E-zani

Analisti Imer Mushkolaj, botoi një kundërpërgjigje ndaj mesazheve fyese dhe kërcënuese që kish marrë pas një shkrimi të tij në gazetën Express të tiltulluar “Dhunshëm dhe Rrezikshëm”, në të cilin ai, ngrinte shqetësimin për rritjen e radikalizmit islamik në Kosovë. Në përgjigje ndaj këtyre reagimeve, autori solli në vëmendje gjuhën e urrejtjes të bartur në këtë kategori besimtarësh muslimanë, që janë ndjerë të cënuar prej shkrimit të tij. Në këtë shkrim (“Shpërthimi i urrejtjes”) autori ankohet se për ditë me rradhë është shndërruar në njeriun më të urryer të shumë prej besimtarëve dhe se kurrë më parë nuk kish marrë kaq shumë fyerje, akuza e kërcënime sa këto ditë. Pasi rendit disa prej mesazheve të ardhura në adresë të tij, të cilat shfrynin mbi të me një gjuhë të ashpër fyese dhe rrugaçrore, z. Mushkola shprehet:

“Unë e di se kjo gjuhë dhe këto cilësime nuk i takojnë një myslimani të mirë. Më tepër dalin nga gojët e njerëzve të frustruar dhe të shituar dogme e ideologjie. Sepse, islami është fe e paqes dhe e tolerancës. Si të tillë e njoh unë, e jo si fe të urrejtjes, kërcënimeve e dhunës. Ky nuk është islami im.”

Ndajmë të njëjtin mendim me z. Mushkola se kjo gjuhë nuk i përket asaj që karakterizon besimtarin musliman dhe gjejmë rastin të dënojmë reagime të tilla, si teprime të pajustifikuara moralisht dhe fetarisht. Natyrisht që asnjë justifikim nuk mund të ketë për reagime të tilla të papranueshme nga etika Islame në çfarëdo lloj rrethane. Megjithatë, nuk mund të mos shprehim gjykimin tonë se mënyra sesi e shtron problemin autori, gjë që përbën një fenomen të gjerë në shtypin shqiptar, është e gabuar. Ajo nuk i ndihmon aspak debatit publik dhe madje i provokon reagime të tilla, duke prodhuar një klimë të tillë urrejtjeje që nuk i shërben aspak Kosovës dhe shoqërisë shqiptare kudo në rajon.

Së pari, duhet kuptuar se reagimet ndaj tij vijnë nga njerëz anonimë dhe nuk është e udhës që debati publik mbi fenë të ngrihet duke iu referuar subjekteve anonimë, që as përfaqësojnë gjë, e as që kanë mundësi të të përgjigjen (përveç se me fyerje në inbox-in e e mailit). Nuk e gjejmë të udhës që reagime të tilla private emocionale, ndonëse mund të jenë në numër të madh për autorin personalisht, të përgjithësohen në mënyrë të tillë të papërcaktuar, duke bërë që edhe kundërpërgjigjia të rikthehet gjithashtu pa adresë, duke sajuar një marrës imagjinar. Ekspozimi i zërave të tillë ndaj publikut i fryn pikërisht zjarrit të polarizimeve shoqërore prej të cilave ankohet vetë autori gjë e bën po kaq të dëmshme përgjigjen e tij.

Natyrisht, kjo nuk do të thotë që shtypi të mos ngrejë shqetësime për dukuritë negative në shoqëri, përfshirë këtu edhe ato fetare, por duhet kuptuar se ato duhen trajtuar me kujdesin dhe objektivitetin e duhur, pasi ato prekin fenomene që zgjojnë ndjeshmëri të mprehta në grupe të caktuara të shoqërisë. Roli i intelektualëve duhet të jetë ai i edukimit të shoqërisë, përballë fenomeneve problematike dhe jo ai i denoncimit të pjesëve të saj, duke prodhuar përjashtimin e saj tek pjesa tjetër. Përndryshe do t’i shërbejmë agravimit të marrëdhënieve shoqërore e jo ndërkëmbimit të nevojshëm mes grupeve të ndryshme sociale.

Së dyti në shkrimin e parë, z. Mushkolaj përfshinte brenda grupeve radikale ekstremiste e madje edhe terroriste, elementë që i përkasin në mënyrë të mirëfilltë Islamit tradicional dhe nuk kanë të bëjnë aspak me ekstremizmin, e aq më pak me terrorizmin. Në dukuri të tilla, ai përfshin edhe shaminë, të cilën gjyshet tona e kanë mbajtur historikisht, ndërsa protestat për lejimin e saj në shkolla publike, si dhe ato për të drejtën e ndërtimit të një xhamie në qendër të Prishtinës i konsideron shfaqje që “duhet të jenë alarm për të gjithë”, të cilat tregojnë sesa “të rrezikshëm” janë ata që i manifestojnë. Nuk besojmë se do shumë koment për të kuptuar indinjatën e njerëzve që konsiderohen në këtë mënyrë nëpër gazeta, vetëm pse protestojnë për një të drejtë të mohuar. Natyrisht nuk do shumë mend për të kuptuar se kjo indinjatë do të prodhojë doemos reagime të tilla, si ato për të cilat ankohet autori.

Së treti, profesionalisht, kur gjykojmë një fenomen, nuk mund ta trajtojmë atë si objekt të pavarur nga konteksti ku zhvillohet. Gjuha e radikalizmit brenda Islamit shqiptar nuk mund të trajtohet jashtë një tjetër radikalizmi që synon të artikulojë përjashtimin dhe “shporrjen e Islamit nga trojet shqiptare”. Për të qenë objektivë në trajtimin e këtij fenomeni duhet të vemë në vëmendje edhe një tjetër radikalizëm, ai anti-islam, i përhapur masivisht, jo vetëm në portale e blogje interneti, por deri në media të rëndësishme e madje deri në struktura politike shtetërore. Në qoftë se radikaliteti i të parëve është i kuptueshëm për vetë faktin se është periferik dhe, më së shumti, anonim, ky i dyti është në qendër të politikave shtetërore, shoqërore e mediatike në Shqipëri e Kosovë. Domosdoshmërisht, kjo nuk mund të kalojë pa kundërefekte dhe, në një masë të madhe, diskursi genocidal anti-islam do të prodhojë doemos reagime agresive nga pala muslimane.

Gjithashtu, ky fenomen nuk mund të trajtohet pa një analizë të thellë të perceptimit që muslimanët shqiptarë kanë për shtetin dhe shoqërinë civile në Shqipëri e Kosovë.

Duke ditur që muslimanët janë sot shtresa më e diskriminuar dhe më e margjinalizuar nga shteti i tyre, si dhe më e pambrojtur nga shoqëria civile, kur të drejtat e tyre mohohen, kur politikat synojnë t’u imponohen në mënyrë arbitrare, kur institucionet i përjashtojnë nga punësimi, integrimi dhe përfshirja. Në këto kushte, është e kuptueshme që muslimanët praktikantë do të ndjehen të abandonuar në vendin e tyre dhe kjo prodhon indinjatë, ndërsa indinjata radikalizëm. Në këtë kuptim, përpara se të denoncohen individë të ndryshëm që shprehin, në mënyrë të tepruar indinjatën e tyre ndaj institucioneve të Kosovës dhe elitave të saj, duhet të gjykojmë sjelljen e këtyre të dytëve ndaj tyre.

Çfarë do të mund të themi kur muslimanëve u mohohet të kenë një xhami qendrore ku të mund të kryejnë në mënyrë dinjitoze ritualet e tyre në Prishtinë, ndërsa politika nxiton të ndërtojë një katedrale gjigande, të destinuar të mbesë bosh nga mosprania e katolikëve në këtë qytet? Çfarë të themi kur vajzat me shami përjashtohen nga shkolla nërsa kanë zero mundësi për t’u punësuar në institucionet shtetërore? Çfarë të themi kur Presidentja e Kosovës Jahjaga deklaron se Kanuni ruajti nderin dhe dinjitetin kombëtar të shqiptarëve që donte t’ia merrte sheriati dhe feja Islame?! Çfarë të themi kur mediat në Kosovë provokojnë duke hedhur shashka si kjo e fundit për terrorizmin në Kosovë në ditë Bajrami? Si mendoni se do të reagojë muslimani i thjeshtë ndaj Skënderbeut, kur intelektualë të shumtë kërkojnë ta devijojnë kumtin mitologjik nga mbrojtës i kombit në mbrojtës të krishterimit prej Islamit? A nuk janë intelektualë të tillë ata që i detyrojnë muslimanët të mos e ndjejnë Skënderbeun si hero të tyre, për sa kohë po i zhveshin heroit petkat kombëtare duke e veshur me petka fetare? Si mendoni se do të ndjehen besimtarët kur shohin në mënyrë konseguente të fyhen çdo ditë nëpër media, prej intelektualëve që zbrazin mllef ndaj fesë së tyre?

Për këtë arsye, do të ishte e udhës që radikalizmin që po përhapet në Kosovë ta trajtojmë dhe adresojmë në mënyrën e duhur, duke denoncuar fillimisht atë klasë intelektualësh e politikanësh që po polarizojnë klimën fetare e shoqërore tek shqiptarët duke i fryrë zjarrit të anti-islamizmit. Nëse duam qytetarë të përgjegjshëm e tolerantë në këtë vend, duhet ta dëshmojmë këtë ndaj të gjitha pjesëve të shoqërisë dhe nëse duam të ngremë sensibilitetet e duhura shoqërore ndaj disa shfaqjeje të intolerancës, duhet ta bëjmë këtë duke i denoncuar shfaqje të tilla nga të gjitha krahët. Përndryshe, nuk bëjmë gjë tjetër vetëm se bashkojmë frymën tonë në furrnaltën që sot po përpiqet të ndezë zjarrin e përçarjes fetare tek shqiptarët. Ky është dëmi më i madh që mund t’i bëhet shoqërisë dhe kombit shqiptar në Shqipëri e Kosovë.

 

Comments

  • Zotnij,
    a-Pytjet pse islami është vënë në shënjestër jo vetëm në trevat shqiptare por më gjërë, drejtojani vetes e jo të tjerëve. b-Sa për figurën e Skënderbeut që personifikon mbrojtjen e krishtërimit evropjan ky është fakt (dhe faktet janë kokforta) dhe jo manipulim historik. Nëse myslimanët shqiptarë kudo qofshin, fyhen në vënd që të krenohen me ktë perkufizim të figurës së Skënderbeut, atëherë ktu ka një problem madhor: për ktë kategori shqiptarësh më e rëndësishme qënka feja se sa ATDHEU. Për ktë kategori shqiptarësh më i rëndësishëm është islami apo Kurani sesa familja, vllai, motra apo pjella e vet. Ktu fillon dhe problemi i ksaj feje. Falë Zotit, në Kosovë apo Shqipëri nuk jemi ende në fazën kur një ditë të vetflijohemi me “dëshirë” në emër të XHIHADIT e jo për ATDHE. Ktu një rol në sensin pozitiv luan dhe brezi i ri së paku në Shqipëri së cilës dhe i përkas ku pjesa më e madhe, edhe pse me prindër dikur myslimanë, janë konvertuar në kristjanë. Për më tepër feja që citon Z. Mushkolaj, nuk është fé e origjinës tonë Ilire. Në fund, çdo fé vlersohet nga frutat që prodhon dhe i takon secilit prej nesh me tru në kokë të vendosë se ku e gjen veten më mirë.

    • Sikur ju “zoteri, evropjan dhe i fjales se lire” te kuptonit se si jeni i perbere, dhe se veshja juaj nuk e ndryshon gjendjen tuaj shpirterore, menyren jo fizike qe permbani do te kuptonit mire dhe sinqerisht do ti thoni vehtes se cfare semundje ju ka zene syte e zemres.
      Nese nuk jeni i afte ta gjeni, jua tregoj une me rrespekt; Materializmi ju ka gllaberuar, o shoku atdhetar, mendo se cka do ti pergjigjesh vetes ne pleqeri, kur trupi te te lere e te kuptosh se udhetimi yt po mbaron, ne ket bote.
      lerme te te jap nje keshille: kur te kuptosh qe ke gabuar, jo haptazi por ne vet-vete, thuaj PENDOHEM sinqerisht se me te vertet njeriu gabon…e ti je prej te tilleve.

  • A. Pyetja se perse dikush vihet ne shenjester, i takon t’i behet shenjestruesit perpara se t’i behet te shenjestruarit. Arsyen perse dikush persekuton dike tjeter, e di me mire persekutori sesa i persekutuari.
    Duhet te kuptosh se nuk ka kush iluzione se perse diskriminohen sot muslimanet. Pyetja shtrohet gjithashtu, perse u shenjestruan pasuesit e luterit ne Europe, ne kohen e reformizmit, perse u shenjestruan shkencetaret ne kohen e inkuizicionit, perse u shenjestruan elitat shqiptare ne kohen e diktatures…
    Jane po te njejtat arsye perse njerezit jane persekutuar gjithmone: interesat apo edhe injoranca e ligesia e diskrimuesve. Ne rastin konkret, kemi te bejme me interesat politike te klases ne pushtet, e motivuar kjo edhe me interesa fetare te feve te tjera si edhe me verberi sektariste totalitare, te cilat i reflekton edhe ti ne postimin tend. Me thelbesorja nga ato pak rrjeshta qe ke shkruar eshte se ti e pranon qe ka nje shenjester ndaj muslimaneve dhe se ti e quan te drejte qe njerezit ne kete vend, shumica e ketij populli “te shenjestrohet”, te diskriminohet, te persekutohet. Keto ide qe ti ke, jane kriminale.

    B. Se cfare mbrojti dhe cfare kercenoi Skenderbeu eshte dicka tjeter nga ajo per te cilen nderohet sot. Ky nuk eshte diskutim faktesh historike, por diskutim identitar. Po te jete per fakte, Skenderbeu ka luftuar gjithashtu edhe kunder te krishtereve, sic ka luftuar edhe kunder muslimaneve, por diskutimi nuk qendron aspak ketu. Skenderbeu mund te kete mbrojtur shume gjera. Ne po diskutojme, per cfare nderohet sot. Nese nderohet si hero kombetar, atehere duhet nderuar per ate cfrare i ka sjelle kombit. Nese nderohet per ate cfare i ka sjelle katolicizmit, atehere ai behet hero fetar e jo kombetar. Nese e nderon se ka vrare muslimane, atehere je ti qe po e perjashton Skenderbeun nga kombi, duke dashur te perjashtosh muslimanet prej tij. Dhe kjo eshte krejtesisht antikombetare.

    Ti nuk kupton shume gjera.
    E para, ti nuk kupton se Skenderbeu nuk eshte baraz me kombin. Nese dikush nuk vlereson Skenderbeun, nuk do te thote se nuk e do kombin. Mbi c’baze e identifikon kombin me nje njeri te vetem?!
    E dyta, ata qe po e ngrene fene mi kombin, ne kete rast, jane katoliket si puna jote e jo muslimanet. Je ti, qe kerkon t’u imponosh shqiptareve katolicizmin, duke dashur patjeter nje komb shqiptar katolik, gje qe mohon mundesine per nje komb shqiptar musliman. Kurse ajo qe ne duam, eshte nje komb shqiptar ku askush nuk perjashtohet. Perjashtimi ndaj muslimaneve qe ben ti eshte mohues per kombin. Pasi per ty kombi mbeshtetet vetem mbi fene tende, ku nuk ka vend per fene e te tjereve. Pra, fondamentalisti fetar ketu je ti, e jo muslimanet.
    E treta, nese e ke ndonje grimce idene se cfare eshte katolicizmi nuk do te flasesh qesim sic po flet tani. Ne bazamentin e vet, qe nga vete fjala, katolicizmi eshte dicka universale pertej kombeve. Katolicizmi nuk ka qene dhe nuk ka sesi te jete nacionalist. Ne kete menyre, akuza jote ndaj Islamit – sikur muslimanet shperfillin atdheun, familjen, fisin, perpara fese – pervec mosnjohje te Islamit, deshmon padituri te thelle ne fene tende, katolicizmin.
    Se katerti, fondamentalizmi katolikocentrik qe ti paraqet eshte krejtesisht naiv. Per ty, muslimanet nuk kane te drejte te flijohen ne emer te “xhihadit”, nderkohe qe ushqen krenari kombetare kur mendon se Skenderbeu ka shkuar te flijohet ne lufte per krishterimin. Kjo eshte absurde dhe tregon nivelin e ekstremizmit tend.
    Dhe se fundi, nese kerkon t’i njohesh fete nga frutat, lexo pak me shume dhe meso se cfare frutesh te hidhura i ka sjelle njerezimit krishterimi yt. Kur muslimanet kishin zhvilluar shkollat filozofike per te zgjidhur probleme kozmologjike mbi boten, europianet e tu katolike digjnin ne turrat e druve Xhordano Brunot, sepse mendonin se toka eshte sferike dhe sillet perqark.

  • Për “Dalan”,
    A-Unë: …kur vihesh në shënjestër e jo vetëm në trevat shqiptare por më gjërë, pytjen drejtojani vetes jo të tjerëve… Përgjigja:
    Zotni, ju myslimanët nuk jeni në shënjestër vetëm në Shqipëri, as vetëm në Europë, as vetëm në kontinentin Amerikan (kullat), as vetëm në kontinentin Aziatik (atentatet në Bali, Tailandë, e kudo ku keni fenë tuaj), as vetëm në kontinentin Afrikan (atentatet në Nairobi, Sudan, Egjipt…) kudo ku jeni prezent me pengmarrje, me linçime kolektive, me therrje para kamerave, me pushkatime grash para turmave për “tradhti bashk-shortore”…) etj. pse lista është e gjatë. KTO JANË FAKTET JO LLOGJET or Zotni, ja pse ju habibat duhet t’ja drejtoni vetes e jo ne të “pafeve” pytjen pse bota ju ka frikë ose më keq: NUK JU DO!.
    B-Ti:…Keto ide qe ti ke, jane kriminale… Un: Të shkruash të vërtetën siç e mendon e për më tepër të bazuar me FAKTE E JO ME LLOGJE, për ju qënka krim?. Bahu bre burrë, pa dalë prej kufijve të trojeve shqiptare por kriminale janë: i-vrasjet brënda lloit tuaj si vrasja e Sali Tivarit në Tiranë për postin e drejtusit të pronave të komunitetit tuj. Më gjeni një klerik të një feje tjetër (gjithmonë brenda trojeve pse jasht saj vë duart në kokë e hikën me vrap)që të jenë sharë me libër shpie apo vrarë? Hajt ma gjej or Zotni. Ju edhe një gazetar që shpreh një shqetsim në media ME FAKTE, e kërcënuat me jetë. Nuk më rezulton deri më sot që dikush të ketë shkruajtur kundër feve të tjera e të jetë kërcënuar me vdekje. Ja kush janë kriminelat e vërtetë, ktu fillon ai gishti që duhet t’ja drejtoni vetes dhe të pysni PSE BOTA NA URREN?
    ii-Ku e gjete ekstremizmin tim o Zotni, kur shkruan se: …Katolike si puna ime po ngrenë fenë mbi kombin. Ma gjej frazën në fjalë pse un autori u përpoqa se mos kisha lajthit por nuk e gjeta!!! Madje nuk e di të kem shkruajtur se qënkam Katolik e jo Ortodoks apo Protestant!!! Kristjanizmi përmbledh sh. fé or Zotni. iii-Në fund Ti: Kur myslimanet kishin zhvilluar shkollat filozofike per te zgjidhur probleme kozmologjike mbi boten (si Grekët dikur po që sot kanë dalë në shitje), europianet e tu katolike digjnin ne turrat e druve Xhordano Brunot… Un: Po, ka djegur Katolicizmi para 5-6 shekujsh shtetasit e vet, por… or Zotni, ai religjoni yt i “paqes dhe tolerancës” ç’dreqin ka që djeg, vret, ther, var, pushkaton publikisht femra, linçon, hedh në erë Kulla, stacjone treni e metroje, rrugëve të Europës, Azisë, Afrikës e kudo ku shkel këmba e ksaj specje harbute dhe kjo or Zotni, jo para 5-6 shekujsh por sot në shekullin e XXI. Kur t’u japësh përgjigje ktyre pytjeve me FAKTE E JO ME LLOGJE DO MARR MUNDIMIN TË PËRGJIGJEM. Tung.

    • Thua: “FAKTE E JO ME LLOGJE DO MARR MUNDIMIN TË PËRGJIGJEM”. Mos e merr fare mundimin te pergjigjesh ne komente, se keto “faktet e tua” te lene me goje hapur dhe vetem sa na shkaktojne nenqeshje meqenese te njejta komente te tuat i gjen njesoj gjithandej dhe nuk ke c’ti pergjigjesh. Domethene qe vetem me argumentin nuk ke pune, po je i trushplari qe akuzon te tjeret per kete gje.

  • Kolin, nuk dua ta kthej ne debat kete muhabet, sepse gjykoj qe nuk mund te kete debat ne keto kushte. Po perpiqem te te sqaroj shkurtimisht, nese kerkon sqarim.

    Ide kriminale, eshte ajo ide qe ne thelbin e vet eshte genocidale, e cila nuk pranon ekzistencen e tjetrit ne shoqeri. Keto ide jane kriminale, sepse cojne ne krime. Te tilla jane komunizmi dhe fashizmi dhe perfundimi i tyre eshte ai i miliona te vrareve. Konkretisht ti nuk po vret njerez, por idete e tua vrasin cdo dite.

    Ekstremizmin tend, e nxorra idete qe mbron. Per sa kohe ti koncepton nje komb shqiptar ku muslimanet jane te perjashtuar, patjeter qe ky eshte ekstremizem. Ti nuk pranon nje komb shqiptar me muslimane brenda dhe kjo eshte antikombetare. Per ty kombi vlen kur nuk ka muslimane. Kjo do te thote qe ti i ve kushte kombit dhe rrjedhimisht per ty feja, jo vetem qe predominon mbi kombin, por predominon ne menyre perjashtuese dhe ekstremiste.

    Ne lidhje me terrorizmin, me duket strapacuese te te shpjegoj tani si se terrorizmi nuk ka lidhje me islamin. Po mjaftohem te tehm se une jam musliman, por nuk kam vrare njeri deri me sot dhe vertete trishtohem kur degjoj per vrasje njerezish te pafajshem, qofshin keta muslimane ose jo. Ti permend raste veprimtarishe ekstremiste nga cepa te humbur te botes muslimane dhe i merr keto si perfaqesuese te Islamit. Kjo eshte cmenduri. Rastet, sado shume te jene, jane shume pak ne krahasim me te gjithe pjesen tjeter te muslimaneve qe nuk i mbeshtesin ato.
    Nga ana tjeter, nuk ka me pak terroriste te krishtere (rastet e IRA-s dhe ETA-s, rasti i terrorizmit ne Greqi, rasti i Brevik-ut …). Gjithashtu, ka te krishtere ne faqe te tilla si Zemra Shqiptare, qe kane kercenuar me vdekje njerez publike, per faktin se ata nuk kane te njejtat mendime si ata. Budallenj dhe ekstremiste ka nga te gjitha fete. Por une megjithate nuk kam thene kurre dhe nuk e besoj kurre se te krishteret jane ortodokse.

    Ne lidhje me Salih Tivarin, une nuk di gje se kush e ka vrare. Nese ti e di, je i lutur, e madje i detyruar te shkosh te denoncosh ne organet e Prokurorise per te ndihmuar hetimet.

    Ne lidhje me sherret ne KMSh, po te shpjegoj se une nuk i njoh drejtuesit e ketij isntitucioni per shembullin me te mire te muslimaneve, ndaj nuk mund te gjykjoj islamin nepermjet sherreve te tyre. Madje mund te them se problemet ne ate institucion vijne sepse, ndryshe nga komunitetet e tjera qe u themeluan nga jashte (Greqia e Vatikani), ky i joni u themelua nen monitorimin e strukturave te Partise se Punes.

    Ne lidhje me perkatesine tende protestante, nuk e di nese nje protestant i fton shqiptaret ne “fene e te pareve”. Me sa di une, Protestantizmi nuk ka lidhje me iliret, sic shprehesh ti, per kete arsye mendoj se kam te drejte te te kem keqkuptuar.

    Ndersa per Xhordano Brunon, e lejme fare se nuk ia fikim dot flaken.

  • E martë, 4.09.12
    Për “Dalan” & Co,
    vakum e shterpsi provash or zotni, aq sa në fun i kthehesh prap Xhordano Brunos… Qeke i modh ë robo:-) Po ma përmene herën e funit or mik Brunon e para 5 shekujsh dhe t’u përgjigja: Lenja italjonve të bojn çfar të dun me shtetasit e tyne qoftë para 5 shekujsh qoftë sot, qoftë shteti i tyne qoftë feja. Ty të kërkojsha të m’u përgjigjshe tekstualisht: “…or Zotni, ai religjoni yt i “paqes dhe tolerancës” ç’dreqin ka që djeg, vret, ther, var, pushkaton publikisht femra, linçon, hedh në erë Kulla, stacjone treni e metroje, rrugëve të Europës, Azisë, Afrikës e kudo ku shkel këmba e ksaj specje harbute dhe kjo or Zotni, jo para 5-6 shekujsh por sot në shekullin e XXI…” Pra me dy fjalë o zotni po të ripys: Pse shkoni e boni atentate në shtete që nuk jon të fesë tuj, pse vrisni njerëz në shtete të huja e që nuk kon fenë tuj, nuk po them në ato shtete që kon fenë tuj pse ky osht i kapitull tjetër:-O. Kto jon pytjet or zotni. Ti sa merresh me flaket e para 5 shekujsh merru me flakët e Kullave binjake para 11 vjetësh ku ndër 2000 viktimat e pafajshme, kishte dhe myslimon or zotni.
    Na përmen IRA-n dhe ETA-n, na përmen dhe Breiwik-un. Ore po ti qeke interesant or “Dalan”. Nuk e di çër niveli intelektual ke ër zotni, por po kuptoj se nuk hake pykë fare ti. Ti ke ne fatin që je europjan por po reago si meqen prej atyne beduinve mjekrroshë të Saharasë. Edhe i her, Zotni: leni irlandezët të dajnë shapin prej sheqeri në shpi të tyne e në mes vedi. Lene Breiwik të vrasi (eh si gjithmonë) për shkakun tuj patriotët e vet e në shpi të vet edhe pse në jetë të vet nuk kishte shkel as 1 sekondë në kishë, por po du prej teje të më shpjegosh qërut: C’KISHTE ARID UKA (MYSLIMON) VITIN E KALUM QË VRAU USHTARËT AMERIKANË NË AUTOBUS?………..Ky “trim” xhihadist, pse nuk ja hyni me pluma nji autobuzi me serb por u bo trim me çlirimtart e Kosovës??? Hajt bir m’u përgjigj e po pate problem me përgjigjen mso sentencën latine: TË FLASËSH ËSHT NJË NEVOJË, TË HESHTËSH ËSHTË ART.

    Dhe e funit,
    kom dhe dy pytje të vogla por që du t’mi japësh përgjigje me PO ose JO:
    1-TI JE PRO-AMERIKAN APO E URRËN AMERIKËN? dhe
    2-KË DO MË SHUM TI, KOMBIN TAT APO FENË TATE MYSLIMONE?

    Edhe sikur të mos më përgjigjesh për ato nolt, për kto dy të funit ktu poshtë du përgjigje prej myslimoni të nershëm. Tung

    • Ke ngaterru adrese plako. Une nuk jap pergjigje per te tjeret dhe nuk mbaj pergjegjesi per cdo budalle neper bote. Pyetjet qe ke per ta, bejua atyre: Ukes, Bin Ladenit, etj.

      Ti nga njera ane kerkon hesap per muslimanet pse vrasin njerez te pafajshem, pastaj kur, te permend rastet e terrorizmit te krishter, me thua se i zgjidhin vete hallet ne shtepine e tyre, dhe kap si problem rastet kur terrorizmi islamik vret ne shtepine e tjetrit. OK. Beji vetes pyetjen se c’fare i shtyu te krishteret Europiane, te kolonizonin vendet afrikane, indiane etj, duke i konvertu me dhune ne krishterim?! Pyete veten se si ka mundesi qe kombe te qyteteruar si europianet kryejne masakra rrenqethese ne keto vende duke ua cuar fene me imponim, ne emer te qyteterimit?!

      Justifikimi yt per Xhordanon Brunon eshte fantastik. DMTH me kalimin e kohes, religjionit fillojne e i falen krimet! 🙂 🙂 🙂
      Sipas teje, feja e Zotit fillon dhe emancipohet me kohen! 🙂 🙂 🙂
      Dhe ne kete rast, nuk arrin te tekuptosh se Bin Ladeni, qe vret e pret dynjane nga shpellat e Afganistanit, nuk perfaqeson asgje nga Islami, ndersa Xhordano Brunon e vrau pushteti i papes qe, sipas krishterimit, konsiderohet hyjnor.
      Ti me kerkon mua llogari per Bin Ladenin thjesht pse eshte musliman, nderkohe qe vete nuk jep llogari as per Papen qe eshte, jo thjesht perfaqesues i krishterimit, por Mekembes i drejtperdrejte i Krishtit ne toke.

      Hajt po te pergjigjem per dy pyetjet e fundit, meqe e paske merak.

      E para, une nuk jam as pro e as kunder-ameriakn. Une nuk urrej asnje popull ne bote dhe e gjykoj fetarisht te detyrueshme qe t’i dua dhe t’i vleresoj te gjithe popujt dhe te gjitha kulturat, si vlere dhe pasuri.
      Se dyti duke ndare politiken amerikane nga kombi amerikan, gjithashtu nuk kam ndonje qendrim definitiv as ndaj politikes amerikane, e cila, natyrisht nuk eshte nje e tere, me te njejten fytyre kudo. Per kete arsye jam pro politikes se SHBA-se ne disa raste ashtu sic jam kunder ne disa raste te tjera. Gjerat nuk jane bardhe e zi.

      Ndersa ne lidhje me pyetjen se ke dua me shume, fene apo kombin, meqe do pergjigje te sinqerte, po te them se kjo me duket pyetje krejtesisht idiote. Kjo eshte si ajo pyetja klasike qe u behet femijeve: Ke do me shume mamin apo babin.
      Ndonese eshte e vertete qe njerin prej prinderve e do me shume, sensi perjashtues i pyetjes eshte aq pa lidhje sa nuk ia vlen ta besh diferencimin.

  • dalan:

    boji ene ti ca pytje kolinit mer burr i dheut: nja dy a tre t shpejta e t shkurtna sic i ka qejf ai vet..

    1. ca kan ato prifterinjt pedofila qe ngelen tuj perdhunu femij vit mbas viti sa n amerike, angli, brazil, argjentin, dhe gjetk… e kolino, si e shef ti ket pun?

    2. dhe meqe na permende atdheun: o kolo, po motra e kishes katolike, kisha serbe, si po t duket ty? meqe ka pas qen fe iliresh pra…?

    3. sa per kto muhabetet me AMERIKE, m mire me e lon se hyjm n heroizma folklorike…

    • O Dalano, meqë po më pyt er lal për pedofilat katolikë po të përgjigjem:
      po! ke të drejtë dhe pyll pa derra nuk ka. Sa për dijeni, ato të cilët jon akuzu publikisht, ose i kon demasku dhe i kon flak prej fesë ose i kon dënu por… po t’pys un tështi po përkët temë o Dalan Mahhm…ti: Po ato pleqt e juj tu fillu prej 30 e deri 70 vjeçar, kur “martohen” (i blejn) voglushet që nuk i kon mush hala të 13-tat, kush i dëno për pedofili në atë fenë tuj? Hajt Mullath-brekushja m’u përgjigj pak se të kom xhon o hashurrja lalës. Hajt hudhu!!!

      Sa për pytjen e kishës ortodokse serbe, më vje keq po ja keni fut … (censuruar) pa lidhje!!!

  • Kolin, kyMuhamed boyeri apo al Merahu apo Arid Uka, a mos ishin valle klerike apo akademikeislamike qe ti i quake fruta te pemes se Islamit? Arid Uka dhe Muhamed Boyeri jane identik si puna jote: ca hallexhinj, bij familjesh muslimane qe shkojne e hutohen neper Europe, qe s’kane formim e shkojne e bien pre e lloj-lloj ideologjive e sekteve. Frutat e nje feje jane pike se pari perfaqesuesit e saj shpirterore, bie fjala prifterinjte e pedofilise jane perfaqesues te pranuar si te shenjte nga feja e tyre. Ata ndermjetsojne me Zotin, falin mekate ne emer te tij, pagezojne foshnja apo njerez si ty, dhe me doren tjeter provojne kalamajte per fruta. Keta tipa dhe jo ti, as Arid Uka, jane frutat legjitime te nje feje. Adoleshente si Arid Uka, qe vrasin njerez bjeri ti biem, gjen me shume ne Amerike, kombin me te krishtere te gjithe Perendimit, sesa kudo tjeter ne bote. Po sado te vrase Arid Uka me Bin Ladenin bashke, nuk barazohen dot kurre me sa vret makineria ushtarake e Perendimit.

    Sa i perket pyetjeve qe i paske bere Dalanit, qe e akuzon se i iken plumbit si jevgu, ato u ngjajne pyetjeve te komisareve te partise mbi besnikerine ndaj Bashkimit Sovjetik. Lloji i pyetjes tregon se nuk mund te jesh tiranas, se tiranasit ne pergjithesi nuk i kane bere zbor njeriu ndonjehere, duke e provoku me nenin 55. Lloji i pyetjes oastaj eshte stalinizem me vete. Dmth a je pro-amerikan apo e urren Ameriken. Po kush je ti Kolin, cun tirone dje, shtetas europian sot dhe ec e gjeje se cfare neser, kush je ti qe i ngushton pyetjet si me qene Fecorr Shehu? As Amerika e as Izraeli e as Koreja e Veriut nuk mund te urrehen po ishe besimtar, sado zullume te bejne politikanet aje, qofte edhe per faktin se brenda ketyre vendeve ka femije, qe per ne tiranasit jane meleq, engjej, jo tabela qitjeje per epshin e padres tend. Amerika eshte fjale e madhe shume, dhe permban brenda edhe kriminele lufte si George Bush, edhe rob Zoti si Muhamed Aliu, edhe kriminele si ata te percelluan femijet e Vietnamit dhe Irakut me napalm, edhe besimtare te drejte qe e dine se Krishti ka thene te behemi si femijet per te merituar Mreterine e Zotit, e jo t’i vrSim a ti perdhunojme. Nuk mund ta urreje Dalani
    Ameriken po qe musliman. Sa per proamerikan, falemnderit vlla, mbaje per vete. Na mjafton me qene proshqiptare, se jemi ppull i vogel e nuk na njeh njeri qe te jete pro nesh. Amerika eshte e madhe e i del e tepron vetja me dash veten. Na mjafton qe Gramoz Ruci e Sali Berisha jane proamerikane, se tek ne detyrat me te veshtira i perballojne vetem komunistet.Te paret ne sakrifica e tw fundit ne privilegje

    Kurse pyetjen a do me shume kombin apo fene, e ke identik si ato: kush eshte futbollist me i mire, Agustin Kola apo Perlat Musta.Feja eshte lidhja me Zotin, kombi eshte lidhja me shoqerine, dhe nuk mund te krahasohen, kane pesha e detyra te ndryshme. Po qe se sekretari i Partise te detyron t’i pergjigjesh me doemos, po ta mesoj une ate qe s’ta paska mesuar dot prifti. Feja sigurisht eshte me e shtrenjte per besimtarin, se e lidh me Zotin. Po Zoti i meson besimtarit qe t’i respektoje e ti nderoje prinderit, te afermit, farefisin,komshinjte, EDHE NESE KANE FE TJETER. Komshinjte, kusherinjte kur behen bashke, formojne kombin, shoqerine. Kane lidhje te pazgjidhshme gjerat Kolin, sepse feja nuk zhvillohet ne ajer, po ne toke, me njerezit, me shoqerine. Po u prish feja, prishet dhe shoqeria, lidhja me njerezit. Per shembull sikur ti Kolin te kishe sadopak fe, nuk do te provokoje me tangerlleqe e superioritet rrefugjati bashkebiseduesit e tu ketu, te cilet pervecse bashkekombas, mund t’i kesh edhe kusherinj mbase. Sigurisht qe po te kishe qene besimtar i mire i fese qe paske zgjedhur ne emigracion, nuk do beje figuren e atij qe xhiron gomat e katerfenershit me targa gjermoni, ke gjimnazi

  • Taktika e njësimit të derrave me pyllin kur flet për tjetrin dhe të kthimit të derrave në miza të padkushme mes pyllit kur është fjala për vete, është e vjetër dhe bajate. Priftërinjtë pedofilë në gjirin e Kishës janë një dorë derrash në një pyll pa fund. Pastorë ungjillorë perversë si Xhimi Suegarti janë, po ashtu, “specie të rralla” dhe mazallah se lejohet të përgjithësohen. Ndërsa terroristët e Al-Kajdës janë pylli vetë. Kjo është pasoja e vullnetit të keq dhe e moszbatimit të vetë porosisë së Krishtit që urdhëron të mos shihet qimja në syrin e vëllait kur ke traun në tëndin. E kemi parë gjatë këtë film.

    Është njëlloj sikur unë frytet e Krishterimit t’i vlerësoj jo me atë mirësi që karakterizon fqinjët e mi të krishterë që më vijnë për vizitë për Bajram e u shkoj për vizitë për Pashkë e Krishtlindje, por me harbutërinë e këtij tipit që vjen në “sofër të huaj” për të ngrënë bukën (bukën e fjalës së lirë që thotë se ne nuk e respektojmë) dhe për të përmbysur kupën (me fyerje që i shkojnë për shtat). Ashtu sikurse ky nuk e përfaqëson urtësinë dhe mirësinë e miqve tanë të krishterë që i përshëndesim e na përshëndesin çdo mëngjes e çdo mbrëmje lagjeve tona, edhe unë nuk pranoj të më përfaqësojnë terroristë që identifikohen si myslimanë e vrasin njerëz të pafajshëm.

    Zotëria le të vazhdojë të shohë ëndrra me një botë e me një Shqipëri pa myslimanë. Në të shkuarën, evropianët shihnin shumë ëndrra të tilla dhe punonin sistematikisht për t’i vënë në zbatim, prandaj edhe sot nuk gjen në Evropë popullsi vendase jo të krishtera që të banojnë prej shekujsh në qytetet evropiane, sepse janë vrarë e dëbuar të gjithë, qofshin myslimanë e a hebrenj (duke përjashtuar refugjatët si ky), ndërsa në vendet myslimane ka kudo të krishterë, hebrenj, zoroastrianë e ç’të duash, që pavarësisht se në pakicë, as janë vrarë e as janë shfarosur, por jetojnë prej shekujsh e do të jetojnë në shekuj në fqinjësi të mirë bashkë me myslimanët. Ata pak të krisur mes myslimanëve dhe ata pak të krisur mes të krishterëve që synojnë të përjashtojnë njëri-tjetrin nuk do t’ia dalin ta ndryshojnë këtë panoramë.

    Kurse ky, që paska qenë çun Tirone dje dhe i rren mendja se është bërë qytetar evropian sot duket që s’e ka haberin nga ajo çka përfaqëson qytetërimi evropian sot dhe i ka mbetur ora te qytetërimi i Zhan Kovenit. Në fakt, Evropa ka kohë që Krishterimin e ka sa për t’i marrë ndonjë taksë, si dhe për zbukurim. Një norvegjez me mendjen e këtij (por edhe me dorën sipas mendjes së këtij) s’ka pak që u dënua me 21 vjet burg sepse dora i bëri atë që i tha kjo lloj mendjeje. Ehuhaaa, sa larg është Evropa prej të këtillëve! Ka kaluar një përvojë të gjatë me këta, ndaj edhe nuk ua vë në pullë.

    Meqë paska ikur prej Tirane për të shkuar në Evropë e pastaj po na kthehet prapë këtej nga “sofra jonë” për të na treguar se ç’është Avropi e si duhet modeluar Tirona për ta bërë Tiranë ala Avropë (Avropë sipas këtij dhe sipas Anders Brejvikut, kuptohet) e për të shpëtuar prej ne mahmutërve, këtij ish-mahmutit që prej mahmutllëkut të shkuar i ka mbetur vetëm rrokja e fundit nuk i takon tjetër të dëgjojë veç vargjeve të perifrazuara të bejtes së të famshmit Sefer Daja:

    Pri Tirone m’paske ardhë
    e m’Avropë paske zonë ven,
    ma ke krytë si koqe dardhë,
    dashke me na dhonë ‘ne men.

  • Atëherë meqë këmbëngulet tek interpretimi e njëanshëm dhe absolutist, nën dritën e “informacionit mediatik”, të vargut biblik që pohon “nga frytet do t’i njihni”, edhe unë, duke qenë i bindur që zotëria nuk u përket fryteve të atyre mbi 1500 priftërinjve pedofilë katolikë të denoncuar vetëm në Australi, apo as të atyre priftërinjve ortodoksë homoseksualë për të cilët është folur shpesh në Greqi, po e ftoj që të njihet vetëm me frytet e “pemës së vet”. Konkretisht, me një dorë skandalesh nga “televangjelistët” ungjillorë, të cilësuar rëndom në Perëndim për shkak të intolerancës së tyre si “Bible thumpers” (shamataxhinj të Biblës), prej të cilëve duket se zotëria ka mësuar besimin: http://www.youtube.com/watch?v=ZjvaisJ2eX0 Po ashtu, duke mos dashur të fyej askënd, garantoj çdo të krishterë për respektin tim për besimin e tyre pavarësisht keqpërfaqësimit të këtij besimi prej këtij zotërisë, apo prej të gjithë klerikëve e pastorëve të zhytur në skandale si korrupsioni, pedofilia apo homoseksualizmi. Të tillët nuk e përfaqësojnë frymën paqësore të të krishterëve që, siç e kam thënë më sipër, na buzëqeshin çdo mëngjes e çdo mbrëmje lagjeve tona duke na e bërë fqinjësinë më të bukur.

    • Qife a Kole a cfare dreqin te dush…

      Pse te duket vetja me i mire se nje kriminel cfaredo qe shkon e vret njerez kot me kot? Ti je duke bere te njejten gje, mos edhe me keq. Ke ofenduar femrat muslimane, nenat dhe femijet e tyre me nje rrugaceri te pashoqe. Te te vije turp nga vetja dhe nga ato te krishtere qe thua se perfaqeson. Ne te vertete cfare te pelqen ty porteti i nje femre qe pasi e ka bere mitren cope nga abortet t’i thuhet se nuk mund te kete me femije? Femije te braktisur jetimoreve si te jashteligjshem? Nuk ke pse na i qan hallet hic se ne nuk i kemi te ketilla probleme dhe as i kemi pas neiher.

  • po shof shum komente palidhje me intereson deri ne vitin 1998 ku ishin cifti i ktij m… mushkolaj & Co. qe tash kan dal ne skene e ma teshin me kto artikuj palidhje skan pas b… ather se jan fsheh neper birruca perderi sa keto burat me mjekrra kan bart armet ne krah e kan luftu kunder serbit e tash m… del e shan sikur ai ta ket cliru vendin.

    [Te lutem pa ofendime here tjeter. Admin]

    • Keta e kane kujtesen e dobet dhe i kan harruar ‘mjekroshet’, hoxhallaret e nderuar dhe besimtaret muslimane qe luftuan e dhane jeten ne lufte me shkjete e Serbise dhe te Maqedonise. Nqs do na bjeri ne koke ndonje bela lufte, prap ata qe do sakrifikojne me shume, te rinj e pleq, nga mesi i ne ‘mjekrosheve’ do dalin. Lufterat dhe vuajtjet e Kosoves, Bosnjes dhe Maqedonise, njerezit i kane afruar prane Islamit, te pakten ne periudhat e vuajtjeve te medha (se pastaj paqen e pervjetoret i kemi festuar me party…). Islami ka qene ne te njejten kohe burim force dhe motivim kryesor per shume nga ata qe moren persiper te luftonin ne kushte krejt te pabarabarta, me asnje lloj shprese “racionale” per te mos u vrare ne betejat me shkjete shume here me superiore materialisht.

      Patriotizmi i klerikeve muslimane dhe xhemateve tyre eshte dicka qe dihet nga shembuj te vonshem dhe e gjithe historia jone. Ne fakt te kjo ceshtje kemi monopol, sic kane monopolin e pafytyresise dhe mosmirnjohjes keta frikacaket e birucave qe permend vellai nga Shkupi. Gjithesi, ne jeten e perditshme nuk i shohim kurrkund islamofobet e rendomte si Koka Kola jone. Si jokurrizoret e tjere dhe te shumte, po te bjeri Kola ne dore, ta puth mjekren ene po ta kesh der te barku. Kola ne deren e doktor ‘mjekroshit’ ose biznesmen ‘mjekroshit’ eshte si cdo jokurrizor tjeter; te puth edhe kepucet po e pa me leverdi.

      Megjithese nxitja qe i ben media islamofobise eshte vetem demprurese, dhe nuk i dihet, ndonje dite te bukur mund te shohim ndonje djale trendy te veshur me nje nga ato bluzat me mesazhe islamofobe. E-zani ben mire qe merret me kete problem.

  • Ne vitin 1232 papa Gregori iX i shpalli macet si kafshe djallezore. Kjo coi ne zhdukjen masive te maceve per rreth 100 vjet, gje qe coi ne nje shtim te jashtezakonshem te minjve, qe coi ne shperthimin e murajes, qe zgjati 5 vjet nga 1347 dhe 1352, e prej se ciles vdiq nje e treta e popullsise se Evropes…

    • Myhibi(ç’emër i bukur) ktu lart, thyn rekordin e Dalanit që na çoi në shek. e IV-V me Kryqzatat e Xh. Brunon, kurse unë ju kërkoj qart fare e në shqip jo arabisht se: pse shkoni e vrisni sot në shek XXI njerëz të pafajshëm në shpiat e tyne? kjo osht pytja.
      Myhibit i bo përshtypje vrasja e maceve në vitin 1232 (i modh fare ky) e nuk i bo përshtypje sot në vitin 2012 vrasja e fmive dhe njerzve të pafajshëm bash në shpitë e tyne si me qenë mace. … Pranej dhe kom shkrujt se ju jeni fé obskurantisto-mesjetare pse ora ju ka njel në mesjetë.

      Për pedofilat, i jom përgjigj ktu nolt … po po ja rifreskoj:

      Merreni me pedofilinë e klerikve të katolicizmit dhe sekteve të tyne, po siç dhe e keni konstatu, kto plehna jan diskreditu botnisht prej adeptëve të tyne e jo prej beduinve të Saharas. Mo mrapa, po kta i kan nxjerr dhe në you-toube. Kurse pleqt e juj nga 20 deri 70 vjeç, kur “martohen” ose i blejnë (si me qenë plaçka e jo njerëz) voglushet 13 vjeçare dhe i bojn me ka 15 kalamoj, kush i dëno ose i diskredito te ju? Përgjigje ju lutna!!!

      Boni çfar të doni me dorën tuj se ky brum kët buk do gatuj, po nëse bota ju trego me gisht, shqetsohet për vjolencën tuj që merr jet njerzish të pafajshëm bash në shpi të botës. Shemujt i keni ktu nolt. Ti o … aty në Tironë ku je, lexo vetëm ato që shkrun interneti, po hajde e shif ç’bohet në 500 stacjone që kemi ne ktu e çër na shofin sytë përditë. Reportazhet me kamera të mçefta ku filmohen imamë me fjalimet e tyne kundër të “pafeve”, për nxitje atentatesh kudo ku ka të bardhë… Normal se po t’ua shofësh ftyrat, na bojn frykë dhe neve. E në kët fé vjolence ku çdo adept me komplekset e inferjoritetit estetik, çdo sykaltër elegant e klas, e cilso si armik të pafé.
      Vetëm peshku nuk e di që jeto në ujë.
      Shnet prej Aqifit dje – Kolinit sot.

      [Te lutem, mos permend emra publik qe nuk kane lidhje fare me debatin ketu. NUk ke asnje te drejte te perfshish ketu njerez qe jane ne pune te vet. Admin]

      • Cere cun tirone ke qene ti mer! Cun Tirone qi nerro emnin pri Aqif ne Kolin-oz, per te la gojen ke Avropi nuk ka. Gjakprish si puna tate Tirona ka pa perhere, po i ka pas perhere te njerekes, jo te vetet. Ik ere katunar, shko e bo nai pune, leni llafet, kodra mas bregut, papa mas minores. Ku qytetnute ju mer? Shko mer babe se nuk qytetnohet robi t’u la halet e Avropit. Ti m’gja si miu qi hecte m’krah t’elefantit ciper ures ene i thojte: A e shef o elefont sesi tunet ura posht komve tona?

        Zoti t’rujte ment e krese, se erzin ta paska more t’u nerru emrin!

        • Ca Aqifi, e ca Mahmuti, po ky genjen sa ka koken… Te ishte i kthyer vertet, do e kishte veshin e mesuar me emra muslimane, zdo i dukej aq komik emri Mahmut sa ta perdorte si epitet talles…

          Te konvertuar njoh nga afer sa te duash me then drejten, te gjithe nga te krishtere ne muslimane fatkeqesisht per Collinsin, por asnjerin s’e kam degjuar te thote fjalen me te vogel tallese per krishterimin.

          Dhe ajo te vrarit ne toke te huaj, eshte aq patetike, aq idiote sa ska me… nuk po flet per Ameriken e Evropen mo njeri, po flet me se shumti per arabe, afrikane e aziatike, njerez qe Amerika me Evropen kurre si kane lene rehat ne vendet e tyre, ne pasurite e tyre dhe kulturat e tyre, me diktatura a ca te kene dashur. Po ku ha pyke ti..

  • Po ky, pra, është dallimi: që kur bëjnë vaki pisllëqe në krahun tënd, zotërote thua “s’ka pyll pa derra”, sepse janë “ca kokrra që i diskreditojnë vetë perëndimorët” (në fakt, i diskreditojnë perëndimorët laikë, se po të ishte për bashkëfetarët e krishterë si puna jote të atyre “kokrrave”, sot e kësaj dite s’kishim për të marrë vesh gjë prej gjëje), kurse kur është fjala për kriminelë e perversë që identifikohen si myslimanë, atëherë zotëria jote kërcen e thotë “kështu është Feja juaj”. Xhimi Suegarti apo Anders Brejviku s’lejohet ta përfaqësojnë fenë tënde, kurse Feja ime s’ka derman pa u përfaqësuar prej Bin Legenit dhe Mulla Omerit! Standard i bukur, për Zotin! Kur vë kriterin e “fryteve” për të vlerësuar pemën dhe pastaj të del se edhe pema jote ka dhënë tonelata frytesh të kalbura që nga rrënjët e veta historike (për të cilat irritohesh shumë kur të flasin) e gjer në aktualitetin po kaq të hidhur, bën pyetje shtesë dhe kërkon xhevap duke këmbëngulur se “ju myslimanët e keni Fenë obskurantiste meqë keni prodhuar e prodhoni edhe më shumë fryte të kalbura se ç’prodhojmë ne të krishterët”. I madh fare! “Kalbësirat tona janë më të mira e tuajat”, qenka parimi yt për ta nxjerrë fenë tënde më pak të kalbur se tonën. E ç’xhevap do pas kësaj? Mjaft e ke xhevapin e Sefer Dajës, që duket sikur e ka nxjerrë për tipa si ti atë bejten:

    Kur nis me ardhë troklliku,
    pri birës s’murit hy e del.
    I thotë Sefer Berom Çelikut:
    Na gëloi m… për themel.

    Ty të ka gëluar për themel, mor dajë. Merresh me myslimanët e këqinj për të nxjerrë të zezë fenë e të gjithë myslimanëve duke harruar se ky standard nuk e nxjerr të bardhë fenë tënde, në të cilën “militojnë” të krishterë të këqinj pa hesap.

    Ik shih televizor tani, meqë e paske mjetin më të besueshëm të formimit e të informimit që paske zgjedhur. Televizori dhe ato 500 kanale kanë për të të nxjerrë në selamet duke të t’i dhënë të vërtetat e përzgjedhura fiks si ç’ia ka qejfi veshit tënd t’i dëgjojë.

    Nëdrkohë, mua po më shihet pak futboll tani, se Tirona e ka nisur me dy fitore kampionatin dhe na ka krijuar pak atmosferë entuziaste. Hej, Shvercer Shkupi, të përshëndes përzemërsisht nga Tirona Fanatics! Tirona-Shkupi-Prishtina, jemi nji!

    • Kjo puna e fryteve osht problem i modh mer jahu. Ketyne iu duket kokrra e caracit ne kopshtin e vet, si baston, kurse bastoni n’bahce t’tjetrit iu duket carac.
      Puna oshte se duhet me pas sy n’balle per t’i pa frytet, se perndryshe te duket prifti gamor, dhe kesaj i thone masanej “Cohi djem’ o shaloni atin”. 🙂

      • O sykaltri ijes ti! Po kush po t’bje m’qaf ty, kush, se kom per ta gri m’qaprina!

        Mos ma nasi njeri mo Kolin, se emni Zotit, e dini masnej ca ju boj!!!

      • Aha. Neshti po e mor vesh un. Me demek, ti po do me thone qi caraci avropion qeka me vlere kurse caraci arap jo! Simas teje gjynof osht me derdh gjak biondi, kurse me derdh gjak arapi te zi nuk ka qeder. Ti qeke carac pa kokrra er babe. Qeke i shkun fare!
        Lum Avropi per ty!

        Zaten pranej po ndodh edhe kriza, se nuk kon hala infrastrukture me majte menjet si puna tate.

  • Sgyqyr qe na erdh ky Koli po merziteshim t’u u mor me njoni- tjetrin

    Koli, George Bus dhe Anthony Blair ( i njohur me emerin Tony) jane frekuentues kishash. Luften ne Irak te dy pohojne se e kane filluaar me inspirim nga Zoti, ndonese kjo nuk mund te jete e vertete, oasi Zoti nuk komunikon me mashtrues, sidomos me ca si puna e ketyre qe shkaterruan nje komb te te tere, me mashtrimin se po frenonin armet e shkaterrimit ne mase. Kjo ngjarje Koli, nuk ka ndidhur ne Mesjete, meqe ti nuk do fruta nga Mesjeta, po i do taze. Mesjeta nderkaq ka qene casti i vetem kur feja ka pasur pushtet ne Perendim, prandaj edhe frutat me te pjekur, i ka ne Mesjete, se sot ka triumfuar ateizmi. Frutat e sotem, qe nga martesa e burrit me burre,( qe shpresoj te mos jete miratuar aty ku je ti shtetas) e deri tek tallja me Krishtin dhe Nene e tij te bekuar, keto nuk jane fryte te Krishterimit, ndonese po vilen perdite ne bahcet e tokave dikur te krishtera. Kur marrim shembuj nga Mesjeta, ne fakt i bejme nder Krsihterimit, sepse permendim periudhen kur kjo fe ende egzistonte, kur njerezit e shenjteronin emrin eZotit, me aq sa ua lejonte feja e tyre, dhe po ashtu perpiqeshn te kishin nje jete morale e dinjitoze, sipas mesimeve te Ungjinjve.

    Te kthehemi tek vrasesit seriale qe frekuentojne kishat sot. Hap Yuotube-in e shih GEORGE bush katilin me Toni Blerin ne Kisha, shih Karaxhicin e Mladicin duke u bekuar ne kisha nga popi para se te shkjoje e te vrase kalamaj dhe pastaj hajde ketu e na fol per atentator ete frustruar qe faktekqsisht shprehin mllefin e tyre ne rruge te paligjshme, joislaimike.

    Shoqnia, lereni Kolin ne shenjtnine e vet, se cdo argetim e ka nje limit

    • “Moti”,

      1-e fillo me Bush e Bler: ti zotni akuzon kto dy politikan pse shporrën prej froni dinastitë e diktatorit Sadam Husein dhe Talebanët e juj. Turp për ty nëse me origjinë je Shqiptar apo europjan por me tru qeke Mullath. Cfar boni mo mrapa “pranvera arabe” dhe nga kush u inspiru që shporri mo pas me sira diktatort e tjerë: Egjipt, Libi e sëfundi në Siri? Nuk e di çër moshe ke ti ër Abdullath por do i mallkoshe ti kto figura ose kto shtete nëse do na kishin nimu jo pas ’91 por shum ma para duke na e shporr Hoxhën Enver?
      Vërtet Bush e Bler ju sollën liri ktyne veneve, por fenë nuk ja cënunë or Dullë. Ksaj i thonë “Ku di dhija ç’osht tagjia”.

      2-E myll me Karaxhiç e Mlladiç. Po të pys, po ju pys për të satën
      herë or Dullë & Co. Ku vranë kta kriminela, në shpinë e tyne sllave apo në saharanë e Beduinve.
      Përgjigje ju lutna…

      • Qifi,

        nuk te vej faj qe rreshket kshu si rreshket, dhe sa merr xhevap per nji pytje, rreshket ke njimdhet te tjera. Meqe kom pak kohe, dhe sapo mylla penxeren se u intnsifiku pak fresku, dhe kom vu nji kom siper tjetres (qe osht prap e imjsa-te kuptohemi) po te pergjigjem edhe kete here, se u preka nga portreti sykalter qe na kishe pru ktu, po mos mer mo kot, e mos na prek ne ne shpirt mo, se kjo eshte petlla e funit.

        Sa per fillim po te them se osht shume kollaj me gjyku per bombat qe bin mbi koken e botes, prej aty nga bodrumi i ndonje Bathorje te Evropes nga po shkru ti.

        Toni Pleri dhe Xhorxh Rrushi qe thu ti Qife, jane mashtrus nji here per nji here, se tremen popullin e vet, duke thone se nji kale i ngordh si Sadami kishtre per t’iu djeg shpijat me arme te shkaterrimit ne mase. Ktu mos e dridh Qife, se ket e di i modh e vogel, ne Amerike, Evrope e Azi. Arme nuk kishte. Ne lufte e siper kriminelet nga fronti i nisnin raporte lufte qe hapeshin me citime genocidiare nga Bibla, kryekriminelit Donald Rumsfeld. Edhe ky nga ato te kishes, burre zotni, me bese e namuz: vetem para ca viteve kishte shku ke Sadami me i shit bumje qe t’i bite Iranit. Besoj ta ka kap syni ate vidjon kur puthen Sadami me Donaldin, e mos m’thuj tashi qe nuk shef ashu vidjosh me burra, se gjithe ate pershkrim per merak me sykaltrin nuk e qite kshu kot e kot ti jo.

        Tashi te kthehemi ke Enveri dhe ke deshira apo mosdeshira ime qe te bombardohej veni jone, si e si te shpetojshim nga Enveri. Nigjo Qife: ene po qe se bumja do bite vetem ke shpia jote, larg lagjes teme, prap kishe per t’mu dhemys, mos ti, robt e tuj e komshit. Se osh shume kollaj me fol qesim kur bomba nuk te bje ty, po hik e pyt pak ate qe i ra, po qe gjalle, kuptohet. Kur bin bombat rreke-rreke, vdesin kalamoj, e jo dy e tre, po me mija, osh shume e shemtut me fol kshu si fol ti. E nuk vdesin per noi gjo tjeter, po vetem pse nji ish-pijanec si Xhorxh Rrushi ka pa i onderr sikur Zoti i ka thone (hasha!) : Bjeri Xhorxhi!

        Kurse Karaxhici dhe Mladici ishin pergjigja per kerkesen tate per kriminele kishash. I deshe, merri tashi e mos i kthe mrapsh! Nuk ka rendesi ku vrane, e rendesishme osh qe vrane me bekimin e priftit, ne nje lufte fetare! Dhe meqe te qa zemra, po te them se vrane ca sykalter, vetem e vetem se ishin musliman. Apo kur je musliman nuk quhet sykaltri?

        Tashi ik Qife, se tu nejt ne me te nderro ngjyra e syve pa e kuptu as vete. Hajd zogu, se ka forume te tjera me bo chat me cuna

  • U’ për vete s’kom vra neiherë njeri. A ka vra nenji pri jush? Kola do me m’lonë Bin Legenin m’derë meqi thotë se ky shkojte n’xhomi, kurse Anders Brejvikun s’e prano m’derë t’vet, megjithëse Brejviku vetë e ka shkru sade ke manifesti vet me 1500 faqe se osht kaurr si Kola ene e qu veten ene kryqtar (m’kapak t’librit ka i kryq t’modh), qi lufto për vlerat e krishtena t’qytetnimit perendimor. Kshu thotë Brejviku, si Kola: Avropa osht e krishtenë, se nuk ka ven për myslymont ene se myslymont duhet t’shkojn n’Afganistan.

    Nryshimi vetëm mes Kolës ene Brejvikut osht se Brejviku ka kap pushkën e ka vra 100 vetë me i t’rame, kurse Kola s’e ka bo hala sefte. Kurse nryshimi im me Bin Legenin osht qi una as s’kom vra neiherë, as s’kom për t’vra neiherë, ene as nuk menoj qi t’krishtenët duhen përzonë pri shpive t’veta n’Egjypt, n’Siri, n’Marok e qetërkun, ku jetojn’ pri shekujsh, ene as nuk thomi qi duhen çu t’gjithë n’Avropë e n’Amerikë. “Brejviku nuk shkojte n’kishë”, thotë Kola, “kurse Bin Legeni shkojte n’xhomi.” Me thonë t’drejtën, una nuk e di se m’çere xhomie shkojte Bin Legeni, se po t’vite knej ka xhomia Kokonozit ose e Ethem Beut n’Tironë di se kishin për ta qit për leckash përjashta.

    Gjithsesi, po qe se Kola pri Tirone do me na e lonë m’derë Bin Legenin me zorr, athere ç’me i bo una përveçse t’ia prezantoj n’mënyrë shkencore “terrorizmin e krishtenë”. Bujrun, Kolë: http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism Ktu ke içik info sa për farë.

    Kshuqi po vazhdove me na thonë se Islomi osht fe e terrorit meqi ka myslymon’ qi vrasin, ta dish se ke ra mrena për vete, se ene t’krishtenë qi vrasin n’emën t’Krishtit ka pas, ka e ka për t’pas sa t’hanë qent’ (qi i hongshin e i shofshin, ja Rabbi!). Shonsi jonë tashti osht se ktyne soj kishave e ktyne soj kaurrve si Kola i kon njel m’dorë vetëm çelsat e kullës s’barit ene kur bojn pislliqe i kap policia shtetit sekular, se po t’kishin gjo m’dorë, kishin për t’na e bo si m’vaktit kur t’vejshin shkrepsen për i llaf goje. Si thojte kryengritsi famshëm i protestantizmit, Tomas Myncer: “Vritini t’gjithë, me faj a pa faj, mos kini galje! Se kur t’dalin m’dynjo qetër i da Krishti vetë. Ç’jon t’mirë i ço n’Parajsë e ç’jon t’kqi i ço m’ferr.”

    • për ty “EC”,

      Nër të tjera e fillo me Breivik dhe e maro opinjonin tat me Tomas Myncer…
      1-Na ktheve prap ke norvegjezi or mashkull, po ma çirrni trunin ër mjekrra pa formë. Po të kom shkrujt e stërshkrujt ër Dull ktu nolt: Breivik ishte në shpi të vet dhe po aty vrau qytetart e vet dhe po ato e dënun. Po të pys un tëshi pa përsërit veten: C’DESHËT NË AEROPORTIN E BOURGAS NË BULLGARI (JO NË SAHARA APO NË PLUHNIN E AFGANISTANIT) KU BËT ATENTAT E VRATË QYTETARË TË PAFAJSHËM? Përgjigje ju lutna.

      2-Na kthyt prap para shek të V-të? Po ua jap prap përgigjen për të 4 herë se helbete dilli osht i fortë në at origjinën tuj: ju ka njel hala ora në mesjetë, pranej akuzoheni se jeni mesjetë në sjellje, llogjike, modë, pamje e fé. UN JU PYS SI JENI, JU MË PËRGJIGJENI SI PARA 5 SHEKUJSH. Un ju pys sot: pse vrisni o njerëz, therrni, boni atentate sot JO NË SHPITË E JUJA POR NË ATË TË BOTËS!!! Mir thonë injoranca nuk ka brina. Lexo ktu nolt të kuptosh dy botë, dy kultura të kundërta.

      • Po simas kaplloqes tate, si i bi, i fe qi te m’so me vra n’shpi tate osht mo e mire se i fe qi te m’so me vra n’shpi t’huj?!

        Hajde meje hajde!

      • E shof, e shof qi e paske kriter lehtsus krimin n’familje krahasu me krimin n’rrugë. Kush vriska m’shpi t’vet nuk qeka ene aq burrë i poshtër sa ai qi vret komshiun(axheba, kujt i thonë shpi? Sa hektarë duhet t’jetë i ven me u qujtë baçja ime?) Gjithsesi, para se me t’dhonë xhevap, du me t’sqaru se simas kriterit tat, aqe m’Burgas “ne” vërte vramë n’shpi t’huj, po vramë robt’ e shpisë tonë, kshuqi mos u bo merak. Se ato ke autobuzi ishin çifut’, ene meqi Izraeli ene Palestina jon me i trull e me i shtet, kur arab e çifut vrasin njoni-qetrin osht si me u vra m’shpi t’vet. Punë qetër se takatin s’e kon isoj. Arapi ve i bumje ktu e i bumje aqe, kurse çifuti ia hy me themel, me tajare, me tanke e me topa ene e bo rrafsh dynjonë. S’ka llafe qetri. E ushtro terrorin me procedurë, jo si puna arabve qi s’morin vesh ka procedura. Biles kur nis me ia hy m’bumje, ço ene turista me pa me dylbi qi t’kënoqen tu pa se si vriten arabt’. Hudhi i sy ksaj videos, se si ca turista çifutë shkojn e bojn piknik ene shofin se si aviacioni çifut rrafsho shpiat e arabve pa pytë se sa veta ze mrena: http://www.youtube.com/watch?v=AZQgfOngLz4

        Gjithsesi, neve nuk na njel hatri, se siç e the ene tina, me çifutët ina vllezën qi jetojm me i shpi ene vritena me shi-shoqin. Veçse ai ka içikë mo shumë precizion. Ai na i vret civilët n’shpi, kurse “ne”, meqi m’shpi e kina içikë vështirë me ia gjet, shkojm’ e ia vrasim m’Burgas kur jon m’autobus për t’shku m’shpi.

        Besoj se me kët panaromë e mure ifar xhevapi ene për ate qi pytë me komnjulje se pse ne vrasim n’shpi t’hujë, kurse ju vrisni n’shpi t’juj. Se çere nevoje kini ju me vu bumje nëpër aeroporte e stacione sate ke shpia huj? Ju i fusni i xhiro me tajare e me tanke ene e boni shpinë e huj shpinë e juj. Kur Putini do me realizu objektiva n’Çeçeni, nuk ka nevojë me vu bumje ke autubuzi n’Grozni, po nis tajaret e tanket ene shko e e bo rrafsh gjithë Groznin, vret sa t’i mushet menja ene masnej shko m’kishë ke Kryepeshkopi qi i fut i t’bekume ene i thotë: “Zoti ta shpërbleftë qi i qërove armiqtë e Krshterimit ene e nrejte nolt bajrakun e carit.” Po ashtu ene amerikoni, kur ka objektiva për t’realizu n’Irak a n’Afganistan, nuk ka nevojë me vu bumje ke pazari, po nre tajaret e tanket ene i ço aqe, masnej lsho marinsat ene ato i vrasin kallaballikun si t’i mushet men’ja. E ushtrojn’ me procedurë terrorizmin dynjoja, jo ashtu si ne myslimont’, qi përdorim mënyra artizanale. Kur vret ushtari amerikon n’Afganistan, i shkru ene m’listë se sa ka vra. Mirpo kaiherë bo nei shkelje t’vogël ene si puna Ver Hoxhës qi kur i mlidhte florit’ tregtarve nuk i shkrujte t’gjitha, po veç i pjesë, ene ato nuk i shkrujnë t’gjithë afganët qi vrasin, po veç i pjesë. Kur i kapin tu mçef nei t’vra mo tepër, i vejnë para përgjegjsisë meqi nuk kon rraportu ke shefi. Masnej, kur vje dita djelë, shkojn’ t’gjithë bashkë ke ajo çadra n’kamp qi e përdorin për kishë, ene i fusin kai dorë t’knume e ibadet ene ia mer Krishti t’gjitha gjynofet. Se funi funit Krishti për kët punë ka ardhë, qi ju t’boni gjynofe ene ai t’jua mori e t’jua lajë me gjakun qi ka derdh m’kryq para 1400 vjetsh. Boni çere t’doni ju, se jua la ai. S’e kini si puna jonë juve, qi s’na mer njeri gjo ene për t’gjitha ç’bojm do t’japim hesap.

        Le qi ç’shkojm’ deri n’Afganistan. Nji ku kina serbin ktu afër. Masi tha se shqiptarë e boshnjakë jon ashtu si thu ti, çoi tanke e topa “ke shpia huj” ene i vrau me sa pat takatë. Ene Kisha i tha “bravo t’qoftë” ene kryepeshkopi shkoi i futi i t’shkunme atij tymit t’kanilit.

        Po ti s’k ke qejf katolik’ e ortodoks, ke ungjillorët e Teksasit e ke qejfin ti, e shof una. Ti ke qejf ato qi as shpia huj nuk i del tu i çu tanke e topa ene tu i hudh kai bumje n’oborr, po do ene nei shpi qi s’osht e asnjonit, siç osht Guantanamo. Se siç ta thash, ju e ushtroni terrorizmin me procedurë, po kaiherë procedura zgjat hetimet, kshuqi t’dyshumit për armiq t’vlerva t’krishtena perendimore çohen n’Guantanamo ene hanë dru anej pa procedurë, se meqi Guantanamo s’osht shpia kurkujt, Dordomuzi e Gazep Dapi i bojn formalitetet lirshëm: “Si e ke emnin!” “Oooooooooo!” “Emnin e babës!” “Ooooooooo!”

        Nështi, për ta ftillu kët muhabet ene për t’mos e vazhdu avazin e absurdit t’vrasjeve ke shpia jote e ke shpia huj, po t’thomi sa ç’kon lidhje ato t’krishtenët e thjeshtë me kto gjona, ato t’krishtenë si komshit e mi qi vijn ke u për Berom e una i shkoj për vizitë për Krishtlindje, aq kina lidhje ene ne myslimont’ ktu me i dorë terroristash qi ti ke qejf me na i lonë n’derë neve meqi identifikohen si myslimon’. Ky osht gjithë filmi qi urrejtja qi ke për ne nuk t’le me e pa. Po kot e ke qi na ke inot, se po t’kishim pas rast me u njoft e me nejtë bashkë, do ishim kënoq tu bo muhabet e tu pi kave e çaj bashkë ene as s’kishte për t’na shku neiherë menja se terrori ene vrasjet kon t’bojn me ne ose me ty. Thirri menjes, se s’ka punë terrorizmi me asi fe.

  • Robi rob osht gjithanej, mër Kolë. Ku jon t’zi, ku jon’ t’bardhë. Ene ushtarët amerikon s’jon t’gjithë bjonda me sy bojqilli. Ka ene t’zi ka ato qi s’duken notën (ene me at sebep përfitojn’ ka rasti). Nështi, t’gjitha fetë jon t’prume s’dihet se pri kur, se asnji pri nesh s’ka qenë me pa se si kon bo vaki gjonat. Di me thonë qi sod gjithkushi m’Shqipni e ma fenë se do, se ene me ia vu turkut a llatinit qi na i paskshin pru fetë me zorr, nështi as turku e as llatini nuk jon’ mo knej përqark. Avropit n’daç t’i pëlqejë, n’daç mos t’i pëlqejë. Una rri m’shpi t’teme, nuk rri m’shpi t’Xhejmsit e t’Xhonit n’Irlandë ene as t’Dullës e t’Dylit n’Sahara. Gru e kalamoj s’i kom rraf neiherë, kom hallet e mia e qejfet e mia ene thomi se nuk osht torb me e vu kaptinën përterpo e meneren përtermo pesë a makar gjashtë herë m’ditë, se kush përulet para Zotit nuk poshtrohet. Me u përul para robit osht torb. Aq mo tepër qi ene Krishti, me ç’thotë Bibla (anej ka Mateu 26:39), kur e pa veten keq, u ul me ftyrë për tokë (ene për pasojë me menere për hava) ene iu lut Zotit qi t’ia bite me kollajllik taksiratet qi i kishin ra me kalu. Si t’jetë poshtnu Krishti, s’ka gjo, le t’poshtnomi ene una, nuk m’vje keq.

  • Cere thu mer. Pse si kujto ti, se i besoj Zotit una me u nrejte apo me u ul ne sy te °botes°? Kujt osht t’u ia ni se cere meno bota per mu? Ket kompleks inferioriteti maje per vete e mos ia perhap dynjose.
    Masanej, kriteri jot per me mat fene eshte vari teneqen. Po te jete se feja vleresohet nga zhvillimi i veneve ku perhapet feja, duhet me dite se kur venet muslimone ishin zotnileret e dynjose, keta kaurret e tuj ishin ku therret qometi. Me ket teori, Avropi i krishtere nuk do ishte zhvillu fare. Ne fakt, edhe ke te drejte se Avropi u zhvillu kur la fene e vet, kurse venet qi ke vizitu ti, kur lane fene myslimone ngelen te prpamet. Myslimont u zhvillun kur u kapen per Islomi, kurse te krishteret u zhvillune kur iken prej kaurrlliku.

  • Sa për rifreskim beduinve me pasaportë shqiptare në tironë,

    Marrë prej revistës “Panorama” e keni me gjith foto.

    Në moshën 11- vjeçare, Ghulam është martuar me një 40-vjeçar Jaiz në një fshat afgan, duke u bërë kështu një prej më shumë se 10 milionë vajzave të reja që po detyrohen të martohen me burra që nga mosha duhet të ishin baballarët e tyre apo gjyshërit.

    Në përpjekje për të filluar bisedimet botërore lidhur me efektet shkatërruese të martesave në moshë të hershme, të cilat aktualisht po aplikohen në më shumës e 50 vende në zhvillim, Kombet e Bashkuara kanë caktuar si Ditën Ndërkombëtare të Fëmijëve Vajza, 11 tetorin.

    Me këtë rast, si dhe për të tërhequr vëmendjen për këtë problem, fotoreporterja, Stephanie Sinclair në bashkëpunim me National Geographic kanë krijuar këtë set fotografik ku burra të moshës së madhe kanë lidhur fejesë apo kurorë me vajza krejt të reja, nga Inida, Jemeni dhe Etiopia.

    PS. Nuk po shkruj sot ktu për bëmat më të fundit të “vllezënve” tuj habiba nëpër botë dhe europë.

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *