Kriza e islamistëve në Turqi





erdogan-fethullah-gulen

E. Veseli

Një skandal korrupsoni ka përfshirë politikën turke këto ditë, skandal që shpërtheu pas arrestimit të një numri të konsiderueshëm bisnezmenësh dhe bankierësh, mes tyre dhe të djemve të disa ministrave të kabinetit Erdogan. Ky zhvillim dramatik e ka vendosur qeverinë në një pozicion jokomod, kur imazhi i saj kryesor këtë dekadë ka qenë pikërisht ndershmëria e zyrtarëve të saj, përkushtimi i të cilëve në detyrat publike konsiderohej një ndër faktorët e zhvillimit të gjithanshëm të Turqisë së këtyre viteve. Pas zbulimit të këtij skandali mendohet se qendron Imami Fetullah Gylen, një klerik rezident në Amerikë, me ndikim të madh në vend dhe njëkohësisht ish-aleati (tashmë) i z. Erdogan, në përballjen e tyre me eliten laike të vendit. Spiralja e përplasjes ka ditë që na furnizon me ngjarje të reja, ku më rëndësishmja është ndryshimi radikal i qeverisë turke nga Erdogan, i cili, duke mohuar akuzat ndaj personit të tij, nuk pranoi të dorhiqet.

Pas gjithë kësaj zallamahije që ka përfshirë skenën politike turke, ku në luftën për pushtet, paradoksalisht janë përfshirë dy rryma me frymëzim islamik, na vjen dhe një lajm interesant: në respektim të plotë të frymës ligjit, ushtria nuk do të përfshihet në këtë konflikt. Lajm i mirë ky kur,  tradicionalisht në Turqi, ushtria ka shfrytëzuar kriza të ngjashme politike dhe, përmes grushteve të shtetit, ka vendosur vullnetin e saj politik në ruajtje të laicitetit. Nuk dihet se sa do të zgjasë kjo risi turke, kur pothuajse në gjithë Lindjen e Mesme shohim lëvizjet islamiste të jenë nën goditjen e monarkëve, ushtarakëve ose nën trysninë e laicizmit militant. Ndërkohë, është për t’u përmendur se kufizimi i ndikimit të ushtrisë në politikë konsiderohet arritja më e madhe e AKP-s së Erdoganit në këto njëmbëdhjet vite në pushtet, e gjithë kjo në aleance me grupet religjoze në vend, dhe sidomos me më të fuqishmin e tyre, “Hizmet” e udhëhequr nga Fethullah Gylen.

Ftohja e bashkëpunimit mes Erdoganit dhe Hizmetit mendohet se nisi pas incidentit në detin Mesdhe ku ushtria Izraelite gjatë një sulmi në anijen e ndihmave “Mavi Marmara” vrau shtatë shtetas turq dhe një amerikan. Pak ditë më pas, Imami Gylen me rezidence ne SHBA e kritikoi iniciativën humanitare që synonte thyerjen e bllokadës në Rripin e Gazës, duke e cilësuar si një provokim ndaj shtetit të Izraelit. Kjo qasje ishte në diskordance me qendrimin e Erdoganit, i cili prej kohësh i përfshirë në mbështetje të kauzës së palestinezëve në Gaza, i cili e konsideroi sulmin si “gabim historik” dhe me pasoja të rënda për marrëdhënjet e dy vendeve. Por nuk është vetëm politika e jashtme fusha ku ndahen dy ish aleatët: një rivalitet në sferat e pushtetit ka kohë që ka marrë formë kur njihet ndikimi gjithnjë në rritje që ka Hizmeti në aparatin e gjerë shtetëror si dhe në burokracinë e vetë partisë në pushtet.

Hizmeti është lëvizje që i jep një theks të veçantë vullnetarizmit dhe edukimit përmes rrjetit të madh të instituteve arsimore të themeluara jo vetëm në Turqi. Pikërisht në këtë sferë ndodhi dhe përplasja publike mes ish aleatëve; AKP vendosi ta këpusë këtë lidhje, duke ndjerë përherë e më tepër në kurriz peshën e një aleati që me zgjerimin e ndikimit e tij bëhej më i rëndë në sfidat dhe objektivat e ardhshëm politikë. Në verën e këtij viti shpërthyen polemikat në opinionin publik mes ish-aleatëve rreth projektligjit që parashikonte mbylljen e istituteve përgatitore parauniversitare, një pjesë e konsiderueshme e të cilave janë nën kontrollin e Hizmetit.

Erdogani, si një lider tipik karizmatik, shumë prej sukseseve ekonomike dhe politike të Turqisë i sheh të pandashme nga personi i tij. Pas vënjes nën kontroll të elitës sekulariste me ndihmën e gylenistëve, përmes proceseve gjyqësore, shpesh të diskutueshme, rivalitetin e një lideri fetar me një ndikim të madh si Gylen e sheh si pengesë në sfidën e tij të ardhshme presidenciale. Ndërkohë, nëse verën e ardhshme Erdogan do të korrë sukses, lëvizja Hizmet dhe modeli i saj i aplikuar i Islamit do të pësojë rënie të ngadaltë, për t’u futur në ujra të pasigurta. Por aleati më i rëndësishëm i gylenxhijve në përplasjen e tyre me Erdoganin, përveç ndikimit të gjerë në shoqërinë turke, është koha e gjatë e AKP-së në pushtet, që natyrshëm sjell konsumimin e cilësdo force politike që qeveris më tepër se një dekadë. Autoritarizmi, shfaqja e korrupsionit dhe etja për të qendruar në pushtet janë simptomat e dukshme ku po godet tashmë Hizmeti, në një moment të favorshëm si kjo e pas-protestave të liberalëve për parkun Gezi.

Ngjan paradoksale kjo thyerje mes aleatëve kur kjo dekadë qeverisjeje konsiderohet e artë për Hizmetin, lëvizje e cila ka zgjeruar dhe siguruar dukshëm aktivitetet e saja arsimore dhe financiare. Gjithashtu është e paqartë se cili është obiektivi real i lëvizjes në këtë sfidë me qendrën e pushtetit, por rezultatet e pritshme janë dy; ose tentativa për zëvendësimin e lidershipit aktual të AKP-s, për të afruar aty njerëz më miqësor më Hizmetin, ose një flirt i rrezikshëm me opozitën sekulariste e cila nuk jep garanci të forta për shumicën e arritjeve të gylenistëve.

ErdoganErdogani është në mesin e një fushate elektorale për zgjedhjet lokale ne Turqi dhe duket se mbështetja popullore nuk i është lëkundur shumë nga skandali që ka përfshirë partinë e tij. Verën e ardhshme është dhe sfida e tij e vërtetë, prova e madhe së cilës shumëkush i druhet se është e vështirë për t’ia dalë, duke parë mungesën e mbështetjes nga një ish-aleat dhe për më teper që, në muajt në vijim, imazhi i tij mund të dobësohet më tej nga skandali në fjalë. Nëse zgjidhet president me votë popullore, kariera e tij politike pëson një transformim cilësor dhe e bën atë një lider që do të eklipsonte dhe vetë Mustafa Qemalin, themeluesin e Republikës Turke. Por një dështim i mundshëm i Erdoganit në zgjedhjet presidenciale do të fuste në krizë modelin e deritashëm të suksesshëm të islamit politik turk, model që u trumpetua si i aplikueshëm në disa prej vendeve të përfshira nga Pranvera Arabe.

Kjo nuk do të ishte pasoja kryesore e këtij dështimi. Dalja e mundshme nga skena e një lideri si Erdogan do të linte në politikën turke një vakum që është e vështirë për t’u parashikuar se kush mund t’a përmbushë. Sipas kësaj optike, pasiguria ekonomike dhe kriza politike do të jenë të pashmangshme, dhe për shumë kohë do të qëndrojnë si kryefjalë të fjalorit politik në përpjekjen për të kontrolluar trashigiminë politike të Erdoganit.

Edhe sfidanti i tij i tanishëm Fethullah Gylen, si një lider që tërheq në prapaskenë fije të pushtetit, është i ndërgjegjshëm se dalja e Erdoganit nga skena politike duhet të jetë graduale, kjo pasi ai të dizenjojë një pasardhës që ruan stabilitetin. Mbase ky është dhe obiektivi i tij i vërtetë në këtë përballje me AKP-n, një hamendesim ky pasi Hizmeti si lëvizje sociale, larg të qenit një parti politike, qëndrimet dhe vendimarrjen e ka në një stil të ndryshëm nga politika. Synimet, objektivat dhe metodat e saj janë të panjohura dhe të patestueshme nga publiku i gjerë, themelore këto si sjellje në një demokraci përfaqësuese. Këtu është dhe thelbi i përplasjes mes Erdoganit dhe Gylenit, ajo e dy modeleve historikë të lëvizjeve islame: ajo e islamit politik, i cili punon sipas skemave klasike të një force politike dhe ajo e një organizate fetare të nëndheshme e formuar në këtë mënyrë si pasojë e shtypjes së egër gjatë regjimit Qemalist.

Në vijim përplasja do të jetë edhe më e fortë, kur dihet mbështetja e gjerë që gëzojnë të dy liderët. Gjithsesi fitorja e cilitdo prej tyre do të jetë një fitore më kosto të lartë dhe do të sjellë një dobësim të pashmangshëm të forcave respektive dhë të lëvizjeve islame në Turqi, por një gjë është e sigurtë: Turqia e Erdoganit është futur në një erë të re, anija e së cilës noton në paqartësi dhe nuk dihet saktësisht se kur dhe si do ta dalë në breg.

Comments

  • Sido qe te jete e verteta mbi te arrestuarit, eshte e qarte qe gylenxhinjte po e bejne kete per te sulmuar Erdoganin, e jo se kane ndonje refuzim parimor ndaj abuzimit. Perkundrazi, gylenxhinjte kane dhene historikisht prova se nuk e kane per gje, te bejne kompromis me korrupsionin per hir te interesave te tyre. E kemi pare kete tek shitja e vakefit tek busti i Azem Hajdarit, kur te gjithe firmosen vepren monumentale te korrupsionit ne KMSH. Po keshtu, nepermjet korrupsionit ata arrijne te infiltrohen neper strukturat shteterore, per te shtrire ndikimin e tyre ne prapaskene.
    Ne Turqi ata kane ndertuar shtet brenda shtetit dhe kjo eshte e patolerueshme, antiligjore, korruptive. Ata minojne cdo vlere qeverisjeje dhe cdo fryme demokracie, duke shkelur me kembe vullnetin e shoqerise, per hir te interesave te tyre, qe nuk merret vesh se cilat jane ne te vertete.

  • Ironike eshte qe Fetullah hoxha, ka gjithe jeten qe flet per paqen, tolerancen, ndersa ka vendosur te ndryshoje kurs duke mallkuar nje musliman. 😛

  • Mire mer burre, Papa qe eshte pape del dhe nga nje here ne ballkon, dhe lesho ndonji pullumb, po kete Fethulla hoxhen vetem ne youtoube mund ta shohesh.

  • Shume deshperuese ajo qe po ndodh ne Turqi. Inshallah Zoti i udhezon lideret e Turqise e te hizmetit te gjejne gjuhen e perbashket e mos ta shkaterrojne kot se koti ate cka eshte arritur keta 10 vjet te fundit.
    Dhe Gezuar Vitin e Ri te gjithe Ezanisteve 🙂

  • Muslimanet nje gje nuk kuptojne; se eshte dikush me i mencur qe i manipulon. E verteta merret vesh shume vite me vone, dhe ne na ngelet te mundohemi te kuptojme ato qe na servirin te tretet.
    Artikulli duket korrekt me sa informacion jepet neper media.
    Gjithsesi, mendoj se respekti per Hoxhallaret e muslimanet nuk duhet braktisur.

  • Nuk i ka hije nje muslimani qe te flase pa baze dhe ter marre neper goje nje musliman. Neve nuk ja kemi hapur kujt zemren per te pare nese eshte apo jo musliman. Per Hoxhe Gulenin kane 20 vjet qe vetem e akuzojne dhe nuk kane arritur kurre ti vertetojne qofte edhe me te voglin gje. Megjithate koha do tregoje se kush ka te drejte. Hoxha nuk ka mallkuar njeri. Ai ka mallkuar te gjithe ata qe merren me korrupsion e me pislliqe.kushdoqofshin ata. Tju vije turp qe i thoni vetem musliman dhe vlisni me nje gjuhe urretje. Shikoni jeten e Resulullahit dhe do te gjeni shume pergjigje per ngjarjet e sotme. Nje pytje kam per te gjithe ata qe flasin pa e njohur dhe pa lexuar per hoxhe gulenin. Cfare demi i ka sjelle ai islamit dhe muslimaneve deri sot? Pastaj ai nuk eshte kundra Erdoganit, dhe nuk ka pasur ndonjeher qellime pushteti,se mos mendoni se nuk i eshte ofruar. Ai nuk mund te duronte me.sepse te dalesh nje dite te bukur dielli dhe te thuash se un dua te mbyll ders’hanet (kurset) me te sukseshme ne turqi dhe te largosh nga puna mbi 500 punonjes policie pa asnje hetim.vetem me justifikimin se keta nuk paskan njoftuar kryeministrin per arresitemet ndaj qeveritarve te tij. Megjithateate Zoti eshte me i madhi.Inshallah vendoset qetsi dhe paqe ne mbare boten muslimane.Neve si musliman na ka hije te mos flasim me gjuhen e urrejtes dhe te percarjes. sepse Allahu te drejten per te perhapur fene ne mbare boten nuk ia ka dhene nje grupi apo nje kombi te vecante. Mos harroni cfare thote profeti yne a.s Nuk ka dallim nga ju i bardhi nga i ziu dhe arabi nga jo arabi. Pse ndiheni keq kur nje musliman turk perpiqet te perhape islamin? mos ai nuk ka te drejte? Selam

    • @Abdullah, ja ke myt kot, askush nuk ta ka sha hoxhen, por gjithe fustrimet e mundshme i ke nxjerr ketu pa u kuptu se me cilin e ke. Se ku eshte e drejtja ne perplasjen mes dy ish aleatve kete e di vetem Zoti i Madh, por nje gje duket haptaz, te dy po luftojne per pushtet. Punet ne Turqi ma merr mendja se nuk arrijme t’i perceptojme sa duhet, edhe sikur te ndjekim perdite mediat e Turqis, por se çfare eshte Hizmeti kete e shohim si drita e diellit ketu. Mjafton me pa se si e kane katandis KMSh, mjafton me pa se si e kane katandis projektin e xhamise, (llangos minare neper beze, dhe leje grop) per te kuptu çfare malli jane. Per nje gje nuk ia ha qeni shkopin, per pazar te thajne piten.

      • Robo, perpiqu me pa i cike me larg se abi qe ke siper!
        Nuk po thote njeri qe Fetullahu nuk esht musliman. Ate e di vec Zoti. Po, qe e ka shnderru skuthllikun ne sistem, kte e shofin te gjithe.
        Edhe apologjia jote ktu, tregon se je krejtesisht ne logjiken e sistemit, dmth skuthllikut, dobicllikut. “Kishte gje me emer, Jovan Bregu aty?! Jo. E pra, s’e ka pas me ne!”

        Ju funksiononi si CIA, cdo gje mceftas, kurse gjykimin e doni me fakte e prova okulare. Kur vjen puna per Fetullahin, ju beheni tgjithe si Shen Thomai, dhe nuk besoni asgje, “pa vene dore ne plage”. Po kush iu le ti afroheni plages, qe tkeni mundesi ti vertetoni gjerat?!
        Beteja ketu eshte interesante fare. Esht nji njeri publik me veprime te dukshme, me nji tjeter qe esht komplet informal dhe qe cdo gje e ben mceftas, ne erresine. Kshu qe, edhe standardi i gjykimit te behet lemsh.

        Megjithate, ta justifikoj, se, pune nurxhish, ca me bo. Aty ku na shkrive gazit, esht, kur thu qe Fetullah Hoxha nuk paska dash pushtet. Hahaha
        Atehere cdreqin do qe ka pushtu gjysmen e shtetit, dhe ka ndertu me mjete informale, nji shtet brenda shtetit?!

        Edhe kjo puna e mallkimit ishte gallate. Hoxha flet fill pas ngjarjes, duke iu referu drejtperdrejte ngjarjes, por mallkimin e paska pas “ne pergjithesi per zyren tone”! Hahaha

        Pyetjes se cfare demi i ka sjell Islamit hoxhe Gyleni, mjafton me pa se cfare po bejn ne Shqiperi per ta kuptu. Njerez qe duan vetem me perfitu pushtet me pa te drejte, duke uzurpu poste nepermjet korrupsionit, e pazareve, e pastaj, kur e fitojne ate cope pushtet fillojn e perjashtojn te tjeret, duke mbajt me pisllik vetem njeri-tjetrin, kjo esht nji nga fitnet me te keqija.

  • Tradhtia e mikut eshte me e rende se armiqesia e armikut.
    3 jane semundjet me te medha qe kane shoqeruar muslimanet shekullin e fundit Injoranca, Varferia dhe Percarja. Problemet e erdonganit jane te tijat,se i dolen sheshit pislliqet qe kishin bere qeveritaret e tij. Nuk eshte faji i gjyqsorit apo ndokujt tjeter. Atij nuk i ka ngele as nje mik rreth e per qark. Eshte prishur me te gjithe fqinjet e tij. Kurse per Vellezerit tone ne egjipt nuk po e luan as gishtin e dores.per me teper largon edhe mbasadorin nga egjipti. Sa per ato qe thoni ju per kmsh e me the te thashe,nuk jam kam idene.Ju duhet te dini me mire,se kush e di ss ku u rreh juve….nejse.Te te vij turp qe cilson nje musliman si nurxhij apo ku po di un.Ju me siguri duhet tia keni pare zemren qe flisni kaq hapur. Allahu i bashkofte muslimanet ne mbare boten dhe i largofte ndasite mes tyre. Cdo kush qe punon per te perhapur emrin e Allahut dhe te dergurit te tij ne cdo vend ku lind dhe perendon dielli,Allahu i ndihmofte ishallah.E mbyll me kaq sps debati nuk zgjidh gje. Pastaj Allahu e di me se mire se kush ka te drejte. Selam

    • Or djale, artikulli ishte çorbe. “Terhiq e mos e keput” ka pas thene Hekuran Isai. Hoxha jetonka ne nje dhome 15 metra kartore, me e vogel se e imja. Por kjo dhoma qenka ne mes te nje ferme 25 akra, sa lagja ime, qe nuk eshte e imja. Vetem me keto pasaktesi ju nxjerrin zbuluar. I njohim si operojne nurxhinjte, e dijme si sillen me pushtetin per te arrit ate qe duan. Nuk dallojne asnje centimeter nga cilido sekt ne bote. Po ate hierarkine me abilere cip mbi cip, si repart ushtarak, deri tek i madhi fare, di gjo hoxha per keto apo ai thjesht i frymzon njerzit, se çfar behet masnaj nuk di gji, ne nje dhome 3.75×3.75 jetoj un i shkreti. Ju ka more koka ere e nuk dini se çfare beni; me nje dore e mohoni e me tjetren e cytni.

  • Me kutite e kepuceve ku u gjenden miliona dollare, me bisedat e regjistruara te hajduterise, me fotot e provat e tjera te gjith atij korrupsion, qe rrasen brenda bijte e ministrave e shume tjere, nuk do merreni fare?

    Cne qe hajduteria e pushtetarve te larte ne Gjermani, Japoni e kudo nuk qenka komplot i jashtem, sic qenka ne Turqi? Se Erdogani eshte musliman i mire?

    Reagimi juaj te kujton ate historine e Nasredin hoxhes me hajdutin.

    Neqofte komplot, komploti ka filluar qe me afrimin e disa figurave te korruptuara ne AKP. Nuk eshte komplot kur policia dhe hetuesit bejne punen. A jane keta te xhematit? Po, me shume mundesi. Por ka edhe nepunes tjere te ndershem sa te duash. Turqia po ecen mire. Misionin e ka te madh, e gjith bota islame pret shume prej saj.

    Kjo qe po ndodh tani eshte hapi i radhes i pastrimit nga felliqesi te medhaja qe i kane injektuar tash sa kohe: konfliktet e ashpra politike, rraciste, pucet, varferia, korrupsioni… Turqia po reagon si shtet normal, sic duhet. Kuptohet perjashto qeverine Erdoganin qe eshte kthyer ne faraon paranojak dhe maskara keto kohe (me then drejten keshtu ka qene mendoj).

    • Cfare quan shtet normal zotrote? Kur ke nje shtet brenda shtetit, qe i merr urdherat nga amerika dhe ka ne dore te kercenoje qeverine e ardhur me votat e popullit?!
      Paske koncept interesant per funksionimin e shtetit!

      E pra, cdo njeri qe di sadopak nga shkencat politike, kete e quan dublim te shtetit, qe i bie te jete tumor i qeverisjes.
      Natyrisht, korrupsioni eshte veper e shemtuar dhe e denueshme. Por, ky lloj puritanizmi ndaj korrupsionit bie ere. Cdo qeverisje, do kete mollet e saj te kalbura, deri ne nivele te larta. Nuk ka dyshim per kete. Por kur lufta ndaj korrupsionit kthehet ne nje maske, per te sjelle nje grusht shteti institucional si ky, kjo eshte felliqesi qe fillon nga koka, aq me teper kur koka gjendet jashte shtetit, ne Pensilvani.
      Te gjithe e kuptojne se qellimi ketu nuk eshte tek disa bij ministrash qe paskan abuzuar, por tek lufta e brendshme, e cila pritet tashme te shnderroje ne nul, te gjitha sukseset e arritura. Nese vertete qellimi do te ishte tek korrupsioni, a mos valle tani e zbuluan ne kaq vite qeverisje? A mos valle, nuk ishte e nevojshme te informohet kryeministri dhe strukturat e tjera mbi kete gje? A mos valle, rastesisht, u arrestuan te gjithe ne te njejten kohe, dhe shteti filloi te funksionoje vetem tani, duke i arrestuar ne tufe, te korruptuarit?
      Une nuk shfajsoj Erdoanin, sepse natyrisht, qendrimi gjate ne pushtet konsumon edhe liderin edhe anetaret, dhe duket qe Erdoani ka fituar disa sifate paternalizmi qe natyrisht e demtonjne. Por, gjithesi, reagimi i tij eshte normal, kur shohim se eshte sulmuar ne pabesi (gylenxhinjte kane njerez te infiltruar madje edhe brenda partise se tij). Por sido qe te jete reagimi i Erdoganit, kjo shoqeri sekrete e organizuar qe i qepet si ushunjze qeverisjes e institucioneve, eshte gangrena me e felliqur qe ka prodhuar Turqia keta vjet dhe kjo duhet denuar nga cdo njeri me dy pare mend.

      • Akuzat per shtet paralel, ceta, banda etj jane llomotitje der kur te sqarohen me prova e gjyqe ne kte bote dhe tjetren. Per momentin tema eshte korrupsioni 100 miliard dollaresh i AKP, me prova, dokumenta, me te gjitha.

        Hetimi ka 2 vjet qe zgjat. Kur behet fjale per korrupsionin e partise ne qeveri, me ministrin e brendshem te perfshire, te fshehte do ta mbash nga i dyshuari, ne do vertet te besh punen.

    • Po keta te korruptumit e KMSh kur do t’i kapni? Kur do te filloje Hizmeti luften me “duar te pastra”, per ata qe shiten Vakfin per nje cope buke ne qender te Tiranes? Kur do ta denoncoje ate funksionarin qe hapi kasaforten e KMSh me gur fresibel?! Po per puçin institucional, (paçka se ata qe fituan me letra ishin ish horrat tuaj) qe rikthyen ne fron Inxhinjerin kush do te pergjigjet. Selimin kur do ta fusni brenda?

        • Pse, ai hoxha juaj nga Pensilvani eshte njekohesisht edhe kryeminister, edhe kryeprokuror, edhe kryekadi, edhe kryebashkiak i Stambollit!
          Fundja, ju po beheni ketu prokurore te ministrave te Erdoganit, pse te mos jepni dhe nje gjykim per keta vakefshitesit tane.

  • Vazhdoni me gjuhen e urrejtes dhe epiteteve te ndryshme…jeni mesuar me kete gjuhe. Por se kam ndermend te merrem me ca tipa qe u duket vetja dijetar. A thu se vetem keta jane besimtar kurse ne tjeter Allahu na udhezofte.se ju e paskeni garantuar ahiretin. Me lejoni tju kujtoj nje citim te Tarik Ramadan ( nipi i themeluesit te Vellezarise Muslimane)per Erdoganin : Kur vajte ne Egjipt i the Morsit: “Duhet te mesohesh me idene se vjen nje dite dhe duhet te largohesh” . Tarik Ramadan nuk eshte “nurxhij” (turp per juve qe cilsoni besimtaret me epitete)megjithate ju jeni dijetar e din me teper se neve. Do ishte me mire qe te benit dua per te gjithe ata qe deshmojne ne Zotin Nje dhe i Vetem dhe Muhamedin si te derguar si te tij.

    • Ore Abdulla, hiqe kete paranojen se dikush ketu po ju nxjerr nga feja me fjale goje. Ashtu siç me te drejte kritikon Erdoganin, ashtu priti kritikat dhe per sojin tend. Ashtu kerkoni ju qe te devijoje muhabeti, ne akuza per apostazi, se ashtu do te dilni te palagur. Harroje se nuk ta jep njeri kenaqsine e viktimes. Ju mer djale jeni viktima te vetes tuaj, jeni hap andej, dhe kjo lloj hapje te çatrafillon. Duane duhet me e bo gjithsecili, me sinqeritet, por haku eshte hak mer djale. Kur do ta çoni Selimin ne prokurori?

  • Kush ka dy pare pervoje nga Turqenia e shef qarte qe problemi eshte i thjeshte; Erdogani eshte njishtu me korrupsionin, Iranin dhe Radikalet qe luftojne ne Siri e gjetke dhe per te shpetu ka per borxhe te djege Nurxhit, Turqine dhe Voskopojen. Fundja akoma sdihet kush e dogji Voskopojen e jo me kush do e djege Turqine…
    eh, kur flasin dhe cunat per parime shteti, demokracie rregullash e shteti brenda shtetit

    • Voskopojen e ka dokumentu P. Xhufi se kush e dogji. Kaurrit vete, por ti nuk i di keto gjera se nuk e kane miratuar abileret kete variant historie. Per politike e per shtet vetem gocat jane dizenjuar qe te flasi, ata qe recitojne disa here ne dite “Zot na ruaj nga politika”

  • Vllazni,

    mos importoni konflikte te huaja, se ketu, nurxhi apo strenurxhi, jemi vellezer e qytetare te te njejtit vend ku Zoti na ka caktuar te jetojme e te bejme vepra te mira. Popullin e Turqise mike e ruajte Zoti, ne nuk kemi mundesi t’i ndihmojme dot, dhe me llafe e kunja ndaj njeri-tjetrit ketu thjesht demtojme me shume veten.

    Lajmet qe vijne nga Turqia ne i filtrojme sipas gjuheve qe dijme, sipas interesave e simpative qe kemi, por edhe sipas oreksit te prodhuesve te lajmeve, prandaj kujdes kur kembengulim me pasion ne informacionin qe kemi. Eshte mire qe gjithkush ketu, nese do te diskutoje, le te ofroje ate qe di, pa qene nevoja te sulmoje njeri. Askush nuk ka faj per lajmin qe sjell, e po ashtu askush nuk mund te fajesohet per veprime te personazheve qe simpatizon, deri ne momentin kur fillon e justifikon te pajustifikueshmen.

    • Per ca vllaznie po flet?
      Po kur keta e kane bo komunitetin si dege te shoqates SEMA, duke ua fut te gjitheve, duke vjedh zgjedhjet, duke firmos shitjen e vakefit per 5 leke, duke heq e vene njerez sipas interesit sektar, duke mbajt ne krye Selim Mucen (me idene se eshte me i mire se te gjithe ata qe e kane fene seriozisht e nuk jane nurxhi), kur heqin imame nga xhamite, e kur perjashtojne medresiste nga shkolla, vetem pse kane shkuar te mesojne arabisht tek Dine Hoxha, apo sepse mund te kene lene pak mjekerr… Te gjitha keto te duken shenja uniteti?!
      Mbi te gjitha, mendon vertete se t’i denoncosh keto eshte fitne?!

      • I dashur vella,

        1-Komuniteti ka qene perhere vend ku ngaterrohen shume dege, dje ka qene tjeterkush, sot qenka SEMA, neser do jete nje tjeter. Diten qe do mesohemi te mbeshtetemi tek gjerat e perbashketa dhe ta shohim si dytesor dallimin, ndoshta KMSh do behet institucion i te gjitheve, dege e askujt. Me frymen e fetishizimit te dallimeve qe ka sot, nuk ka asnje gjase qe shendoshja insitucionale te ndodhe shpejt. KMSh-se forcen per te qene e pavarur mund t’ia japin ose te gjithe se bashku, ose askush vec.

        2- Zgjedhjet jane vjedhur rregullisht ne KMSh dhe kjo qe ndodh me zgjedhjet eshte faj strukturor i KMSh-se, qe vjen nga fakti se institucioni nuk eshte i pavarur. Vakefi eshte vjedhur po ashtu rregullisht, perhere. Edhe te tjeret qe kane qene perpara aty jane detyruar te dorezohen para mafies, me justifikimin e njejte si ‘nurxhinjte’ sot: tolero hajdutin dhe kriminelin me pushtet, se ndryshe na heqin prej ketu, dhe po na hoqen, do vijne direkt ata te sektit/tarikatit/xhematit tjeter, te cilet sa jane ne opozite jane parimore, por sapo fillon lufta me KMSh-ne, marrin krahun e saj te gatshem te zevendesojne humbesin dhe te vazhdojne te tolerojne korrupsionin. Rotacione grupesh ka pasur rregullisht ne KMSh dhe te gjithe kane toleruar korrupsionin – fill pasi e kane luftuar kur ishin ne opozite – ne emer te frikes se po e kundershtuan, do t’i zevendesojne me grupin tjeter. E keshtu me rradhe rrethi vicioz.

        Kur te kete vetem nje pale ne loje, nje pale te bashkuar, mafia nuk do kete mundesi te perdore nje grup kunder tjetrit per te legjitimuar si fasade KMSh-ne.

        3-Selimi ka qene kryetar para se te punesoheshin ne KMSh studentet e kthyer nga Turqia, te ashtuquajturit ‘nurxhinj’. Nuk e vune nurxhinjte.

        4-Turp per perjashtimet e diskriminimet qe kane bere ‘nurxhinjte’, por te njejten gje kane bere edhe te tjeret me pare me figura apo ideologji qe nuk u kane pelqyer. Pa nje doktrine federuese te jetes fetare, sa me perfshirese, ky problemi i perzenies se rivalit ideologjik vetem sa do perseritet rregullisht.

        Me keto qe thashe nuk dua t’i shfajesoj, por thjesht dua te them si i kuptoj gjerat. As nuk po them se me pelqen qasja qe kane ne punet me xhematin. Nuk kam qellim te them as qe situata ne KMSh eshte e pandryshueshme, mirepo qe te ndryshoje produkti, duhet te ndryshoje ose lenda e pare, ose teknika e prodhimit. Eshte fatalitet kur perhere i hyhet te njejtes rruge, me shprese se do te te coje tjeterkund nga na coi edhe heret e tjera. Me klientelizem politik, me parimin ‘e te keqes me te vogel’, me kaos ideologjik neper xhami, pra si kurdohere, nuk mund te quhet ndryshim nese nje grup tjeter vjen e zevendeson ‘nurxhinjte’.

        Por, qe te kthehemi nga e para, tema eshte tjeter, dhe nuk duhet shfrytezuar konflikti ne Turqi per karburant konflikti edhe tek xhemati shqiptar. Ndoshta ben mire te kujtojme se Kurani na jep shembull si nje profet i Zotit udhezohet te shkoje e te dialogoje me urtesi me faraonin. Sa humbim kohen ketu duke u diskredituar, me mire te provonim dialogun real, jashte internetit, me besimtaret, te cilet jane perhere me te mire se faraoni.

        • Dakort te gjitha, por ka nje ndryshim cilsor ne rezymen qe ben ti ketu. Deri dje kemi pas aleanca batakçinjsh qe per te njgjyer buken ne pershesh, e shitnin njeri tjetrin per t’u konsumuar shpejt dhe duke i hapur rruge riciklimit. Tashme kemi te bejme me batakçillik te strukturuar, promovim qyqaresh me kravata dhe me tru te riciklushem. Nuk ka riciklim, ka vetem kenete me rasat ballgjeri brenda. Kane vetem interesa personale. Sa per shitjen e vakfit edhe ketu ka nje ndryshim cilsor, deri dje shitej per te mbush barkun, tashme vakfi si aset perdoret si bakshish per t’i hap rruge konsolidimit te interesave sektare. Vula e kryepisllikut te gylenxhijve u vendos me xhamine. Pasi e shiten me beze si ambalazh kukllash per Vit te Ri, me kater minare e tetedhjet e kater dyqane, tashme heshtin si pinguina e nuk bejne ze. Pislluku ishe sheshit qe nga menyra se si u prezantua; per te fitu token PA PARE per kampusin universitar, i dhuruan S.B ne tepsi paçavuren elektorale ne Namazgja. A ka pazar me te ndyre se ky, shit nje cope beze fito nje gazerme. Vetem te fituar kane dale si sekt, sakaq qe besimtaret hengren 1 milion shpulla me kete fjasko te miremenduar. Nderkohe fatura i ngel Edit, qe ishtruan dhe iftar publicitar, vllai i Erdoganit, Faraon publik tashme. Vetem gylenxhij jane te afte per pazare te tilla shkatrrimtare.
          Keta qe kane nje tufe medrese, qe i nxjerrin teologet me forcat e veta, jane te paafte te mbajne hapur nje xhami si ajo e Patosit qe qendron mbyllur EDHE PER XHUMA se nuk ka imam e muezin. Dhe si gjendja e Patosit ka me dhjetra raste, por ketyre medresistet u duhen per fizike berthamore qe t’i mbajne çele endrrat Vllait te Madh ne Pelsinvani, i cili mban ne murin e dhomes 15 m2, foton e nje F16, mall turk.

        • Fakti qe edhe ata qe kane qene perpara tyre kane bere marifete te tilla, nuk justifikon kete qe bejne keta. Megjithate ka disa ndyshime qe i bejne marifetet e ketyre me problematike se ato te atyre qe ishin me pare.
          E para, nuk eshte e udhes te krahasojme nurxhinjte e sotem me mafien e djeshme. Krahasimi duhet bere me faktoret e tjere. Megjithese ka disa ngjashmeri midis tyre dhe asaj qe kane bere me pare ato grupe qe mund ti konsiderojme brenda xhematit, megjithate ka disa ndryshime thelbesore.
          Fillimisht jo te gjithe ata qe ishin me pare jane sjelle ne menyre te njejte. Ka pas prej tyre qe nuk kane pranuar kompromise korruptive, si per shitjet e vakefeve, si per dhenien me nje koncension korruptiv te medresese se Tiranes, si per shkarkimet e padrejta, madje edhe per qendrimet e mbajtura. Kurse gylenxinjte i ke te gjithe ne unison, duke i bere amin korrupsionit, me urdher nga lart. Mbi te gjitha, qendrimet e atyre te meparshmeve kane qene individuale, kurse keto te ketyre jane kolektive, sektare. Keta e kane skuthllekun filozofi te jetes dhe e kane shnderruar ne fondament idologjik.
          Eshte e vertete qe Selimin e vune te tjeret e jo ata, por fillimisht xhematet e mbeshteten Selimin pa e ditur se cfare eshte, kurse keta po e mbajne, pasi ka dhene prova per zullumet, paaftesine dhe faqen e zeze qe na le. Po kshu, xhematet nuk kane mundesi ta nderrojn Selimin, kurse gylenxhinjt nuk duan. Ka ndryshim te madh ketu.
          Megjithate, qellimi im nuk eshte te mbroj dike perballe tjetrit, por te them se, nuk jemi ne qe po bejme fitne. Perkundrazi, mentaliteti i tyre sektar e ben te pamundur bashkepunimin dhe, komentet mbi ngjarjen konkrete nuk sjellin aspak percarje, sepse ajo ekziston tashme, qe ne momentin kur ata funksionojne si grup, qe marrin urdhera nga jashte, dhe nuk beshkepunojne me askend per nje te mire te perbashket, por i perdorin te tjeret si instrumente te perkohshme per objektiva momentale. Pra, nuk po ben kush percarje me ta, por jane ata qe nuk e njohin unitetink do kene mend, por qe do zbatojne urdherat. Keshtu qe, lodhu kot!

  • Qeveria e Erdoganit dhe grupimi i Gylenit… Ku qëndron problemi?

    Ismail Yasa

    Kriza që ka shpërthyer ditët e fundit, midis qeverisë së Erdoganit dhe grupimit të Fethullah Gylenit ka shtyrë ata që merren me çështjen turke të bëjnë shumë pyetje në lidhje me natyrën e këtij grupimi dhe pikëpamjet që ai ka, si një përpjekje për të kuptuar realitetin e problemit që ka prishur marrëdhëniet midis aleatëve të djeshëm dhe ndikimet që kjo ka në arenën e politikës turke.
    Tema ka tre dimensione, duhet patjetër të diferencohen për të pasur një pamje më të qartë. Këto dimensione janë: 1 – pikëpamjet e grupit dhe metoda e tij 2 – qëndrimet e tij politike 3 – Projekti për depërtimin dhe dominimin e pushtetit.

    1. Pikëpamjet e grupit dhe metoda e tij

    Grupimi i Fetullah Gylenit i përket shkollës së Sheih Badi’zaman Said Nursi, por ndryshon nga grupet e tjera nursije për shkak të ndikimit të gjerë që ai ka, cili i kalon kufijtë e Turqisë dhe shtrihet deri në marrëdhënie me Perëndimin. Gjithashtu është e vështirë të klasifikohet brenda grupeve sufiste të njohura.

    Nuk ka dyshim se pikëpamjet e këtij grupimi si një grupim i konsideruar islamik, ka nevojë të studiohen më thellë nga specialistët dhe hulumtuesit, larg reklamave dhe publicitetit që i bëhen këtij grupimi, por ne do të përpiqemi të tregojmë diçka që nxjerrë në pah atë çka e karakterizon grupimin në fjalë:

    Grupimi i Gylenit që nga shfaqja e tij dhe përhapja në arenën turke, dallon nga i ashtu- quajturi “Islami politik”, dhe ka mbështetur Partinë Mëmëdheu të udhëhequr nga Turgut Ozali dhe Partinë e Majtë Demokratike, të kryesuar nga Bulent Eçeviti dhe nuk ka mbështetur partitë e Nexhmedin Erbakanit. Fetullah Gyleni në një deklaratë të tij publike ka thënë: “Nëse unë do të kem të drejtën e ndërmjetësimit në botën tjetër, atë do ta përdorja për Eçevitin.”

    Në Perëndim ky grupim klasifikohet brenda “grupimeve të moderuara islamike”, gjë që edhe vetë grupimi është gjithashtu i prirë ta ruaj si reputacion. Falë kësaj propagande, ai është përhapur nëpër botë duke hapur shkolla, në një kohë kur grupime të tjera islamike janë duke u luftuar.

    Grupimi i Gylenit i sheh grupet e armatosura islamike, duke përfshirë edhe rezistencën palestineze si “terroriste” që denigrojnë Islamin. Fetullah Gylen ka vënë në dukje se në mesin e atyre që urren më shumë është edhe Osama bin Laden.

    Grupimi mbështet dialogun dhe tolerancën mes qytetërimeve dhe feve. Në këtë kontekst, kreu i grupimit, Fetullah Gylen, vizitoi Vatikanin në vitin 1998, dhe u takua me Papa Gjon Pali II, dhe gjithashtu u takua me kreun e Anti-Defamation League, çifutin Abraham Foxman si dhe personalitete të tjera të feve dhe sekteve të ndryshme.
    Autoritetet ruse patën akuzuar kompanitë e grupimit, shkollat e tij se punonin për CIA-n, por grupimi i ka mohuar këto akuza.

    Grupimi gjithashtu ka lidhje me disa dijetarë dhe predikues të famshëm në botën arabe. Për shembull, por pa u kufizuar, me mendimtari egjiptian islamik Muhamed Amare, i cili shkruan në Gazetën e këtij grupimi “Hira” si dhe predikuesi i njohur në Arabinë Saudite, Shejh Selman el-Audah, i cili ka folur për korrespondencën midis tij dhe Fetullah Gylenit.

    Grupimi i Gylenit, edhe pse llogaritet si grupim i shkollës nursije, por grupimet e tjera nursije nuk mbështesin atë në të gjitha pozicionet dhe pikëpamjet e tij. Ai është kritikuar nga figura të njohura nursie, të tilla si Profesor Ahmed Agondoz, për pozicion e grupimit së fundi ndaj qeverisë Erdoganit. Ndërsa një nga nxënësit më të njohur të Nursiut, Sheih Muhamed Kirkengji ka thënë se ai do Erdoganin dhe qeverinë e tij dhe e vlerëson atë.

    Grupimi përqendrohet në arsimin modern në të gjitha nivelet, dhe zotëron shkolla, institute, të përhapura në të gjitha kontinentet, ky grupim gjithashtu ka aktivitete kulturore që kritikohen nga grupet e tjera islamike, të tilla si ai i quajtur “Olimpiada e gjuhës turke”, një organizim ky që mbahet në Turqi çdo vit dhe ku konkurrojnë nxënësit dhe nxënëset e shkollave të grupimit nga vende të ndryshme të botës me këngë dhe valle turke.

    Kur grupimet dhe lëvizjet islamike protestuan për ndalimin e shamive të kokës në universitete në vitet tetëdhjetë të shekullit të kaluar, Fetullah Gylen tha se veshja e shamisë nuk është prej parimeve të Islamit, por një nën-çështje, dhe u kërkoi studenteve ta hiqni shaminë dhe të vazhdonin studimet e tyre.

    2 – Qëndrimet politike:

    Grupimi dikur thoshte: “Kërkoj strehim tek Allahu të më ruaj nga politika”, por sot, politika thotë: “Kërkoj strehim tek Allahu të më ruaj nga grupimi”… Kështu thuhet këto ditë në Turqi, duke treguar kështu lidhjen dhe përfshirjen e grupimit me politikën, nga koka deri te këmbët. Grupimi e shfrytëzon politikën dhe marrëdhëniet e tij me partitë politike dhe qeveritë për të mirën e projektit të tij, që është depërtimi në organet e shtetit dhe institucionet e tij, si dhe për të ruajtur interesat e tij.

    Grupimi ka qëndrime politike konform pikëpamjeve dhe qasjes së tyre dhe i shërben interesave të tij, ai i shpreh ato përmes mediave që ka në pronësi. Në këtë kontekst, ai mbështet qeverinë në politikat e saj dhe e kritikon atë për disa të tjera. Në mesin e kritikave më të shquara ndaj qeverisë së Erdoganit në kohën e fundit, qe dështimi në hartimin e një kushtetute të re, si dhe hapja e tij e gjerë me botën arabe dhe “hyrja në moçalin e Lindjes së Mesme”.

    Grupimi Gylenit e akuzon qeverinë e Erdoganit për nxitje të problemeve me Tel Aviv-in, dhe mendon se provokimi i tensioneve në marrëdhëniet me Izraelin në kohën e tanishme nuk është në favor të Turqisë dhe e largon atë nga kampi Perëndimor dhe e afron më pranë Iranit, Rusisë dhe Lindjes së Mesme, siç e akuzon edhe për favorizim të Iranit dhe largim nga real politika e jashtme dhe ndjekja e një stili aventure me Sirinë dhe Egjiptin.

    3 – Projekti i depërtimit dhe dominimit të shtetit:

    Grupimi i Gylenit ka si projekt që synon të depërtojë në institucionet qeveritare dhe agjencitë shtetërore. Në një kasetë të vjetër që ka rrjedhur prej tyre në një mbledhje të Gyleni me krerët e grupimit të tij, Fetullah Gyleni kërkoi prej ndjekësve të tij të fshihen dhe të mos dalin në dukje para se ata mund të kontrollojë të gjitha organet dhe institucionet strategjike, siç edhe u kërkon atyre të “blejnë gjykatësit” për të fituar çështjet gjyqësore.

    Grupimi ka punuar për shumë vite në heshtje për nxjerrjen e udhëheqësve dhe mbjelljen e tyre në gjyqësor, polici, shërbimin e inteligjencës…etj. Forcat laike kanë akuzuar vazhdimisht grupimin për përpjekjet e tij për të kontrolluar shtetin, madje disa gazetarë kanë shkruar libra për të zbuluar planin e grupimit, por grupimi gjithmonë i ka mohuar këto akuza.

    Ky proces penetrimi arriti kulmin e tij pas aleancës që grupimi pati me Partinë për Drejtësi dhe Zhvillim të Erdoganit, por qeveria më në fund e kuptoi dhe u përpoq ta kufizoj këtë depërtimi të grupimit.

    Vëzhgues të ndryshëm besojnë se kriza e thirrjes së kreut të shërbimit të fshehtë të Turqisë, Hakan Fidan, nga prokurori, për të dhënë llogari si i dyshuar në rastin e takimeve me krerët e PKK, pas këtij rasti qëndronte grupimi i Gylenit, dhe synonte si shënjestër Fidanin, për rolin që ai luan në luftën kundër projektit të depërtimit të grupimit, si dhe për t’i dërguar një mesazh të qartë Erdoganit që të tërhiqet nga vendimi për të luftuar projektin e depërtimit.

    Sipas burimeve të afërta me qeverinë, grupimi i ka kërkuar Erdoganit që qeveria t’i lërë atij shërbimin e inteligjencës dhe policinë si dhe të ketë rol udhëheqës në “politikën e jashtme të Turqisë”. Dhe gjithashtu ka kërkuar 150 vende në Parlament nga partia në pushtet, ndërkohë që forca votuese e vetë grupimit varjon midis 2 % dhe 5 %.

    Me fjalë të tjera, nëse grupimi themelon një parti politike dhe futet në zgjedhje ai nuk e kapërcen pragun prej 10 % për të hyrë në parlament dhe nuk fut dot as edhe një deputet të vetëm.

    Në pak fjalë, grupimi i Gylenit dëshironte të zëvendësonte “shtetin paralel”, por a ishte ky një iluzion i tyre se kishin mundësi ta zëvendësonin të njëjtën forcë paralele që u thye pas spastrimit të infiltrimit të tyre në shtet, apo dikush tjetër ua kishte premtuar atyre këtë? Këtë nuk e dimë …?

    Ku qëndron problemi?

    Problemi i krizës së fundit nuk është në metodën e grupimit dhe pikëpamjet e tij, ai është një nga grupimet që kanë pikëpamje dhe ideologji të ndryshme. Qeverisë nuk i intereson fare qasja e grupimit dhe pikëpamjet e tij fetare, as edhe dhe qëndrimet politike, dhe nuk është e thënë të përputhet me qëndrimet e tyre politike. Është e drejtë e grupimit të kritikoj qeverinë dhe të mbështes atë parti politike që dëshiron. Por, problemi këtu qëndron në dimensionin e tretë, pra në projektin për të depërtuar dhe futur në kontroll shtetin.

    Grupimi nuk dëshiron të ketë një fasadë politike, sepse në qoftë se ata themelojnë një parti dhe partia e saj fiton zgjedhjet – dhe kjo pak gjasa ka- do të jetë përgjegjës për çdo gjë, në dallim me faktin që grupimi kontrollin levat e pushtetit pa pasur asnjë përgjegjësi për atë që bën, sepse partia që është në pushtet ajo e mban të gjithë ngarkesën. Kështu, qeveritë ndryshojnë dhe ndërkohë grupimi mbetet duke drejtuar vendin nga prapa perdes. E kjo është diçka që nuk mund të pranohet në asnjë sistem demokratik.

    Populli turk nuk hyri në betejë kundër tutelës ushtrisë për ta zëvendësuar atë me tutelën e grupimit. Më shumë se një nga shkrimtarët dhe opozitarë laik e kanë cekur këtë pikë, duke thënë se edhe qeveria më e korruptuar e zgjedhur është më e mirë sesa tutela e një grupimi klandestin, sepse e para mund të hiqet me anë të kutisë së votimit, por edhe mund të ndëshkohet, në dallim me të dytën.

    Demokracia është e bazuar në parimin e ndarjes së tre pushteteve, në pavarësinë e gjyqësorit, dhe ekzekutivi nuk pranon të ndërhyjë në punët e gjyqësorit, por refuzon kategorikisht edhe ndërhyrjen e grupimit në punët e gjyqësorit dhe drejtimin e tyre në bazë të interesave të tyre. Në një sistem demokratik prokurori dhe gjykatësi funksionojnë si autonom, por brenda kuadrit ligjor.

    Në një sistem demokratik asnjë gjykatës nuk i dërgon dosjet për në Pensilvani të SHBA, ku edhe jeton Fetullah Gyleni për ta pyetur sesi të gjykojë, prokurori publik dhe gjykatësi dhe as policia nuk krijojnë celula sekrete për të përgjuar dhe fotografuar dhomat e gjumit dhe as merren me arrestime dhe tortura në favor të grupimit, të cilit ata i përkasin.

    Ndoshta arsyeja e zemërimit të grupimit prej Erdoganit në një shkallë të tillë vjen sepse ai mendonte se ishte në prag të arritjes së objektivit të tij pasi qe në gjendje të depërtonte në të gjitha institucionet dhe agjencitë shtetërore në mënyrë dramatike dhe se ndërhyrja e Erdoganit, erdhi në minutën e fundit duke ua prishur planin.

    Por pyetja që lind është: “A do t’i japë grupimit ai që do të vijë pas Erdoganit të gjitha ato që ata duan, policinë dhe shërbimin e inteligjencës?” Përgjigjja është: “Jo”. Sepse kjo është tradhti e vullnetit të popullit dhe këtë nuk do të pranojë asnjë forcë demokratike, dhe as ushtarake.

    Për sa i përket asaj që thuhet këto ditë në lidhje me çështjet e korrupsionit, ato janë vetëm një mbulesë për përpjekjet që bëhen për një grusht shteti ndaj qeverisë dhe veprojnë si një “silenciator” arme, që ata duan ta përdorin për të arritur rrëzimin e qeverisë. E gjithë ajo që thuhet përveç luftës për pushtet janë hollësi për të mbuluar thelbin e problemit. Sikur Erdogani t’iu përgjigjet kërkesave të grupimit dhe t’ia japë atë që ata dëshirojnë, për ta ai do të ishte udhëheqësi më të mirë në sytë e tyre dhe do të kishin vënë në punë të gjitha mediat e tyre për ta mbrojtur Erdoganin dhe qeverinë e tij, ashtu siç bënë në kohën e aleancës.

    Më 30 mars 2010, forcat e sigurisë arrestuan një ish- kryetar bashkie, anëtar i Partisë për Drejtësi dhe Zhvillim si dhe 51 të punonjës bashkie, për një rast korrupsioni, por gazeta Zaman e grupimit të Gylenit nuk e përmendi në atë kohë këtë proces as në margjina dhe as në faqen e parë të saj, por në një nga faqet e saj të brendshme si një lajm të dorës së dytë, pa bërë asnjë koment për të. Sikur këto arrestime të ishin zhvilluar sot, ajo do t’i kushtonte faqe të veçanta dhe do të kishin folur për një periudhë të gjatë të gjithë shkruesit e saj.

    Redaktor i gazetës Ekrem Domanli, ka theksuar në artikullin e tij të botuar nga gazeta Zaman më 29 dhjetor 2008 me titull “Strategjia e zgjedhjeve u provua, le ta demaskojmë atë”, se strategjia e opozitës qëndron në faktin se ata për të përhapur panik në prag zgjedhjesh hapin dosjet e korrupsionit pak përpara zgjedhjeve. Domanli kritikon këtë strategji, të cilën ai e përshkroi si “tendencioze” në atë kohë, por gazeta Zaman, që ai kryeson sot po adopton të njëjtën strategji sot.

    Çfarë do të ndodhë më tutje?

    Duket se qeveria e ka ndjerë masën e intrigës dhe e ka dështuar me intervenim të shpejtë, ndërkohë që popullariteti i partisë në pushtet nuk është prekur shumë, përkundër fushatës mediale dhe dorëheqjes së disa anëtarëve të parlamentit besnikë të grupimit dhe të afërm me të, por është shtuar përkrahja popullore për kryeministrin turk Rexhep Tajip Erdogan, sepse populli e ndjen rrezikun që i kanoset sistemit demokratik dhe të ardhmes së vendit.

    Gazetari turk Abdul Rahman Dilibak, i afërt me qeverinë, në një shkrim në gazetën “Jeni Akid” e ditës së hënë përmend se një nga udhëheqësit e grupimit -të cilit nuk ia ka dhënë emrin, por e përshkroi si “një njeri që ishte i përgatitur që të zëvendësojë Gylenin në krye të grupimit”, -nxori të dhëna rreth depërtimit të jashtëm brenda grupimit dhe gjeti se fijet e tij arrinin deri te CIA dhe Mosadi, dhe kur ai zbuloi përmasat e lojës dhe infiltrimit u hoq nga funksioni i tij në grupim, por ai kishte mbledhur ndërkohë të gjitha provat dhe dokumentet dhe shkoi me to tek Erdogani.

    Dilibak shkruante se qeveria tani ka një sasi të madhe të provave dhe dokumenteve në lidhje me këtë grupim, sekretin sesi është organizuar brenda ushtrisë, policisë, shërbimit të fshehtë e të tjera. Qeveria është ende duke marrë informacione rreth grupimit nga brenda tij, dhe tani janë duke u vlerësuar dhe klasifikuar këto dëshmi dhe dokumente, dhe se qeveria po përgatitet për të ngritur një padi kundër grupimit në muaj janar të vitit të ardhshëm (2014) njëlloj si çështja e rrjetit Ergenikon, duke theksuar se grupimi e ka marrë vesh këtë gjë dhe nisi këtë fushatë të fundit kundra qeverisë si sulm paraprak …

  • Erdogani i ngjan Gjeneral Sisit me te vetmin ndryshim se ben shenjen Rabia. Po nxjerr nga burgu ushtaraket mafjoze vetem e vetem qe te shpetoje cunin nga korrupsioni. Po i kthen shpinen te gjithe konservatoreve dhe liberaleve. Askujt sja priste mendja se gjith ai Erdogan do binte ne kete derexhe.
    I djegur ne arenen nderkombetare dhe i zhytur ne korrupsion, nuk ka armik imagjinar me perfekt se Hyzmeti.

    • e cuditshme spaska gjet tjeter vec hizmetit per te shpikur armik ai? po e cuditshme ama sesi ky luftetari i korrupsionit u be super i korruptuar! epo gjera qe bejne vaki edhe pse duken cudi! por cudia me e madhe eshte sinkroni i gjithe hizmetcijve qe nga Zamani deri tek ai i fundit, si nuk thote njeri dikcka tjer mor aman madje edhe artikulimin e kane copy paste!

    • Te vendosesh shenje barazimi midis nje njeriu si Erdoani, te ardhur ne pushtet me vota te lira, e qe e ka qe e ngriti vendin e tij nga degradimi, duke e shnderruar ne superfuqi, me nje njeri si Sisi, qe vjen ne pushtet me tyten e armes e pislleqe korruptive, duke e mbajtur pushtetin me gjak e duke e lene vendin ne mjerim te thelle… duhet te kesh nje verbim te plote te shqises se lirise. Kjo i karakterizon masivisht gylenxinjte ne fakt. Ata nuk njohin lirine, mendimin e lire, zgjedhjen e lire, individualitetin, dinjitetin, pavaresine, por njohin vetem bindjen, nenshtrimin, servilizmin dhe korrupsionin.

      • Kur fliske dhe ti per mendim te lire e ceshtje verbimi. Po pse o rob i mire per te kundershtuar Erdoganin duhet me qene nurxhi e? Po ceshte ky nivel diskutimi medioker kur ke ne maj te gjuhes stereotipizimet.
        Ne muslimanet e sotshem e kemi qef mitizimin dhe mendoj se jemi ne fajtore per keta diktatoret qe na mbijne cdo vend. Erdoganin e mitizuam ne vete dhe e beme shpetimtar te botes. Nderkohe qe tjetri shperndau shprese te rreme ne boten arabe dhe cndodhi; u dogj egjipti, Siria etj.
        Ai per pak futi ne lufte kosoven me serbine ne nje fjalim diletant e jo me te mbaje peshen e botes.
        Miku im mesohu me kritikat, cdokush eshte i kritikueshem: Edhe Fetullai, edhe Erdogani. Erdhi ne pushtet duke thene se do e luftoj korrupsionin, se do sjell standarde, e ja si po iken, duke u kthy ne krye te heres!
        Sa per krahasimin me Sisin: te flasesh me terma fetare ne politike(te perdoresh fene per politike), te marresh e te nxjerresh fetva per korrupsion, te mbyllesh syte ndaj padrejtesive e te nxjerresh mafjen ushtarake nga burgu nuk besoj se te ben shume ndryshe nga Sisi. Njeri vret me snajper, tjetri vret standartet e nje vendi!

        • Barazimi qe ti ben midis kritikes dhe lincimit eshte po njesoj si ai midis Erdoganit dhe Sisit. Kur te mungon shqisa e lirise dhe nevoja per te, nuk mund ta kuptosh ndryshimin. Erdogani ka shume per te kritikuar, por fundi i fundit, eshte nje pushtetar legjitim, i ardhur ne pushtet me vota te lira dhe qe, ne total i ka bere shume mire Turqise.
          Korrupsioni duhet denuar moralisht dhe ligjerisht, por nuk eshte ky thelbi. Ketu nuk po flasim nese jemi dakort me korrpsionin, por po flasim per nje lufte te hapur midis dy ish-aleateve. Ata qe e ndalojne analizen tek korrupsioni i te arrestuarve (per te cilet mbetet te shohim nese akuzat jane te verteta, e nese drejtesia do ti ndeshkoje apo jo), ne fakt duan ta shperqendrojne vemendjen nga nje pisllek shume here me i madh sesa korrupsioni i disa funksionareve te larte, qe eshte nje sistem korruptiv, informal, sektar e totalitar, qe kerkon te marre pushtet me pisllek, duke luftuar me goditje nen brez, ndaj nje pushteti legjitim e demokratik.
          Nese nuk e ke kuptuar kete, nuk shpreso se do kuptosh gje tjeter me tej.

  • E tmerrshmeee e tmerrshmeee si mundet nje musliman te flase kaq ndyre me shpifje per nje musliman tjeter??!!!! Qenkeni te cuditshme o njerez. ALLAHU ju udhezofte!

    • Mirese erdhe ne realitet!
      Te tregoj nje gje me te tmerrshme se kjo, meqe paske jetuar ne nje planet tjeter gjithe jetes tende?! Ka disa muslimane, qe me korrupsion e klane, kane pushtuar Komunitetin Musliman, e thurin intriga ndaj muslimaneve te tjere qe i gjeten ne krye te fese. Ne ketu po denoncojme pikerisht keta njerez. 😛

  • Te nderuar ‘ekumenik’ dhe ‘Tylol Hot’:

    E rendesishme qe kemi rene dakord per pjesen thelbesore te asaj cka thashe une, e te asaj cka po thoni te dy ju. Sinqerisht e vleresova shume analizen tuaj dhe besoj se kam perfituar prej saj. Ajo cka nuk ndryshon eshte fakti se struktura qe eshte perballe, KMSH-ja, sic po thoni edhe ju, qenka akoma me e komplikuar dhe problematike sesa dje. Kjo strukture pra, aq me pak mund te ndryshoka me mjetet qe jane perdorur deri tani. Besoj se qellimi kryesor juaji dhe i te gjitheve ne, nuk eshte ndryshimi i Hizmetit, por i Komunitetit, dhe vazhdoj te pyes, a eshte i frytshem per ndryshimin ky shfrim ketu kunder perkahesve te Hizmetit? Ata, edhe po nuk deshen, duhen detyruar me ane te perfshirjes ne dialog real, koke per koke, ta ndjenje veten pjesetare fillimisht te Komunitetit tone, nese nuk duan te diskreditohen publikisht. Dialogu ne tym, ketu ne internet, i mbushur plot kunja e mllef dypalesh, nuk edukon asnjeri dhe nuk eshte produktiv, thjesht perforcon izolimin reciprokisht. Pasuesit e Gylenit apo te kujtdo mesuesi shpirteror duhen detyruar permes angazhimit publik, te hapur, ne dialog, qe te pranojne barazine dhe pluralizmin dhe te drejten per perfaqesim qe e njeh edhe feja edhe kushtetuta shqiptare. Kjo nuk behet duke shtuar distancen, po duke e shkurtuar distancen me ta, aq me shume tani kur edhe vete po thoni se keta dominojne ne KMSh-ne.

    Vellai me pseudonimin ‘ekumenik’ permend fjalen ‘ne’ ne komentin e vet. Pyes, kush jemi ‘ne’? Qe fjala ‘ne’ te jete e reale dhe jo thjesht abstrakte, duhet qe te plotesoje nje kusht thelbesor: njesimin. Mbase jo te te gjitheve, po te nje pjese qe aktivisht detyron me njesimin e saj pale te tjera te ngjashme qe ose t’i bashkohen ose ta rivalizojne, etj. Pa organizmi dhe njesim fjala ‘ne’ nuk dihet c’permban, sa permban, c’kerkon, dhe si e kerkon ate qe kerkon. KMSh eshte institucion, i mire ose i keq, i bukur ose i shemtuar, por perballe nuk ka asnje pale me te cilen te mund te kete marredhenie institucionale kerkese llogarie, po vetem individe, shoqata, komente anonime te cilat nuk jane harmonizuar ne nje program konkret kerkesash apo rivendikimesh. Pakenaqesite ndaj KMSh-se nuk jane fare te rendesishme nqs nuk artikulohen formalisht, bile zyrtarisht mund te quhen edhe joekzistente per sa kohe nuk jane formalizuar ne menyrat qe njihen si te vlefshme per te prodhuar reagim a ndryshim.

    Nese nuk ka asnje organizim formal, po vetem ‘zera’ dhe reaksione spontane (sado kolektive te duken kur ndodhin, ne raste krizash), atehere duhet te mesohemi te pranojme realitetin, ose te organizohemi per ta ndryshuar. Jeta fetare, si cdo sektor tjeter i veprimit shoqeror ka nevoje per rregull dhe institucionalizim. Per sa kohe ka Kishe Ortodokse (ndonese nje pjese nuk ia pranon udheheqesin), Kishe Katolike, Kryegjyshate Bektashiane, Vellazeri Ungjillore, do kete patjeter edhe nje institucion si KMSh, qe pertej pakenaqesive, do mbaje hapur xhamite, mire ose keq, me nurxhi a pa nurxhi, do kontrolloje arsimin fetar, do shpalle dhe kremtoje festat, do dialogoje me shtetit dhe entet e tjera, brenda e jashte vendit. Sa te organizohet e ndergjegjesohet xhemati, sa te behet qofte edhe pjeserisht xhemati nje ‘NE’ e vetedijshme dhe bashkevepruese, jeta gjithsesi do vazhdoje. Asgje nuk i detyron drejtuesit e KMSh-se te degjojne ‘zera’ oponentesh apo sugjeruesish dhe t’u binden ketyre, sepse zera ka shume dhe mund te kerkojne gjera krejt te ndryshme. Ne proces e siper keta zera kritike ndoshta bejne punen fillestare te ndergjegjesimit dhe informimimit, sigurisht, po duke qene te shperndare dhe gjithnje e me te deshperuar, thjesht ofrojne material diskreditimi per pale te treta qe i riperdorin per te goditur pastaj si KMSh-ne edhe kritiket e saj. Fatkeqsisht, me sa kam vene re, njerez te papergjegjshme te KMSh-se qe jane komplet te shkeputur nga xhemati nuk kane hezituar as dje as sot qe kritikat ndaj tyre t’i kriminalizojne e t’i paraqesin si rrezik publik, duke furnizuar pa meshire islamofobine.

    Jemi ne kushtet e asaj meselese se Sulejmanit, qe e dini mire besoj, kur i erdhen dy gra qe pretendonin te dyja se ishin nena te se njejtes foshnje. Ajo qe nuk ishte nena e vertete pranoi sfiden qe foshnja te ndahej pergjysem, e secila te merrte barazisht nje pjese, po nena e vertete pranoi te hiqte dore nga femija i vet, per t’i shpetuar jeten. Do ta tregoje koha kujt i dhimbset me shume fati i muslimaneve ne Shqiperi, atyre qe ne kete mjedis agresiv hedhin e presin akuza qe na demtojne te gjitheve, apo atyre qe me shume kafshojne buzen, ndonese u dhemb, e perpiqen t’i rregullojne sa mundin punet, me urtesi. (Zoti i drejtofte ata qe e shperdorojne kete qendrim, duke e marre si miratim per pasivitet ndaj padrejtesise!) Eshte e natyrshme qe te huajve, sado qe te na duan, nuk u dhimbsemi me shume se c’na dhimbset vetja. Ata jane gati ta ndajne foshnjen pergjysem, ndonese ne menyren e tyre e duan, ashtu si e donte realisht per vete ajo gruaja femijen e tjetres.

    Riperseris se pajtohem me thelbin e shqetesimeve tuaja, po me jepni te drejte ju lutem te shqetesohem edhe une per pjesen qe mbetet pa u mbuluar nga shqetesimi juaj. Selam!

    • Ty hongert goja mjalt o Ballaban se ke fol me vend, ene ata qe bojne keshilla per permbajtje dhe mos akuza edhe pse ketu spo bo akuaza njeri por po thote realitetin qe e shikojne te gjithe me sy perdite atje ne shqiperi. Puna eshte se keta hizmetcinjte more vella me duket se e kane pune akideje kete pune sepse nuk pranojne as dialog, as verejtje as keshilla te cilat nuk kane munguar, por kane nje ves shume te keq aspak islam (ketu sperjashtohet ta kene edhe te tjere) qe jane thellesisht sektare, hermetike dhe kur vjen puna me mbrojte pozicionin e xhematit te tyre se kane problem te te shesin dhe ky qellim per ta eshte aq i madh sa me te justifikojne cdo mjet deri edhe haram me qene. nashti kjo do thote dikush eshte shpifje! jo nuk eshte hic ashtu, pytini shume prej atyre qe kane qene dikur pjese e strukturave te tyre te ta pohojne kete dhe arsyeja pse kane dale prej tyre. apo ene gjona te tjera qe u thone robve se resail nur te Nursiut jane si bicim vahji ene ska nevoje me lexu Kuran para tyre! Ju duket cudi ma ka theno njoni N.S sesi kur qe ne Turqi ke shtepite e tyre ia hiqnin Kuranin ka dora dhe i thonin lexo keto te Seidit, qe ai as si merrte vesh, ndersa Kuranin se paku fitonte noj sevap tue e lexu ashtu me origjinal, e plot gjona te tjera qe keni me larte disa gjona, si p.sh. heqjen e shamise per me u fut ne shkolle lejohet, ribaja lejohet ne raste kur e shohin ata te arsyeshme, madje nje ish nurxhi me thoshte se deri ene me pi vere e mos me u fal ashtu sic duhet lejohet per te mos me diktu qe je musliman kur ke noj post te rendesishem, falu ene ne banjo, ene me sy qe te mos shohin etj si keto. eh natyrisht keto nuk ua thone te gjitheve por perdorin dy standarte per te mos thene tre ene kater, ene kjo eshte nje e keqe akoma me vete… lere pastaj manine qe kane per te infiltruar ne cdo cep te pushtetit dhe per te spatruar terrenin nga te tjeteret! jane eskluzivist e si mund te bashkepunosh me ta kur prakita e tyre dhe duket qart qe akidja e tyre i keshillon keshtu packa se ne fasade duken paqsore. por jane me keq si ca selefij te dikurshem qe thoshim se vetem ne jena pala e shpetueme, keta njelloj besojne edhe pse nuk bejne zhurme si ata, zaten u pelqen tu thuash mason te islamit! tashti keta jane kthyer ne gangrene per vete Turqine dhe Erdoganin qe u dha doren dhe po i marrin krejt krahun dhe trupin! keta ose duhet te ndryshojne mentalitetin dhe akiden e tyre tmerresisht eskulziviste ose vetem lufta do nxisin kudo qe te jene mes muslimaneve dhe atyre. Eh Zoti i udhezofte ata dhe ne!.

  • Vellezer dhe motra pershendetje! Eshte hera e pare qe hyj dhe po shkruaj ne kete site. Te them te drejten u zhgenjeva shume. Prisja dicka tjeter, me shume pasterti, sinqeritet e gjera te ngjashme.

    Ne kemi shume shembuj nga Profeti a.s kunder thashethemit dhe shpifjes, pse nje pjese e juaja nuk e kane per gje te bejne thashetheme per vellezerit e tyre?

    Shoh qe paska nje ngazellim per ngjarjet qe po ndodhin ne Turqi. A mund ta di cila eshte arsyeja vellezer? Pse ngazelloheni kur disa vellezerit tuaj po perballen me disa veshtiresi?

    A mund ti bejme nje pyetje vetes: Ne vend qe te bejme thashetheme, shpifje, ngazellime per veshtiresite e njeri-tjetrit, pse te mos marrin t;i shpjegojme Islamin nje njeriu? Sa mire do te ishte sikur gjysmen e kohes qe harxhojme kunder njeri-tjetrit ta harxhonim per te shpjeguar Islamin, Allahun dhe Profetin a.s!

    Selam

    Zoti na udhezofte!

    • Me mire mos kishe hyre fare, sepse spo na thua gje, pervec se po shrpeh paragjykimet e tua, pa kuptuar se ku ndahen njerezit. Ndoshta do ishte me mire te merreshe vete shpjegimin e Islamit, Profetit etj. sesa te besh kompetentin ketu duke u treguar te tjereve sesa te keqinj jane e me sa “kotesira” merren.
      Vazhdo merru me pune te “dobishme” vella dhe mos humb kohe kot ketu, duke kritikuar te tjeret qe te mos humbin kohe me kritika ndaj njeri-tjetrit! 😛

  • Vazhdoni rrini interneteve, shkruani carcafe si ato me larte dhe punen ne terren lerjuani “nurxhinjve” dhe qaheni pastaj “na moren KMSH-ne keta “nurxhit”, keta “bidatcinjt”, ederrci e verrci…ikni re beni ndonje pune!

    • Po ti, pse nuk ben ndonje pune vete, po rri ketu ne internet e na kritikon ne qe nuk bejme pune, po “llafe” si ty?!
      E sa per informacion, nurxhite nuk e kane marre KMSH-ne me pune, po me dallavere, korrupsion, klane e intriga. Nese kete e quan pune, une per vete jam i paafte per kesi punesh.

  • paske kocept te lufizuar per punen vellacko! ky ketu eshte vend sikutimi dhe debati por edhe kjo pune eshte, pastaj kush te tha ty se rrobte nuk merren edhe me pune tjera, ti mendon se ne rrime gjithe diten tu marr me debate ketu?! per mua keto me duket taktika per mos me vene gishtin ne plage se keshtu shpeto edhe gishti edhe plaga! a thua vertete?

  • Duke qene se, dy a me shume komentues cituan ketu fjalen e prof. Tarik Ramadanit, per te vertetuar se, shenja e barazimit midis Sisit dhe Erdoganit nuk gjemon vetem nga ranch-i dhjetra akersh, por dhe nga brenda kontinentit. Po sjell ketu komentin qe, vete prof. Tariku i ka bere keq-citimeve dhe keq-interpretimeve te fjales se tij qe, realisht vrullshem leshohen nga Pensilvania.

    Tariq Ramadan (official)
    E Enjte në orën 1:57.MD ·
    TURKEY : OUT OF CONTEXT

    Last Sunday, during my final RIS lectures, I spoke about Erdogan. I said that I criticized him when he was thinking of changing the Turkish regime and staying in power as a President. I was referring to what I said one year ago as I mentioned that I liked what he philosophically said to Mubarak : “We all have to leave one day, so you better leave now”…and I added : “Erdogan should learn to leave as well, at the end of his term”.

    This quote was used yesterday to say that I am asking Erdogan to leave now, during the current controversy, while comparing him to Mubarak in Egypt. I never said that and I never made such a silly comparison. I have been (constructively) critical of the current Turkish Government while acknowledging important positive reforms and contributions. To use an old statement out of context to support one camp against another is unfair, and dishonest.

  • Mr. Kodra Mas bregut, une kam derguar nje video e cila ska nevoje per koment. Meqe dike anglisht, shikoje me kujdes dhe degjo se cfare thote. Nuk foli njeri per kontekst etc. Ai thote se te kthesh sistemin parlamentar ne sistem presidencial(gje qe u mundua e po mundohet Erdogani per te bere), te kesh manine per te qendruar gjithe jeten ne kolltuk, nuk te ben shume te ndryshem nga Mubaraku(me i mire apo me i keq se Sisi akoma seshte vendosur). Hoxhe Tariku shume kendshem tregon semundjen ngjitese te kolltukut te perjetshem (Sic ka dhe Selimi ktu te ne-Meqenese cdo ngjarje nderkombetare lidhet medoemos me KMSH, eshte e domosdoshme ta lidhim me Selimin dhe kolopucet e tij!)
    A eshte me i mire se Sisi Erdogani? Absolutisht po! A ka ngjashmeri? Absolutisht po! Te zgjidhesh me vota te lira e te humbesh fiqirin gjate rruges nuk eshte fenomen qe shihet per here te pare.
    Vetem nje fakt do te mjaftonte qe ata te jepnin doreheqjen: Fakti qe thone se eshte formuar nje shtet paralel brenda shtetit. haaa ha hahahaha. Or majk, -te thote fiqiri-, po ti pra je ne pushtet prej 11 vitesh. Ceshte kjo paaftesi, paske fjetur gjume!
    Kshu qe pallavrat e shtetit paralel ti gropos nje kuti kepucesh-per ata qe se dine te kerkojne ne google- Shoes Box Turkey (Kuti kepucesh Turqi).
    Meqe ketu shkruajne njerez qe pergjithesisht kane lidhje me fene. I kishte cuar me charter per Umre ministrat dhe familjet ai mafjozi Iranian. Hajde hajde. Cben ai shteti Paralel, ku si shko mendja :O
    Per te gjithe dashamiresit e kopeshtit zoologjik: Dje Sulltan Erdogani tha se do rigjykohen gjeneralet mafjoze. Po dalin nga burgu Sisat e Turqise. Kush po i nxjerr!? Shteti tangent!

    • Muc Muci, interesante qartesia jote qe nuk merr ne konsiderate as komentin e vete personit qe po ia merr fjalen!
      Na sjell ketu nje video duke vene ne loje autoritetin e nje personi me peshe ne mendimin Islam, per te mbrojtur nje budallallek, dhe pastaj, kur te tjeret na tregojne komentin e vete Tarikut per fjalen e vet, per ty qenka e panevojshme! 😛
      Tani, na dilka pak me ndyrshe edhe fjala jote. Ngjashmeria qenka se edhe Erdogani, si Sisi, duan te qendrojne shume gjate, mundesisht gjithe jeten ne pushtet. Uauuu! E cudtshme. Paska politikane qe e dashkan edhe pushtetin! 😛

      Nje pyetje interesante qe mund te shtrohej ketu eshte edhe kjo: Po Fetullahi, pse nuk jep doreheqjen nga drejtimi i levizjes? Apo pushteti i perjetshem eshte problematik vetem ne shtet?!

      Interesante eshte gjithashtu cinizmi gylenxhi, qe i thote Erdoanit se si e ka toleruar nje shtet brenda shtetit. Logjika eshte qe, nese e pranon kete, digjesh dhe vete! Ptf.
      Ne fakt, te gjithe e kane ditur se ka nje shtet brenda shtetit ne Turqi, shume perpara se kete ta pohoje vete Erdoani. Gylenxhite e kane kapur shtetin me marifetet e tyre dhe kane njerez ne cdo sektor te qeverisjes. Ata jane aq te organizuar ne kete drejtim, sa dekonspiruan edhe planet e gjeneraleve per grusht shteti. Fakti qe Erdoani e ka pranuar kete, eshte ceshtje realpolitike. Erdoanit i eshte dashur te beje kompromise me disa ligesi, per te bere te mundur te zbatoje politikat e veta, por kjo nuk do te thote se ky organizem nuk ka ekistuar dhe nuk do te thote gjithashtu se eshte i mire e i pranueshem.
      Tani, lirimi nga burgu i Siseve te Turqise, eshte nje mjet kercenimi qe Erdoani i ben shtetit informal te Fetullahcinjve, i cili po flirton me qafiret antimuslimane, per te rrezuar Erdoanin.

  • @ m for m…i (muci). Mr. Muci juve edhe cinizmin e keni si bark kalamojsh kshuqe leje at sport e debato me seriozitet. Po te lexosh komentin tim dhe pse e solla reagimin e Prof. Tarikut do e kuptosh qe, ska lidhje me linkun qe ti ke sjell (per te cilin do flas me vone). Lexoi me kujdes komentet dhe do shohesh qe nje siabi i joti ka cituar fjalen e Prof. Tarikut per te thene qe nuk jane vetem gylenxhit qe i thone Erdoganit “u better leave now”. Por edhe kjo fjali e jotja “Erdogani i ngjan Gjeneral Sisit me te vetmin ndryshim se ben shenjen Rabia” Paraprakisht para se te komentoj dhe dicka per linkun qe ti solle desha te them qe: Erdogani dhe kushdo tjeter jane te kritikushem apo dhe te denushem ne rast te konsumimit te ndonje vepre penale. Ne rastin komnkret korrupsion (nese vertetohet qe kane bere dicka te tille). Ne jemi pasardhesit e Muhamedit a.s i cili ka thene: ” pasha Zotin do ta zbatoja ligjin dhe mbi Fatimen r.a nese ajo do te kryente nje gje te tille” ( historia qe te gjithe ketu e dine).Dhe nuk e tolerojme apo justifikojme te keqen kushdo qofte kryesi i saj.
    Prof. Tariku, ne linkun qe ti solle, kryefjale te tij kishte lirine: Lirine per te menduar dhe per te kritikuar. Atehere une te them ty, por dhe cdo siabit tend: A je ti aq i lire sa te kritikosh hoxhe Gylenin? Ti thuash: boll ndejte ne krye te levizjes! Boll i perdore abileret e shperndare gjithandej si marioneta! Apo ti thuash abilereve dhe hoxhes qe nuk eshte e udhes te perdorim akoma aksiomen makiaveliste qe, qellimi i justifikon mjetet, ku ne shume raste mjetet qe perdorni jane te pista, te neveritshme madje (rasti i KMSH-s apo dhe gjetke). Pastaj ose ne te njejten kohe, mund te kritikojme dhe Erdoganin apo kedo qe nuk sillet drejt. Ve selam.

  • Allahu i ndihmofte te gjithe ata qe punojne per te shpjeguar Allahun xh.xh dhe te derguarin e tij Muhammedin s.a.s. qofte Erdogani me ndjekesit e tij, qofte Guleni me ndjekesit e tij apo qofte ndonje grupim tjeter. dhe Allahu i udhezofte ata qe kane dale nga rruga e tij, kushdo qofshin ata.o besimtar po ju nuk keni pune tjeter po rrini e kritikoni e pergojoni njeri-tjetrin. nuk e shikoni se cbehet me muslimanet ne siri, egjipt, palestine e ne vende te tjera. po lerini ore zenkat e beni dua per ata vellezer se kane vertet nevoje per duate tona!!!

  • Your email address will not be published. Required fields are marked *