Baton Haxhiu dhe Haxhi Shefqeti





BatonHaxhiu

Baton Haxhiu njihet si kalorës në luftë kundër radikalizmit islamik dhe me guxim ka identifikuar edhe kreun e radikalëve islamikë, xhihadistëve të Kosovës: hoxhën e youtube-it shqip, Shefqet Krasniqin. Batoni e ka identifikuar Shefqet Krasniqin si ajo që nuk mund të tolerohet, por së fundi mësojmë se ai jo vetëm që do e tolerojë, por edhe do promovojë xhihadistët e radikalët si Shefqet Krasniqi. Gazeta Express na njofton se kanali televiziv që drejton Batoni do transmetojë emisionin Nektar ku do flasin Shefqet Krasniqi, Enes Goga, Ahmet Kalaja etj.

Hipokrizia e kësaj parodie mund edhe të bëjë dikë të qeshë, por paralelisht është një tjetër indikacion i pushtimit dhe monopolizimit të jetës fetare, të profilit tonë publik nga figura që, pasi kanë kthyer xhamitë në kantone të ngurtësisë, po kërkojnë të pushtojnë hapsirën publike përtej rjeteve sociale nëpër televizione. Ata ia kanë dalë të kthejnë mesazhin fetar në një tablo që, larg nga përcimi i mesazhit dhe mësimit të fesë, është bërë në reflektim të varfërisë intelektuale të këtyre figurave.

Kjo nuk është mirëfilli një gjë e re, por na duhet të vëmë në dukje se pjesë e këtij ingranazhi të përçudnimit të mesazhit fetar janë bërë pa dashur edhe njerëz që i vlerësojmë për punën e tyre në dobi të Islamit dhe shoqërisë shqiptare në tërësi, të cilët kanë qenë gjithashtu kontribues edhe të këtij blogu, si Ermir Hoxha. Vetë ai ka qenë ndërkohë artikulues i kritikave të ashpra dhe serioze ndaj tendencës fetare që këta hoxhallarë mediatikë përfaqësojnë. Pa dyshim që emisioni i drejtuar prej tij ka shumë anë pozitive dhe e vlerësojmë përpjekjen e tij, për të ndërtuar një diskurs dhe një imazh tjetër. Por prania e individëve të tillë, dëmton gjithçka që ai vetë, ashtu si edhe ne e shumë të tjerë, kërkojmë të ndërtojnë me shumë mund.

Diskursi dhe qendrimet e mbajtura nga këta zotërinj, jo vetëm që nuk mund të jetë përfaqësues të Islamit në këtë vend, por janë barrierë për gjuhën e dialogut dhe mirëkuptimit me shoqërine. Ne jemi të tërë përgjegjës që kemi lejuar që këta hoxhallarë të kthehen në ata që përfaqsojnë, duke u bërë fytyra jonë si bashkësi dhe as heshtja e as oportunizmi nuk mund të jenë përgjigje ndaj kësaj parodie që ngjiz bashkë B. Haxhiun dhe Sh. Krasniqin, anët e ndryshme të monedhës së papërgjegjshmërisë dhe protagonizmit.

A. C.

Comments

  • Ky emision ka nje vit qe eshte transmetuar ne Klan Kosova dhe disa seri qe kam ndjekur ne YouTube me jane dukur me nivel serioz. Eshte gjithmone veshtire te besh emisione te tilla te frymezuara nga vlerat islame dhe besoj qe E. Hoxha po ben nje pune te perkushtuar ndoshta pa shume mbeshtetje nga komuniteti.
    Nese keni kritika per formatin apo miqte e ftuar, ke do sugjeronit ju te ftohej aty?

  • Patjeter qe ka pasur seri te mira dhe nuk mohojme te gjithe emisionin. Madje nje prej admineve te ketij blogu ka qene i ftuar ne kete studio per dy puntata. Ajo cfare ne e konsiderojme problem, eshte diskursi i hoxhallareve qe permendem. Mendojme se, menyra sesi ata i shohin dhe trajtojne gjerat, prish shume pune qe ti mund ta kesh ndertuar me mund per puntata me rradhe. Po te vesh re, ka pasur edhe reagime ne shtypin kosovar, pikerisht per pranine e Shefqet Krasniqit ne kete studio dhe sado qe aty mund te jene thene gjera te mira nga shume te ftuar, vemendjen publike e ka terhequr Krasniqi me diskursin e vet problematik. Ne fund fare, duke nxjerre Shefqet Krasniqin dhe Ahmed Kalane ne krye te vargut te gjate te njerezve te ftuar ne ate studio, duket se edhe te tjeret i ke rrjeshtuar ne vathen e tyre, dhe me kete, pervec emisionit, ke ulur edhe prestigjin e figurave te ftuar. Nje reagim ne mediat Kosovare, atakonte pikerisht Milazim Krasniqin, duke e futur ne kategorine e Shefqetit, pa harruar te ironizonte edhe faktin se i biri eshte sot minister.
    Sic e kemi vene ne dukje edhe ne shkrim, nuk ka njeri dyshim tek vlerat e Ermirit, por tek pajtimi me profilin e hoxhallareve ne fjale, ndonese vete Ermiri eshte i vetedijshem per problemet e tyre.

  • Or Tunxh apo duhet te te them or Trunxh, edhe pse mundohesh qe te analizosh apo edhe te justifikosh, ky reagim inatcor meskin dhe tejet i ulet prej mercenari do te njollose dhe do te ndjeke nga pas ku te gjithe do ta marrin vesh se je placke e shitur. Turp te kesh dhe ike laj syte dhe fli gjume, kalama.

  • Ju kisha preferu me thirr hoxhen Enis Rama nga Mitrovica i cili mund tje jap qdo pergjigje te cilen e kerkoni ne mnyr jo ekstreme tqet dhe precize.

  • Kur shkruhet ndonje kritike, a merret parasysh fjala e Profetit (a.s.): “Muslimani është vëlla i muslimanit, nuk i bën padrejtësi, nuk e lë në baltë, nuk e gënjen dhe nuk e përçmon atë”?! Si mund te krahasohet Dr. Shefqet Krasniqin me nje armik te fese, qofte edhe per te thene se qe te dy me protagonizmin dhe papergjegjshmerine e tyre u shkaktojne dem myslimaneve shqiptare?! Te ishte Dr. Shefqeti ndonje sharlatan, hajde de, por ai eshte njeri me kontribute te pamohueshme per kete fe ne trojet tona.

  • e qelbet cuna fare.Po vjen ere e keq ky muhabeti juaj gjoja per rregullim.Shikoni borderot ku firmosni se mos jane bordero anti islame.

    Shefqet Krasniqi eshte doktor ne graden akademike te tij dhe imam i emeruar nga Bashkesia islame e Kosoves , po keshtu dhe Imam Ahmed Kalaja eshte zyrtar i Komunitetit Musliman shqiptar.Nese ju i referoni shkrimet tuaja si reagim ndaj gazetes se sigurimsave ekspres ta dini se gazeta ne fjale kishte qellim qe te mbyllej emisioni se po ben davet.Ju vazhdoni ne linjen e gazetes ekspres apo cfare?A punon ndonjeri prej jush ne ndonje agjensi spiunazhi sepse shume bukur dini ti njollosni muslimanet?!
    Admini juaj shkoka ne emision kurse Dok Shefqet krasniqi sduhet te shkoje sepse keshtu thote gazeta e spiunave.Po ju pse beni loje spiunash?Pse nuk vendosni emrin e shkruasit dhe adminit te shkrimeve tuaja po fshiheni mbas gishtit te mesit.Turp turp per ju.jeni bere nje semundje e keqe brenda rradheve te muslimaneve.
    Me e forta eshte se talleni dhe me emrin Haxhi duke e vend si titull perplasje midis Baton Haxhiu dhe Haxhi Shefqetit.Shkoni e rregulloni familjet tuaja se i keni pa namaz e pa shami.

    • Ti mendon se e kemi qelb ne, qe nuk pranojme nje diskurs qe e shohim problematik per Islamin ne Shqiperi, dhe nuk po e qelb ti, duke na akuzu nga truni jot se marrim leke prej armiqve te fesee?!
      Ktheje pyetjen per veten dhe pastaj mendo llogarine perpara Zotit per kete!

      Akuzat e tua jane thjesht qesharake dhe ne pergjithesi burojne nga njerez e grupe njerezish qe ndjehen keq nga te vertetat qe ne themi. Fatkeqesisht i kemi degjuar te tilla akuza edhe nga njerez te veshur me autoritet fetar. Megjithate, garantoj se ato nuk demtojne askend tjeter pervec atij qe i thote.

      Natyrisht, nuk kam ndermend te pohoj ketu se ky blog eshte krejtesisht nje kontribut vullnetar njerezish me bindje dhe ide te peraferta, natyrisht me te elaboruar sesa shume analfabete qe sillen verdalle tij, duke u mundu t’ia mbyllin gojen me shpifje.
      E lejova kete postim, thjesht per te treguar qe nuk na ben syri tert nga akuza te tilla, dhe nuk na shqetesojne gojet e shpifesve. Natyrisht, nuk do te lejojme qe debati qe ne kemi hapur, me mjaft interes ne raport me shqetesime teper te rendesishme me te cilat ndeshet sot Islami ne Shqiperi, te degjenerojne ne qitje balte nga cdo i papergjegjshem qe aktivizohet ne sherbim te kultit te hoxhallareve te perhapur kudo neper xhemat.

      Per te gjithe kete kategori njerezish, po jap te vetmin shpjegim, qe nuk do ta rijap me per here te dyte.
      Ky blog, ka arritur te ndertoje debatet me te forta dhe me te artikuluara ndaj modelit te papergjegjshem qe ofron gazeta Expres. Vete ky shkrim, denoncon me ashpersi menyren sesi kjo gazete po synon te njollose Islamin ne Kosove. Por, kjo nuk do te thote se armiqte e armiqve jane patjeter ne rregull. Ajo qe kemi thene vazhdimisht eshte qe, diskursi diletant, i pakujdesshem, e i paartikuluar drejt, i perdorur prej shume hoxhallareve, ne shume raste, eshte perdorur vazhdimisht si ushqim per kultivimin e Islamofobise se perhapur nga organe te tilla si Expres. Per kete arsye ne i kritikojme te dy modelet. Pasi (sigurisht njera me qellim te keq, e tjetra me qellim te mire) perhapin te dyja Islamofobi dhe urrejtje per Islamit, ne mos te pakten largim prej tij. Mjafton te shihni reagimet neper blogje ndaj diskursit qe paraqesin hoxhallare si te sipercituarit, per te kuptuar sesa njerez largojne prej kesaj feje per shkak te tyre, e sa te tjere i bejne ta urrejne kete fe, pa dashjen e tyre. Natyrisht mund te kete edhe nejrez qe afrohen me fene, por ky eshte debat tjeter. Fundja, perfitimi i nje pjese nuk legjitimon humbjen e te tjereve, mbi te gjitha, kur gjerat nuk duhen pare kaq ngushte.
      Mbi te gjitha, ne nuk kemi barazuar ne asnje menyre Hoxhe Shefqetin me Baton Haxhiun, dhe sigurisht qe nuk kemi ndonje inat me te. Perkudnrazi, ne kemi disa shkrime ku i kemi dale ne krah hoxhes dhe kemi denoncuar ashper sulmet qe jane bere ndaj tij, sic ishte rasti i denoncimit te tij ne Prokurori. Permendja e emrit “Haxhi”, nuk eshte per te tallur haxhillekun (shumica e admineve te kesaj faqeje jane gjithashtu haxhinj, pasi e kane kryer peligrinazhin qe ky emer percakton), por eshte nje menyre e letrarizuar per te vendosur nje dialektike midis Batonit dhe Shefqetit, te nderprere si me nje bosht simetrie prej fjales haxhi ne mes. Por, kur nuk kupton nga retorika, natyrisht qe do fillosh e te hysh ne mekat ndaj Zotit, duke akuzuar njerez pa te drejte.
      Per kete arsye, keshilloj cdo njeri qe njeh sadopak limitet e veta, le te vijoje i qete jeten e vet dhe ta shpetoje nefsin duke mos e lexuar fare kete blog. Keshtu te pakten do ruaje zemren e vet nga kurthet e indinjates qe vjen nga padituria!

      Ps. Sa per para i dashur, eja dhe provoje se cili eshte cmimi yne. Filloje nje ankand dhe shih se deri ne cfare shifrash mund te arrish te na blesh.
      Ne jemi profesioniste ne fushat tona dhe dijme ta fitojme rriskun tone me pune te tjera nga interesat fetare. Ne nuk jemi te punesuar ne fe, si shume te tjere, dhe nuk kemi nevoje per kompromise qe na shantazhojne buken e femijeve. Gjithashtu, nese do te na duhej te nxirrnim ndonje perfitim material nga kjo pune, do te kishim ditur ta vervisim politiken ne ndonje drejtim apo ndonje tjeter. Fakti qe kemi vendosur te perballemi me cdo problem, tregon se nuk jemi koniukturale e nuk na blen dot kush. Perkundrazi, ata qe qesin ndonje leverdi ne punet e fese, jane sot njerezit me konsensuale ne bote. Po te jete per te jetuar me fene, kam idene qe duhet te kerkosh tek te tjere njerez, krejt te kundert nga ne.

      • Problemi me njerezit qe sulmojne Islamin, eshte se sulmojne cdo shfaqje te tij, qofshin keto edhe qendrimet “e moderuara” (te E-Zanit apo kujtdo tjeter). Dmth, edhe sikur te shmangeshin fare nga ligjerimi publik hoxhallaret dhe imazhin publik te fese ta percillnin njerez te pergatitur fetarisht dhe me formim te mire intelektual e kulturor, serish reagimet ndaj tyre nuk do te ishin pozitive nga dashakeqet, te cilit do te gjenin gjithmone dicka qe nuk shkon ne nje qendrim pro fese ne pergjithesi, dhe pro fese islame, ne vecanti. Sigurisht, kjo nuk do te thote qe hoxhallaret te mos kritikohen per imazhin e gabuar qe mund te japin ndonjehere, por kritika te behet brenda rregullave te etikes islame, sepse fundja keshtu dhe e ka vleren tek Zoti, nese behet per hir te Tij.

        • Myhib, fakti se do kete njerez te ligj qe do na shajne edhe po te jemi ne rregull, nuk do te thote fare qe nuk ka problem kur ne ia fusim kot. Ka shume njerez qe nuk kane problem me Islamin, por e urrejne ate nga imazhi qe kane krijuar. Dhe kur ata degjojne islamofobet se cfare thone, dhe pastaj degjojne kete diskurs qe ne paraqesim nepermjet kesaj kategorie hoxhallaresh, atehere binden se ata kane te drejte. Pra ne, me gjuhet tona vertetojme akuzat e tyre, dhe ketu qendron problemi.
          Nese ne do ishim ne rregull, nuk ka ligjerim antiislam qe mund te na cenonte. Thjesht do bente qesharak vetveten.
          Persa i perket etikes, nuk shoh asnje centimeter dalje nga korrektesa qe duhet te kete cdo musliman e cdo njeri. Perkundrazi, jemi treguar shume me te permbajtur sa c’meriton fenomeni te trajtohet.

  • Ca thoni ju mer babe?! Po keta hoxhallare jane per turp e faqe te zeze. Keta nuk ia kane haberin per cafare flasin. Hoxhe Shefqeti ia kishte mbeshtjell per qef te vet!
    Shih ca thote! Poligamia eshte gje e mire, se ja mu shkrep mu dhe du 8 kalamoj. Ca te boj une kur gruja nuk ka takat per kaq shume? Ta mundoj? Ta rendoj fare? Jo, por une i them gruas. Grua e dashur, me lejo te te respektoj e te te nderoj, duke marre nje grua te dyte! (??????? hajde mendje hajde!)

    Jo vetem kaq. Shkon deri aty sa fillon dhe legjitimon martesen e vazave 9-10-12 vjec, me arsyen se baba mund te jete plak, e nuk ka shume vjet jete e do me e pa cunin te martume. Por cunin mund ta kete 15 vjec, e kshu qe, meqe nuk mund te marre nje me te madhe se vetja (sepse zakonisht nuk eshte mire keshtu) atehere mund te bien dakort me baben e goces per te marre nje me te vogel.
    Po keshtu, ka dhe ndonje rast specifik, si psh. kur dikush don ta boje mik dikend tjeter, dhe keshtu lidhin femijet ne martese qe te bohen krushq. Sepse simas hoxhes, martesa nuk eshte vetem qefi cunit me gocen, por edhe i krushqve me njoni-tjetrin dhe kjo e legjitimoka qe baballaret ti martojne kalamojte qe femije. Nganjehere thote hoxha, (sic ka thone populli jone) miku i shtepise eshte me i shtrenjte sesa robi i shtepise!

    Mu per vete jo vetem qe nuk me ben krenare ky lloj budallalliu, por me ben me turp.
    Keto muhabete dhe ky nivel, vetem gajas njerezit.
    Keto jane probleme shume here me te thella, e me te komplikuara sesa cektesia fshatarce me te cilat i trajton hoxha. Keto gjona duhen diskutu me profesionalizem e jo me barcaleta hoxhallaresh.

  • Mëgjithse nuk pajtohem me të gjithë kritikat ndaj të ftuarit në emisionin, ju falënderoj për këtë artikuj. Problemi me duket është se ju po folëni për problemet e Shqipërisë, kurse ajo është një kontekst plotësishte e dalluar nga problemet në Kosova. Kosova është mbi 90% myslimane dhe shumë më fetare së Shqipëria e jonë e dashur. progresi në fushën e fesë në Kosovë nuk ka arritur përveçse më ndihmën e Allahut mes hoxhallarëve sikur hoxha Krasniqi, dhe ai është shumë I popullarizuar sepse është i mençur dhe e kupton mentalitetin e popullit. Unë nuk po muj të kuptoj se për qfarë e keni fjalën ju administratoret kur flisni për diskursin negative tek hoxhallarët. Ndoshta në një shkrim tjetër mundeni me sqaru.

  • Pse eshte e pamundur qe te behen kritika apo te shprehet opinioni ne menyre te qyteteruar pa kaluar ne akuza absurde per spiunlleqe e bordero te dyshimta? Nuk eshte cudi qe dikush te mendoje ndryshe nga Ezani ne raste te ndryshme, si edhe une ne kete rast, por nuk e kuptoj pse disa njerez automatikisht kalojne ne lloj lloj akuzash dhe ofendimesh, duke e bere te pamundur debatin.
    Une do doja te dija me shume rreth qendrimit te Ezanit dhe si do ishte vizioni i tyre per nje emision fetar te llojit te Nektarit. A eshte problemi tek formati i emisionit ne teresi apo tek ftesa qe mund t’u behet dy apo tre hoxhallareve te cilet gjykohen te papershtatshem per te na perfaqesuar publikisht? Dhe nese eshte problemi tek dy-tre hoxhallare, a eshte ky problem real? Imam Krasniqi dhe Kalaja mund te kene bere ndonje gafe mediatike dhe mund te mos jene njohes te diskurseve moderne sociale, por ata jane dhe mbeten imame te respektuar te komunitetit dhe duam apo s’duam ne jane prej lidereve te komunitetit. Prandaj une s’arrij ta shoh problemin qe paraqet ftesa ndaj tyre ne emision. Imam Kalaja psh eshte ftuar edhe tek emisioni Opinion i Fevziut, a e ben kjo Opinionin me me pak vlere? (Se sa vlere ka Opinioni ne teresi kjo mund te jete debat me vete.) A eshte Kalaja me problematik se lloj lloj tipash qe ftohen ne ate emision? Imam Kalaja ka video problematike ne youtube, si psh nje video ku mundohet te sqaroje xhematin rreth marredhenieve bankare hallall ku mua personalisht te pakten me teper me huton se orienton, por nen drejtimin profesional te E. Hoxhes, seria e tij tek Nektari me eshte dukur e vlefshme.
    Ndoshta mund t’i kerkohej E. Hoxhes qe kur te ftonte imame “problematike” ne emision, t’i ballafaqonte ata edhe me kritikat qe ka komuniteti ndaj tyre, por nuk me duket OK te kerkohet qe filan apo filan imam te mos ftohet ne emision. Nese nuk jemi zemergjere dhe kerkojme te tilla perjashtime brenda komunitetit tone, si mund te pretendojme te ankohemi kur shoqeria sekulare na perjashton e na mohon zemergjeresine qe meritojme.

    • mund te diskutojme here tjeter nje sere pyetjesh interesante qe ke ngritur po per tani doja te terhiqja vemendjen tek dy gjera qe ke shkruar. Se pari, ‘ndonje gafe mediatike’?!!! Nuk e di sa i ke ndjekur zoterinjte ne fjale. Gafat mediatike jane kolone zanoresh e aktivitetit te tyre publik. Nuk e di sa ndjek forumet publike, por videot e ketyre hoxhallareve transmetohen si skece humori.

      Emisioni i Fevziut nuk e fton Kalane per vlere or mik, eshte kurth qe nuk e kupton as Kalaja e as te tjeret si ai. Ermiri le te flase per vete, po, ta kapim kot si shembull, nuk kuptojme dot se cfare gjykimi con qe te ftohet nje misogjinist klasik si Krasniqi te flase per femren ne Islam – fjala vjen, e? se ku ta kapesh me pare muhabetin…

    • Per cfare perjashtimesh po flet? Kur diksuh ka krijuar nje imazh qesharak per fene, kur miqte e mi hedhin ne facebook here pas here video te Ahmedit, Krasniqit e ndonje tjetri, per gallate e per te gajasur miletin me problemet qe diskutojne e menyrat sesi i shohin gjerat, kur shikon qe flasin pa pike njohurie per cdo teme qe iu del perpara, ti mendon se ne duhet te identifikohemi me kete imazh pacavure, vetem e vetem pse duhet me qene zemergjere e sepse qenkan njerez te respektuar? Jo mor vella, fene time e dua me shume sesa respektoj Kalane e Krasniqin. Kur feja ime behet objekt talljeje prej budallallekut e injorances se tyre, nuk ka asnje arsye per te toleruar, por duhet me ia plas ballit te verteten. Sepse kjo fe eshte me e dashur per ne se te gjithe ne bashke, e mbi te gjitha, kjo fe nuk e meriton kete shemti qe po i ofrojme.
      Nese keta njerez e kane ndopak frike Zotin, duhet te maten nje mije here, para se te marrin persiper keto gjera. Duhet ti shtrojne vetes pyetje pa fund: Kush jam une, Cfare kam lexuar une, cfare kompetencash kam une per te folur per keto gjera, si do ti marrin njerezit fjalet e mija, si do perthyhen fjalet e mija tek grupe te tera shoqerore qe une nuk i njoh fare?
      Po pse mor vlla, vetem ne muslimanet do artikulojme gjuhen e fshatit? Vetem ne i drejtohemi popullit dhe prandaj gjuha jone eshte “bagetia bujqesia”.
      Vella, probleme te tilla si marredheniet gjinore, planifikimi familjar, familja etj. jane probleme qe trajtohen ne menyre shkencore dhe nuk ka analiza popullore, folklorike per keto probleme. Krasniqi, Kalaja, Enis Rama e shume te tjere, nuk ia kane idene ketyre fushave. Nuk njohin as termat me te thjeshte te ketyre fushave. Si kane kurajo te bejne si eksperte? Per Zotin eshte turp kjo qe ata bejne.
      Konkretisht, ku e ka idene Krasniqi se cfare jane marredheniet gjinore? Ai kujton se thjesht duke pas gjykime per keto pune, mund te behesh orator. Si mund te trajtosh problemin e barazise gjinore duke u shpreh se Isalmi i ka ngarkuar burrit pergjegjesine per gruan? Per Zotin, Krasniqi as ia ka idene se ne cfare fushe te minuar ka hy, por fatkeqesisht keto lloj minash vrasin pa zhurme dhe ai nuk e kupton efektin e tyre. Ai nuk ia ka idene se cfare zbori do t’i bente nje feministe, vetem per kete fjale (pa llogarit perlat qe thote me tej).
      Djema. Une mendoj se duhet ta respektojme me shume kete fe, sa te arrijme te ngrihemi pertej ketij mediokriteti qe na ofrojne keta njerez.

    • Meqe permende “Opinionin”, Imam Kalaja eshte ende ne kohe ti ktheje reston AV. te Popullit kur shprehimisht i tha:
      “Po shkele ligjin, nuk ka Kuran te te shpetoje”
      Qendrimi si guak nga ky provokim alarmant i hap porten 230 paragjykimeve ndja muslimaneve si bashkesi. Besoj i kupton dhe vete komplikacionet.

      • linku i meposhtem ka nje reagim interesant ndaj ketij shkrimi e mund ta lexoni ketu:

        http://gazetamendimi.com/per-cfare-shqetesohen-vellezerit-e-mi-zanaltiste/

        Nuk e dime kush eshte autori por thelbi i argumentit ndertohet mbi nje lloj dualiteti midis hoxhallareve si mbartes te dijes fetare dhe ‘zanaltisteve’ si mbartes te dijeve sociale (mund te lexohet edhe dije dynjoje) per te konkluduar sigurisht se ata qe kane dije fetare qendrojne sigurisht me larte. Aferim. Dikush nuk po mundet te shohe ketu se hoxhallaret e siperpermendur i kane hy gjithe muhabeteve te shkencave sociale, politike, historike si detit ne kembe e ne kohen kur bejne si sociologe e lobiste politike, s’ke si ti vleresosh tjeter por vecse me keto parametra.

        Tani mos me dale kush te me thote se ne Universitetin e Medines u ka mesu kush lobizmin politik se meshaihet e tyre thone qe politika eshte harram.

  • Ne media ka dale nje artikull per nje “hoxhe ” qe perdhunon.PSe nuk shani te gjithe hoxhallaret tani.Ta mbrojme vetet tone nga vetvetja ky eshte qellimi.Po ti bejme nje grafi vetes sone gjeja e pare qe duhet te korigjojme eshte vete ezani qe e ngre zerin vend e pa vend, qe ben rolin e hoxhes, politologut, e me rradhe.Grafija e familjeve tona, farefisit tone, shoqerise sone.a jemi ne bashkesi qe formojme cilesi dhe a posedojme cilesi.Ku qendron problemi tek ne apo jashte nesh?Po ti referohemi emisioneve Nektar aty pashe dhe nje prej moderatoreve ai per mua skishte artikulim te mire.I mbahej goja kur recitonte vargjet e festivalit te kenges ‘a duhet ti bejme tani ketij kritike publike.Seshte nevoja ka vend per permisim per te gjithe

    • Kritika nuk eshte sport popullor dhe nuk merren dot te gjithe. Ti as paske kuptu rregullat dhe qellimin e lojes dhe me vjen keq sepse kjo tregon nivelin ku jemi. Keto shkrime qe qet E-zani, do te ishin te dobishme, mjaft edhe per te sherbyer si test per te matur ku jemi. Menyra sesi reagojne shume vete ketu eshte per vajmedet.
      Kritkat nuk behen pse nje hoxhe e ka callmen e shtremet dhe nuk i ka kref mire floket, por behet per gjera thelbesore. Nese nuk e ke kuptu, jane pikerisht hoxhallaret e mesiperm qe bejne rolin e politologut, filozofit, sociologut, e me rradhe dhe vetem si hoxhe nuk dine te flasin (natyrisht, sepse po te dinin te flisnin si hoxhe, nuk do kishin marre persiper profilet e tjera). Keta hoxhallare qe kemi jane per gjithcka. I do per politike, per gjeostrategji, per ekonomi (ta thajne problemin e krizez boterore), i do per sociologji, madje degjova se imam Klaja kishte fillu me dhene edhe receta mjekesore per grate me barre. Te gjitha keto zanate hoxhallaret “i thajne”, ne padituri te plote. Pa lexu nje rrjesht per politike, jane te gjithe politologe, pa lexu nje rrjesht per filozofi, jane te gjithe filozofe. Ky eshte problemi. Kur flet per nje gje pa dije. Dhe kete hoxhallaret tane e bejne me injorance ne kompetence te plote. Keta jane doktore ne injorance.
      Keta te E-zanit, duket qe i kane lexuar nje tufe librash fetare, por keta teleologet tane, qartesisht deshmojne injorance enciklopedike. E megjithate, keta te E-zanit vazhdimisht shprehen se nuk japin fetva dhe nuk marrin persiper te zgjidhin diskutime sheriatike. Kurse keta mjeshtrat e xhamive, perkundrazi, marrin persiper t’u japin mend edhe eksperteve ne fushat e tyre.
      Nese per ju, problemi nuk eshte tek keta qe flasin xhahilisht, por tek E-zani pse reagon ndaj papergjegjshmerise se tyre, cfare te them!
      Lajm i keq.
      Do na duhen edhe nja dyqind vjet, sa te behemi nje xhemat ne rregull!
      Halli eshte se, deri atehere, nuk e di a do mbetet me xhami ne kembe ne kete vend.

  • Dikush i ka bere nje replike te mire ketij postimi:

    http://gazetamendimi.com/per-cfare-shqetesohen-vellezerit-e-mi-zanaltiste/

    komenti im per kete postim do ishte:
    Nuk di a po lexoja shkrim nga antiislamiste apo nga persona muslimane. Po te jete e para atehere s’çuditem aq shume ngase jemi mesuar me kete gjuhe… po pasiqe eshte e dyta ju bej nje pyetje: “A jeni ju qe thoni se duhet unitet mes muslimaneve e mes hoxhollareve? Pse ne kete raste ju nuk po bashkoheni me hoxhollaret e mirenjohur e te dashur te popullit po i bashkoheni gazetes qe eshte nder gazetat qe me se shumti sulmin Islamin (e kam fjalen per gazeten express e cila se pari hapi kete tematike keto dite)?..

    • Nuk ke kuptuar komentin. Nuk ka pike kuptimi te bashkohesh me hoxhallare qendrimet e te cileve I konsideron te gabuara dhe qenrimet e tyre te demshme. Shiko arkiven e kesaj faqeje dhe asnje nga keta hoxhallare nuk eshte kritikuar ne kete faqe per qendrimet e veta fetare edhe kur qellon mos biem dakort me mendimin e tyre fetar. Po ne kete faqe ashtu si ne media te tjera adminet e ketij blogu kane shkruar kundra islamofobeve si Baton Haxhiu e Enver Robelli qe quajne Krasniqin kreun e Al Kaidas ne Kosove.

      Nga Ana tjeter nuk ka pse te kete bashkim me papergjegjshmerine, sado popullore te jene keta hoxhallaret tane.

    • E-zani, mendoj se komente si ky D.K. nuk keni pse i lejoni. Ky jo vetem qe nuk ka kuptuar asgje nga shkrimi juaj, po ky duket qe nuk kupton ne pergjithesi. Me vjen keq, se me duket se shumica e komenteve tuaja ngjajne sikur ju kane vene ne rolin e nje zyshe filloreje qe iu meson femijeve abetaren. Ky duket qe te gjithe paragrafet ku atakohet Baton Haxhiu, ose nuk i ka lexu fare, ose e ka zene gjumi gjate leximit. Po ashtu ka probleme thelbesore logjike. Ngaterron kritiken me percarjen dhe mendon se heshtja ndaj problemeve eshte kusht per unitetin dhe se kush kritikon eshte kunder unitetit.
      Per Zotin na i kurseni disa individe, se behet muhabeti boze. Mendoj se kjo faqe nuk duhet te shnderrohet ne kur analfabetizmi, sepse keshtu largohen njerezit qe kane cfare te diskutojne e qe mund ti japin vlere debatit.

  • Nuk po bej replike se shihet ne komentet tuaja sa kunderthenes jeni me veten thjesht po jap edhe nje koment:
    “Qente lehin, karavani ecen.”

    • Karvani ecen, po ecen mbrapsht. Njerezit qe tallen me fene per shkak te ketyre hoxhallareve sa vijne e shtohen. Njerezit qe paragjykojne Islamin e thone se muslimanet jane injorante, po shtohen gjithashtu. Gjithashtu po shtohen edhe njerezit qe e shohin Islamin si pengese per zhvillimin e vendit e per integrimin ne kulturen e vendeve te qyteteruara. Nderkohe karvani juaj marshon drejt deshtimeve. 😛

  • Me ben pershtypje qe disa fanatike po akuzojne e-zanin se qenka konformuar ne linjen e gazetes se ndyre Express, prandaj po kritikoka Baton Haxhiun dhe Shefqet Krasniqin.

    Gjeja me e kollajte qe kane fanatiket eshte te mos merren me argumentimin logjik te kritikes, po te dredhojne si trofta duke shpikur konspiracione. Fanatiket ne pamje te pare duken si njerez qe nuk e dredhin, po u rrijne besnike te palekundur besimeve te veta. Problemi eshte se keta fanatiket tane jane besnike ndaj liderave, jo ndaj iderave, dhe kur nisin e dredhojne liderat, i marrin me vete si rimorkjo edhe fanatiket e palekundur, kthese me kthese. Te gjoret fanatike! Ata nuk duan ta dredhin, po nuk kane si ia bejne se rruga ku i kane futur lideret eshte me dredha. Nuk ka pamje me qesharake se fytyra stoike e fanatikut qe perpiqet te rrije i palekundur dhe serioz ne nje rruge me gropa e kthesa ku e ka futur lideri. Shikoni pak djerset si i rrjedhin fanatikut! Dikur i ka thene lideri fetar se filan politikan eshte enverist dhe armik i fese, po sot i njejti lider po e lavderon enveristin.

    Prandaj fanatikeve u keshilloj te bejne kujdes me shtyllen kurrizore, se dridhe ketu e dridhe atje, mund te keputen ndonje dite ne mes te rruges! Shpresoj te jemi afer jush ate dite te keqe e t’ju japim ndihmen e pare mjekesore, se njerez si ne jeni dhe ju.

    Per kuriozitet bera nje kerkim me fjalen ‘express’ ne arkiven e e-zanit dhe me dolen shkrime ku e-zani kritikon linjen editoriale ekstremiste te kesaj gazete apo analiste te saj ekstremiste si Mushkola e Frangaj me shoke.

    Klikoni dhe kerkoni falje ju fanatiket me kurriz llastiku:

    http://www.e-zani.com/2012/08/22/krismat-e-antivehabizmit-mediatik-ne-dite-feste/
    http://www.e-zani.com/2012/09/01/pergjegjesit-per-sherthimin-e-urrejtjes-fetare/
    http://www.e-zani.com/2011/10/03/klisheja-e-“anti-amerikanizmit”/

  • Ju te e-zanit i akuzoni keta hoxhallare si te paafte ne paraqitjet mediatike qe bejne. Pasi jane te paafte te artikulojne gjuhen qe nevojitet ne keto raste. E ketu jam dakord. Se i kemi pare se po lene nam. Une vete i kam kritikuar per deklarata te papergjegjshme neper media, te cilat me pas i kane keqperdorur ne dobi te interesave te tyre. Por, kur thoni se keta nuk jane perfaqesues te denje te muslimaneve, cfare nenkuptoni me kete?! Pasi une ketu kuptoj se ata kane probleme ne menyren se si i qasen kuptimit te Islamit tradicional, e per pasoje nuk meritojne te paraqiten si perfaqesues te muslimaneve. Ku po gabojne nga ana fetare?! Ne Akide, apo Menhexh?! Jam kurioz te di mendimin tuaj. Per te qene sa me konkret. Faleminderit!

  • Do u lutesha admin-eve nese kane mundesi te bejne nje analize te videove te Ahmed Kalase dhe Shefqet Krasniqit ne Nektar qe ta kuptojme me qarte se ku tamam qendron problemi me pranine e ketyre imameve ne kete emision fetar per te cilin vellai yne E Hoxha ka bere kaq shume pune e duket sikur po ia hedhim poshte kaq kollaj:

    Ahmed Kalaja
    https://www.youtube.com/watch?v=lyAyJzPdgYU

    Shefqet Krasniqi
    https://www.youtube.com/watch?v=9BVs3eDy3Ac

    Faleminderit.

    • Cfare ka per te kuptu ketu mor vlla. E kane shpjegu disa vete me siper. Konceptet qe kane keta per femren ne Islam, per marredheneit midis burrit dhe gruas, per shoqerine e per martesen jane me lone nam.
      Ahmed Kalaja njehere e le namin perdite ne facebook, dhe ka disa vjet qe na felliq rregullisht ne televizor. Para pak koheve doli e tha tek news 24 qe duhet qe shteti te lejoje patjeter poligamine (ne nje kohe kur te gjithe ishin indinju me kerkesen per martesat e dylbereve), del e falet ne miting, me heret ka dale duke fol me superlativa e perdellim per Xhorxh Bushin, duke demostru nje lloj falciteti qe nuk ka shqiptar qe e ha, nuk ka lene rast pa fol neper emisione per xhindet, magjite, mesyshin, duke i habit njerezit me muhabete horror e fantashkence, nji here tjeter thote qe muzika eshte haram, nji here tjeter (tek TV SHIJAK) thote qe muslimanit i lejohet me shku ne dasem, por jo ne ato dasma ku ka muzike (me i llaf, vetem tek dasmat qe bohen mrena ne xhami te Dine Hoxhes), ne nji ligjerat tjeter thote qe Islami e ka ngrejte gruan shume lart sepse nuk e lejon burrin me e rraf pa te drejte, etj.
      Mund ta kalojme gjithe naten me gafat e Ahmed Kalase. Nuk ma ha mendja qe eshte pune e zgjuar t’i ofrosh hapesire mediatike perfaqesuese nje zeri si ky!

      • Poligamine e ka qef mo hoxha, po s’ka c’i bo (fundja prandaj dhe eshte “hoxhe i nderuar” tek Dine Hoxha!
        Ketu s’ka shtet o trima, se ne qoftese ky shtet do ta kete pak me shume ne vemendje kete cunin nga Tujani, kishe me ia degju kengen.
        Ky hoxhe, shkel ligjet e shtetit shqiptar me te dyja kembet, duke celebru martesa informale, shume prej te cilave jane poligame, qe marrin me qafe rinine. Per sa e sa njerez ky hoxhe eshte bere sebep dramash, divorcesh, problemesh e sherresh…
        Ne jo vetem qe duhet te mos e ekzospozojme, por duhet ta denoncojme fuqishem, sa jemi ne kohe, perndryshe kusuret e mendjelehtesise se tij, do ti hajme te gjithe. Eshte turp per shoqerine tone qe toleron fenomene te tilla. Kur pucra te plase e muhabeti te qelbet, nuk do te kete me goje njeri me fol. Keshtu qe eshte ne dinjitetin tone, ti denoncojme vete problemet, perpara se te na i perplasin surratit te tjeret.

        • Nuk mund te ndash veprimtarine publike te nje njeriu ne ate brenda nje emisioni nga ajo jashte emisionit. Nese une therras ne emision, bie fjala, Maks Velon, nuk mund te bej sikur nuk di asgje se c’ka thene ai me pare. Pervec kesaj, disa diskutues me larte renditen nje tufe budallalleqesh te Shefqet Krasniqit ne Nektar. Cfare do me shume!

      • Problemi me Ahmed Kalane dhe te tjeret eshte kur dalin nga fusha e tyre. psh nese thote qe syri ekziston eshte shume ne rregull, sepse profeti e thote dicka te tille , ama kur fillon duke e shpjegu nga ana shkencore qe jane ca rreze te padukshme, bla bla bla, aty del bllof komplet dhe per dike qe s eshte besimtar duket si mashtrues i remdomte. por mendoj se tema te tilla si syri apo magjia duhen trajtuar me doemos ne publik, pasi eshte arsye shirku e pjeses me te madhe te popullsise. shume vuajne nga magjia apo syri dhe zgjidhjen e gjejne me shirk. duke shku ne lac, ne tomorr, apo neper “hoxhallare” te ndryshem. thirrja per lenien e shirkut pjeses tjeter te shoqerise i drejtohet, se ata qe jane ne xhamia pak a shume e dine. sigurisht duhet bere me taktin e duhur.
        dyshtas, dalja ne publik eshte daua, dhe daua ka rregullat e caktuara ne islam, ose me sakte kufijte qe sduhet te kaperceje. ne vija te pergjithshme duhet fillu me teuhid, pastaj me namaz , pastaj me zeqat e me radhe. kur ti e fillon keshtu dhe te pyet tjetri per tema qe skane te bejne me kete atehere pergjigja i jepet sic eshte e verteta pavaresisht se cndikim mund te kete te ai. dhe meqe daljet ne publik, ose publikimet ne youtube i drejtohen te gjitheve dhe pyetjet qe mund te drejtohen nga dikush bie mbi kurrizin e te gjitheve, atehere duhet moderu me kujdes kjo pjese.
        dmth ne asnje rast nuk bon qe ti te genjesh kur te thote tjetri a eshte e lejuar poligamia ne islam, apo a eshte lejuar muzika ne islam, dhe rrjedhimisht shkuarja ne dasem. Ashtu si edhe nuk ben te beje ndonje haram me justifikimin qe njerezit do zbrapsen nese e se bej. psh nese prezantuesja e emisionit i jep doren. i lejohet fetarisht tja jape me justifikimin qe ajo pastaj do paragjykoj apo ku di une. normal qe jo. nese per ty gjera te tilla nuk perbejne haram eshte tjeter gje. problemin kerkoje te vetja

    • Ja dhe nje tjeter. E keshillon dikend qe gruan e dyte te mos e coje ne shtepine e gruas se pare, por t’i gjeje nje shtepi tjeter. Dhe pastaj shton se kaq te drejta sa i ka dhen Islami gruas nuk i ka dhene askush! Zot na ruaj!
      A ka degju ndonjehere ky hoxhe qe ne Kosove ka nje kod familjeje?! A nuk e di ky rob i Zotit qe kjo nuk quhet martese me ligj dhe femijet dalin kopila?!
      A ka ndokush ti tregoje hoxhes se po jeton ne Kosove e jo ne Arabine Saudite?!

      http://www.youtube.com/watch?v=vMnOxw147mE

      • qefliu, gruaja e dyte e trete dhe e kartert eshte e lejuar nga Allahu i madheruar, dhe nje martese e tille quhet legjitime para Zotit, dhe femijet nga kjo martese nuk jane kopila,dhe marredhenia e tille nuk konsiderohet zina(imoralitet) perderisa eshte bere akti i marteses me dy deshmitar dhe me welijjin e vajzes, apo gruas. ska lidhje je ne kosove apo ne saudi. je ne shekullin e 6 ,e 21, apo pak para dites se gjykimit. Nese ka dicka per tu kritikuar shefqeti eshte qe keto mesime i ben per publikun e gjere. dhe ne pergjithesi pergjigjet pa argument fetar dhe per me shume nga cka te drejte. psh i degjova nje pergjigje dikur, ku dikush e pyeste se a lejohet qe nje vajze te cilen une e kam dash te ndahet nga burri i saj dhe te martohet me mu. ky ne vend qe ti thote nese ndarja nga burri i pare behet sipas rregullave fetare ath. ska asnje problem dhe eshte e lire te martohet me ty. ky i thonte :: ku kuuuu kuuuuu, qysh more po ja merr gruen tjetrit, a ski marre aaa. ajo te kishte dash ty i kishte duru te rrahurat e babes dhe vllait dhe me ate s ishte martu. po ajo ste ka dash prandaj tamam, prandaj eshte martu me tjetrin. e tash do me e marr ti.
        me pak fjale muhabete pa lidhje, qe i fut ne sherr edhe ata te shkretet atje, jo me ke dash jo sme ke dash.
        kjo lloj ligjerate eshte per tu krituar, ama jo te vertetat fetare, se ashtu po kritikon fene dhe jo shefqetin. sipas llogjikes tende i bie qe meqe sjemi ne arabi as mos te mbulohen femrat, as mos te leshohet mjekra, as as as.

        Ndajeni inferioritetin tuaj ndaj shoqerise me dashamiresine tuaj ndaj shoqerise qe dhe ata te udhezohen. jane dy ndjenja krejt te ndryshme

        P.S.
        nje sygjerim kisha per ezanin qe te trajtonte ne ndonje shkrim pyetjet idiote qe i drejtohen hoxhallareve, dhe konsideraten ndaj ketyre pyetjeve nga ana e hoxhallareve duke ju pergjigj. si edhe faqet islame ne fb qe kane dale si kerpudhat pas shiut dhe gjen budalliqe me kile.

        • Allahu nuk na urdheron te shkelim ligjet e shtetit, ndaj dhe e dyta, e treta dhe e katerta jane te paligjshme. Martesa ne Islam lidhet mbi besnikerine shpirterore perpara Zotit, mbi besnikerine morale perpara shoqerise dhe mbi shtrengimin ligjor perpara institucioneve te shtetit. Perpara Zotit nuk mund te fshihesh me literalizem, sic bejne fshataret poligame tek Dine Hoxha. Perpara shoqerise duhet publikimi (pasi Profeti a.s. na thote se kurverine nga martesa e ndan publikimi) dhe nuk mund te kete martese mceftas, sic edhe ndodh me barinjte e Ahmedit, e gjithashtu, nuk mund te kete martese pa shtrengime ligjore. Ajo procedura teatrale qe bjene disa nga imamllaret tane neper xhami, me dy deshmitare rastesore, me mahrem (qe nganjehere eshte i pranishem vetem nepermjet celularit) qe nuk ia ka idene se cfare po ndodh, e ne fshehtesi totale nga xhemati, nuk ka piken e vleres.
          Martesa ne vendet muslimane, shenohet ne gjendje civile dhe aty qendron vlera, pasi burri dhe gruaja, pervec detyrimeve morale, kane edhe detyrime ligjore. Kurse Kalane nuk e pyet kush, ne rast se lidhja nuk funksionon, dhe shpesh ka ndodhur qe gruaja, vajza e re e martuar, mbetet ne mes te rruges. Hoxha, pavaresisht se me takije ne koke e kollare ne qafe, nuk ka asnje mjet shtrengues ndaj cifteve qe lidh ne martese. Per kete arsye martesat qe ai lidh jane informale, te jashteligjshme, pa vlere.

          Pra, ligji nuk e lejon poligamine ne Shqiperi, e perderisa Islami nuk e pranon vetgjyqesine, por na detyron te respektojme ligjet, shtetin dhe institucionet, martesa me gruan e dyte te behet haram. Gjithashtu te behet haram edhe per shkak se nuk aplikohet barazia midis grave, qe eshte kusht i vendosur ne Kuran. Per sa kohe njeren e ke te ligjshme e tjetren te paligjshme, kjo eshte pabarazi e rende, pervec se e papranueshme moralisht dhe ligjerisht.
          Se treti kjo lloj martese te behet haram edhe nga urfi, e shume parime te tjera te usulit si isihsani, istihsabi, sedud-derraeh etj. Urfi, (tradita, vlerat shoqerore, zakonet apo, ne pergjithesi, kultura e vendit ku jeton) sipas usulisteve, mund te behet pjese e sheriatit dhe te nderhyje per te frenuar apo stimuluar sjellje te caktuara shoqerore. Islami ka ardhur per ti mbrojtur kulturat, deri aty ku ato nuk bien ne kundershtim thelbesor me parimet baze te Islamit. Poligamia nuk eshte ndonje parim baze i Islamit, madje perkundrazi, vete Allahu na thote se, me mire eshte te martohemi me nje grua te vetme (sepse gjithsesi do ta kemi te veshtire te mbajme drejtesi duke pasur me disa gra), atehere urfi mund te na obligoje t’i qendrojme larg kesaj pune.
          Mbi te gjitha, keta qe na bejne si te devotshem, duhet te kene turp qe per hir te epshit e qefit te vegles, nuk duan te sakrifikojne qe te mos lejne nam me kete muhabete, por gjejne sebep sofizma te tille, per te legjitimuar veprime qe nuk dallojne shume nga imoraliteti i njerezve qe i nderrojne femrat siaps qefit. E me keto gjera, marrin me qafe vajza te reja te cilat i lene rrugeve, shpesh edhe me femije. Ky eshte turp e jo fe.

          Mbi te gjitha, ne qendrimet e mija nuk kam kurrfare kompleksimi sepse kjo eshte feja qe une njoh e besoj dhe keto jane parimet qe na kane mesuar dijetaret tane per te gjykuar. Perkundrazi, te kompleksuar ndjeheni ju selefite qe detyroheni te maskoheni ne publik, duke thene se e bejme poligamine fshehtas dhe e nuk e shfaqim ne publik.

          • D flm per linkun, shume i sakte trajtimi.
            Qefliu, po flisja per martesen ne pergjithesi, dhe jo se cfare ben ahmed kalaja ne xhamine e tij. dhe bie dakort me ty qe dallimi ndermjet imoralitetit dhe marteses eshte pikerisht publikimi dhe pergjegjesia qe ke ndaj bashkshortes dhe femijeve qe vijne prej kesaj martese. Ne fakt kam degjuar gjera dhe me te renda, ku disa persona martohen nje here vit ose me shpesh me nga nje , me keto lloj deshmitaresh shurdh memec qorr. Ajo qe po thoja une qe martesen nese eshte e sakte nuk e ben haram ligji shqiptar. tjeter gje jane pasojat qe mund te te vijne dhe qe duhet ti marresh vete parasysh. se me i hap deren kesaj i bie qe ligjit neser mund ti teket me ta bere dhe namazin haram, dhe ne si shqiptar e dime kete.
            dhe duhet bere dallimi ndermjet asaj qe eshte me e mira me ate qe eshte me pak e mire, ose e keqe, por e sakte.
            se dolem shume nga tema e shkrimit

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *