo gjeje (cdo problemi).
      7. Te dobtet, qe do te ndjehen te dtyruar t’i pergjigjen KMSH-se per te mos prishur qef me te.
      8. Sehirxhinjte, qe grumbullohen thjesht per te pare se cfare do behet.
      9. Njerez te shumte qe nuk do te kene mundesi te falen neper xhami sepse do t’i gjejne mbyllur.
      10. Si dhe turma delesh qe genjehen kollaj dhe qe jane gjithmone te deshiruar per feste e hare.

  • Para pak minutash, një grup poterexhinjsh që po i bien përqark mëhallës sime duke i rënë dajres, lodrës, gërrnetës e cyrles si për “ditë Kadri” (se Nata s’ka mbërritur ende) më kujtuan editorialin e E-zanit për këtë punë. Dhe s’mu ndenj pa ardhur të shkruaj.

    Dajret e cyrlet, por edhe njerëzit e shumtë – duke përfshirë edhe ata që nuk janë besimtarë praktikues – që vijnë në xhami për Natën e Kadrit, janë shprehje e një tradite shqiptare (s’di të them nëse është e gabuar apo jo) që këtë Natë nuk e përjeton vetëm në mënyrë të brendshme, të qetë e intime. Së paku teravitë nuk janë vetëm intime, por mbartin edhe karakter shoqëror, sepse tradita që prej kohës së Omerit (r.a.) është që njerëzit të falen së bashku.

    Duket se KMSH ka dashur t’i përgjigjet kësaj tradite dhe njerëzit që do të faleshin në trotuar rreth xhamisë së Ethem Beut ka vendosur t’i thërrasë në shesh.

    Prej shkrimit tuaj, dikush kishte kujtuar se Ahmed Najna është ndonjë këngëtar dhe më pyeti për këtë. S’e pata të lehtë t’ia shpjegoj se e ka keqkuptuar. Në fakt, Ahmed Najna është vërtet njëri ndër recituesit më të njohur të Kuranit për ata që pëlqejnë “lartësinë e oktavëve” të stilit të Abudlbasid Abdussamedit, dhe ftesa për Ahmed Najnën nuk mund të trajtohet si një ftesë për Sami Jusufin apo, ç’të them, për Kozma Dushin ose Ledina Çelon. 😀 😀

    Gjithsesi, të gjitha këto nuk do të kishin rëndësi nëse do të trajtoheshin me njëfarë relativizmi. Po kur gjërat absolutizohen dhe KMSH-ja goditet për të gjitha ç’bën, atëherë mbetet vetëm shprehja “hec e Cen e kruhena”. Besueshmëria humbet dhe ata që thonë se “këta të E-zanit nuk janë parimorë, por kanë përplasje personale me KMSH-në”, në mos të kenë të drejtë, së paku të kenë prova të mjaftueshme për të pretenduar që të kenë të drejtë.

    Prandaj sugjerimi im miqësor mbetet që edhe kritikat ndaj KMSH-së të jenë në respektim të shprehjes “gjella me kripë e kripa me karar”. Pak gjëra ka KMSH-ja për t’i kritikuar, madje ashpër? Kur e harxhoni “plumbin” edhe për kaq gjë, atëherë ç’ju mbetet për gjërat e mëdha? Kush do t’ju besojë?

    Dhe e fundit, por që për mua është më e rëndësishmja, është përpjekja (ndoshta e paqëllimshme) për ta kthyer E-Zanin në standard. Problemi më i rëndë që ka bashkësia myslimane si në Shqipëri, ashtu edhe më gjerë, është ekskluzivizmi. Selefinjtë (apo të vetëquajturit të tillë) janë ekskluzivistë dhe mëtojnë të vërtetën absolute, ndërsa më e pakëta që thonë për të tjerët, është: “Ka disa mendime, por mendimi më i saktë është se… (dhe thonë mendimin e vet).” Gylenistët po ashtu janë ekskluzivistë në qëndrimet e tyre, pavarësisht se ekskluzivizmi i tyre është më shumë pragmatist se teorik. Ndërsa E-zani, me qëndrimet absolutiste, po ua kalon të gjithëve duke synuar të kthehet në standard absolut edhe më shumë se selefinjtë, pasi as nuk denjon të thotë “ka disa mendime, por më i sakti është se…”, por shpreh vetëm qëndrime të prera që nuk lënë asnjë hapësirë për relativizim dhe që çojnë në diskutime të ashpra e përplasje të kota e të ndezura nëpër komente të tejzgjatura vetëm në inate tipike shqiptarësh.

    Kam vënë re aty këtu nëpër shkrime se, për shembull, keni kritikuar “Bedriun” (Për universitetin e kam llafin) për organizim të takimeve të studentëve të gazetarisë me Blendi Fevziun apo Rudina Xhungën, pasi keni pasur vërejtje për cilësinë e këtyre gazetarëve. Unë personalisht jam shumë dakord që këta nuk janë gazetarë kushe di se çfarë. Së paku për Rudinën, jam i sigurt që s’është as gazetare. 🙂 🙂 S’besoj se ka njeri dyshim që mua s’më pëlqejnë Lajet e “Zërit të Popullit” dhe të ZPTV-së (a TCH, siç i thonë) dhe as dredhësit që në 97-ën punonin tek Koha Jonë e tani tek Klani. Po pavarësisht dëshirës sime që studentët e gazetarisë të takonin, për shembull, Alban Balën apo në makar edhe Çelo Hoxhën dhe jo Rudina Xhungën dhe Blendi Fevziun, nuk mund ta pohoj me absolutizëm këtë, sepse nuk jam unë standardi për të përcaktuar se cili është gazetari i mirë dhe cili gazetari i keq. Nëse preferenca ime është personale, e kuptoj shumë mirë çdo departament gazetarie në çdo universitet shqiptar që organizon një takim me gazetarët që njihen si të suksesshëm nga të tjerët dhe jo vetëm nga unë.

    E mora thjesht si shembull, po mund të gjeja edhe shembuj të tjerë. Kjo vlen edhe për këtë shkrim (apo trakt) që keni publikuar më sipër. Keni ngritur një kritikë nisur nga ndjesi e qëndrime relative e individuale dhe e keni absolutizuar qëndrimin sikur të ishte qëndrim absolut islam kundrejt një KMSH-je të përbërë nga ca “tyça” që s’marrin erë nga Feja e s’dinë ç’bëjnë. Ndërkohë përjetimi dhe perceptimi i Natës së Kadrit në shoqërinë shqiptare është shumë i larmishëm dhe njerëzit i gjykojnë gjërat në mënyra të ndryshme.

    Aq më tepër që xhamitë mund të mbyllen për teravi (pjesa shoqërore), por nuk i mbyll kush për namaz nate (pjesa intime). E aq më tepër që së paku në Xhaminë e Kokonozit na njoftuan se meqë ka pleq që u duhet të ndërrojnë abdest shpesh, kjo xhami do të qëndrojë e hapur dhe imami do të jetë në krye të detyrës për t’u prirë “invalidëve potencialë”. Me këtë rast, në shembullin e Parisit që ka një “Catedrale des Invalides”, edhe në në Tiranë do të kemi një “Xhami të Invalidëve” që do t’u shërbejë pleqve që s’mbajnë dot abdestin. 🙂 🙂 🙂 S’e mora vesh nëse mbajtja hapur e Xhamisë së Kokonozit bëhet “me direktivë” nga KMSH-ja apo është thjesht përplasja e radhës e “xhematit” me KMSH-në, po nëse ka qenë kjo e fundit, do të më vijë keq që përplasja me KMSH-në të marrë përmasa kaq serioze duke u shfrytëzuar si sebep një ndërrim abdesti. Mbaj mend se më kanë treguar dikur që për një çështje të ngjashme urine e abdesti po diskutonin ca hoxhallarë në Spanjë në kohën kur Granada e Kordova po binin në duart e ushtrive të armikut.

    Aq më tepër kur përdoren shprehje si: “…Gjejmë rastin ti kërkojmë krerëve të KMSH-së të reflektojnë për të hequr dorë nga ky profil që po përpiqen të krijojnë, por t’i shtrohen punës për…” Kjo të kujton vetëm Sillon që u kujtonte studentëve të shkollës së qenve: “Veri gishtin kokës, lexo veprat e Partisë nga njëra anë dhe librat e qenve nga ana tjetër!” 🙂 🙂 🙂

    Ç’të mbetet, i diskutojmë sot për iftar tek “E Për7shmja”, ose te “Çajtorja”, siç i thonë rëndom gylenistët. 🙂 🙂 Kalofshi mirë dhe agjërim të mbarë!

    • Ne vijim te tradites shqiptare per dajre dhe cyrle dhe qe mbeshtetet fuqishem nga KMSH, atehere qenka pune e mire t’u japim nje vend edhe invalideve qe s’mbajne dot abdes sipas nje tradite europiane te tipit “Catedrale des Invalides” gjithe duke e merituar edhe keta nje imam per te kryer ritet.

    • Vino, fillimisht po te bej nje keshille miqesore paraprake, para cajit: Hiq dore nga PD-ja se po ta merr gjithe lezetin!
      Nuk ka kuptim te vazhdosh nje ideal qe ka rene, te paten qe ne 2005 (gjithmone nese ka ekzistuar ndonjehere tek njerezit te cileve u kemi besuar). PD-ja te ka deformu aq shume, sa po arrin te pranosh edhe nurxhinjte me gjithe Selefi mrena, vetem e vetem per t’i gjete vegje ku me u kap E-zanit, per shkak se ka deviju nje cike nga siratul mustekim-i i Berishes.
      Kete po ta thote nje PD-ist i vjeter e atikomunist pa kompromis si puna ime.

      Tani, po perpiqem te te sqaroj disa gjera ne lidhje me ate cfare thua.

      Se pari, mos ngaterro qendrimet e E-zanit me komentet individuale te diskutuesve, qofshin keta edhe simpatizante te E-zanit a madje edhe vetete kontribues apo moderatore. Qendrimet individuale jane tjeter gje nga ato te E-zanit si faqe. Kritikat ndaj Bedrit jane bere ne komente nga diskutues te ndryshem, dhe nuk di te kemi bere ndonje shkrim per kete.
      Meqe jemi ketu, mos u bej naiv tani dhe ta shohesh problemin thjesht nga aspekti profesional i Fevziut dhe Xhunges. Ti e kupton qe Blendi dhe Rudina, ashtu si edhe nje armate gazetaresh te paafte qe jane ftuar per te ligjeruar ne Beder, kane qene aty jo per shkak te profesionalizmit te vet por per shkak te politikave qokatare te universitetit per te perfituar ndikim ne media. Ne kete kuptim edhe sikur ky problem te ish shtruar nga E-zani ne qendrimet e tij, eshte krejtesisht ne rregull. Por, edhe me i papranueshem per mua eshte mendimi yt se eshte normale qe departamenti i gazetarise te therrase per te mbajtur referate gazetare te paafte si psh. Rudina (po e perjashtoj Fevziun per te lehtesuar objektivitetin tend), kur nje departament universiteti presupozohet se ka ne stafin e tij shkencetare te fushes e jo thjesht perdorues te saj. Ne rastin konkret, Departamenti i Gazetarise duhet te kete nje staf studiuesisht te komunikimit dhe jo thjesht gazetare, sic eshte Rudina, sado e suksesshme te jete (per me teper kur, dihet fare mire sesi behet ne Shqiperi nje sukses si ai i Rudines). Dhe kur studiuesit e komunikimit nuk arrijne te shohin nivelin e Rudines, por nisen thjesht nga “suksesi” i saj, kjo me duket e mjaftueshme per t’u bindur se ai universitet po ben politike e jo shkence, ose per ndryshe ka nje nivel mizerabel.

      Kritika per ekskluzivizem qe ti ngre per E-zanin, eshte krejtesisht pa vend. Te shprehesh qendrimet e tua nuk do te thote se ti perjashton cdo qendrim tjeter. Por, nga ana tjeter, eshte absurde te mendosh se kriticizmi eshte ekskluzivizem. Ne e ngreme zerin atje ku mendojme se problemi eshte i patolerueshem, por kjo nuk do te thote se ne jemi jotolerante. Ka me mijera probleme te cilat nuk i kemi ngritur pikerisht per shkak te mosekskluzivizmit tone si edhe per te mos i prishur shijen kripes, qe thua ti. Fakti qe ti shikon vetem fjalen dhe nuk shikon heshtjen tone, nuk te jep te drejte te mendosh se ne nuk heshtim. Perkundrazi, ne jemi shume te rezervuar dhe kripa jone ne kete shurup qe duam te prodhojme kundra kesaj corbe qe gatuan KMSH-ja, eshte me shume karar. Te nxitohesh dhe te shohesh ekskluzivizem, duke na krahasuar me rryma e grupe pa lidhje, e madje duke na quajtur me keq se ata, megjithe se ne, mbi te gjitha nuk kemi mbajtur asnje qendrim mbi debate fetare, me duket me shume se e tepruar.
      Ne kete logjike, une kam shume me teper te drejte te them te njejten gje per ty. Ti po tregohesh ekluzivist absolutist ne vleresimin e kritereve te kararit te kripes ne gjellen tone.
      Ekskluzivizmi yt mund te verehet, qofte edhe duke marre si shembull faktin qe ti nuk toleron as asnjanesine tone politike, duke e konsideruar kete si “sherbim ndaj armikut”, sic ke bere ne postime te meparshme. Ne te njejten menyre mund ta konsideroj edhe zbutjen e zerit tend antinurxhi, ne nje kohe kur njohjen me realitetet anekdotike te gylenisteve une e kam pasur fillimisht prej teje. Ke qene ti i pari qe ke ngritur shqetesime serioze kundra hizmetit, ne nje kohe kur ne ende nuk e ndjenim kete rrezik, per shkak se nuk i njihnim. Fakti qe tani, kur gylenxhite kane dale hapur dhe jane duke bere zullume publike e institucionale ne emer te muslimaneve shqiptare, dhe ne ngreme zerin me te drejte ndaj veprimeve te tyre qe rendojne mbi te gjithe ne, me duket i pakuptimte fakti qe ti, jo vetem nuk reagon si ne, por perkundrazi, reagon ndaj kriticizmit tone. Ti tregohesh ketu aq ekskluzivist sa nuk pranon kritiken tone, ndonese kjo behet ndaj dickaje qe ti vete e di se eshte problem. Ajo qe ti ke bere deri me tani ne kete forum eshte vetem kritike kunder kritikes dhe kurre kritike ndaj problemit.
      Mund ta pranoj se mund te kesh te drejte te mendosh se tashme ata jane bere realitet dhe jane nje e keqe e pashmangshme, per te cilen ndoshta nuk ia vlen te reagojme. Por nuk ke te drejte te mos tolerosh te tjeret qe mendojne se perkundrazi, ia vlen te reagohet ndaj te keqes kudo dhe kurdo qofte.
      Ky kriticizmi yt ndaj kriticizmit tone, me duket si rasti i atij qe qortonte dike tjeter pse i kishin vjedhur lopen. Pyetja ne rastin konkret do te ishte po e njejta: Po hajduti ka ndonje faj?!

      Persa i perket temes, argumentet qe ti sjell, me duken krejtesisht te papeshuara, produkt i efektit te gerrnetes ne rezonance me gerryerjen e stomakut qe agjeron. Pyetja qe shtrohet ketu eshte: Ti quan tradite shqiptare nje grup gabelesh poterexhinj qe i bien daulleve per te fituar ndonje 5 leksh per ta pire raki ne darke?! Dhe, a mos valle mendon se Komuniteti Musliman eshte aty per te institucionalizuar traditat dhe bajalldite e turmave ahengdashese?!
      Shqiptaret edhe mund te kene trasheguar elemente te tille popullore, apo me mire te themi, vulgare ne mes tyre, te cilat kane synuar ta shnderrojne gjithcka ne feste, duke iu gezuar qoftes, hallves dhe rakise per dite Beromi, qe nga koha e Myslym Leles (rahmet paste). Por kjo nuk i perket imazhit qe muslimanet duhet te paraqesin sot, e per me teper kjo nuk mund te perbeje imazhin zyrtar te KMSH-se. Mbi te gjitha, ketu nuk po flasim se cfare ben populli gjate dites apo nates se kadrit apo te hatrit, por po flasim per faljen e namazit te jacise dhe teravise gjate Nates qe Zoti e ka vleresuar me te mire se 1 mije muaj. Feja nuk behet sipas oreksit te miletit: “C’do populli ben partia dhe c’thote partia ben populli”. Detyra e hoxhallareve eshte te edukojne miletin dhe jo t’u sherbejne lezeteve te tij, per te fituar popullaritet. Islami nuk perhapet duke i shkuar miletit pas avazit, por duke i mesuar fene e duke i mbushur njerezve zemrat me besim.

      Thelbi i ngaterreses tende ketu eshte qendron tek ajo midis nevojes per socializim, qe feja i jep mjaft rendesi, me nevojen per feste. Dicka qe ka natyre sociale, nuk do te thote se bart doemos natyre festive.
      Gjithashtu, po kaq e gabuar me duket ngaterresa qe ti ben midis intimitetit dhe shfaqejes. Kete dikotomi ti e ngaterron me ate midis intimes dhe sociales, duke e barazuar natyren sociale me ate demonstrative. Pra ne nuk jemi duke thene se namazi nuk ka natyre sociale, por po themi se ai ka natyre intime e jo demonstrative, sic po i japin drejtuesit e KMSh-se. Pra, intimiteti qendron perballe shfaqjes, ekspozimit dhe jo perballe socializimit. Namazi ka natyre kolektive dhe sociale, por jo publike dhe mediatike. Ky eshte thelbi. Nuk ka kuptim qe te percaktojme nje vend me detyrim per te gjithe muslimanet, me qellim qe te dalim ne televizor duke treguar qe jemi shume vete. Une nuk falem per t’i treguar njerezve ndonje gje, por per te fituar meshiren e Zotit.
      Namazi ka natyre intime edhe kur falet ne grup, pasi cdo njeri e kryen namazin duke qene “i lidhur”, gje qe do te thote te shkeputesh cdo lloj marredhenieje jashte namazit. Kjo do te thote se ti je i vetem perballe Zotit megjithese je ne saf, me te tjere. Elementi social ketu qendron tek mesazhi i unitetit qe prodhohet prej kryerjes se ketij rituali ne sinkron me gjithe te tjeret. Nga ana tjeter, efekti tjeter qendron tek socializimi qe krijohet para dhe pas namazit, duke e pare xhamine si nje vend ku behet i mundur ky socializim. Por sheshi nuk e bart kete efekt.
      Nese do t’i referohemi autoreve me te forte ne trajtimin e socializimit, turmat jane shprehja me e fuqishme e individualizmit ku njeriu eshte me i vetmuar se kurre. Njeriu, kur shkrihet me turmen, humbet socializimin, pasi identifikohet me teresine e paforme, e jo me strukturen, qe i perket bashkesive me te vogla komunitare. Per kete arsye, turmat konsiderohen me teper si mjedis ku ushtrohet pushteti dhe jo si mjedis ku realizohet socializimi. Jo me kot, Hitleri i kushton nje rendesi te vecante mitingjeve, si mjeti nepermjet te cilit individi lidhet me pushtetin, me partine ne menyre te hekurt. Mitingjet ofrojne identitet per njerezit qe jane te paafte ta ndertojne vete nje te tille, ndaj dhe ato duhen perdorur (sipas tij), per te realizuar synimet e partise. Natyrisht, ka momente kur njeriu kerkon edhe te atashohet me teresine sociale ku ben pjese dhe per kete arsye eshte Bajrami, i vetmi namaz, qe kerkon te mblidhen te gjithe ne nje vend. Por edhe kjo nuk behet per te dale ne televizor, por per te rikonfirmuar solidaritetin e bashkesise midis besimtareve me njeri-tjetrin. Shnderrimi i namazit ne shfaqje, show, spektakel, populizem, perben perdorim te tij per qellime te tjera nga ato cfare kerkon feja dhe nga ana tjeter perben edhe nje mjet propagandistik te niveleve krejt te uleta dhe pa asnje sqime kulturore e intelektuale. Kjo do te sjelle si efekt nje imazh te keq, ashtu sic ne po ia perforcojme cdo dite shoqerise ku jetojme, ne te cilet muslimanet karikaturohen si njerez zhurmaxhinj, demagoge, injorante etj. Une po shoh se Komuniteti Musliman po i ndihmon perforcimit te ketyre stereotipeve dhe jo eleminimit apo zbutjes se tyre. Dhe kete e ben, jo prej ligesise, sesa prej paaftesise, paditurise, mungeses se kultures si dhe mentalitetit sektar e perjashtues. Ky eshte problemi, per te cilin une e di qe ti je dakort. Ne kete kuptim, une (si dhe shume njerez me te cilet kam diskutuar keto dite) mendoj se edhe ky aktivitet, i shperben pikerisht kesaj vijimsie te perforcimit te imazhit negativ qe njerezit kane per Islamin dhe muslimanet ne Shqiperi.

      Te tjerat, tek kafja. Vec kam idene se ato qe ke lene per ne kafe, do te duheshin nderruar me ato qe ke thene ketu. 🙂

  • xhemat i nderum, kisha nji pyetje:

    Nata e Kadrit eshte FESTE apo nuk esht FESTE?

    nese nuk eshte FESTE, a ia vle me e bo ke sheshi?

  • Epo ti thuash dele njerezve qe marrin pjese ne program e te dobet, e te ofendosh njerezit ne ate menyre besoj eshte treguesi me i mire i moralit qe S. L. Durres, Dalan e pjesetare te kesaj faqeje. Turp t`ju vije. Muhabeti u nis fetarisht e si gjithmone e mbyllet me atakime personale. Pa shih cfare thote 00355: le te dalim po jo ne nje shesh qe duket. Nuk besoj se ka nevoje per shume koment. Ne dite ramazani sharjeve dhe ofendimeve te bera per pjesmarresit mund ti pergjigjesh vetem duke i thene; INNI SAIM.

  • Edhe përkufizimi i pjesëmarrësve të mundshëm në falejen e teravive në shesh përbën përpjekje për të imponuar vetveten si standard. Dhe ky standard është i njëanshëm dhe ekskluzivist. Pas kësaj, nuk ka më kuptim të thuhet se KMSH-ja po bën gabim që po u imponohet besimtarëve duke i nxjerrë me zor në shesh e duke ua mbyllur xhamitë, sepse edhe nëse pohojmë që me këtë rast KMSH-ja po vendos “standardin e vet” si “standard për të gjithë”, kundërshtimi me të njëjtën mënyrë nuk është diçka e ndryshme nga kjo. Ndërkohë, unë po kërkoj të gjej veten, babanë tim Lulin, si dhe miqtë e mi Blendin, Tanin dhe Ardin në ato “10 cilësitë e komunistit” që janë radhitur më sipër, sepse e kemi lënë të shkojmë të falim teravitë në shesh pasi unë të kem konsumuar një iftar të mirë me shokët e E-Zanit tek librari-kafe “E Për7shme”. 🙂 🙂 🙂 Mbase përbëjmë një kategori të 11, që po shkojmë në shesh se do t’i gjejmë xhamitë mbyllur, por nuk na vjen keq që i gjejmë xhamitë mbyllur dhe nuk na pëlqen dhe aq të falemi as në ndonjë xhami që kur KMSH-ja i urdhëron të mbyllet, nuk e mbyllin. Këtë të fundit s’e kemi për arsye se KMSH-në e drejtojnë gylenistët, por sepse llogarisim që po qe se nesër KMSH-në e drejton E-zani, ne prapë do të shkojmë t’i falim teravitë ku të na çojë KMSH-ja. 🙂 🙂 Po zbuteni ca dorën, o burra, se është Ramazan. Mos u bëni E-Zani i Popullit duke postuar vetëm fletë-rrufe. 🙂 🙂 🙂

    • Edhe kerkesa jote per zbutjen e dores, eshte standard eksluzivist i njeanshem qe synon t’i imponoje E-zanit fortesine e dores. Kjo qe thua eshte per te qesh fare Vin. Nga njera ane KMSH-ja imponon standardin e vet per te gjithe duke mbyll xhamite e duke i nxjerre besimtaret me zor ne shesh. Nga ana tjeter, kemi E-zanin qe reagon ndaj kesaj duke e quajtur te padrejte dhe te pabereqet. Ndersa ti i quan te dyja keto “njesoj”, ekskluziviste qe imponojne standardin e tyre. Nderkohe qe ti je duke kritikuar ‘ekskluzivizmin” tone retorik, dhe jo ekskluzivizmin brutal me dryn ne dore te KMSH-se. Sipas kesaj, edhe ata qe kane kundershtuar enverizmin, e qe kane bere burgje, jane po aq moniste sa Enver Hoxha, pasi ata nuk kane toleruar mendimin ndryshe, duke mospranuar Enver Hoxhen.

      Ergysi

      • Edhe kur unë s’e hap muhabetin e pulatikës, ma hapni ju. 😀 😀 Dhe ajo që pretendoni në mënyrë të përsëritur është që unë të besoj se ju jeni vërtet të paanshëm, se s’keni gjë me PD-në në veçanti. Për Gysin personalisht mund ta pranoj, po për E-Zanin në tërësi s’kam se si. Ç’të bëj unë? T’i bie cyrles e të këndoj:

        Ku po shkon, o rrema lalës?
        Jo, nuk kom gjo me Xhep’n e Salës.

        Në fakt, teksti ka qenë “me Xhep’n e Shabës”, po zelli antiberishist i E-Zanit (të Popullit) duhet të imponojë ndryshimin e këngës popullore për të sjellë në qendrën e artë “boshtin ideollogjik”. 😀 😀 :D. Në fakt, ajo për të cilën unë ju kam kritikuar nuk ka qenë qëndrimi i paanshëm në raport me politikën, por ai që e kam gjykuar si qëndrim të njëanshëm, qartësisht kundër qeverisë dhe qartësisht të njësuar në akuza me PS-në, që këtu përgjithësisht “ledhatohet” nëpërmjet heshtjes dhe tolerimit. Në fakt, ajo që kam sugjeruar nuk ka qenë që të godisni medoemos PS-në, por të ekuilibroni qëndrimet të cilat mua nuk më janë dukur të ekuilibruara. Argumentet i kam dhënë, i kemi diskutuar dhe nuk e kemi bindur dot njëri-tjetrin. S’kam ç’bëj që unë s’bindem dot se E-Zani mban vërtet qëndrim mbi palët apo jashtë palëve kur shfrytëzon deri edhe vizitën e kryeministrit në Izrael për të bërë propagandë antiqeveritare e për të thënë se ky kryeministër “ka vrarë popullin e vet” (sipas qëndrimit të Edi Ramës, që iu drejtua kryeministrit me fjalët: “Ne jemi populli, ju jeni Partia”, duket që keni mbajtur qëndrim në krah të popullit e kundër Partisë), sikurse nuk shoh kurrfarë qëndrimi mbi palët kur botoni një artikull ku miku im Ardian Klosi vlerësohet në artikullin “Humbja e një intelektuali të shquar” (një titull edhe më tallava e i konsumuar se cyrlja e dajrja e Natës së Kadrit), ndërsa pak ditë më vonë i vihet zile miut duke parë me mikroskop e gjetur shenja shtirjeje e hipokrizie edhe në veprimtarinë me jetimë të organizuar prej kryetares së parlamentit. Mund të pretendohet se këto janë rastësore, se “po i shajmë njëlloj të dyja palët” (A thua se s’bëhet dot pa sharë asnjë palë!), po unë s’e krijoj dot këtë bindje. Ju i keni dhënë argumentet tuaja dhe unë i kam dhënë të miat. Në thelb, mbetet ajo që thashë, se nuk ju fajësoj për asnjanësi (pavarësisht qëndrimit tim personal), por sepse kam bindjen që nuk keni qenë të paanshëm. E nëse mendoni se unë jam aq i anshëm, saqë asnjanësia juaj më duket njëanshmëri mbi baza subjektiviteti, po them se s’kam pasur asnjë vërejtje, për shembull, për kritikat që i kanë drejtuar qeverisë Hysamedin Feraj apo Abdi Baleta dhe të tillët nuk i kam cilësuar asnjëherë komunistë. Madje në gjykimin tim, kritikat e tyre qëndrojnë plotësisht.

        Për t’iu kthyer temës, unë s’kam thënë se KMSH po tregohet ekskluziviste sepse po mbyll xhamitë. Ajo është çështje e KMSH-së, ndaj së cilës, siç kam shkruar, jam krejt neutral. KMSH-ja, më saktë gylenistët, janë ekskluzivistë për arsye sepse nuk e pëlqejnë bashkëpunimin me njerëz jashtë xhematit të tyre. Këtë cilësi ua njoh për shkak të përvojës personale me ta. Ndërsa ju jeni ekskluzivistë për arsye se mbani qëndrime të prera e absolutiste, sikur të kishit marrë zbulesë nga qielli, se, për shembull, falja e teravive në shesh është vetëm e papranueshme dhe në asnjë rast e pranueshme, ndërsa merrni përsipër edhe të etiketoni sipas standardit tuaj ata që marrin pjesë në të. Kjo s’shkon. Më duket se po i jepni vetes atribute që s’ju takojnë. S’më bën përshtypje që këtë e thotë Ismail Bardhoshi, po kur e shprehni ju më vjen keq. Natyrisht që jeni të lirë ta bëni dhe s’ju ndalon kush, po në gjykimin tim modest, mirë do të ishte që problemin ta trajtonit ndryshe. Mund të shkruanit se E-Zani nuk e pëlqen cenimin e intimitetit të Natës së Kadrit dhe mediatizimin e saj deri në show televiziv, se do të ishte më mirë që xhamitë të liheshin hapur dhe t’u krijohej mundësia atyre që e dëshriojnë që të falen në xhami, po kur merrni përsipër të thoni jo thjesht “do të ishte mirë”, por “do të duhej medoemos” dhe më pas etiketoni ata që nuk mendojnë si ju me “10 cilësitë e komunistit”, atëherë ç’t’i them unë kësaj? Nëse doni të më quani ekskluzivist sepse nuk e pranoj këtë qëndrim deri në dogmatizëm që nuk relativizon asgjë, mund ta bëni, po mua s’më duket kështu. Le ta gjykojnë lexuesit, gjithsesi (flas për ata që dinë edhe të lexojnë, se ka që dinë vetëm të shkruajnë).

        Dhe në gjithë këtë, nëse KMSH-ja i përgjigjet frymës shoqërore të cyrles e të lodrës për Natë Kadri duke i dhënë masivitet dhe festivitet veprimtarisë, unë do të gjykoja se vlen të diskutohet me një hapësirë relativizuese për të nxjerrë anët negative e pozitive. Po nëse duam të vëmë pikë e të themi se me këtë veprimtari u bë Kjameti dhe kushdo që kritikon këtë qëndrim të prerë e të pakompromis të E-Zanit është demokrat PD-je me dhjetë cilësitë e komunistit, atëherë po i këpusim një dorë batuta e po vazhdojmë të pimë kafet e rastit. 😀 😀 😀 Ndërkohë, në shtëpinë time kanë bërë edhe hallvë. Uroj të mos jetë edhe kjo bidad. 🙂 🙂 🙂

        Për ta mbyllur, më mbetet të përsëris se sugjerimi im ishte dhe mbetet që çdo qasje absolutiste me “vetëm kështu” ose “vetëm ashtu”, që nuk lë hapësirë për diskutim, por fton vetëm për sherr, nuk jep fryte. Quajeni po të doni qëndrim ekskluzivist e absolutist këtë qëndrim timin, po mua më duket se kam qenë i hapur mjaftueshëm për të pranuar edhe idenë se veprimtaria ka anët e veta negative, edhe ato pozitive dhe se të dyja këto hanë diskutim.

  • Per ceshtje parimore opozita eshte dicka pozitive.Por ne kete qe kane rene ne te njejtin mendim Imamet e Tiranes per tu grumbulluar bashk te gjith per te falur 8 rekat nuk eshte e nevojshme me bere oponenc pa bereqet.Selam.

  • Shkrim
    Nga Ismail Bardhoshi
    Elhamdulilah. Falenderimi i takon Allahut. Salavatet dhe selami qofshin mbi te Derguarin tone.

    Arsyet pse nuk lejohet pjesmarrja per festimin e Nates se Kadrit ne bulevard

    1- Festimi i nates se Kadrit ne bulevard eshte bidat ne fe. Dihet qe Pejgamberi dilte dhe e falte namazin e bajramit ne namazgja, ne nje shesh jashte xhamie, ndersa xhumane dhe namazin e nates disa net gjate ramazanit Pejgamberi e ka falur ne xhami. Atehere, Pejgamberi e ka bere sunet qe bajrami te falet ne shesh si dite feste qe eshte, keshtu qe dalja ne shesh apo ne bulevard ne naten e njezet e shtate, qofte dhe vetem per te falur namaz nate apo taravi, perben rivalizim ndaj Pejgamberit ne caktimin e nje suneti te tille per bajramin, si e tillë kjo pune hynë në perkufizimin e bidatit, sepse caktimet te kesaj natyre qe lidhen me ibadetin i ben vetem Pejgamberi.
    Nese dikush thote se, ne nuk e bejme me nijetin se kjo pune eshte sunet, as se kjo eshte e pelqyeshme ne fe, por thjeshte si menyre daveje dhe per shfaqjen e islamit apo shenjave te tij, ne i themi se bidatet keshtu e kane fillimin e tyre, e pastaj njerezit gradualisht i bejne rregull dhe nuk i ndryshojne. Sa njerez e kane synuar te miren, por nuk e kane arritur ate, sikurse shprehet Ibn Mesudi. Nijeti i mire nuk mjafton per perligjien e nje pune te keqe. Ka plot njerez qe e bejne dhikrin me xhematë, me arsyen se nuk e besojne si sunet, por thjeshte per te ndihmuar e kujtuar njerezit. Nevoja per ta shfrytezuar nje tubim te tille jashte xhamie per thirrjen e njerezve ne rrugen e Allahut ka ekzistuar dhe ne kohen e Pejgamberit, por ai nuk e ka bere ate. Cdolloj dobie per daven qe vjen nga kjo pune arrihet me forma te tjera te ligjshme, si grumbullimi i dy bajrameve, nepermjet mjeteve te informacionit etj. Keshtu qe nuk ka nevoje per shpikjen e nje tubimi te tille.
    Per kundershtimin se KMSh-ja do ta organizoje vetem kete vit, themi se nuk ka asnje siguri qe kjo pune nuk do te behet e pervitshme, sepse ata i kane ne traditen e tyre te shpikin gjera te reja ne fe. Megjithekete, bidati nuk lejohet qofte dhe vetem njehere.
    2- Sado t’i sqarosh njerezit se nuk eshte e sigurte qe kjo eshte nata e Kadrit, pavaresisht se ka mundesi te madhe qe te jete e tille, kur shohin tubimin e madh ne kete nate, fjalet nuk bejne shume dobi per sqarimin e tyre. Siç dihet nuk eshte e sigurte qe kjo eshte Nata e Kadrit, pasi mund te jete dhe ndonje nate tjeter prej dhjete neteve te fundit.
    3- Festimi ne bulevard gjate nates mund te hyje dhe ne imitimin e kafirave.

  • O ti F, mjaft se le nam. Pasi ke shkruar nja 10 faqe duke atakuar me emrat u kujtove me na tregu turpin.
    Mbylle se le nam.
    vitin e kaluar na than do behet feste per femijet ne Bajram (pasdite) e kur shkuam pam vetem imam qe hypnin e zbritnin duke fol.
    Po deshi feste KMSH le ta organizonte per Bajram e jo Nate Kadri.
    E mos e zgjasni kot me diskutime se te gjithe e dine (dhe ata qe flasin pro “nismes KMSH”)qe Nata e Kadrit eshte nate adhurimi dhe jo nate ahengu.

  • Ca u bo?
    Kjo qe thu ti mund te qendroje vetem n’qofte se KMSH-ja ka bo gjo tjetter nga ajo qe ka thone.
    DMTH, ne qofte se nuk ka dale fare ne bulevard. 🙂

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *